Motor za izbegavanje 3.0TiD
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
znaci vodena pumpa je krivac za sve jbt to je bas propust tih konstruktora
Saab 900og
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Kažu i da su katalizatori muka za taj motor kao i kod B235 benzinca,jer su u motornom prostoru i i dodatno podgrevaju istog.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Najveci problem za taj motor je slabo provetravanje dela bloka i glave koji se nalazi prema kabini. Najgore su prolazili Reno i Saab i to u Nemackoj gde se vozi 200 ko dobar dan, dok u Austriji i drugim zemljama ljudi prelaze 300.000km bez problema. Drugi problem je Denso pumpa koja srecom nije skupa (oko 300eura nova).
Opeli skoro da nemaju problem, jer je na Vectrama bolje reseno provetravanje motora, posle je izlaskom motora sa 184ks dosta promenjeno na motoru (druga glava, tip ventila, hladjenje....) i vise nisu imali problema sa tim motorom.
Za vlasnike Saaba najbolje poskidati SVE plastike tzv. suc-plehove
Opeli skoro da nemaju problem, jer je na Vectrama bolje reseno provetravanje motora, posle je izlaskom motora sa 184ks dosta promenjeno na motoru (druga glava, tip ventila, hladjenje....) i vise nisu imali problema sa tim motorom.
Za vlasnike Saaba najbolje poskidati SVE plastike tzv. suc-plehove
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
U danasnje vreme kada japanci daju 1mil. km garanciju na motore a Srbi voze "nove" dizele sa 1/2 mil km, 300k je smesna kilometraza za bilo koji auto.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Da izbacuje bar 280-300ks, ta kilometraza bi i bila logicna. Sa ovom snagom je jeste slaba iskreno.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Nisam citao da se neko zalio na snagu tog motora. Ja sam vozio Signum 3.0CDTI V6 (bio je kandidat za novi sluzbeni auto 2007 pa nam je GM Srbija ustupio direktorov licni na dan) i auto ima toliko brutalan obrtni momenat (400Nm!!!) da sam morao da pazi sa gasom u krivinama i jer je auto ima tendenciju da podupravlja vec pri manjim brzinama dakle gradska voznja ne divljanje na otvorenom putu.Jolly je napisao:Da izbacuje bar 280-300ks, ta kilometraza bi i bila logicna. Sa ovom snagom je jeste slaba iskreno.
OK sad moze neko reci, ma Opel los trap, ali fakat da su pametniji ljudi on nas odavno zakljucili da vise od 250ks samo na prednju vucu nema smisla. Uostalom i Audi 3.0 ima 226ks,a i oni su imali svojih problema sa diznama gde su rikavali motori.......nemacki Audi A6 forumi se pretvorili u Excele sa vrednostima za dizne
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD
Moja pretpostavka je bila vise na konto opterecenosti motora, smatram da sa tom snagom uopste nije preterano opterecen motor u odnosu na kubikazu, sto logicno povlaci da bi trebalo i da traje. Naravno, obrtni moment bi bilo i cudno da nema, a i pored tog obrtnog momenta, znaci da ne mora da se forsira u obrtaje, vec je elastican i vise nego dobar za neku normalnu voznju.
Sto se tice snage na prednjoj vuci, skoro sve sport varijante modela sa oko 200ks na prednjim tockovima nenormalno podupravljaju, izuzetaka stvarno ima malo, a poseban problem ume da napravi polozaj motora i menjaca, ukoliko poluosovine nisu jednake duzine.
Sto se tice snage na prednjoj vuci, skoro sve sport varijante modela sa oko 200ks na prednjim tockovima nenormalno podupravljaju, izuzetaka stvarno ima malo, a poseban problem ume da napravi polozaj motora i menjaca, ukoliko poluosovine nisu jednake duzine.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta