SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Znaci kovala ih u neku ruku
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Upravo to.Neznam dali je to "kovanje" otpustilo matice na sarafima klipnjace ali osjetno lakse sam ih otpustio nego ostale,druge su bile stegnute na 56Nm a ove na,otprilike,10-tak Nm manje.
Ispod letecih je bilo ulja,sumnjam da je podmazivanje zakazalo,glavu rezem da se klipnjaca otpustila....
Ispod letecih je bilo ulja,sumnjam da je podmazivanje zakazalo,glavu rezem da se klipnjaca otpustila....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Može da se menja bez skidanja. Ja sam to radio. E sad, da je sex, sex je ali ipak može.
GRIPEN je napisao:Pa sto nisi zamenio i lezece. To ti je trosak od jos 40e. I to moze odozdo bez vadjenja motora. Jes da je malo sex al ipak moze.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
A da li može i radilica da se skine od dole?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Bedak. Tako malo fali a mnogo kvari...
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Pozdrav svima!!!
Nakon svih uzasa koji su se zbili,evo me opet.
Motor koji je bio u autu je zavrsio na putu u visoku pec,bez mrvice ratmisljanja nakon sto sam ga izvadio i otvorio.
Ja nisam automehanicar ali kad sam skinuo poklopac ventila i vidio obiljezene drzace/nosace bregastih,a sto nisam primjetio prvi put,bilo mi je jasno da je motor bio u nekom problemu.Kad je dosla na red i glava fa se skine,bilo je i previse,"majstor" je cilindre obradio-smirgl papirom i to 600.
Cudim se da je taj motor uopce i radio tako dobro....
OK,sta je-tu je,ubacen je drugi,2.3 t sa 170 000km .Auto pali,gasi CEL i na SIDu nema upozorenja ali kao da nemam ler gasa.Okretaji idu od 1000 do 600 pa do 3000.
Sva vakuumska crijeva su spojena kako treba.
Neznam ni sta je ni cemu sluzi ona alumijska piksa koja ide u poklopac ventila i spojena je na prvu bregastu,to je na prijasnjem motoru bilo skinuto.
Sve je ostalo osim samog motora,usisna grana i svi agregati su sa starog motora.
Nakon svih uzasa koji su se zbili,evo me opet.
Motor koji je bio u autu je zavrsio na putu u visoku pec,bez mrvice ratmisljanja nakon sto sam ga izvadio i otvorio.
Ja nisam automehanicar ali kad sam skinuo poklopac ventila i vidio obiljezene drzace/nosace bregastih,a sto nisam primjetio prvi put,bilo mi je jasno da je motor bio u nekom problemu.Kad je dosla na red i glava fa se skine,bilo je i previse,"majstor" je cilindre obradio-smirgl papirom i to 600.
Cudim se da je taj motor uopce i radio tako dobro....
OK,sta je-tu je,ubacen je drugi,2.3 t sa 170 000km .Auto pali,gasi CEL i na SIDu nema upozorenja ali kao da nemam ler gasa.Okretaji idu od 1000 do 600 pa do 3000.
Sva vakuumska crijeva su spojena kako treba.
Neznam ni sta je ni cemu sluzi ona alumijska piksa koja ide u poklopac ventila i spojena je na prvu bregastu,to je na prijasnjem motoru bilo skinuto.
Sve je ostalo osim samog motora,usisna grana i svi agregati su sa starog motora.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Taj auto iz kojeg je, je automatik
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ta piksla koja je vezana na izduvnu bregastu je vakuum pumpa za automatike.
Skinite je, i stavite onaj pampur sa starog motora na to mesto.
Ako ste ga bacili...
Onda vidi i zapusi taj vakuum nekako. Ali greota da sebta pumpa vrti, a nemere praviti vakuum, i onda mozda moze i da zakuca.
Dakle, nadji pampur za dekli, skinite tu pumpu, stavite pampur na njeno mesto, lepo zadihtujte. Pa probaj opet.
Jebucka te vakuum... Moguce???
I da...
Iza leptira gasa, prema pozarnom zidu, imas crevo koje ulazi u leptir.
Da niste kojim slucajem zaboravilibda ga vratite?
Sent from my m2 note using Tapatalk
Skinite je, i stavite onaj pampur sa starog motora na to mesto.
Ako ste ga bacili...
Onda vidi i zapusi taj vakuum nekako. Ali greota da sebta pumpa vrti, a nemere praviti vakuum, i onda mozda moze i da zakuca.
Dakle, nadji pampur za dekli, skinite tu pumpu, stavite pampur na njeno mesto, lepo zadihtujte. Pa probaj opet.
Jebucka te vakuum... Moguce???
I da...
Iza leptira gasa, prema pozarnom zidu, imas crevo koje ulazi u leptir.
Da niste kojim slucajem zaboravilibda ga vratite?
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Tako je,Tazz,bio je motor s automatskim mjenjacem.
Taj pampur,sa pokojnog motora dam sacuvao,racuno
sam da je greota da se baci,to je jedino na njemu valjalo,hee!
A onaj vakum iza TB je spojen,sa oba solenoida i sa evapa.
Osistio sam leptir gasa i MAF,nula bodova.Meni isto djeluje kao fals vakuum negdi a neznam do da gledam...
Jel leptir gasa otvara sajla s pedale ili motor/zavojnica?Taj dio mi
Nije jasan pa ako imas volje da ukratko napises.
Taj pampur,sa pokojnog motora dam sacuvao,racuno
sam da je greota da se baci,to je jedino na njemu valjalo,hee!
A onaj vakum iza TB je spojen,sa oba solenoida i sa evapa.
Osistio sam leptir gasa i MAF,nula bodova.Meni isto djeluje kao fals vakuum negdi a neznam do da gledam...
Jel leptir gasa otvara sajla s pedale ili motor/zavojnica?Taj dio mi
Nije jasan pa ako imas volje da ukratko napises.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Trotel je elektronski.
Dakle kada je iskljucen auto, kada povuces sajlu, ne sme se pokretati leptir u trotelu.
Ako povlacenjem sajle, se i otvara leptir, a auto iskljucen...
Gurnuli ste ga u limp home
Na YT nadji proceduru vracanja trotela iz limphome pozicije.
Trotel ima dva potenciometra, jedan na sajli koji zadaje poziciju i drugi koji se nalazi sa strane dzeka, dakle nasuprot sajli, koji u sprezi sa elektro motorom, postize zadanu poziciju.
Mozda ste ga gurnuli u limphome.
Moze biti...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Dakle kada je iskljucen auto, kada povuces sajlu, ne sme se pokretati leptir u trotelu.
Ako povlacenjem sajle, se i otvara leptir, a auto iskljucen...
Gurnuli ste ga u limp home
Na YT nadji proceduru vracanja trotela iz limphome pozicije.
Trotel ima dva potenciometra, jedan na sajli koji zadaje poziciju i drugi koji se nalazi sa strane dzeka, dakle nasuprot sajli, koji u sprezi sa elektro motorom, postize zadanu poziciju.
Mozda ste ga gurnuli u limphome.
Moze biti...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Hvala na objasnjenju!
Ma proucavao sam taj Limp Home i moj nije u tom modu,leptir je zatvoren bez obzira na povlacenje sajle ali sam htio cuti potvrdu od nekoga "zivog",da tako kazem.
Izbacio sam maloprije onu pumpu sa bregaste,zabrtvio i vratio staru cijev usisna-bubanj serva pa cu kasnije probati okinuti.
Na nekom forumu sam naisao na slicnu pricu,tip kaze da
Je bio u pitanju Timing Chain,kao,bio raspustio Tensioner i ponovno ga zavrnuo,radi auto ko sat.Samo sto je on imao manju varijaciju okretaja i rad na tri cilindra.Kod mene rade svi ali obrtaji luduju....Sve gledam kako necu zaobici dijagnostiku koja je,meni najbliza,Zadar a onda Beograd.Ima u Grazu al ajd ti vuci auto u Austriju,ho hoo!
Ma proucavao sam taj Limp Home i moj nije u tom modu,leptir je zatvoren bez obzira na povlacenje sajle ali sam htio cuti potvrdu od nekoga "zivog",da tako kazem.
Izbacio sam maloprije onu pumpu sa bregaste,zabrtvio i vratio staru cijev usisna-bubanj serva pa cu kasnije probati okinuti.
Na nekom forumu sam naisao na slicnu pricu,tip kaze da
Je bio u pitanju Timing Chain,kao,bio raspustio Tensioner i ponovno ga zavrnuo,radi auto ko sat.Samo sto je on imao manju varijaciju okretaja i rad na tri cilindra.Kod mene rade svi ali obrtaji luduju....Sve gledam kako necu zaobici dijagnostiku koja je,meni najbliza,Zadar a onda Beograd.Ima u Grazu al ajd ti vuci auto u Austriju,ho hoo!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Molim sve kolege koji voze 95 2.0 ili 2.3 t da,ako nije tesko,ubace sliku iki shemu kako idu konektori na injektore.
Ja sam inace smotan tip pa pocnem bauljati bez razloga,tripujem da sam krivo obiljezio konektore.....mozda.Jos imam i LPG spageta al njih lako rijesim,bitno da se uvjerim da se nisam zajbo
Ja sam inace smotan tip pa pocnem bauljati bez razloga,tripujem da sam krivo obiljezio konektore.....mozda.Jos imam i LPG spageta al njih lako rijesim,bitno da se uvjerim da se nisam zajbo
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Pa ako ti stoji rail dizni kako treba, trebas biti KRALJ da ih izmesas
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Znaci,uzjbo sam se bezveze.Rail je vracen kako je i bio,konektori idu od kraceg ka duzem,ok.Od sutra opet probavam.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Problem Solved,sve pet!Radi motorche kako treba,benz-lpg bez razlike.Okretaji stabilni,motor vuce bez ikakvih oscilacija.
Frka bila na onom pizdekalu na railu u koji ide crijevo vakuuma.
Frka bila na onom pizdekalu na railu u koji ide crijevo vakuuma.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ma sva vakuum creva su uredu.
A breeee!!!
Sent from my m2 note using Tapatalk
A breeee!!!
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
TAZZ je napisao:Ma sva vakuum creva su uredu.
A breeee!!!
Sent from my m2 note using Tapatalk
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ajt neka je sa srećom i da te Sabonja ubuduće ne nervira
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Hvala ti!Zelim isto tebi i svima kolegama SAABistima,da nam "ide" !!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Sretno dalje! Kad budeš u Os. javi, pa da mu nazdravimo.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
devet-pet je napisao:Sretno dalje! Kad budeš u Os. javi, pa da mu nazdravimo.
Naravno,Aco.Bas krecem za dan,dva pa dogovorimo sastanak.Kako je kod tebe,bilo na putu sve ok?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Da, put prošao u redu, danas bio kod plinaša i djelomično mi rješili zatrzavanje...međutim i dalje nije to to...pričat ćemo...
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Evo da ostavim neki trag i meni vrlo dragu akciju vadjenja motora iz auta
Sve u svemu,na pocetku mi je izgledalo ubitacno ali s odmakom na sve,i nije tako strasno.
Pa da krenemo....
Placen i utovaren motor 2.3 t sa 170 000 km.
image sharing sites
Navezen i lubenicar...
image share
Struja,plin i voda raskopcani...
how to screen capture
Brko opet u akciji!Bio je dobar pa sam mu nabavio malo bolji "uredjaj"
windows screen capture
free photo upload
upload images free
free upload pictures
Ovdje se vidi biser automehanike,osmirglani cilindri bloka....Kazem,cudo da je motor presao kod mene 20 somova....ko zna kako i sta su radili sa radilicom i ostalim.
image hosting free
pic host
Nedaj Boze nikome
Sve u svemu,na pocetku mi je izgledalo ubitacno ali s odmakom na sve,i nije tako strasno.
Pa da krenemo....
Placen i utovaren motor 2.3 t sa 170 000 km.
image sharing sites
Navezen i lubenicar...
image share
Struja,plin i voda raskopcani...
how to screen capture
Brko opet u akciji!Bio je dobar pa sam mu nabavio malo bolji "uredjaj"
windows screen capture
free photo upload
upload images free
free upload pictures
Ovdje se vidi biser automehanike,osmirglani cilindri bloka....Kazem,cudo da je motor presao kod mene 20 somova....ko zna kako i sta su radili sa radilicom i ostalim.
image hosting free
pic host
Nedaj Boze nikome
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 17 gostiju