DI KASETA
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Ja znam da su nemci pisali da su NGK crvene iz 2011 bile originalne SEM kasete preko kojih samo prelepljeno NGK - ali samo crvene!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Op Op Op!!!
NGK-SEM????
230???
Da imam T5 auto, kupio bi odmah jednu da imam.
Odmah.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
NGK-SEM????
230???
Da imam T5 auto, kupio bi odmah jednu da imam.
Odmah.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 110
- Pridružio se: 20 Feb 2014, 19:05
Re: DI KASETA
Kome treba nova orginalna crna kaseta , mislim da ne moze nize :ORGINAL CRNA KASETA NOVA SAAB 55559955
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Zvao Gazelu malopre, da pitam za kasetu, kaže čovek 95000. Nemačka - Inter(nešto).
Pa je l' moguće??
Pa je l' moguće??
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Mozes za te pare da kupis 2 kom original kod Skandixa, platis nasim lopovima carinu i da ti ostane kusur
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Ili deset polovnih :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: DI KASETA
E seru sa tim kasetama jeble ih one. Cena kasete koliko auto vredi. Nije Masserati vec SAAB u pokusaju.
Saab je uvek govna pretvarao u kolace i to je trajalo dok je moglo vise ne moze. Za moj CS star 22g oridjidji kaseta 500e a ceo auto ne vredi 800e.
Saab je uvek govna pretvarao u kolace i to je trajalo dok je moglo vise ne moze. Za moj CS star 22g oridjidji kaseta 500e a ceo auto ne vredi 800e.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Ti još i imaš sreće sa tvojom, možeš dve da kupiš za 500 i još da imaš za žvake.
Kakva je situacija sa polovnim, koga zajahati ukoliko ustreba? Pupupu
Kakva je situacija sa polovnim, koga zajahati ukoliko ustreba? Pupupu
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
a šta je sad, niko ništa o onome što smo počeli da pričamo? lepše vam samo gledati cene i kukati
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: DI KASETA
Zaliveni su delovi San ima nacin jer ih ljudi popravljaju ali ne znamo kako.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Valjda mora to da "provali" neko kome je to manje-više struka. Šta meni (ili nekom drugom) vredi da rasturam kasetu kad se ne razumem u to?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
U svakom od cetiri plasticna cilindra nalazi se kalem na plasticnom jezgru. Kad deo kalema izgori, namota se novi, i to zaista nije nikakva nauka. Problem je ulje koje hladi kalem i sa kojim ni vasi disajni organi ni koza nikako ne bi trebalo da dolaze u dodir, zatim zaptivanje nakon popravke i nalivanje adekvatne kolicine kancerogenog i otrovnog ulja. Da je kaseta pri kraju, najlakse je oceniti njenim otvaranjem - plasticni cilindri bi trebalo da budu sto blize beloj, a sto dalje od tamno zute boje, narocito ako ima neujednacenu obojenost. Ta zuta boja je znak ogorevanja kalema unutar plasticnog cilindra, sto najcesce znaci da je plastika vec negde popustila i da je deo ulja pobegao napolje; to mogu da budu i minorne kolicine, reda jedne kapi, ali je to za konstrukciju kalema i cilindra za hladjenje pogubno vec na kraci rok. Kondenzator i relej se vrlo retko kvare na kasetama, a trafo visokog napona se ne kvari nikad, jer je mali i prost. Teoretski je dakle moguca popravka kalemova, ali je prakticno nemoguca, vrlo rizicna po zdravlje i totalno neisplativa, sa krajnje neizvesnim rezultatom. Spoljno stanje kasete iz mog iskustva nema nikakve veze sa njenom kondicijom. Sretao sam kasete ciji su dosedi za svecice bili izvitopireni od toplote, gumice potrosene, boja iskrunjena, a unutra kao da je iz fabrike izasla. Bilo je naravno i suprotnih primera, ponekad je steta sto lepu losu kasetu moras da zamenis ruznom a dobrom, ali zivot ide dalje... Novu ne bih kupio nikad, ima dovoljno polovnih raspolozivih, dosta saab-ova sa zdravim kasetama umire ovih dana. Najbolju crvenu kasetu koju sam ikad video/imao skinuo sam na otpadu pored koga sam sasvim slucajno prolazio i platio je 30 EUR.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Od dobre drugarice muz radi u GSP-u i zali mi se kako im redovno "nestaje" trafo ulje koje koriste za hladjenje trafo-mreze za tramvaje. To neki domacin krade i sipa i vozi u svom Golf 2......jbes zdravlje vazno da se vozi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: DI KASETA
Hahahahahaha, neverovatno :D
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
znam da su zaliveni. čak i da ih nisu popravljali to ne znači da ne treba da probamo, posebno zato što je toliko skupa nova i kad je neko već postigao popravkamaKolja je napisao:Zaliveni su delovi San ima nacin jer ih ljudi popravljaju ali ne znamo kako.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
hajde da nađemo način, počeli smo da se dogovaramo, da ja otvorim jer imam iskustva sa takvim stvarima, da mi neko pošalje neispravnu i ostade na tome a kukanje se nastavlja.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
znači problem glavni je curenje ulja? šta je sa primarom? jel od njega nagoreva plastika? i šta izaziva pregrevanje trafoa? i kako znaš da je nemoguće i neisplativo, da li si probao? i još jedno pitanje, koje je to ulje? jel nije trafo ulje koje se koristi i u trafo stanicama?zodiac je napisao:U svakom od cetiri plasticna cilindra nalazi se kalem na plasticnom jezgru. Kad deo kalema izgori, namota se novi, i to zaista nije nikakva nauka. Problem je ulje koje hladi kalem i sa kojim ni vasi disajni organi ni koza nikako ne bi trebalo da dolaze u dodir, zatim zaptivanje nakon popravke i nalivanje adekvatne kolicine kancerogenog i otrovnog ulja. Da je kaseta pri kraju, najlakse je oceniti njenim otvaranjem - plasticni cilindri bi trebalo da budu sto blize beloj, a sto dalje od tamno zute boje, narocito ako ima neujednacenu obojenost. Ta zuta boja je znak ogorevanja kalema unutar plasticnog cilindra, sto najcesce znaci da je plastika vec negde popustila i da je deo ulja pobegao napolje; to mogu da budu i minorne kolicine, reda jedne kapi, ali je to za konstrukciju kalema i cilindra za hladjenje pogubno vec na kraci rok. Kondenzator i relej se vrlo retko kvare na kasetama, a trafo visokog napona se ne kvari nikad, jer je mali i prost. Teoretski je dakle moguca popravka kalemova, ali je prakticno nemoguca, vrlo rizicna po zdravlje i totalno neisplativa, sa krajnje neizvesnim rezultatom. Spoljno stanje kasete iz mog iskustva nema nikakve veze sa njenom kondicijom. Sretao sam kasete ciji su dosedi za svecice bili izvitopireni od toplote, gumice potrosene, boja iskrunjena, a unutra kao da je iz fabrike izasla. Bilo je naravno i suprotnih primera, ponekad je steta sto lepu losu kasetu moras da zamenis ruznom a dobrom, ali zivot ide dalje... Novu ne bih kupio nikad, ima dovoljno polovnih raspolozivih, dosta saab-ova sa zdravim kasetama umire ovih dana. Najbolju crvenu kasetu koju sam ikad video/imao skinuo sam na otpadu pored koga sam sasvim slucajno prolazio i platio je 30 EUR.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Evo ja ću da ti pošaljem crnu prvom prilikom kad budem išao za Zr. Može?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: DI KASETA
Imam dve crvene i trecu kinesku saa odlemljenim zicama.
Po svemu sudeci cekacu ovaj novi zakon da vidim sta ce biti sa registracijom za kubikaze preko 2000ccm ako bude kakvih korekcija prelazim na lybru 2.4 jtd
Po svemu sudeci cekacu ovaj novi zakon da vidim sta ce biti sa registracijom za kubikaze preko 2000ccm ako bude kakvih korekcija prelazim na lybru 2.4 jtd
-
- Drug Član
- Postovi: 277
- Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00
Re: DI KASETA
Ja pre mesec dana svracao u Pancevu do Gazele i cena crvene kasete NKG sa popustom Oko 250e... ne razumem vise nista ...VladimirS je napisao:Zvao Gazelu malopre, da pitam za kasetu, kaže čovek 95000. Nemačka - Inter(nešto).
Pa je l' moguće??
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Mislio sam na crnu, izvinjavam se, za crvenu nisam pitao.tiso je napisao:Ja pre mesec dana svracao u Pancevu do Gazele i cena crvene kasete NKG sa popustom Oko 250e... ne razumem vise nista ...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: DI KASETA
Lično se ne nadam nekoj posebnoj razlici, možda baš stara vozila budu obuhvaćena tim ali noviji modeliKolja je napisao:Po svemu sudeci cekacu ovaj novi zakon da vidim sta ce biti sa registracijom za kubikaze preko 2000ccm ako bude kakvih korekcija prelazim na lybru 2.4 jtd
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: DI KASETA
Ja sam ubedjen da ti nisi procitao ono sto si citirao, jer se tu vec nalaze odgovori na sva tvoja pitanja.san_šabacisko je napisao:znači problem glavni je curenje ulja? šta je sa primarom? jel od njega nagoreva plastika? i šta izaziva pregrevanje trafoa? i kako znaš da je nemoguće i neisplativo, da li si probao? i još jedno pitanje, koje je to ulje? jel nije trafo ulje koje se koristi i u trafo stanicama?zodiac je napisao:U svakom od cetiri plasticna cilindra nalazi se kalem na plasticnom jezgru. Kad deo kalema izgori, namota se novi, i to zaista nije nikakva nauka. Problem je ulje koje hladi kalem i sa kojim ni vasi disajni organi ni koza nikako ne bi trebalo da dolaze u dodir, zatim zaptivanje nakon popravke i nalivanje adekvatne kolicine kancerogenog i otrovnog ulja. Da je kaseta pri kraju, najlakse je oceniti njenim otvaranjem - plasticni cilindri bi trebalo da budu sto blize beloj, a sto dalje od tamno zute boje, narocito ako ima neujednacenu obojenost. Ta zuta boja je znak ogorevanja kalema unutar plasticnog cilindra, sto najcesce znaci da je plastika vec negde popustila i da je deo ulja pobegao napolje; to mogu da budu i minorne kolicine, reda jedne kapi, ali je to za konstrukciju kalema i cilindra za hladjenje pogubno vec na kraci rok. Kondenzator i relej se vrlo retko kvare na kasetama, a trafo visokog napona se ne kvari nikad, jer je mali i prost. Teoretski je dakle moguca popravka kalemova, ali je prakticno nemoguca, vrlo rizicna po zdravlje i totalno neisplativa, sa krajnje neizvesnim rezultatom. Spoljno stanje kasete iz mog iskustva nema nikakve veze sa njenom kondicijom. Sretao sam kasete ciji su dosedi za svecice bili izvitopireni od toplote, gumice potrosene, boja iskrunjena, a unutra kao da je iz fabrike izasla. Bilo je naravno i suprotnih primera, ponekad je steta sto lepu losu kasetu moras da zamenis ruznom a dobrom, ali zivot ide dalje... Novu ne bih kupio nikad, ima dovoljno polovnih raspolozivih, dosta saab-ova sa zdravim kasetama umire ovih dana. Najbolju crvenu kasetu koju sam ikad video/imao skinuo sam na otpadu pored koga sam sasvim slucajno prolazio i platio je 30 EUR.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
možeVladimirS je napisao:Evo ja ću da ti pošaljem crnu prvom prilikom kad budem išao za Zr. Može?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: DI KASETA
znači napuštaš nasKolja je napisao:ako bude kakvih korekcija prelazim na lybru 2.4 jtd
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju