Motor za izbegavanje 3.0TiD

O SAAB MOTORIMA
Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod nik 900t » 26 Okt 2015, 21:41

znaci vodena pumpa je krivac za sve jbt to je bas propust tih konstruktora
Saab 900og

Korisnikov avatar
janakis
Postovi: 458
Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
Lokacija: Tasmajdan

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod janakis » 01 Mar 2017, 05:39

Kažu i da su katalizatori muka za taj motor kao i kod B235 benzinca,jer su u motornom prostoru i i dodatno podgrevaju istog.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 01 Mar 2017, 10:28

Najveci problem za taj motor je slabo provetravanje dela bloka i glave koji se nalazi prema kabini. Najgore su prolazili Reno i Saab i to u Nemackoj gde se vozi 200 ko dobar dan, dok u Austriji i drugim zemljama ljudi prelaze 300.000km bez problema. Drugi problem je Denso pumpa koja srecom nije skupa (oko 300eura nova).

Opeli skoro da nemaju problem, jer je na Vectrama bolje reseno provetravanje motora, posle je izlaskom motora sa 184ks dosta promenjeno na motoru (druga glava, tip ventila, hladjenje....) i vise nisu imali problema sa tim motorom.

Za vlasnike Saaba najbolje poskidati SVE plastike tzv. suc-plehove

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod simpson h » 01 Mar 2017, 17:18

U danasnje vreme kada japanci daju 1mil. km garanciju na motore a Srbi voze "nove" dizele sa 1/2 mil km, 300k je smesna kilometraza za bilo koji auto.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Jolly
Postovi: 657
Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
Lokacija: Leskovac
Kontakt:

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod Jolly » 02 Mar 2017, 12:16

Da izbacuje bar 280-300ks, ta kilometraza bi i bila logicna. Sa ovom snagom je jeste slaba iskreno.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod kd23se4 » 02 Mar 2017, 12:31

Jolly je napisao:Da izbacuje bar 280-300ks, ta kilometraza bi i bila logicna. Sa ovom snagom je jeste slaba iskreno.
Nisam citao da se neko zalio na snagu tog motora. Ja sam vozio Signum 3.0CDTI V6 (bio je kandidat za novi sluzbeni auto 2007 pa nam je GM Srbija ustupio direktorov licni na dan) i auto ima toliko brutalan obrtni momenat (400Nm!!!) da sam morao da pazi sa gasom u krivinama i jer je auto ima tendenciju da podupravlja vec pri manjim brzinama dakle gradska voznja ne divljanje na otvorenom putu.

OK sad moze neko reci, ma Opel los trap, ali fakat da su pametniji ljudi on nas odavno zakljucili da vise od 250ks samo na prednju vucu nema smisla. Uostalom i Audi 3.0 ima 226ks,a i oni su imali svojih problema sa diznama gde su rikavali motori.......nemacki Audi A6 forumi se pretvorili u Excele sa vrednostima za dizne

Korisnikov avatar
Jolly
Postovi: 657
Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
Lokacija: Leskovac
Kontakt:

Re: Motor za izbegavanje 3.0TiD

Postod Jolly » 02 Mar 2017, 17:12

Moja pretpostavka je bila vise na konto opterecenosti motora, smatram da sa tom snagom uopste nije preterano opterecen motor u odnosu na kubikazu, sto logicno povlaci da bi trebalo i da traje. Naravno, obrtni moment bi bilo i cudno da nema, a i pored tog obrtnog momenta, znaci da ne mora da se forsira u obrtaje, vec je elastican i vise nego dobar za neku normalnu voznju.
Sto se tice snage na prednjoj vuci, skoro sve sport varijante modela sa oko 200ks na prednjim tockovima nenormalno podupravljaju, izuzetaka stvarno ima malo, a poseban problem ume da napravi polozaj motora i menjaca, ukoliko poluosovine nisu jednake duzine.


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta