Saab 9-3 2.2 TiD
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
solidan a jeftin je k2.
a najbolji je wurth.
2komada saspes u ventilaciju ostavis 30 minuta da se ocedi po usmerivacima ka malom hladnjaku i posle ga ubijes sa grejanjem na maksimum temperaturu i na dve crtice ventilator.
bar sam ja tako.
a najbolji je wurth.
2komada saspes u ventilaciju ostavis 30 minuta da se ocedi po usmerivacima ka malom hladnjaku i posle ga ubijes sa grejanjem na maksimum temperaturu i na dve crtice ventilator.
bar sam ja tako.
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ja imam Motip-ov Airco Cleaner
Zasad sam cistio kod devojkine i moje 9-3ke i imam utisak da cu moci jos barem 2x
Sto se tice procedure, tako sam nasao link na youtube-u, i dobro mi se pokazalo........uprskas penu u kutiju gde se nalazi ventilator (dok se kutija ne napuni) i pustis ga na max. da duva.
Pena se posle 1-2 min. pretvori u tecno/gasovito stanje i izbaci se kao gas.
Ovo sam radio kod cure pre nekih 4-5 meseci kad smo menjali filter i dobro se pokazalo.
Zasad sam cistio kod devojkine i moje 9-3ke i imam utisak da cu moci jos barem 2x
Sto se tice procedure, tako sam nasao link na youtube-u, i dobro mi se pokazalo........uprskas penu u kutiju gde se nalazi ventilator (dok se kutija ne napuni) i pustis ga na max. da duva.
Pena se posle 1-2 min. pretvori u tecno/gasovito stanje i izbaci se kao gas.
Ovo sam radio kod cure pre nekih 4-5 meseci kad smo menjali filter i dobro se pokazalo.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
"U kutiju gde se nalazi ventilator " Je l to kutija za filter klime ? Je l se odmah ukljuci ventilator na max? Je l klima treba da je upaljena ili ugasena,je l treba da se menja izduvavanje( soferka,noge,centralna konzola ) je l bitno da l je toplo ili hladno,je l treba da se zastite sedista od te pene ( meni bez enterijer pa da ne ostanu neke fleke). Valjda sam sve pitao . Moze i da se otvori nova tema sa svim ovim detaljima
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
1) da, mislim na onu kutiju ispod soferke, gde se (kod 9-3) nalazi filter klime
2) da, menjas sva izduvavanja - gore, dole, sredina, stakla....
3) treba samo da duva, ne treba ni grejanje ni hladjenje - pena se pretvara u gas koji lako ispari
4) ne treba nista da se zastiti, dok stigne u kabinu samo se oseca miris - nista se ne vidi, dakle 100% gas
2) da, menjas sva izduvavanja - gore, dole, sredina, stakla....
3) treba samo da duva, ne treba ni grejanje ni hladjenje - pena se pretvara u gas koji lako ispari
4) ne treba nista da se zastiti, dok stigne u kabinu samo se oseca miris - nista se ne vidi, dakle 100% gas
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Video sam ga na skupu.Slike su super, ali je lepši uzivo. Pitam se samo kako se taj vulkanizar pored staze ubija od posla.Jel bio još neki SAAB na stazi kad si ti vozio, i kako je u stanje u Nemačkoj što se SAAB-ova tiče, tj. jel se vidjaju na ulici i na autobanu?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
U nemakoj su Saabovi jako "cudno" raspodeljeni - u Berlinu ih ima dosta, znam da Hamburg ima dosta, jug nemacke bavarska, baden-würtenberg tamo ih nema ni za leka. Zadnjih 2-3 godine ima brdo novih Saabova u Austriji, pre svega 9-3 III, cuo sam posle i zasto. Neki veliki diler u Austriji je otkupio veliki broj Saabova koji su ostali neprodati posle stecaja u Portugalu, Spaniji i taj mediteranski pojas i po nekoj smesnoj ceni nudio u Austriji - austrijanci pragmaticni kakvim ih bog dao nakupovali se, tako da ih ima natprosecno dosta u Austriji zadnje 2-3 godine.
Vezano za stazu - mrka kapa, bili od "civilnih" vozila Alfa 75 3.0, neki Golf GTI koji je nasviran....vise se ne secam, ali slabo tih dana bilo ovih obicnih vozila. Uglavnom 911, Opel Corsa neka Cup verzija, Ferrari.......lupam 360 ili koji vec, Audi R8, Lambo Galardo.....dakle ovi manji modeli koji mogu brzo da idu po krivinama.......neki 612 ili Murcielago tesko da ces videti na stazi......e da neki Ford Fokus ST secam se.
E taj vulkanizer je bio show zivi - zao mi sto nisam slikao.......u radnji covek nema 10 pari normalnih guma, sve slikovi tj. celave......ja dok mi montirao gledam i i kao malo dete, samo pitam "a za koji auto su ove, a ove, a ove?"
Vezano za stazu - mrka kapa, bili od "civilnih" vozila Alfa 75 3.0, neki Golf GTI koji je nasviran....vise se ne secam, ali slabo tih dana bilo ovih obicnih vozila. Uglavnom 911, Opel Corsa neka Cup verzija, Ferrari.......lupam 360 ili koji vec, Audi R8, Lambo Galardo.....dakle ovi manji modeli koji mogu brzo da idu po krivinama.......neki 612 ili Murcielago tesko da ces videti na stazi......e da neki Ford Fokus ST secam se.
E taj vulkanizer je bio show zivi - zao mi sto nisam slikao.......u radnji covek nema 10 pari normalnih guma, sve slikovi tj. celave......ja dok mi montirao gledam i i kao malo dete, samo pitam "a za koji auto su ove, a ove, a ove?"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Zanimljivo,lepo sto ih barem ima,ako nista drugo.Ono za vulkanizera je bas smesno. Nadam se da u Westfalij ima dosta SAAB-ova,jeste da nikad nisam bio tamo, ali sam simpatizer Borusije iz Dortmund pa zbog toga.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Drugarski savet, asepsol, alkohol, kao i ostali dezinficijensi koji se upotrebljavaju, imaju svrhu da ubiju ili onesposobe mikro organizeme, pa je pored upotrebe ovih sredstava proporucljivo i fizicki ocistiti mesto na kome se upotrebljava sredstvo (na primer filter klime), makar i vodom ukoliko je moguce, nekad ni samo prskanje sredstva ne ubija mikro organizme. Jer i deaktivisani i mrtvi mikro organizmi, takodje mogu da izazovu alergijske reakcije.GRIPEN je napisao:
meni zasad asepsol dovoljan
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Cisto da ne bude dosadno za vikend mi crkla klima, juce sredjeno - kvacilo kompresora obradjeno na strugu ili sta vec......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Drži u gardu...
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Da kod Dusana, 60EUR me kostalo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Dusan je skup da to nije normalno.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Evo da se javim.......bili malo na skijanju, vratio se sinoc. Mislio sam da ovo moze samo da se desi u Srbiji, ali sipao u nekom selu u Austriji Shell i cim bude minus tresu se kola prvih 20 sekundi.....to mi se desavalo u Srbiji kad naglo zahladni a ja sipao na NIS-u letnji dizel, ali nisam verovao da u Austriji u Novembru moze to da se desi.
Nijedna pumpa nema aditiv protiv smrzavanja dizela, ali zato za negu koze imaju kompletno sve
Posle moja devojka nasla u nekoj auto-prodavnici neki ENI/Agip aditiv........juce sipao u Sloveniji na Petrolu i svet je opet u redu.
Inace jedno jutro krene ispod haube da mi dimi kao blesav......svukla se cev auspuha sa Webasta .......sem toga smo se lepo proveli
Nijedna pumpa nema aditiv protiv smrzavanja dizela, ali zato za negu koze imaju kompletno sve
Posle moja devojka nasla u nekoj auto-prodavnici neki ENI/Agip aditiv........juce sipao u Sloveniji na Petrolu i svet je opet u redu.
Inace jedno jutro krene ispod haube da mi dimi kao blesav......svukla se cev auspuha sa Webasta .......sem toga smo se lepo proveli
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Pa ispade tako........mozda, gde je neko selo/manje mesto, im ostalo jos od leta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Od pre mesec dana sam presao na Lukoil( onaj ecto dizel). Sa Nisovim gorivom sam isao na 8,5 po gradu a sa ovim Lukoilom sam na 7,5l. Prosle gidine sam se i ja hebao sa zamrzavanjem nafte na minus 7,8 a od ove god na svaki rezervoar cu da sipam neki aditiv( liqui moly verovatno).
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Mi smo za suprugin auto poslusali savet mehanicara kod koga odrzavaju taksisti, kaze za dizel samo MOL i nista drugo. NIS-ovo gorivo je smrzavalo na -5 prosle godine. Bruka.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ni Evropa vise nije kao sto je bila
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ja nazalost na Novom Beogradu nemam nigde (da ja znam) MOL. Preko godine uglavnom sipam na NIS-u, jer mi je odmah pored kancelarije, a kad krene jesen pokrenem se do OMV-a, posto imam strah od smrzavanja NIS-ovog dizela (sto mi se desilo 2x, jednom prosle i jednom pre 2-3 godine) ispod -10C pa sam vozao starog Saaba.
Ono sto je primetno sa austrijskim Shell dizelom je da je potrosnja sisla na 5,9, sto je neka vrednost o kojoj u Srbiji sanjam......ovo neka kombinacija alpskih puteva (da ne bi morali da idemo kroz nemacku, zbog ovih guzvi zbog kontrola) i austrijskih/slovenackih autoputeva gde sam vozio 120-130km/h.......u Hrvatskoj malo nagazio i skocilo na 6,1
Sa nasim gorivom kad vozim autoput 120-130 tesko spustam ispod 6,5, po gradu 7,3 do 8,3 zavisno da li se pali webasto ili klima (mada mislim da klima radi skoro uvek)
Ono sto je primetno sa austrijskim Shell dizelom je da je potrosnja sisla na 5,9, sto je neka vrednost o kojoj u Srbiji sanjam......ovo neka kombinacija alpskih puteva (da ne bi morali da idemo kroz nemacku, zbog ovih guzvi zbog kontrola) i austrijskih/slovenackih autoputeva gde sam vozio 120-130km/h.......u Hrvatskoj malo nagazio i skocilo na 6,1
Sa nasim gorivom kad vozim autoput 120-130 tesko spustam ispod 6,5, po gradu 7,3 do 8,3 zavisno da li se pali webasto ili klima (mada mislim da klima radi skoro uvek)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Nisam primetio nikakve probleme na vozilima proteklih 4 godine, a sipam na NISu... UltraD
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Vec dve godine sam zimi imao problem sa Nisom na -7,8. Prosle god je sigurno bio Ultra D. Cim sipam aditiv protiv zamrzavanja nafte problema nema.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ja sipam iskljucivo obican dizel, dodam 300ml 2T ulja na 60ak litara.......u te senzacije Ultra-SegaMega ne verujem.
Svojevremeno sam sipao u Luxemburgu gde sam bio par dana te zjbancije od goriva (posto im je gorivo dzaba) pa testirao na Autobahnu u Nemackoj........Aral, BP i Shell i sipao na slobodnoj pumpi obican dizel po DIN590.......svuda maksimalna brzina ista, subjektivno isti zvuk....nisu me ubedili da im dam vise.
Najveca razlika se primeti kad se sipa 2T ulje u dizel - zvuk se primetno promeni
Inace ranijih godina na NIS pumpi prodavali njihov aditiv protiv smrzavanja......ambalaza je kriminalna, procureo jednom cep i usvinjio mi gepek
Svojevremeno sam sipao u Luxemburgu gde sam bio par dana te zjbancije od goriva (posto im je gorivo dzaba) pa testirao na Autobahnu u Nemackoj........Aral, BP i Shell i sipao na slobodnoj pumpi obican dizel po DIN590.......svuda maksimalna brzina ista, subjektivno isti zvuk....nisu me ubedili da im dam vise.
Najveca razlika se primeti kad se sipa 2T ulje u dizel - zvuk se primetno promeni
Inace ranijih godina na NIS pumpi prodavali njihov aditiv protiv smrzavanja......ambalaza je kriminalna, procureo jednom cep i usvinjio mi gepek
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju