SAAB 9-5 AERO 2002
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
jesam... kupio opet saab, ovaj put 9-3ss aero... :)
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jednom saab,vazda saab,Nikola 1982.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
jesam za sada... :) Verovtno cu opet uzimati isti set diskova, plocica i creva... naravno kada dodje vreme za to... :D
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Super. Aj otvori svoju temu ovde, ubaci neku sliku, pa javljaj povremeno, da delimo iskustva.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Samo 210HP naspram 250...
Ne ide isto.
Eksplozivniji je 9-5.
Treba tu remap.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Ne ide isto.
Eksplozivniji je 9-5.
Treba tu remap.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bolje isao 9-5, treba remap ali....
Onda mora i gas da se preradjuje / doradjuje, polako bice... :D
Onda mora i gas da se preradjuje / doradjuje, polako bice... :D
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
A mili...
Ako je gas uradjen za crkavicu, onda i tih 210 je na teskoj granici izdrzljivosti.
Remap, pa vidis sta se desava...
Hihihi...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Ako je gas uradjen za crkavicu, onda i tih 210 je na teskoj granici izdrzljivosti.
Remap, pa vidis sta se desava...
Hihihi...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
nisam ga ja ugradjivao... mislim da je knap, mora novi komp i dizne, a mozda i isparivach...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Otvori temu mili, pa cemo tamo.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Danas, u putu po primorju propisao ventil grejanja. Normalno da imam rezrvni u gepeku :D Sutra zamena! :D
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hahahahaha...
Mili...
Prava avanturaaaaaaa
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mili...
Prava avanturaaaaaaa
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Čisto da ne bude da samo ja imam muku na godišnjem odmoru,jbg,Gripi kako ono kažu niko ne očekuje špansku inkviziciju.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
He, he... Zavrseno bez vece muke!
Taz, na kolko se pali 2 brzina ventilatora?
Taz, na kolko se pali 2 brzina ventilatora?
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bez komplet zamenskih delova i alata nigde na put.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sto bi bacao pare... Ono sto znas da moze lako da zvekne a mozes sam da zamenis, stavi u gepek...
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ma pametno! Treba biti spreman na sve a i uštediš.
Ali treba po malo biti i baba Vanga pa znati šta sve može da otkaže...
Ali treba po malo biti i baba Vanga pa znati šta sve može da otkaže...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kako bre poneses ventil grejanja kao deo na more?!?
Kakav je to ventil koji tako cesto strada da nosis sa sobom?!?
Kakav je to ventil koji tako cesto strada da nosis sa sobom?!?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Vladimir
Ne moras biti baba Vanga. Zna se tacno sta kod kog modela najcesce strada. Od svega toga vidis sta mozes sam brzo da zamenis i onda to zguras u gepek, pa ako se desi problem a ti to imas, extra. Ako je nesto drugo, sta je tu je...
Ja imam kasetu, svecice, relej za svetla, pk kajs, apc ventil, senzor radilice, pa onda xenon sijalice, vakum creva, plinski filter, plinsku diznu, selne razne dosta alata... Cak sad imam i servo pumpu. Prosle godine je na 2 sek delovalo kao da je zastala i cudno zvucala, od tad radi normalno ali ja imam rezervnu u gepeku!
@Kd
Ne na more, stoji on u gepeku odavno! Mali delic koji kosta 800-1000din a moze da napravi problem, jer pocne da pusta vodu iz sistema, pritom zamena nije komplikovana. Svakom strada kasnije il pre... Meni je bio fabricki.
Ne moras biti baba Vanga. Zna se tacno sta kod kog modela najcesce strada. Od svega toga vidis sta mozes sam brzo da zamenis i onda to zguras u gepek, pa ako se desi problem a ti to imas, extra. Ako je nesto drugo, sta je tu je...
Ja imam kasetu, svecice, relej za svetla, pk kajs, apc ventil, senzor radilice, pa onda xenon sijalice, vakum creva, plinski filter, plinsku diznu, selne razne dosta alata... Cak sad imam i servo pumpu. Prosle godine je na 2 sek delovalo kao da je zastala i cudno zvucala, od tad radi normalno ali ja imam rezervnu u gepeku!
@Kd
Ne na more, stoji on u gepeku odavno! Mali delic koji kosta 800-1000din a moze da napravi problem, jer pocne da pusta vodu iz sistema, pritom zamena nije komplikovana. Svakom strada kasnije il pre... Meni je bio fabricki.
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislim da znam koji je to ventil, ide cini mi se na Vectru B........9-3 OG nema taj ventil, ako mislimo na isti
Ja na odmor od alata nosim kljuceve torexe, WD sprej, lampu, pancir traku i unimer...delovi nista....sad mi u grckoj palo zadnje staklo pa sam uz pomoc one drske za brisanje stakla fiksirao prozor
Drzalo 7 dana pa sam sredio kod Boban sajle
Ja na odmor od alata nosim kljuceve torexe, WD sprej, lampu, pancir traku i unimer...delovi nista....sad mi u grckoj palo zadnje staklo pa sam uz pomoc one drske za brisanje stakla fiksirao prozor
Drzalo 7 dana pa sam sredio kod Boban sajle
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Druga brzina?
Mislim na 112C°
Prva na 98-99
Prosle godine, kada sam se vracao sa Pag-a, penjanje uz Velebit, dizao temperaturu na 115°.
Zato je bitno imati 50/50 Antifreeze.
Nije bitno gde mrzne, bitno dje kuva...
A kada se ima razvodnjen dosta, 30/70 oce da pravi problem i nadima creva na 108-110°
Bila i meni drama uz Velebit...
Al kada je udario na 116, pa pocelo lagano da se spusta, jer sam ga gurnuo u M mod, i zakljucao u cetvrtu brzinu, i 110-120 vozi cetvrtom, da brze cirkulose voda, poce da pada temp i pade na 104... Kako smo se popeli i krenuli normalno, po ravnom, vrnula se na 94-96
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mislim na 112C°
Prva na 98-99
Prosle godine, kada sam se vracao sa Pag-a, penjanje uz Velebit, dizao temperaturu na 115°.
Zato je bitno imati 50/50 Antifreeze.
Nije bitno gde mrzne, bitno dje kuva...
A kada se ima razvodnjen dosta, 30/70 oce da pravi problem i nadima creva na 108-110°
Bila i meni drama uz Velebit...
Al kada je udario na 116, pa pocelo lagano da se spusta, jer sam ga gurnuo u M mod, i zakljucao u cetvrtu brzinu, i 110-120 vozi cetvrtom, da brze cirkulose voda, poce da pada temp i pade na 104... Kako smo se popeli i krenuli normalno, po ravnom, vrnula se na 94-96
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Da Kd, to je taj.
Bez lepljive trake i paljene zice nigde! Predug je spisak problema koje te dve stvari resavaju! :D
Tazz
Da tako sam i mislio.
Juce sam bio do Tivta i u povratku oko Budve sam dugo bio u koloni. Ukljucim cisto onako temperaturu vode da pratim na Sid-u i vidim da se vrti oko 110-113C. Bilo mi cudno zato sto to bas ne vidjam cesto, al opet nisam nista posumnjao jer znam da tu oko 110 tek pali 2 brzinu ventilatora a i kazaljka na tabli stoji na sredini. Kad sam izaso iz kolone spala je temp na 100-110 i pocela je klima mnogo slabije da hladi. Vidim da nesto ne valja ali kazaljka je na pola, ne kuva, a i mozak mi ne funkcionise najbolje zato sto klinac place pozadi jer mu se spava i gladan je pa ne stajem vec vozim do kuce (jos 20-ak km). Kad sam parkirao i ugasio auto cujem da ventilator jos uvek radi u 1 brzini. To nikad ali nikad nisam cuo na mom 9-5. Tad sam digo haubu i video da hvali vode u posudi. Nadjem destilovane vode, dolijem skoro 3 litre, upalim auto, uzmem bat lampu, pritisnem palceve i osvetlim ventil grejanja. Kaplje! Radost [FACE WITH TEARS OF JOY]
Bez lepljive trake i paljene zice nigde! Predug je spisak problema koje te dve stvari resavaju! :D
Tazz
Da tako sam i mislio.
Juce sam bio do Tivta i u povratku oko Budve sam dugo bio u koloni. Ukljucim cisto onako temperaturu vode da pratim na Sid-u i vidim da se vrti oko 110-113C. Bilo mi cudno zato sto to bas ne vidjam cesto, al opet nisam nista posumnjao jer znam da tu oko 110 tek pali 2 brzinu ventilatora a i kazaljka na tabli stoji na sredini. Kad sam izaso iz kolone spala je temp na 100-110 i pocela je klima mnogo slabije da hladi. Vidim da nesto ne valja ali kazaljka je na pola, ne kuva, a i mozak mi ne funkcionise najbolje zato sto klinac place pozadi jer mu se spava i gladan je pa ne stajem vec vozim do kuce (jos 20-ak km). Kad sam parkirao i ugasio auto cujem da ventilator jos uvek radi u 1 brzini. To nikad ali nikad nisam cuo na mom 9-5. Tad sam digo haubu i video da hvali vode u posudi. Nadjem destilovane vode, dolijem skoro 3 litre, upalim auto, uzmem bat lampu, pritisnem palceve i osvetlim ventil grejanja. Kaplje! Radost [FACE WITH TEARS OF JOY]
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nekad sam menjao kola i zene, zadnjih godina samo felne
Kako li ce ovo da cuci na 9-5
free picture upload
Kako li ce ovo da cuci na 9-5
free picture upload
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ja ih video. Hteo Troll da uzme za zimski set...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju