SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Srecna nova - da bude sto bezbriznija!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB CAFFE
Srećna svims!!
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB CAFFE
Jbg,svima!!!kratke mi ruke i debeli prsti...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB CAFFE
Hvala i srećno, drugari!!!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Svima koji slave, SRECNO BADNJE VECE! ;)
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2017010 ... 4a354e.jpg[/img]
Послато са Lenovo A606
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2017010 ... 4a354e.jpg[/img]
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Sve naj od srca i od mene!!!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Slave jesi ti do dovukao GLS-a
Jel imas radkapne za 9000?
Jel imas radkapne za 9000?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Nemam na zalost, samo jedne za mene...
Pogledaj opet malo bolje...
GLs TURBO Na zalost nije moj
Pogledaj opet malo bolje...
GLs TURBO Na zalost nije moj
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
nisam izvalio...........bas bi voleo da popricam s osobom koja je ovo pravila........voleo bi da znam kako je resio boost........mada su ovo SU karburatori koji rade na malo drugacijem principu od ovih drugih.........jel iz BG-a auto?
Kada sam bio "malo" mladji imao sam Kadetta 1.3 i razmisljao sam da ubacim turbo...neka vrsta LPT-a.....imao motor jako malu kompresiju 8,2 savrseno, odem u turbo servis Uzice....ne secam se dal bilo pre ili posle 99te i pricali smo na temu jedno 4-5 sati, a ja svratio na 15min. da pitam
Jedan od problema (sem radilice&klipnjaca koja ne znam da li bi izdrzali) je bio II stepen, pa sam razmisljao da promeni karburator na Varajet II ili Pierburg 2E3, ali nisam zbog love (bio student) ni poceo projekat.......ostalo na manjim izmenama na karburatoru, novim kocnicama
Steta za radkapne, ako znas da neko ima rasparene i to bi mi pomoglo, jedna mi fali......sliku si video, a mogu i one kao sto imam na mojoj 9-3ci
Kada sam bio "malo" mladji imao sam Kadetta 1.3 i razmisljao sam da ubacim turbo...neka vrsta LPT-a.....imao motor jako malu kompresiju 8,2 savrseno, odem u turbo servis Uzice....ne secam se dal bilo pre ili posle 99te i pricali smo na temu jedno 4-5 sati, a ja svratio na 15min. da pitam
Jedan od problema (sem radilice&klipnjaca koja ne znam da li bi izdrzali) je bio II stepen, pa sam razmisljao da promeni karburator na Varajet II ili Pierburg 2E3, ali nisam zbog love (bio student) ni poceo projekat.......ostalo na manjim izmenama na karburatoru, novim kocnicama
Steta za radkapne, ako znas da neko ima rasparene i to bi mi pomoglo, jedna mi fali......sliku si video, a mogu i one kao sto imam na mojoj 9-3ci
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Jeste iz BG bio danas kod mene pa smo malo caskali...
Auto je izvorni turbo, motor turbo...
Kao sto vidis ima plin...
Neko je skinuo turbinu, stavio cep poskidao sve turbo stvari, skoro sve...
Stavio usisnu sa dva karburatora, nabudzio kuciste filtera...
Vlasnik je mlad, dobio ga na poklon pre dva meseca...Ne razume se bas, bio je ubedjen da vozi turbaka...
Ono na sta sam se ja najvise nasmejao, isao je u jedan Saab servis i jedan "majstor" nije znao da mu kaze gde mu je turbina...pa tu negde ispod...oplakao sam, evo i sad placem :D :D :D
Ima vremena, mlad je, naucice :)))
Послато са Lenovo A606
Auto je izvorni turbo, motor turbo...
Kao sto vidis ima plin...
Neko je skinuo turbinu, stavio cep poskidao sve turbo stvari, skoro sve...
Stavio usisnu sa dva karburatora, nabudzio kuciste filtera...
Vlasnik je mlad, dobio ga na poklon pre dva meseca...Ne razume se bas, bio je ubedjen da vozi turbaka...
Ono na sta sam se ja najvise nasmejao, isao je u jedan Saab servis i jedan "majstor" nije znao da mu kaze gde mu je turbina...pa tu negde ispod...oplakao sam, evo i sad placem :D :D :D
Ima vremena, mlad je, naucice :)))
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ajoojj, znaci neko napravio Frankenstajna..........rekao bih po dizajnu H-motor i nekih komponenti (posuda kocionog ulja) da je originalno 84-86 godiste........znaci ipak sam u pravu.......na kraju je ipak GLS
A necemo da kazemo koji je Saab servis u pitanju, da ne pravimo coveku reklamu
Ja jednom kod elektricara bio, vidim majstor gleda i gleda i gleda nesto ispod motora i nije mu jasno.....na kraju pita - jeli gde je ovom menjac
A necemo da kazemo koji je Saab servis u pitanju, da ne pravimo coveku reklamu
Ja jednom kod elektricara bio, vidim majstor gleda i gleda i gleda nesto ispod motora i nije mu jasno.....na kraju pita - jeli gde je ovom menjac
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Da 86 godiste...
Znamo ti, Zod i ja...dovoljno :D
Послато са Lenovo A606
Znamo ti, Zod i ja...dovoljno :D
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB CAFFE
Требало би рећи који је то сервис или "мајстор" јер такав не заслужује да себе назива Сааб сервисом, а посебно зато да га не би још неко оплакао, али од муке. То је, дакле, у интересу корисника, а такође, и осталих сервисера.Slavisacs je napisao: isao je u jedan Saab servis i jedan "majstor" nije znao da mu kaze gde mu je turbina...pa tu negde
ex SAABotražitelj <9000CS>
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Na svu srecu, taj 'majstor' u tom nesrecnom servisu ipak ne servisira nista. Jos uvek.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Turbo sa karburatorima je zeznuta stvar, tesko izvodljivo ili neizvodljivo sa obicnim karburatorima Dellorto dhla i Weber dcoe mogu posebnim diznama da se preprave da rade sa turbinom i da je varijanta da turbo ubacuje vazduh u karb, istu foru koriste i sa motorima. E sad sa motorima je malo lakse zbog prirode karburatora. Inace, sto se tice obicnih karbova, a to rade i sa Weber i Dcoe, jer im je jednostavnije, je da turbina bude iza karburatora, tako da kroz turbinu prolazi smesa vazduha i benzina i tako zajedno ide pod vecim pritiskom u motor. Opet i tu postoje mane i tesko nastelovati itd. A sto se tice turba na atmo motoru, pored kompresije problem cesto bude podmazivanje klipova i klipnjaca i njihovo hladjenje, moraju da imaju posebne kanale i uvodnice koje ce ih napajati uljem radi hladjenja. To je ono sto ja znam, jer sam se raspitivao kod ljudi koji su to radili. Jako skupa i nezahvalna varijanta, neisplativa skroz.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Kod Skinner Uniona je specificno sto rade na venturi principu u telu se nalazi klip koji se podize zajedno sa iglom koja povecava otvor u dizni i pusta vise goriva, ali za razliku od klasicnih karburatora nisu povezani sa sajlom vec reaguju na promenu podpritiska....jako zanimljivo resenje, mislim da su neki modeli Bentleya isli u kombinaciji SU turbina.
Sa ovom pamecu koju imam sada.......staviti na leptir gasa promenljiv otpornik (ima za sve Saab 16V motore sa katalizatorom) i staviti diznu koja na bazi vrednosti dobijene od otpornika regulise kolicinu goriva koju ubrizgava. Slicno resenje je Saab primenio na B201 turbo motoru sa katalizatorom, gde su skoro sve komponente iste kao kod istog motora bez turba.
Sa ovom pamecu koju imam sada.......staviti na leptir gasa promenljiv otpornik (ima za sve Saab 16V motore sa katalizatorom) i staviti diznu koja na bazi vrednosti dobijene od otpornika regulise kolicinu goriva koju ubrizgava. Slicno resenje je Saab primenio na B201 turbo motoru sa katalizatorom, gde su skoro sve komponente iste kao kod istog motora bez turba.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Keihin i Mikuni karburatori imaju taj princip koji radi oko polovini datog gasa. Jako dobar princip, posebno sto se dobija elasticnost na vecem opsegu obrtaja, pametno smisljeno skroz. Dok Skinner Union, jos nisam zagledao malo detaljnije. Svakako bolji princip i savremeniji nego kod Webera.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Jel zna neko naucno objasnjenje zasto kola koje voze zene unutra izgledaju kao da je pala bomba?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB CAFFE
А тек мушкарци! Подсетио си ме на давну '74, или '75. годину кад је мој кум ишао на матурско вече па се понудио другарици да је повезе како се у свечаној хаљини не би млатила по бусу или јурила такси до којег је тада било тешко доћи, а што је она радо прихватила. Кад оно, међутим... кад се није шлогирала!kd23se4 je napisao:Jel zna neko naucno objasnjenje zasto kola koje voze zene unutra izgledaju kao da je pala bomba?
Тада му је отац радио централно грејање, а он му помагао возећи онај фијат, али камиончић 615 који је био пун којекаквог алата, што по седишту, што по патосу. Оно са седишта је само сручио на патос, а седиште мало пребрисао крпом и тако је дошао по њу
ex SAABotražitelj <9000CS>
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Mislim, uzevsi u obzir da 0,01% zena radi neki tezak/prljav posao, da su one naprosto u haosu........sto se odrazava na njihovo stanje u kolima.
Ja prvi nisam uredan, sto na poslu mi je u haosu, ako nekom nesto treba ni ne usudi se da trazi vec pitaju, ja nalazim potreban papir za max. 5 sekundi.......ali u kolima gde sedim stvarno ne podnosim da je sve razbacano, da mi zvecka u voznji, da mi pada po krivinama..........pa ja odem na putovanje kolima 10-15 dana predjem po 5000km i kola mi nisu u takvom svinjcu kakva su njima koje voze po lokalu.........
Ja prvi nisam uredan, sto na poslu mi je u haosu, ako nekom nesto treba ni ne usudi se da trazi vec pitaju, ja nalazim potreban papir za max. 5 sekundi.......ali u kolima gde sedim stvarno ne podnosim da je sve razbacano, da mi zvecka u voznji, da mi pada po krivinama..........pa ja odem na putovanje kolima 10-15 dana predjem po 5000km i kola mi nisu u takvom svinjcu kakva su njima koje voze po lokalu.........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta