Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hmm ja sam razmisljao da iskljucim pumpu goriva, ali to nije preporucljivo...kod mene na benzinu podrhtava na leru malkice, ali kad prebaci na plin je dosta osetnije, tako da sumljam da neka od benzinskih dizni ostaje malkice otvorena pa baca benzin na cetvrti klip po mojoj slobodnoj proceni...Tako da i ja razmisljam o ciscenju i zameni gumica :) Kompresiju merio sve full...Vakume izmenjao...Jedino mi to preostaje...To mi se javlja od same ugradnje plina, tako da je moguce da se nesto zeznulo posto smo cupali dizne...On ide, ali me nervira na semaforu kao traktorce trese volan :D
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Evo sam još prije za hladnijeg vremena napravio jedan test potrošnje benzina kada se vozi samo na plin. (znam da izgleda kao glupa rečenica)
Čisto da vidim koliko ga posrče samo na paljenje i vožnju dok automatika ne prebaci na plin...a pošto ga većinom vozi gospođa, nemam baš 100% točne podatke ( zato što je bilo nešto sitno vožnje na benzin kad nestane plina, do najbliže pumpe) možda ukupno nekih 30 - 40km.
Uglavnom, mjereno 2000 km - potošnja 20L benzina.
I sad uskoro ću opet napraviti očitanje...
Jel netko možda radio što slično, kakva su iskustva?
Čisto da vidim koliko ga posrče samo na paljenje i vožnju dok automatika ne prebaci na plin...a pošto ga većinom vozi gospođa, nemam baš 100% točne podatke ( zato što je bilo nešto sitno vožnje na benzin kad nestane plina, do najbliže pumpe) možda ukupno nekih 30 - 40km.
Uglavnom, mjereno 2000 km - potošnja 20L benzina.
I sad uskoro ću opet napraviti očitanje...
Jel netko možda radio što slično, kakva su iskustva?
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ne znam koji plin imas u Saabu, prebaci na 20 stepeni prebacivanje sa benzina na plin, taj motor to podnosi savrseno. Ne stuca, ne trza, radi najnormalnije i onda ces imati situaciju cim ga upalis ce ti prebaciti na plin. Kod mene je tako od kad sam kupio auto a presao sam preko 160k km sa njim.
Drugo, benzin leti isparava zbog vrucine, svaki rezervoar ima odusak i proz njega se izgubi vremenom dosta benzina kroz isparenje.
Drugo, benzin leti isparava zbog vrucine, svaki rezervoar ima odusak i proz njega se izgubi vremenom dosta benzina kroz isparenje.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Besmisleno je to meriti. Sve zavisi kolkiko hladnih startova imas u tih 2k. Zatim zavis od toga na koliku temp vode u isparivacu je podeseno da prebaci. Kod mene je to 35. Inace proizvodjaci plinskih uredjaja zahtevaju da to bude 40.
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
20 L ukupno potroseno na tih 2000 km je super!!!Tesko je odrediti tocno jer nekad imas vise kratkih relacija sa stajanjima a
Nekad duzi put bez njih.
Nekad duzi put bez njih.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Jeste imao trzanje da poludiš.zamenio kratko crevce na leptiru prema požarnom zidu i rešeno,mada kaseta ima naprsnuće između 2 i 3 cilindra.
Sad nekad hoće da štucne na velikoj turi.
Sad nekad hoće da štucne na velikoj turi.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hvala na sugestijama za temperaturu prebacivanja, inače plin je Landi Renzo, koji ima čak i opciju da auto možeš upaliti na plin (opcija koju sam saznao prekasno...jednom...)
Što se tiče mjerenja, zanimalo me, ovo mi je prvi auto sa plinom, pa stičem iskustva o korištenju...mjerio sam zato što su dionice na kojima koristimo auto, manje-više, iste iz dana u dan, 25 km u jednom pravcu, 80% otvorena cesta, ostatak grad, cca. 50 km dnevno.
Zanimljivo i ovo o isparavanju, nisam toga bio svjestan.
Što se tiče pristupa onoj nekakvoj preporuci da se, tipa, poslije svakog trećeg-četvrtog porošenog rezervoara plina, potroši jedan benzina ili tako nešto...kakva su mišljenja je li potrebno?
Kod mene su benz. dizne zbog, očigledno, zapostavljenosti, pravile probleme i kod vožnje na plin.
Što se tiče mjerenja, zanimalo me, ovo mi je prvi auto sa plinom, pa stičem iskustva o korištenju...mjerio sam zato što su dionice na kojima koristimo auto, manje-više, iste iz dana u dan, 25 km u jednom pravcu, 80% otvorena cesta, ostatak grad, cca. 50 km dnevno.
Zanimljivo i ovo o isparavanju, nisam toga bio svjestan.
Što se tiče pristupa onoj nekakvoj preporuci da se, tipa, poslije svakog trećeg-četvrtog porošenog rezervoara plina, potroši jedan benzina ili tako nešto...kakva su mišljenja je li potrebno?
Kod mene su benz. dizne zbog, očigledno, zapostavljenosti, pravile probleme i kod vožnje na plin.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Pazi, ja ne bih menjao fabričke preporuke, to su ok temperature a Saab je prilično topao auto tako da vrlo brzo dostigne i tih 40 stepeni (mislim da je meni 35 ili 38). To ti je dobro i za te benzinske dizne jer malo više vremena provodi na benzinu.
Ja nisam merio potrošnju benzina sa prebacivanjima, igrom slučaja sam od oktobra do marta prešao 8000 km sa isparivačem koji nije hteo da menja na plin ispod 70-80 stepeni, uglavnom autoput, i mislim da mi kazaljka nije pala ni blizu polovine rezervoara, a bio je pun.
Preporuka je da se benzin ne zapostavi zbog dizni, benzinske pumpe i možda još nečeg ali to je sve individualno. Po meni, dovoljno je to što ti se plin "kasnije" uključuje i ako potrošiš rezervoar plina pa se provozaš 5-10 km na benzinu do sledeće pumpe. Vozi na benzin što više, sigurno je da će mu biti bolje ali onda nemaš baš toliko uštede....
Problem sa zapušenim benzinskim diznama nema veze sa plinskim diznama.
Ja se ne bih opterećivao oko isparavanja benzina iz rezervoara, to su toliko male količine da ni ne primetiš...
Ja nisam merio potrošnju benzina sa prebacivanjima, igrom slučaja sam od oktobra do marta prešao 8000 km sa isparivačem koji nije hteo da menja na plin ispod 70-80 stepeni, uglavnom autoput, i mislim da mi kazaljka nije pala ni blizu polovine rezervoara, a bio je pun.
Preporuka je da se benzin ne zapostavi zbog dizni, benzinske pumpe i možda još nečeg ali to je sve individualno. Po meni, dovoljno je to što ti se plin "kasnije" uključuje i ako potrošiš rezervoar plina pa se provozaš 5-10 km na benzinu do sledeće pumpe. Vozi na benzin što više, sigurno je da će mu biti bolje ali onda nemaš baš toliko uštede....
Problem sa zapušenim benzinskim diznama nema veze sa plinskim diznama.
Ja se ne bih opterećivao oko isparavanja benzina iz rezervoara, to su toliko male količine da ni ne primetiš...
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ja sam imao Renault Lagunu, benzin/plin kombinacija... Takvu potrošnju nisam merio, jedino sam vodio računa da ne vozim sa malo benzina, ono, da ne bude danima na rezervi da ne bi crkla pumpa za gorivo... Dakle, uvek bar 1/4 rezervoara puna. To mi je bilo jedino pravilo.
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Hvala što ste podjelili svoja iskustva.
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Aco, raspitaj se gde imas servisera za tvoj uredjaj, da ti proveri da li moze bavaviti nove, ili bar ove stare razbusiti na zadovoljavajuci protok gasa.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
nisam znao da se to može razbušiti, planiram uskoro do plinaša...
trenutno mi ptica ne pali, izgleda da je akumulator...(još pod garancijom do 9.mj)
sutra idem to riješavati.
trenutno mi ptica ne pali, izgleda da je akumulator...(još pod garancijom do 9.mj)
sutra idem to riješavati.
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ako je Varta onda muka,ja promenuo 3 pod garancijom od 75ah...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
To je individualno, meni je svaka Varta trajala garancija+1 godina, prosle godine sam zamenio blue posle 4,5 godine, sad imam silver.......ovo je 2.2 dizel koji poznat kao ubica akumulatora.......
Ako neko ima bolju otvoren sam za predloge.......Exide mi crkao posle 2,5 godine, Bosch mi drugar koji radi za njih kaze da ne prilazim, Energizer eto jedino pozitivno iskustvo
Ako neko ima bolju otvoren sam za predloge.......Exide mi crkao posle 2,5 godine, Bosch mi drugar koji radi za njih kaze da ne prilazim, Energizer eto jedino pozitivno iskustvo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Exide ima garanciju cca 40 meseci...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mada varta Silver D+ kako vec...
Traje cca 3-4 godine...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mada varta Silver D+ kako vec...
Traje cca 3-4 godine...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Mica iz Gazele kaze Topla. Minimalne reklamacije
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Ja kad sam uzimao Exide bilo 24 meseca garancija.................Energizer ima 3 godine i Varta 36/40 meseci garancije, ove baterije traju ostalo batali. Topola znam da se radi u makedoniji fabrika u sloveniji vec duze ne radi........uglavnom nikom ne verujem i samo kupujem ko daje najduzu garanciju.......za 900ku manje vise, benzinac nije strasno, ali za dizela samo gledam kolika je garancija.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Akumulator na reklamaciji i testiranju, ima 24-mjesečnu garanciju, još do 1.9., slovenska Vesna 75ah 680A.
Ne javljaju još ništa šta mu je, od ponedjeljka...
Ne javljaju još ništa šta mu je, od ponedjeljka...
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Имао сам Тудор (по ексид технологији), а узео сам га зато што је био произведен у Италији мада имају фабрику и у Бугарској. Добар је био док га нисам лично убио својом грешком па и тада је животарио још годину дана.kd23se4 je napisao:Ako neko ima bolju otvoren sam za predloge
ex SAABotražitelj <9000CS>
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Uz dosta natezanja i mog obilaska dva majstora električara (da mi ljudi nepristrani kažu činjenice) dobio sam novi akumulator...
htjeli trgovci na mene krivnju da mi alternator ne puni, da anlaser loše radi, da je diodni most i štajaznam...
uglavnom, dosta sam sad stvari naučio što prije nisam znao, a jedna od bitnijih je ako auto i isprazni do kraja akumulator (a on je ispravan) trebao bi se opet moći napuniti, doduše na punjaču ali ipak ...što u ovoj situaciji nije bio slučaj, nisam ga mogao niti ja, niti oni napuniti, jerbo je pokidan, neispravan, grešan.
I sad, da je netko uzeo nihovu (prodavaonice autodijelova) dijagnozu i objašnjenje zdravo za gotovo, morao bi pazariti nov aku. Lov u mutnom.
Potrošio vrijeme i silom prilika nešto i naučio... eto
htjeli trgovci na mene krivnju da mi alternator ne puni, da anlaser loše radi, da je diodni most i štajaznam...
uglavnom, dosta sam sad stvari naučio što prije nisam znao, a jedna od bitnijih je ako auto i isprazni do kraja akumulator (a on je ispravan) trebao bi se opet moći napuniti, doduše na punjaču ali ipak ...što u ovoj situaciji nije bio slučaj, nisam ga mogao niti ja, niti oni napuniti, jerbo je pokidan, neispravan, grešan.
I sad, da je netko uzeo nihovu (prodavaonice autodijelova) dijagnozu i objašnjenje zdravo za gotovo, morao bi pazariti nov aku. Lov u mutnom.
Potrošio vrijeme i silom prilika nešto i naučio... eto
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
To ti je standard, lakše okriviti auto nego dati nov akumulator. Dobro si i prošao, iskreno.devet-pet je napisao:htjeli trgovci na mene krivnju da mi alternator ne puni, da anlaser loše radi, da je diodni most i štajaznam
Čituckaj [link_open=http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.rs/?m=1]ovo[/link_open]
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Sama kontrola je lagana,ako je zaliven,buši se vadi tečnost i odma se može konstatovati jeli do akomulatora ili loše punjenje.ako je čista tečnost a nema struje umro je.kod akomulatora sa čepovima još lakše...ako je tečnost tamna loše je punjen..
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
Nek si ti istjerao svoje!Svi bi nesto pametovali i zaebali nas potrosace tako da je ovo jako dobro ispalo.Meni su na sva mjesta govorili da nemaju vise bosch jer nevalja i reklamacije su u 90% na njij.Kupio sam neki slovacki,Automotive,neki djavo...No Name ali nekad se bas s takvim srvarima covjek ugodno iznenadi al vise neugodno,hee!Dobro da ti nije kazeta riknula!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)
@VladimirS
odličan link, čovjek je legenda, hvala
odličan link, čovjek je legenda, hvala
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju