ZOD TUNING
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Nisam bio ja, nego novi vlasnik, Vlada. Ali jeste taj, pazarski CS. Ovaj skroz desno :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZOD TUNING
Moj bivsi CS
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: ZOD TUNING
Taj
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: ZOD TUNING
Ne zna se koji je lepsi!!!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Zavrsen Makov auto, ne znam da li on uopste posecuje forum da prenese utiske, ali je uspesno prosao i prvi T7 racunar. Sad je B235R standard sa extra fast throttle response-om i open SID-om. I radi kako treba.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Napravio sam jedan interesantan kabl (do pola, cekam da se otvori radnja u ponedeljak pa da kupim dzek za napajanje rukavice):
Pri reprogramiranju ecu-a isti nije na bilo koji nacin zasticen od gubitka napona, jer je prikacen na ispravljac koji zavisi od mreze. Drugim recima, ako nestane struje u procesu upisivanja podataka, ode ecu, bar do popravke BDM modulom. Mapiranje se radi sa laptopa, on nije u opasnosti jer ima bateriju. Baterija na automobilu ne moze da se koristi za napajanje racunara jer je napon za programiranje prenizak, minimum je 15V.
Resenje je jednostavno - step-up konverter, lako dostupna i jako jevtina spravica (350 dinara, verovali ili ne). Na ulazu 12V, na izlazu 16V, ili sta vam vec treba. Modul moze sa ulazom od 12V da izvuce od 13V do 26V na izlazu, podesava se trimerom, struja do 3A. Podesio, ispitao, radi kao zmaj. Prosto kao pasulj i nema rizika da ecu ikad ostane bez napajanja u toku programiranja, a daleko je lakse resenje od vukljanja gomile ispravljaca sa sobom.
Drugi kabl koji napravim po ovom principu imace prikljucke i za laptop i za rukavicu, ide tri modula umesto jednog, dva za laptop u paraleli i jedan za ecu. Tako cu u potpunosti da izbacim ispravljace iz upotrebe.
Pri reprogramiranju ecu-a isti nije na bilo koji nacin zasticen od gubitka napona, jer je prikacen na ispravljac koji zavisi od mreze. Drugim recima, ako nestane struje u procesu upisivanja podataka, ode ecu, bar do popravke BDM modulom. Mapiranje se radi sa laptopa, on nije u opasnosti jer ima bateriju. Baterija na automobilu ne moze da se koristi za napajanje racunara jer je napon za programiranje prenizak, minimum je 15V.
Resenje je jednostavno - step-up konverter, lako dostupna i jako jevtina spravica (350 dinara, verovali ili ne). Na ulazu 12V, na izlazu 16V, ili sta vam vec treba. Modul moze sa ulazom od 12V da izvuce od 13V do 26V na izlazu, podesava se trimerom, struja do 3A. Podesio, ispitao, radi kao zmaj. Prosto kao pasulj i nema rizika da ecu ikad ostane bez napajanja u toku programiranja, a daleko je lakse resenje od vukljanja gomile ispravljaca sa sobom.
Drugi kabl koji napravim po ovom principu imace prikljucke i za laptop i za rukavicu, ide tri modula umesto jednog, dva za laptop u paraleli i jedan za ecu. Tako cu u potpunosti da izbacim ispravljace iz upotrebe.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Svasta se nadje u furdi, kabl zavrsen i spreman za akciju:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: ZOD TUNING
Kod T8 je 'nemoguća misija' ali bi možda na T5 bilo izvodljivo imati 2 ECUa sa dve različite mape i pomoću prekidača i releja pre startovanja auta izabrati koji će ECU biti aktivan tj. koja mapa će se voziti...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Zahtevalo bi mnogo krljanja po fabrickoj instalaciji, to nikad ne bih radio.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Tjunirao sam kabl malo danas, sad ne treba voltmetar da bih znao sta dobijam na izlazu :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: ZOD TUNING
Ti si (pozitivno) poludeo sa ovim kablovima!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Ma jok. Nego razmisljam, na izlazu mogu da dobijem do 36V stabilisanog napona, zasto bih mu ogranicio upotrebu samo na 16V. Nasao ovaj voltmetar medju krsom, malo ogolio izolaciju, prilemio zice, zalio lepkom i eto ga :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: ZOD TUNING
Dobra stvarčica ja razmišljam da kupim jedan i ugradim na poklopac akumulatora
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Sta? Da ti stalno radi?MAD SERB je napisao:Dobra stvarčica ja razmišljam da kupim jedan i ugradim na poklopac akumulatora
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: ZOD TUNING
Na prekidač kako bih prilikom provere ulja i ostalih stvari jednostavno proverio i 'amburator'
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZOD TUNING
Ako ti je za proveru onda mozes da kupis i Voltmetar koji ide na upaljacMAD SERB je napisao:Na prekidač kako bih prilikom provere ulja i ostalih stvari jednostavno proverio i 'amburator'
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: ZOD TUNING
Može i on
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju