Jos jedan 9k CS u drustvu
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sto dva? Jel uvode par nepar sistem?!?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Spremio da izvezem u Sarajevo :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sa srecom, izuzetno ocuvan auto
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas i juce operacija 'pravim savrsenog cs-a', po sest sati na hladnoci, rezultati jos uvek neizvesni. Odlucio sam naime da sa prvog cs-a na ovog drugog prebacim turbinu, ecu, kabinsko osvetljenje, instrument tablu i panel u imitaciji drveta posto je crni odvratan na prvi, drugi i svaki naredni pogled. Namestio originalnu antenu koja super radi, ocistio je WD-om i podmazao najfinijim masinskim uljem, prebacio table, panele, sve prekidace, kabinsko osvetljenje, muzike sa jednog na drugi i obratno.
Na novom saab-u sam morao da prodavam instalaciju za prekidac gasa i sam prekidac je sada na vezi preko petopolnog konektora sa ostatkom instalacije, kako ne bi morale da se seku zice svaki put kad se demontira panel. Naravno, u 'originalu' su zice bile spojene zavrtanjem i izolirane izolir trakom, pa sam to sredio izolovanim hilznama za spajanje kablova i preko svega toga navukao termo buzir. Naravno, radi.
Dok sam petljao oko kablova za muziku ucinilo mi se da cujem varnicenje u jednom trenutku, ali je to moglo da bude i struganje okamenjene izolir trake na kraju instalacije, jer je neko stavljao ubodni osigurac. Na oba automobila VSS je iskljucen, sa samog konektora su izvuceni kraktkospojnici i nijedan nema modul. Kad sam sve slozio, centralna vise nije reagovala na daljinski. Odmah sam posumnjao na ono varnicenje za koje sam sada pomislio da je moglo da bude stvarno, ali i dalje ne vidim nista sporno u instalaciji, sve je cisto kao suza.
Slavisa i Kolja rekose da me jebe instrument tabla. Popizdeo, otisao i skinuo poklopac table sa prvog cs-a (u medjuvremenu sam njega 'kompletirao') po mrklom mraku, izvadio tablu iz oba auta i prebacio turbo/temp/fuel segment sa jedne table na drugu i obratno. Za svaki slucaj probao ponovo daljinski sa skinutom tablom - mrtav. Ispitao sve osigurace, sve ok. Dok su table bile na kolima, cudno su se ponasali. Na jednom nisu radili zmigavci ni sva cetiri, nije radilo pozadinsko osvetljenje table uopste osim edu-a i nije radila lampica za pritisak ulja, drugi je palio osvetljenje table kad se svetlo ugasi, a gasio ga su svetla ukljucena, dakle naopako, ostalo je sve radilo ok. Na oba reostati osvetljenja rade normalno, prekidaci normalno menjaju intenzitet.
Najvise me buni sto su oba automobila 1997. godiste, obe table imaju isti p/n (44 39 642), edu 3M p/n 47 11 529 jedina razlika je datum proizvodnje glavnog segmenta table (jedna je 04.12.1996, druga 17.03.1997.) i edu-a (jedan je 9705, drugi 9703). Nadam se da ce prebacivanje segmenta da resi problem, inace cu da popizdim nacisto. Zamenio sam sve sijalice na tabli, odnosno iskombinovao jednu celu od dve sto imam, kod ove druge mi sad rade samo tri sijalice ukupno, ali cu to vec da sredim.
Za daljinsku komandu za centralnu mi jedino preostaje da skinem muziku i ispitam detaljno sta se desava ispod kraja instalacije koji je, doduse kulturno, izolovan izolir trakom i prikacen je taj osigurac, videcemo zasto. Sve ostalo mi je fabrika sem plina i jedne sivo crvene zice koja je izvucena od prvog kontakta prvog osiguraca i ne znam gde vodi, mozda bas prema VSS konektoru.
Nisam nista slikao, ruke su mi krvave do lakata i nisam zadovoljan rezultatom. Planirao sam da danas sve zavrsim i da ostane samo turbo sto inace moram u servisu, sad imam dva raskupusana saab-a na parkingu
Utisci dana su kablovi instrument table, narocito onaj u sredini, tropolni. Neverovatno da im nije palo na pamet da bar produze instalaciju za 10cm, ako nista drugo, a ovaj u sredini je prava muka za skidanje, osigurac mu je jeziv. Drugi utisak ide srafovima. O svega zivog cega su mogli da se sete, cak i Torx10 na zvucnicima, EDU je finalno iznenadjenje - Torx8. Imao sam ga na svu srecu, nekada su se mobilni telefoni otvarali sa tim. Idioti.
Na novom saab-u sam morao da prodavam instalaciju za prekidac gasa i sam prekidac je sada na vezi preko petopolnog konektora sa ostatkom instalacije, kako ne bi morale da se seku zice svaki put kad se demontira panel. Naravno, u 'originalu' su zice bile spojene zavrtanjem i izolirane izolir trakom, pa sam to sredio izolovanim hilznama za spajanje kablova i preko svega toga navukao termo buzir. Naravno, radi.
Dok sam petljao oko kablova za muziku ucinilo mi se da cujem varnicenje u jednom trenutku, ali je to moglo da bude i struganje okamenjene izolir trake na kraju instalacije, jer je neko stavljao ubodni osigurac. Na oba automobila VSS je iskljucen, sa samog konektora su izvuceni kraktkospojnici i nijedan nema modul. Kad sam sve slozio, centralna vise nije reagovala na daljinski. Odmah sam posumnjao na ono varnicenje za koje sam sada pomislio da je moglo da bude stvarno, ali i dalje ne vidim nista sporno u instalaciji, sve je cisto kao suza.
Slavisa i Kolja rekose da me jebe instrument tabla. Popizdeo, otisao i skinuo poklopac table sa prvog cs-a (u medjuvremenu sam njega 'kompletirao') po mrklom mraku, izvadio tablu iz oba auta i prebacio turbo/temp/fuel segment sa jedne table na drugu i obratno. Za svaki slucaj probao ponovo daljinski sa skinutom tablom - mrtav. Ispitao sve osigurace, sve ok. Dok su table bile na kolima, cudno su se ponasali. Na jednom nisu radili zmigavci ni sva cetiri, nije radilo pozadinsko osvetljenje table uopste osim edu-a i nije radila lampica za pritisak ulja, drugi je palio osvetljenje table kad se svetlo ugasi, a gasio ga su svetla ukljucena, dakle naopako, ostalo je sve radilo ok. Na oba reostati osvetljenja rade normalno, prekidaci normalno menjaju intenzitet.
Najvise me buni sto su oba automobila 1997. godiste, obe table imaju isti p/n (44 39 642), edu 3M p/n 47 11 529 jedina razlika je datum proizvodnje glavnog segmenta table (jedna je 04.12.1996, druga 17.03.1997.) i edu-a (jedan je 9705, drugi 9703). Nadam se da ce prebacivanje segmenta da resi problem, inace cu da popizdim nacisto. Zamenio sam sve sijalice na tabli, odnosno iskombinovao jednu celu od dve sto imam, kod ove druge mi sad rade samo tri sijalice ukupno, ali cu to vec da sredim.
Za daljinsku komandu za centralnu mi jedino preostaje da skinem muziku i ispitam detaljno sta se desava ispod kraja instalacije koji je, doduse kulturno, izolovan izolir trakom i prikacen je taj osigurac, videcemo zasto. Sve ostalo mi je fabrika sem plina i jedne sivo crvene zice koja je izvucena od prvog kontakta prvog osiguraca i ne znam gde vodi, mozda bas prema VSS konektoru.
Nisam nista slikao, ruke su mi krvave do lakata i nisam zadovoljan rezultatom. Planirao sam da danas sve zavrsim i da ostane samo turbo sto inace moram u servisu, sad imam dva raskupusana saab-a na parkingu
Utisci dana su kablovi instrument table, narocito onaj u sredini, tropolni. Neverovatno da im nije palo na pamet da bar produze instalaciju za 10cm, ako nista drugo, a ovaj u sredini je prava muka za skidanje, osigurac mu je jeziv. Drugi utisak ide srafovima. O svega zivog cega su mogli da se sete, cak i Torx10 na zvucnicima, EDU je finalno iznenadjenje - Torx8. Imao sam ga na svu srecu, nekada su se mobilni telefoni otvarali sa tim. Idioti.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa da su hteli da skida svako stavili bi krstasti
Svaka cast, da znam koga da zovem za nemoguce misije
Jesu ove lampice standardne? Tj. mogu li da se kupe zamene kod nas?
Svaka cast, da znam koga da zovem za nemoguce misije
Jesu ove lampice standardne? Tj. mogu li da se kupe zamene kod nas?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ove vece jesu dobavljive, srednje takodje (Lav auto), a ove za EDU najsitnije, za to vec nisam siguran.
Za nemoguce misije sam uvek raspolozen, obezbedi samo dovoljne kolicine zavoja i flastera. Ovaj posao je krvlju natopljen, bukvalno.
Za nemoguce misije sam uvek raspolozen, obezbedi samo dovoljne kolicine zavoja i flastera. Ovaj posao je krvlju natopljen, bukvalno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ja sam dosad menjao sijalice na SID-u (jel to kod 9000 EDU?!?!) - tu idu 14V, i na prekidacu za regulaciju osvetljenosti instrument table, tu ide 12V
Kod 900OG znam da kod sijalice za punjenje akumulatora mora da ide iskljucivo i samo 2W, ne standardna 1,2W inace nece da puni akumulator, zvuci blesavo, ali je 100% tacno
Toliko o "specijalitetima" kod Saaba
Kod 900OG znam da kod sijalice za punjenje akumulatora mora da ide iskljucivo i samo 2W, ne standardna 1,2W inace nece da puni akumulator, zvuci blesavo, ali je 100% tacno
Toliko o "specijalitetima" kod Saaba
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Za 9000 ne znam, ali kod 9-3 i 900OG znam da skinem tablu relativno brzo i beskrvnozodiac je napisao:Za nemoguce misije sam uvek raspolozen, obezbedi samo dovoljne kolicine zavoja i flastera. Ovaj posao je krvlju natopljen, bukvalno.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Kablovi prekratki, tabla ima sedam konektora, samo degenerik je mogao onako nesto da smisli.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Vratio tablu, sija sve osim lampe za ulje. I ne rade zmigavci i daljinski i dalje. Odustajem za sada, morace da saceka dok se vratim sa puta.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ako nisi vratio prekidac za sva 4 migavca nece ti raditi nijedan migavac.........jesi vratio?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Naravno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jbga bilo bi previse lako....mozda relej crkaozodiac je napisao:Naravno.
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ne znam, ali znam da sad vise nemam vremena za to, tako da ce misterija morati da ostane neresena jos neko vreme.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Relej, ako je kao sa 900 je standardni VW Ford Lada Zastava sa 3 pina
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas zamenio sva vakuum creva, stavio nepovratni ventil koji nije postojao na autu, zamenio sve sijalice u tabli, okacio tablu, sija kao novogodisnje drvce, kao sve ok, ali djoka - sad edu ne radi. Verovatno je neka glupost u pitanju, ali vec stvarno pocinje da me zamara. Probao sam tablu na prvom saab-u, ne mogu uopste da se setim da li je tamo edu radio, ali znam da opet ide skidanje, po sedamdeseti put. Inace, lampica za ulje najnormalnije radi na prvom cs-u, na drugom nece, znaci da nije do table. Ostaje mi nada da je osigurac zviznuo neki, ali tesko. Ipak, to cu prvo da proverim pre skidanja table. Bas me jebe, nikako da popusti.
Zatim sam prebacio zadnji brisac posto je bio bolji na starom, resio otvor za antenu posto sam je prethodno montirao na goli lim. Kazu da gumicu treba namazati mascu, ali sam siguran da to nije dobro resenje, narocito kada gumica pocne da truli. Zato sam se setio neceg mnogo jednostavnijeg i boljeg: skinuo sam maticu i kapu antene, obrisao alkoholom povrsine oko antene i samu gumicu, pa zatim i jedno i drugo preprskao tankim slojem Off-Road Chain Lube-a, specijalno dizajniranog za lance na motociklima koji koriste gumene ringove.
Dakle, ne steti ni metalu ni gumi, a voda i sapunica ga ne skidaju ni pod kakvim uslovima, a na ovakvim mestima primene - nikad. Sam sprej je jako lepljiv i to svojstvo postaje jace susenjem, ali nikad ne dobija odlike pravog lepka, jer podmazuje i kad je osusen. Ovo sredstvo je izmisljeno kad je u pitanju zastita lima na mestima gde kojekakve zabice i slicno ulaze u go lim, otvore za bocne zmigavce i tako to.
Na kraju sam prebacio kompove, oba auta pale i rade iz prve, normalno primaju gas, bar je ta operacija uspesno zavrsena. Nakon toga sam pozeleo da zamenim FPR-ove, sa prvog sam ga skinuo najnormalnije, na drugi je montiran sa selnom naopako - ili da sekacem odvrcem sraf na selni posto nista drugo ne moze da mu pridje, ili da skidam ceo rejl, ili da skidam nosac motora. Da ne verujes kakve ideje ljudi imaju, neverovatno. Ovako nesto je samo kompletan degenerik mogao da napravi. Poceo vec da pada mrak, a i skurcilo mi se vise, saab-ovi ce da samuju neko vreme, imam druga posla.
Kad budem na godisnjem resicu sve odjednom - ostaje prebacivanje turbina, diskova, plocica, felni sa gumama, montaza originalnog izduvnog sistema na ovaj drugi i to je to. Posle ide igranje mapama i na jednom, i na drugom.
Zatim sam prebacio zadnji brisac posto je bio bolji na starom, resio otvor za antenu posto sam je prethodno montirao na goli lim. Kazu da gumicu treba namazati mascu, ali sam siguran da to nije dobro resenje, narocito kada gumica pocne da truli. Zato sam se setio neceg mnogo jednostavnijeg i boljeg: skinuo sam maticu i kapu antene, obrisao alkoholom povrsine oko antene i samu gumicu, pa zatim i jedno i drugo preprskao tankim slojem Off-Road Chain Lube-a, specijalno dizajniranog za lance na motociklima koji koriste gumene ringove.
Dakle, ne steti ni metalu ni gumi, a voda i sapunica ga ne skidaju ni pod kakvim uslovima, a na ovakvim mestima primene - nikad. Sam sprej je jako lepljiv i to svojstvo postaje jace susenjem, ali nikad ne dobija odlike pravog lepka, jer podmazuje i kad je osusen. Ovo sredstvo je izmisljeno kad je u pitanju zastita lima na mestima gde kojekakve zabice i slicno ulaze u go lim, otvore za bocne zmigavce i tako to.
Na kraju sam prebacio kompove, oba auta pale i rade iz prve, normalno primaju gas, bar je ta operacija uspesno zavrsena. Nakon toga sam pozeleo da zamenim FPR-ove, sa prvog sam ga skinuo najnormalnije, na drugi je montiran sa selnom naopako - ili da sekacem odvrcem sraf na selni posto nista drugo ne moze da mu pridje, ili da skidam ceo rejl, ili da skidam nosac motora. Da ne verujes kakve ideje ljudi imaju, neverovatno. Ovako nesto je samo kompletan degenerik mogao da napravi. Poceo vec da pada mrak, a i skurcilo mi se vise, saab-ovi ce da samuju neko vreme, imam druga posla.
Kad budem na godisnjem resicu sve odjednom - ostaje prebacivanje turbina, diskova, plocica, felni sa gumama, montaza originalnog izduvnog sistema na ovaj drugi i to je to. Posle ide igranje mapama i na jednom, i na drugom.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Posto je prekidac za ulje najprostija sprava na kolima imas: 1) los prekidac 2) losa masa 3) los kablic 4) crkla sijalica na tabli (mozda prilikom prebacivanja)
Jesi merio sa unimerom prekidac za ulje na otpor? Trebalo bi da je 0 kad je motor ugasen, a beskonacan kad upalis, ako nisam pobrkao
Jesi merio sa unimerom prekidac za ulje na otpor? Trebalo bi da je 0 kad je motor ugasen, a beskonacan kad upalis, ako nisam pobrkao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nisam nista dirao oko davaca za ulje i vodu, to cu u nastavku. EDU radi, bilo je do kontakta na sijalicama, malo levo desno i proradile dve, treca mi je nedostupna ali se vidi i ovako. Bar znam da nista nije opasno. Sutra prebacujem davac za temperaturu rashladne tecnosti i sipam antifriz, posto sam izbacio sve iz motora pred put, za svaki slucaj, da mogu mirno da spavam dok je u Beogradu -20 :)))
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Mrzelo me sad da prebacujem davace, pa je to ostalo za drugi put. Nasuo antifriz, pokusao da zamenim fpr ali bez uspeha jer rejlovi i fpr-ovi nisu isti (jedan ima veci precnik od drugog???), provozao malo auto da vidim kakve su promene nakon zamene ecu-a i - nista. Ponasa se isto kao dok je bio LPT. Verovatno APC ventil ne radi, nisam povezao jos turbo cukicu pa ne znam, ali ocigledno ne puni kako treba. Vratio ga na parking, nastavak sledi kad stignem da se posvetim ponovo cs-ovima.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Svaka cast na volji i trudu. Imas debele zivce, ja ih nemam. Evo SAAB stoji na parkingu, vise od 10dana mu prisao nisam. Skurcio mi se,stalno neki qrc mu fali
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa nije ni ovima nista falilo dok ja nisam poceo da petljam :) Zezam se, ima posla, ali je meni ovo hobi, ne zuri mi se nigde i hocu da sve bude kako treba. Kad zavrsim ove zajebancije oko elektrike, 70% posla je vec zavrseno. Ako vreme dozvoli za vikend, eto mene ponovo kod njih. Ovaj drugi sto sam uzeo mora na kraju da bude potpuna fabrika spolja i unutra. Motor naravno sa TD04. A ni onaj prvi nece biti za bacanje.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas prebacio APC ventil, povezao instalaciju i jos neke sitnice, raspetljavam ono sto je budzeno na sistemu za hladjenje kod cs2. Povezao tablu na cs1, nisam imao male sijalice za EDU u dovoljnom broju, tako da na cs2 svetle standardno i tamo je tabla spakovana, a na cs1 to izgleda ovako, posto sam imao samo crvene ledove na raspolaganju:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sijalice inace nemaju ove male za edu i modul klime u Lav autu. Imaju sve zivo, ali to nema. Sutra cu da potrazim kod jednog elektricara na koga me uputio komsija, kaze da ima sve zivo, kod njega je nabavljao neke 'komplikovane'. Danas konacno promenio davac, izbacio nakazu od budzevine na instalaciji, imam pokazivac temperature na tabli konacno i ventilator se pali na vreme. Povezao i APC, otisao u voznju, sad sve radi kako treba, cs2 je konacno FPT. U subotu sredjujem centralnu i zmigavce, moram da nadjem sta je u pitanju, u nedelju ide na zamenu turbine i gotovo. Nakon toga T7 APC i mapa pa uzivancija. Na autu su inace crvene Valtekove dizne za plin, ako neko moze da mi odgonetne da li je to ok ili ne, bio bih zahvalan. Uredjaj je STAG4.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 12 gostiju