Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Panorama je cudo... :D
https://youtu.be/oQ_0Oawo4b8 :D
Po meni jedini brend koji je pored Saaba , u nekoj proslosti, uvodio neka svoja posebna resenja...
Stim da je Citroen nastavio u korak sa vremenom i ispunjava zahtevnost danasnjeg trzista...
Kvalitet je ok, nije bas savrsen...
A odrzavanje je dosta skupo...
Послато са Lenovo A606
https://youtu.be/oQ_0Oawo4b8 :D
Po meni jedini brend koji je pored Saaba , u nekoj proslosti, uvodio neka svoja posebna resenja...
Stim da je Citroen nastavio u korak sa vremenom i ispunjava zahtevnost danasnjeg trzista...
Kvalitet je ok, nije bas savrsen...
A odrzavanje je dosta skupo...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nja...
Set kvacila 10500rsd
Silen blokovi po 350-650 rsd
Cilindar kvacila do menjaca, 4000rsd...
I nije nesto skupo...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Set kvacila 10500rsd
Silen blokovi po 350-650 rsd
Cilindar kvacila do menjaca, 4000rsd...
I nije nesto skupo...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Tazz je izgleda u nekom "dilu" sa ovlašćenim uvoznikom i servisom Citroen-a :)
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ma ljudi stvarno ozbiljan,ozbiljan prevoz ovaj C5.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nisam u nikakvom dilu... Prosto sam pogledao nesto drugo... Za sad... A ove cene mi odgovaraju odrzavanja...
A prepun opreme, i ok auto...
Jedino sada sta me greje od SAABa je 9-5NG...
A cene toga su jos uvek prevelike... A odrzavanje... Pa i nije jeftino...
Razmisljam...
Sent from my m2 note using Tapatalk
A prepun opreme, i ok auto...
Jedino sada sta me greje od SAABa je 9-5NG...
A cene toga su jos uvek prevelike... A odrzavanje... Pa i nije jeftino...
Razmisljam...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
danas se vozio u taksiu C5 iz 2008..........nisam odusevljen, udobnost na nivou Oktavije, motor neki dizel se dosta cuje.......mislim da bih se posle Saaba tesko navikao........jedino simpa oni sateliti u sredini volana koji su fiksirani dok se volan okrece
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Daleko ste otisli...procitajte naslov
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Odjahali Grippy, odjahali u suton...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
prebacite u caffe.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ja ne mogu sa telefona na zalos.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Jel si nasao di mu curi bloody oil?Kad ides kod majstorovica?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hm, da vratimo malo Boro...
Još je na godišnjem, rekao da mu se javim u ponedjeljak...
Još je na godišnjem, rekao da mu se javim u ponedjeljak...
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ima li netko ideju zašto mi vozilo ide bolje (odn. kako mislim i da bi trebalo) na plin kada je još ne zagrijano.
Znači kad se malo zagrije (dovoljno da automatski prebaci na plin) još neko kraće vrijeme prima gas sasvim drukčije nego na optimalnoj radnoj temperaturi.
Znači kad se malo zagrije (dovoljno da automatski prebaci na plin) još neko kraće vrijeme prima gas sasvim drukčije nego na optimalnoj radnoj temperaturi.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Prošli vikend komšija i ja sredili jedan tvornički nedostatak...sad sam ga tek postao svjestan, a vidim da je neko prije mene već nešto po tom pitanju radio.
Uglavnom zatvorio gepek (i to na tehničkom pregledu) i poslije sat vremena, više ga nisam mogao otvoriti...
...i da bi saznao da moj model nema rezervnu opciju u pogledu ručkice za prisilno mehaničko otvaranje, nego zavuci se u gepek i odvijačem pomakni zaperak.
Stanje žica na slikama je kakvo smo zatekli i počeli ih redom na tom kritičnom mjestu u dužini nekih 30cm, mijenjati.
Nažalost nisam uslikao završnu fazu, žurio sam...ali dobro smo to odradili...
Što se tiče problema sa plinom i dalje ga nisam riješio, samo sam majstorima dao lovu, sve bude uredu dok se vozimo spojeni na laptop
i onda ja platim i odem i nakon nekog vremena zatrzavanje
Uglavnom zatvorio gepek (i to na tehničkom pregledu) i poslije sat vremena, više ga nisam mogao otvoriti...
...i da bi saznao da moj model nema rezervnu opciju u pogledu ručkice za prisilno mehaničko otvaranje, nego zavuci se u gepek i odvijačem pomakni zaperak.
Stanje žica na slikama je kakvo smo zatekli i počeli ih redom na tom kritičnom mjestu u dužini nekih 30cm, mijenjati.
Nažalost nisam uslikao završnu fazu, žurio sam...ali dobro smo to odradili...
Što se tiče problema sa plinom i dalje ga nisam riješio, samo sam majstorima dao lovu, sve bude uredu dok se vozimo spojeni na laptop
i onda ja platim i odem i nakon nekog vremena zatrzavanje
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Imao sam neki sličan problem sa mojim gepekom na devet trojci: stao sam i otključao gepek a on se automatski zaključao, i tako 5-6 puta. Dok ja stignem do njega, zaključa se. E onda sam ključem otkučao i uhvatio se za bravu i cimnuo pre nego što se zaključao. Od tada sve kako treba.
Što se tiče plina, jeste li probali još nešto da radite sem igranja na laptopu? Dizne, creva? Nešto?
Što se tiče plina, jeste li probali još nešto da radite sem igranja na laptopu? Dizne, creva? Nešto?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Kako stignes do njega? Pa imas na kljucu dugme za otkljucavanje gepeka?!?
Kod 9-3ke se to programira sa Tech2-om, imas:
1) gepek se otkljuca na dugme/brava/dugme na kljucu i ostaje otkljucan dok se kola ne zakljucaju/auto ne krene
2) gepek se otkljuca na dugme/brava/dugme na kljucu i ostaje otkljucan dok se ne otvori i zatvori posle 3 sekunde
mislim da ima i neki 3 modus, ali ne mogu da se setim
Kod 9-3ke se to programira sa Tech2-om, imas:
1) gepek se otkljuca na dugme/brava/dugme na kljucu i ostaje otkljucan dok se kola ne zakljucaju/auto ne krene
2) gepek se otkljuca na dugme/brava/dugme na kljucu i ostaje otkljucan dok se ne otvori i zatvori posle 3 sekunde
mislim da ima i neki 3 modus, ali ne mogu da se setim
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
To sam i uradio, na ključu stisnuo dugme, nego dok sam ukapirao šta se dešava. Nešto se pozabunjivao. Sva sreća pa se više nije ponovilo.
Kod mene je ono prvo.
@devet-pet: zar nije hteo da se otključa ni sa ključem u bravi gepeka?
Kod mene je ono prvo.
@devet-pet: zar nije hteo da se otključa ni sa ključem u bravi gepeka?
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nema ti taj, moj prijatelju, niti kvaku, niti ključanicu na gepeku...
Što se tiče plina, probali su ispiriti crijeva, dizne su bile čiste, problem je taj što radi normalno dok se motor ne zagrije, onda počne zatrzavanje.
Što se tiče plina, probali su ispiriti crijeva, dizne su bile čiste, problem je taj što radi normalno dok se motor ne zagrije, onda počne zatrzavanje.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
A bome su se zice dobro ofucale!Nek si i to sredio,bas je izgledalo lose + nisi mogo vise ni otvorit gepek.Tako sam i ja morao jednom otvoriti na 900 tki kad mi je polugica ispala.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Baš čudno da nema bravu.
Znači, dok ima jači ler gas radi dobro, posle zeza..hmmm...baš niko ne može da provali o čemu se radi? Ni forumaši ni majstori?
A šta bi sa svećicama, jesi li to proverio/promenio?
Znači, dok ima jači ler gas radi dobro, posle zeza..hmmm...baš niko ne može da provali o čemu se radi? Ni forumaši ni majstori?
A šta bi sa svećicama, jesi li to proverio/promenio?
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nove su, probali smo čak i zazor na 0,7 staviti i ništa...
napisao sam tu na forumu u nadi da netko možda ima neku ideju ili je imao sličan problem i...ništa...
probat ću kod drugog majstora, kad mi se bude dalo opet plaćati
napisao sam tu na forumu u nadi da netko možda ima neku ideju ili je imao sličan problem i...ništa...
probat ću kod drugog majstora, kad mi se bude dalo opet plaćati
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Koristiš one koje treba?
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Da, probao sam i hladnije BCPR9 ES-11, kao zbog više temperature kod sagorjevanja plina...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
7
Ne treba 9. Previše.
BCPR7 ES.
Zazor 0.85-0.9.
Isti na svima.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ne treba 9. Previše.
BCPR7 ES.
Zazor 0.85-0.9.
Isti na svima.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Tazz, koliko je bitno da bude naštelovano na toliko? Ja moje nisam dirao ni sad ni prošli put, našelovane su na 1.1, fabrički. Da smanjujem?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 6 gostiju