SAAB 90
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Greska koja se desava prilikom sklapanja motora je greska kod namestanja uljne pumpe tj. dihtunga, ali mislim da ste to dobro uradili cim gasi lampicu, mozete za svaki slucaj da izmerite pritisak, ali sumnjam da je problem ovde.
Posto poklopac glave skidas svakako nabavi lopove - digni prednji kraj kola u vazduh - ubaci u 4. ili 5. brzinu i vrti jedan tocak rukom - kako breg pritisne ventil guras lopove i popisi vrednosti - pola sata posla
Posto poklopac glave skidas svakako nabavi lopove - digni prednji kraj kola u vazduh - ubaci u 4. ili 5. brzinu i vrti jedan tocak rukom - kako breg pritisne ventil guras lopove i popisi vrednosti - pola sata posla
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Da ona na sebi ima gumicu koja je sasvim dovoljna, bez diht mase i dihtunga se stavlja.
Mislim da usisni ne zatvaraju, a moguce i izduvni, prvo da vidim da li je uzubljen dobro...
Послато са Lenovo A606
Mislim da usisni ne zatvaraju, a moguce i izduvni, prvo da vidim da li je uzubljen dobro...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Evo za svaki slucaj objasnjenje za repere - slika gore levo sve objasnjava
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Tolerancije za ventile
ulazni: 0,20 - 0,25mm
izlazni: 0,40 - 0,45mm
ulazni: 0,20 - 0,25mm
izlazni: 0,40 - 0,45mm
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Edukacija na nivo ;)
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016050 ... 883135.jpg[/img]
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016050 ... 933274.jpg[/img]
Nego...
Послато са Lenovo A606
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016050 ... 883135.jpg[/img]
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016050 ... 933274.jpg[/img]
Nego...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
1.
2.
3.
4.
Stim da karike nisu legle, a treba im bar 2-3 sata rada na leru minimum... mislim da ce biti ok, prvi me samo zabrinuo...
Sad je pitanje samo kad i kako zatvaraju usisni ventili, a to cemo da vidimo sutra.
Послато са Lenovo A606
2.
3.
4.
Stim da karike nisu legle, a treba im bar 2-3 sata rada na leru minimum... mislim da ce biti ok, prvi me samo zabrinuo...
Sad je pitanje samo kad i kako zatvaraju usisni ventili, a to cemo da vidimo sutra.
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Pali kad mu paljenje pomerimo za 180 stepeni...
Al isto radi vrlo kratko i naglo prestane, kao da ga zablokira nesto kad se malo zagreje...
E sad, po reperima je uzubljen kako treba.
Nabavio sam i drugo paljenje za probu, stize u sredu-cetvrtak...Da eliminisem i Hall senzor...
Kad upali nema da cvili nista, al kao da nema podmazivanja u glavi, bar nema nesto ulja kod samog paljenja, jako malo...
Послато са Lenovo A606
Al isto radi vrlo kratko i naglo prestane, kao da ga zablokira nesto kad se malo zagreje...
E sad, po reperima je uzubljen kako treba.
Nabavio sam i drugo paljenje za probu, stize u sredu-cetvrtak...Da eliminisem i Hall senzor...
Kad upali nema da cvili nista, al kao da nema podmazivanja u glavi, bar nema nesto ulja kod samog paljenja, jako malo...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
A da ipak izmerite pritisak ulja?.........znam da se lampica gasi, ali ona se gasi vec na 0,3-0,5 bara sto nije ni priblizno dovoljno za normalan rad
Ovo da zeza kad se zagreje.........sire se klipovi, karike.....a blok koji se sporije greje ostaje skupljen.......da nisu pogresni zazori karika - honovanje bloka?
Ovo da zeza kad se zagreje.........sire se klipovi, karike.....a blok koji se sporije greje ostaje skupljen.......da nisu pogresni zazori karika - honovanje bloka?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 90
Je l moguce da se kod ovog motora pridje radilici od spolja i da se zavrti kljucem? Ako moze probao bih prvo na hladno pre paljenja pa poslwe na vruce( kad se ugasi) i ako je zategao juris podmazivanje, karike... Ako sam se nalupao obrisi post
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Nisi, jako tesko se prilazi, do kabine je.
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Pa mozes da ga zavrtis kao za stelovanje ventila - dignes prednji deo - ubacis 5 brzinu - vrtis tocak
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Znam, nije to problem.
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Otisao je kod Kikija na reanimaciju, posto sam ja u guzvi i nemam vremena...
U pitanju je pritisak ulja, ustanovio juce, kupio barometar...
Videcemo sta je napravilo problem i da li ima stete i koliko...Gasio je lampicu za ulje, ali kao sto vidite ne mora da znaci da je pritisak dobar i da ga ima...I to menjao dva senzora pritiska ulja, oba gase lampicu ...A to je glavni i jedini problem koji zeza, kada se vrati film, skripanje,cviljenje, motor tesko vergla, tesko pali, blokira klip kad se zagreje, pomereno paljenje itd
E sad, ja sam mislio da presisava i da benzin spira ulje sa cilindra...
Pa sam kroz svecice rokao ulje u nekim lepim kolicinama...Verujem da je to spasilo nesto i da su cilindri ok, al lezajevi i karike morace drugi ,predpostavljam, videcemo...
Uglavnom satice za pritisak ulja, struju itd kacim u kabinu 100% sad imam sve ;)
Ja mislim da znam sta je problem, al videcemo, necu vise nista da pricam...
Послато са Lenovo A606
U pitanju je pritisak ulja, ustanovio juce, kupio barometar...
Videcemo sta je napravilo problem i da li ima stete i koliko...Gasio je lampicu za ulje, ali kao sto vidite ne mora da znaci da je pritisak dobar i da ga ima...I to menjao dva senzora pritiska ulja, oba gase lampicu ...A to je glavni i jedini problem koji zeza, kada se vrati film, skripanje,cviljenje, motor tesko vergla, tesko pali, blokira klip kad se zagreje, pomereno paljenje itd
E sad, ja sam mislio da presisava i da benzin spira ulje sa cilindra...
Pa sam kroz svecice rokao ulje u nekim lepim kolicinama...Verujem da je to spasilo nesto i da su cilindri ok, al lezajevi i karike morace drugi ,predpostavljam, videcemo...
Uglavnom satice za pritisak ulja, struju itd kacim u kabinu 100% sad imam sve ;)
Ja mislim da znam sta je problem, al videcemo, necu vise nista da pricam...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Proverite da nije zapusen ventil pumpe za ulje......hoce da se desi - dovoljno da upadne parcence silikona, a pad pritiska dramatican.
Drzim fige da nije neka steta!
Drzim fige da nije neka steta!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Da, na to i sumljam.Al videcemo ;)
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Odakle mulj u b201, sta je uzrok???
Definitivno jedinstven slucaj...
Послато са Lenovo A606
Definitivno jedinstven slucaj...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Ono sto ja znam, uljni kanali cisti i suvi, motor je radio par minuta, ali bez ulja i verglan je podosta stim da je bio bez ulja...Uljna suva isto, nije povukla...Po meni, kao da pravi vakum kada stavim prst na mesto senzora pritiska ulja...
Imam neku teoriju, al da vidim jel neko ima neku predpostavku ili iskustvo...
Послато са Lenovo A606
Imam neku teoriju, al da vidim jel neko ima neku predpostavku ili iskustvo...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Nasao sam sledece preporuke za ugradnju pumpe kod 900ke:
1) da se pumpa za ulje prilikom ugradnje namasti tj. da se natrpa mascu ili vazelinom - tako pumpa povlaci odmah ulje
2) voditi racuna da je cev za usis ulja u karteru dobro namestena
3) motor da se vergla bez varnice i goriva dok se lampica za ulje ne ugasi
1) da se pumpa za ulje prilikom ugradnje namasti tj. da se natrpa mascu ili vazelinom - tako pumpa povlaci odmah ulje
2) voditi racuna da je cev za usis ulja u karteru dobro namestena
3) motor da se vergla bez varnice i goriva dok se lampica za ulje ne ugasi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Da to sam mu ja nasao...Ja sam "po knjizi" napunio uljni kanal tj uljnu pumpu...Lampica je gasilam...Do sad je to bilo dovoljno tako...
Izgleda da je ventil zaglavio...
Nego mi mulj u karteru stvara glavobolju,sta je uzrok toga...
Послато са Lenovo A606
Izgleda da je ventil zaglavio...
Nego mi mulj u karteru stvara glavobolju,sta je uzrok toga...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Pa mulj je.....po teoriji, kako sam procitao,......motorno ulje koje je obogaceno vodom iz goriva (koja nastaje sagorevanjem vodonika koji se izdvoji pri sagorevanju) i koje dovodi do nastanka emulzije-mulja. Uzroci:
- nepostizanje radne temperature motora (sto je ovde 100%) pa voda ne moze da ispari
- losa ventilacija (iberlauf) kucista motora - to su ona dva creva sto idu sa poklopca glave
Mulj bi trebalo da nestane posle pola sata rada motora
- nepostizanje radne temperature motora (sto je ovde 100%) pa voda ne moze da ispari
- losa ventilacija (iberlauf) kucista motora - to su ona dva creva sto idu sa poklopca glave
Mulj bi trebalo da nestane posle pola sata rada motora
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- NAP99
- Drug Član
- Postovi: 15
- Pridružio se: 17 Mar 2014, 21:21
- Lokacija: Moskva, Beograd
Re: SAAB 90
Da unesem svojih 5 kopejki, što bi rekli pravoslavna braća Rusi.
Odakle mulj.
Godine 1996. sam sa ocem u servisu SAAB kupio motor 1,7l i posle ugradnje i prve duže vožnje smo culi jedan ležaj !!!. Za razliku od tebe, mi menjač nismo odvajali od motora i to je bila greška koju smo platili obradom radilice i zamenom svih ležajeva. Kada smo ga odvojili od motora videli smo isto to, što si ti video na dnu svog menjača, samo u još većoj količini.
U našem slučaju mulj od stajanja, u tvom, verovatno isto, samo iz uljnih kanala nekako pada i dolazi do dna menjača.
Odakle mulj.
Godine 1996. sam sa ocem u servisu SAAB kupio motor 1,7l i posle ugradnje i prve duže vožnje smo culi jedan ležaj !!!. Za razliku od tebe, mi menjač nismo odvajali od motora i to je bila greška koju smo platili obradom radilice i zamenom svih ležajeva. Kada smo ga odvojili od motora videli smo isto to, što si ti video na dnu svog menjača, samo u još većoj količini.
U našem slučaju mulj od stajanja, u tvom, verovatno isto, samo iz uljnih kanala nekako pada i dolazi do dna menjača.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Da, delimicno ste upravu obojca.
Stim da su kod mene uljni kanali bili cisti pri sklapanju i sad kada smo rastavili cisti i suvi ...
Fazon je delimicno u spiranju sa cilindara po meni...jer motor je bio suv i jedino ulje koje je dobijao je od mene kroz svecice, medjutim tu se javlja sagorevanje - gar i benzin koji spira kao i opiljci sa lezajeva,cilindara,karika...Kao i voda od loseg sagorevanja...sve se slilo u karter i prskalo po unutrasnjem delu bloka...Jedina moguca teorija po meni...
Послато са Lenovo A606
Stim da su kod mene uljni kanali bili cisti pri sklapanju i sad kada smo rastavili cisti i suvi ...
Fazon je delimicno u spiranju sa cilindara po meni...jer motor je bio suv i jedino ulje koje je dobijao je od mene kroz svecice, medjutim tu se javlja sagorevanje - gar i benzin koji spira kao i opiljci sa lezajeva,cilindara,karika...Kao i voda od loseg sagorevanja...sve se slilo u karter i prskalo po unutrasnjem delu bloka...Jedina moguca teorija po meni...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 90
Jesi izvadio onaj ventil uljne pumpe?
Jeli bilo neke prljavstine?
Jeli bilo neke prljavstine?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 90
Nije bilo, ali je jako tesko izasao, tj po meni mislim da je on zaglavio i nije pustao ulje dalje...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost