SAAB 9000 CSE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Ja sam u 900ng sipao ISKLJUCIVO GM 5W30, nikad jedan problem, pitaj Slavisu kakve su bile iznutrice motora kad su skinuli dekl i karter. Znaci nisi pogresio, samo furaj.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Ja iskreno nisam imao takve egzibicije na duze staze, al na Zodovom Motoru je bilo ok...Za zimu je ok zato sto je redje, za leto ne znam bas...Ja kod mene sipam 5W40 iskljucivo Mobil...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Imam dva prijatelja koji voze kola sa 5W30 kako je propisala fabrika, jedan je Mondeo 1.8, drugi Audi A4 2.4 - oba imaju relativno veliku potrosnju ulja Ford je na nekih 0,2-0,3 na 1000km, dok je Audi na nekih litar na 1000km...........oba auta su benzinci koji nemaju plin i kilometraze su dokumentovano ispod 200.000km, oba auta su jako dobro ocuvani, svi servisi radjeni redovno dakle sve kako treba.
Ubedio sam ih obojicu da probaju da predju na 5W40 (oba auta smeju da voze i 5W40) pa da vidimo da li je ovo sto sam citao po nemackim forumima tacno vezano za povecanu potrosnju sa xW30 uljima.
U svakom slucaju javljam za nekih 6 meseci o rezultatima eksperimenta
Ubedio sam ih obojicu da probaju da predju na 5W40 (oba auta smeju da voze i 5W40) pa da vidimo da li je ovo sto sam citao po nemackim forumima tacno vezano za povecanu potrosnju sa xW30 uljima.
U svakom slucaju javljam za nekih 6 meseci o rezultatima eksperimenta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Znaci sledeca zamena ide 5w40 posto auto ne vozim zimi... a i ovako slabo jel imam drugi za svaki dan za posao... i joj jedna stvar... na meraču za ulje mi pokazuje nekih 2 mm preko maximuma da li je to problem ? Hoce da izbije semering ? Ili mora da vadim ?
<9000CS>
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Ulje se meri tako sto pustis auto da odradi 5 minuta, ugasis, sacekas 5 minuta, proveris nivo ulja. Ne tako sto stoji celu noc pa ti ujutro dodjes i izvuces sipku. Ako je na propisanom merenju preko maksimuma, onda postoji mogucnost da probije neki semering, ali ako je samo 2mm preko levela, onda je ta mogucnost zaista mala. I nema potrebe da se ulje uliva do crte, sve izmedju 1/2 i 3/4 je vise nego dovoljno. U slucaju tvog auta odmeravanje je vrlo jednostavno: radna temperatura pre zamene ulja, da se dobro ocedi, odgovarajuci nov filter i tacno 4 litre ulja. Na milimetar si od maksimuma.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CSE
Kad smo kod merenja ulja secam se jednog fenomena......kad smo kupili njen 9-3 auto je odrzavan kod Trnavaca i tamo su mu sipali GM ulje da li 5W40 ili 5W30 ne secam se.
Vlasnik nam rekao da je ulje menjano pre 3000km, a oterali smo ga tamo da nam provere kola.....Viktor sve potvrdio.
Elem ulje u pocetku bilo na max. ili 1-2mm ispod max. - OK
Kako je krenula da vozi kola proslo 2-3000km kad ono ulje na 5mm IZNAD maksimuma.....ja se oladio i uplasio se da mu traverze na diznama nisu stradale (ima na Opel dizel motorima neki mostic koji naleze na diznu i spaja ih gumica pa kad ona strada mesa gorivo i ulje - gumica kosta 1 Euro, ali jbada zameniti)......rekoh a mog.
Medjutim nesto sam citao i reko ajde da promenimo na Mobil 1 koji koristim od pocetka i za kome se prepisuju magicna svojstva u koja je ozbiljnom coveku malo tesko da poveruje.
Elem, da skratimo pricu, kako se sipao Mobil 1 nije vise bilo "prepunjavanja" ulja.........e sad sta je bilo da ga ´bes ne znam, dal je ovo ulje lepljivo pa ostane na zidovima........znaci na vreo motor 10 minuta sacekamo ono 5mm iznad maksimuma, na hladan motor ujutru opet 5mm iznad maksimuma.......ne znam. Kako smo promenili ulje nije to vise radio.
Vlasnik nam rekao da je ulje menjano pre 3000km, a oterali smo ga tamo da nam provere kola.....Viktor sve potvrdio.
Elem ulje u pocetku bilo na max. ili 1-2mm ispod max. - OK
Kako je krenula da vozi kola proslo 2-3000km kad ono ulje na 5mm IZNAD maksimuma.....ja se oladio i uplasio se da mu traverze na diznama nisu stradale (ima na Opel dizel motorima neki mostic koji naleze na diznu i spaja ih gumica pa kad ona strada mesa gorivo i ulje - gumica kosta 1 Euro, ali jbada zameniti)......rekoh a mog.
Medjutim nesto sam citao i reko ajde da promenimo na Mobil 1 koji koristim od pocetka i za kome se prepisuju magicna svojstva u koja je ozbiljnom coveku malo tesko da poveruje.
Elem, da skratimo pricu, kako se sipao Mobil 1 nije vise bilo "prepunjavanja" ulja.........e sad sta je bilo da ga ´bes ne znam, dal je ovo ulje lepljivo pa ostane na zidovima........znaci na vreo motor 10 minuta sacekamo ono 5mm iznad maksimuma, na hladan motor ujutru opet 5mm iznad maksimuma.......ne znam. Kako smo promenili ulje nije to vise radio.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
evo momci cucnule nove felne 16 inca aero 97 godiste, u dobrom stanju ali treba blago osvezavanje...
inace su gume vec bile, ali za smece...
stavljene samo za slikanje pa idu na sredjivanje...
sredina u antracit sivu a falcevi se poliraju
i ide guma 205 50 16 malo nizi profil (da se otvori felna) nego sto vecina stavlja (za moj ukus ogromne 55)....
usput na autu je u decembru radjena glava i zamena svih gumica i dihtunga iste... donji deo nije diran (blok,karter..) u pitanju je majstor kiki... pored toga nabavljena crvena kaseta i oba brisaca sa motorima za farove... bele migavce... znak za haubu i jos neke sitnice...
inace su gume vec bile, ali za smece...
stavljene samo za slikanje pa idu na sredjivanje...
sredina u antracit sivu a falcevi se poliraju
i ide guma 205 50 16 malo nizi profil (da se otvori felna) nego sto vecina stavlja (za moj ukus ogromne 55)....
usput na autu je u decembru radjena glava i zamena svih gumica i dihtunga iste... donji deo nije diran (blok,karter..) u pitanju je majstor kiki... pored toga nabavljena crvena kaseta i oba brisaca sa motorima za farove... bele migavce... znak za haubu i jos neke sitnice...
<9000CS>
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9000 CSE
Drug je radio felne isto kao sto ćes ti. Extra je.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
evo momci stigao branik sa farbanja... ispalo je super, ja zadovoljan... u medjuvremenu sam dosta stvari cackao ispod haube razne zabice i dzekovi su bili osteceni i ne funkcijonalni... 93 % ulja i prljavstine sam ocistio sa motora i menjaca sad je kao nov ispod haube... ugradjena instalacija za parking bocna svetla ( prednji zmigavci sijaju kad se ubaci u rikverc ) plin je kompletno skinut a rupe na usisnoj zatvorene... creva od malog hladnjaka spojena sa I nastavkom jer je bio T zbog plina... stavljeni zvucnici napred u tablu i visokotonci i basevi... nazad dvosistemci...fabricki koji su bili su na preko 20 volume krcali ubi boze... sad na max ( 50 ) ima problema sa usima jer je preglasno :)...
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
malo sam svojerucno prvi put u zivotu oblozio eko kozom rucicu menjaca... ja sam zadovoljan
kako je bilo pre ( ne pitajte )... ovo je super
<9000CS>
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
trudim se da bude maksimalo fabrika uz neke dodatke... usput sam i originalnu kuku za vucu stavio, vec u gepeku ima dzek tako da je sve plug & play i sama kuka se fiksira za branik i za lim rezervnog tocka vec ima predvidjeno kacanje tako da je vrlo jednostavno a usput i korisno jer sto da ne ? ima i poklopac koji ide preko kuke tako da izgleda diskretno :)
jedino sto me zeza trenutno je zadnji brisac... kad je suvo radi a cim je sneg ili kisa ne... nikako da se nakanim da popravim, cak i prskalica zadnja radi...
jedino sto me zeza trenutno je zadnji brisac... kad je suvo radi a cim je sneg ili kisa ne... nikako da se nakanim da popravim, cak i prskalica zadnja radi...
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
crveni je za delove a plavi za dusu
kasetu nemam vremena da ofarbam ( mrzi me :) )
a za deklu ide ponovo u fabricku crnu a kaseta u crveno
evo i poklopac kuke
a tu je i neizbrisiv oziljak...
kasetu nemam vremena da ofarbam ( mrzi me :) )
a za deklu ide ponovo u fabricku crnu a kaseta u crveno
evo i poklopac kuke
a tu je i neizbrisiv oziljak...
<9000CS>
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB 9000 CSE
Lep je auto Sale....
Kad će sedišta i felne? :)
Kad će sedišta i felne? :)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
za sedista cekam tapetara... u frci je... a felne nikako da odnesem do komsije jer mi je i branik on farbao...
sto se sedista tice za pocetak cu samo delove koji su iscepani zameniti da nisu ovako usrana... a recimo sledece leto cu komplet da ih tapaciram kod storelia i mozda bude malo izmena u smislu materjala... bice koza, crna, ali ove 3 strafte idu u recimo alkantaru ili tako nesto ili sve u kozu a sredisnji delovi u alkantaru.... dosta gledam po netu razne materjale i kombinacije pa cu nesto izabrati... naravno da ne odudara od originala... ili mogu u neku krem ili crvenu kozu i uz to tapacire u identicno... malo mi mahagoni smanjuje izbor jer ne ide uz sve boje, ali videcu, ima vremena...
trenutno mi je prioritet da se auto vrati u stanje kakvo je bio 1995 godine ili priblizno... drzac za hladnjak ulja na hladnjaku vode je pukao tako da mi hladnjak ulja "visi"... cep rashladne posude je crn, meni treba zuti... prelivno crevo rail-a je kratko ne ide putanjom kojom bi trebalo fabricki da ide...
tepih kod vozacevih nogu ispod pedala je iscepan i izguljen... u crvenom je u super stanju iste su boje tako da i to treba zameniti.... malo mi zima pa nemam volju bas, sad, nesto, tu...
hrom lajne na braniku napred i nazad treba da kupim mera je 12mm sirina i 4mm debljina kako je zodiac rekao u njegovoj temi, samo ne znam gde je uzeo, da ne idem od radnje do radnje...
sto se sedista tice za pocetak cu samo delove koji su iscepani zameniti da nisu ovako usrana... a recimo sledece leto cu komplet da ih tapaciram kod storelia i mozda bude malo izmena u smislu materjala... bice koza, crna, ali ove 3 strafte idu u recimo alkantaru ili tako nesto ili sve u kozu a sredisnji delovi u alkantaru.... dosta gledam po netu razne materjale i kombinacije pa cu nesto izabrati... naravno da ne odudara od originala... ili mogu u neku krem ili crvenu kozu i uz to tapacire u identicno... malo mi mahagoni smanjuje izbor jer ne ide uz sve boje, ali videcu, ima vremena...
trenutno mi je prioritet da se auto vrati u stanje kakvo je bio 1995 godine ili priblizno... drzac za hladnjak ulja na hladnjaku vode je pukao tako da mi hladnjak ulja "visi"... cep rashladne posude je crn, meni treba zuti... prelivno crevo rail-a je kratko ne ide putanjom kojom bi trebalo fabricki da ide...
tepih kod vozacevih nogu ispod pedala je iscepan i izguljen... u crvenom je u super stanju iste su boje tako da i to treba zameniti.... malo mi zima pa nemam volju bas, sad, nesto, tu...
hrom lajne na braniku napred i nazad treba da kupim mera je 12mm sirina i 4mm debljina kako je zodiac rekao u njegovoj temi, samo ne znam gde je uzeo, da ne idem od radnje do radnje...
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
malo da osvezim...
sto se aero sedista tice necu ih krpiti sad, razlog je sto sam prepakovao siva kozna iz crvenog koja su super stanje.. pa sledece godine da odradim profi.. bez krpacine...
radio koji je svirao od 2003 je zvanicno kaput...
taman kad sam stavio zvucnike...
evo jos slika posle puskiranja...
sto se aero sedista tice necu ih krpiti sad, razlog je sto sam prepakovao siva kozna iz crvenog koja su super stanje.. pa sledece godine da odradim profi.. bez krpacine...
radio koji je svirao od 2003 je zvanicno kaput...
taman kad sam stavio zvucnike...
evo jos slika posle puskiranja...
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
ipak nisam isao fabricku kombinaciju kako sam rekao...
stavljeni su i prohromski srafovi i podloske tako da bi na duze staze da izgleda lepse
stavljeni su i prohromski srafovi i podloske tako da bi na duze staze da izgleda lepse
<9000CS>
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9000 CSE
Volim crvenu boju tako da ne mogu da kažem da izgleda loše, tjunin-stajling fora. Sviđa mi se kad je motorni deo čist.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
ja video na netu ovakav fazon sve crveno i prohrom srafovi, odusevio se.... jos kad dodju silikonska creva ona plava po celom motornom prostoru bice super :)
<9000CS>
-
- Postovi: 14
- Pridružio se: 19 Nov 2017, 22:42
Re: SAAB 9000 CSE
Koliko ti izlaze ta creva?sale brdo je napisao:ja video na netu ovakav fazon sve crveno i prohrom srafovi, odusevio se.... jos kad dodju silikonska creva ona plava po celom motornom prostoru bice super :)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
evo nesto zanimljivo sto sam saznao... aero felne sa izlozenim srafovima mogu da prime obicne poklopce sa 15 inca felni...
ali aero sa poklopcom ne mogu mali znak sa izlozenih....
tako da sam 2 muve jednim udarcem dobio...
ali aero sa poklopcom ne mogu mali znak sa izlozenih....
tako da sam 2 muve jednim udarcem dobio...
<9000CS>
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju