Jos jedan 9k CS u drustvu
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ne znam tacno koje su to sijalice, ali mozes sam da ih pravis tj. da zamenis sijalicu u kucistu.........kupis u radioklubu Kelco, Beli elektronik one sa zicicama i menjas - motas/lemis. Napomena neke su sijalice kod Saaba 14V, pa ako ti ove od 12V budu brzo pregorele znas do cega je.....Kelco i Beli imaju i 12 i 14V, samo su ove od 14V imali samo neke slabije ali za lampu dosta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nema lemljenja ovde, sijalica je kao ova skroz levo:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Rekoh zavisi od sijalice........kod 9-3 se ove za SID samo motaju oko usiju, kod sijalice za neke prekidace mora da se lemi......ima gi razni
Da, na tu sijalicu sam mislio........imas 12 i 14V....3,4,5mm....14V (imaju samo ove od 3mm) moze uvek, a 12V hoce da pregori, ali za tablu mislim da idu samo 12V i to
Da, na tu sijalicu sam mislio........imas 12 i 14V....3,4,5mm....14V (imaju samo ove od 3mm) moze uvek, a 12V hoce da pregori, ali za tablu mislim da idu samo 12V i to
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas trazio na jos par mesta, nema niko. Zavrsio sam radove na saab-ovima, i jedan i drugi su sada kompletirani, ceka se zamena turbine u nedelju i gotovo. Sad za cs1 nemam senzor temperature vode, skinuo danas kod Ace jedan sa 900ng, nije isti, kod mene je siri navoj. Jos uvek sam u manjku za jedan senzor temperature vode i jedan senzor pritiska ulja. Uzeo sam i jedan komp, sapu i T7 ventil, to je za buduce radove.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jel ti ozbiljno juris na otpadu senzor temperaturu?!?!
Ja sam platio nov u Kit Komercu 600 dinara!!!
Ja sam platio nov u Kit Komercu 600 dinara!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ozbiljno, i nema ga niko. Ukljucujuci i Kit komerc. Za 600 dinara po komadu uzimam 10 komada odmah.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jel imas broj senzora, ako nemas posalji mi podatke za kola (inace relevantno je da li ima TCS )
Senzor za 9-3 sam kupio pre 2 nedelje (isla mi kazaljka temperature iznad hladnog na -5C na hladan motor) Vernet Francuska......da sam uzeo Bosch (fabricki) ne bi bio vise od 1200 dinara........ne bi mi palo na pamet da skidam polovan za te pare, i na otpadu je dobar dan 500 dinara
Senzor za 9-3 sam kupio pre 2 nedelje (isla mi kazaljka temperature iznad hladnog na -5C na hladan motor) Vernet Francuska......da sam uzeo Bosch (fabricki) ne bi bio vise od 1200 dinara........ne bi mi palo na pamet da skidam polovan za te pare, i na otpadu je dobar dan 500 dinara
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nemam, morao da ga uvrnem nazad da bi auto bio u voznom stanju i da bi palio ventilator bar na klimu. A nisam se setio da pogledam broj. Jbg. Nema tcs, lpt 2.0 1997. godiste.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ovakav:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jel imas broj dela?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Spremni za razmenu turbina i tockova:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jok.kd23se4 je napisao:Jel imas broj dela?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Neozbiljan sizodiac je napisao:Jok.kd23se4 je napisao:Jel imas broj dela?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ako je to deo na koji si mislio imaju dve varijante:
Saab 4086690 koji radi Facet 75144
Saab 4086683 koji ima kao Facet 75627 ili Fae 38400
Ovaj drugi ima 2 stepena
Kad budes znao koji je od ova dva broja mozes da okrenes Gazelu i da porucis deo, jer oni imaju Facet i znam da sve marke koje drze mogu da porucim sta god hocu
Saab 4086690 koji radi Facet 75144
Saab 4086683 koji ima kao Facet 75627 ili Fae 38400
Ovaj drugi ima 2 stepena
Kad budes znao koji je od ova dva broja mozes da okrenes Gazelu i da porucis deo, jer oni imaju Facet i znam da sve marke koje drze mogu da porucim sta god hocu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa nisam skinuo brojeve, kazem ti da sam mislio da sam resio problem ovim sto sam ga skinuo sa 900ng, posle uvrnuo govno nazad i to je to. Morao bi biti dvostepeni.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ne mora biti, idu i jedan i drugi u 9000 (ja sam u EPC-u ubacio 1995 godiste i izbacio mi oba), samo zavisi koji ti se zalomio, nemoj ofrlje....lepo skini pa procitaj broj, ako je neki treci broj dela posalji mi i ja cu da ti "desifrujem"zodiac je napisao: Morao bi biti dvostepeni.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Da skinem? Pa pre bih se ubio nego da skidam to sranje ponovo. Kad budem imao drugi, onda skidam.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nista onda uzivaj
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Toliko sam umoran da ne mogu ni da pisem, ali se lista obavljenih radova znacajno prosirila, a to-do lista je sada svedena na svega nekoliko stavki. Evo izvod iz liste odrzavanja, ovo je uradjeno do sada, malo je haoticno i nije hronoloski poredjano ali sve je tu:
- zamenjene caure gornjeg nosaca motora Meyle
- zamenjeni svi osiguraci
- zamenjene lampice pozadinskog osvetljenja za tablu i edu
- ubacen i povezan segment sa turbo satom
- ubacen radio/cd/mp3 JVC 4x50W
- ubacene elipse Pioneer 16x9
- ubacen SCC sat
- zamenjen panel instrument table
- zamenjen prekidac sva cetiri zmigavca
- zamenjena elektricna antena
- zamenjena DI kaseta
- zamenjeno crevo iberlaufa
- zamenjena cev izmedju turba i kucista filtera vazduha
- zamenjen senzor temperature rashladne tecnosti
- zamenjen davac pritiska ulja
- zamenjena sva vakuum creva
- zamenjen nepovratni ventil
- zamenjeno uvodno crevo turba u usis
- zamenjeno donje crevo turbine
- ugradjena remontovana turbina Mitsubishi TD04HL-15T
- ugradjen T5 apc ventil
- zamenjeni prednji diskovi i plocice
- zamenjena leva poluosovina komplet sa homokinetikom i krstom
- zamenjen anlaser
- montirane maglenke i blank kuke za vucu
- zamenjen senzor spoljne temperature
- izolovani vodovi ventilatora hladnjaka
- montirane Sunray alu felne 15” sa zimskim gumama Starfire W200 91T 195/65R15, ventili, balansiranje
- antifriz Total Glacelf Autosupra G12 3,5L
- ulje Mobil1 Super 3000 X1 5W40 4L
- zamenjen filter ulja Filtron
- zamenjen PK kais Continental
A ostaje jos ovo za radove/nabavku:
- zamena ulja u menjacu (sutra)
- pranje motornog prostora (sutra)
- zamena filtera goriva
- desni homokinetik
- flekovanje haube
- ispraviti ulubljenje na levom krilu
- montirati originalni srednji i zadnji lonac
- dihtovanje kartera, cepa razvodnika i dekla ventila
- donje crevo servo pumpe da se okrati za 2cm i nova selna
- daljinska komanda centralne i zmigavci
Delovi:
- homokineticki zglob
- filter goriva
- levi retrovizor
- dihtung dekla ventila
- znak hauba
- znak katadiopter
Ako se pitate otkud odjednom desni homokinetik kad je samo levi bio na spisku, resenje je jednostavno: otkrio sam da i on ima problem kad smo zamenili poluosovinu, od leve strane se nije cuo. Nije pukla manzetna, ocigledno je neko samo naduvao mast i stavio novu manzetnu na vec ostecen zglob. Kupicu novi, mislim da je lako dostupno, cak sam ga i video negde na oglasima.
Moram da se zahvalim Kikiju na ogromnoj pomoci, dobar deo ovih stvari bio neizvodiv i bez njega, jer skida i montira tesko pristupacne delove na najneverovatnije nacine, i bez njegove dve stubne dizalice koje su bile temelj za ovaj posao. Prvobitno planiranih par sati se pretvorilo u dva dana, ali je cs sada veoma blizu onoga sto sam zeleo da bude.
- zamenjene caure gornjeg nosaca motora Meyle
- zamenjeni svi osiguraci
- zamenjene lampice pozadinskog osvetljenja za tablu i edu
- ubacen i povezan segment sa turbo satom
- ubacen radio/cd/mp3 JVC 4x50W
- ubacene elipse Pioneer 16x9
- ubacen SCC sat
- zamenjen panel instrument table
- zamenjen prekidac sva cetiri zmigavca
- zamenjena elektricna antena
- zamenjena DI kaseta
- zamenjeno crevo iberlaufa
- zamenjena cev izmedju turba i kucista filtera vazduha
- zamenjen senzor temperature rashladne tecnosti
- zamenjen davac pritiska ulja
- zamenjena sva vakuum creva
- zamenjen nepovratni ventil
- zamenjeno uvodno crevo turba u usis
- zamenjeno donje crevo turbine
- ugradjena remontovana turbina Mitsubishi TD04HL-15T
- ugradjen T5 apc ventil
- zamenjeni prednji diskovi i plocice
- zamenjena leva poluosovina komplet sa homokinetikom i krstom
- zamenjen anlaser
- montirane maglenke i blank kuke za vucu
- zamenjen senzor spoljne temperature
- izolovani vodovi ventilatora hladnjaka
- montirane Sunray alu felne 15” sa zimskim gumama Starfire W200 91T 195/65R15, ventili, balansiranje
- antifriz Total Glacelf Autosupra G12 3,5L
- ulje Mobil1 Super 3000 X1 5W40 4L
- zamenjen filter ulja Filtron
- zamenjen PK kais Continental
A ostaje jos ovo za radove/nabavku:
- zamena ulja u menjacu (sutra)
- pranje motornog prostora (sutra)
- zamena filtera goriva
- desni homokinetik
- flekovanje haube
- ispraviti ulubljenje na levom krilu
- montirati originalni srednji i zadnji lonac
- dihtovanje kartera, cepa razvodnika i dekla ventila
- donje crevo servo pumpe da se okrati za 2cm i nova selna
- daljinska komanda centralne i zmigavci
Delovi:
- homokineticki zglob
- filter goriva
- levi retrovizor
- dihtung dekla ventila
- znak hauba
- znak katadiopter
Ako se pitate otkud odjednom desni homokinetik kad je samo levi bio na spisku, resenje je jednostavno: otkrio sam da i on ima problem kad smo zamenili poluosovinu, od leve strane se nije cuo. Nije pukla manzetna, ocigledno je neko samo naduvao mast i stavio novu manzetnu na vec ostecen zglob. Kupicu novi, mislim da je lako dostupno, cak sam ga i video negde na oglasima.
Moram da se zahvalim Kikiju na ogromnoj pomoci, dobar deo ovih stvari bio neizvodiv i bez njega, jer skida i montira tesko pristupacne delove na najneverovatnije nacine, i bez njegove dve stubne dizalice koje su bile temelj za ovaj posao. Prvobitno planiranih par sati se pretvorilo u dva dana, ali je cs sada veoma blizu onoga sto sam zeleo da bude.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Svaka čast majstorima! Još samo da si ga skroz rašrafio i zašrafio i to bi bilo to.
Čelični živci trebaju za ovo..
Čelični živci trebaju za ovo..
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Svaka Vam cast !!! Zao mi je sto nisam mogao da prisustvijem...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sta je s haubom?
Ko malterom da je krpljena
Ko malterom da je krpljena
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa polako, vidis da je covek radio pripremu, u medjuvremenu odustao :) Bice to sredjeno, nije problem. Vazno da je ostalo nedirnuto.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 3 gosta