SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Slazem se. Prvi put kad sam skidao karter imao je 134k i nikad nije bio skidan pre. Nije bilo mulja, a ulje je menjano na 20k po servisnoj. Tako da je tu mulj najmanji problem ako redovno menjas ulje.
Slazem se i sa KD-om da je bolje zameniti mrezicu, ali nisam bio pripremljen, nisam imao ni mrezicu ni vremana da to odradim jer nije bilo ni planirano skidanje kartera. Do sledeceg skidanja napravicu drugi levak s vecom mrezom. A do tad ce ovo da vrsi poso skroz. Inace prljavstina nema sanse da zapusi tamo neki kanal jer mora da prodje kroz filter prvo!
Slazem se i sa KD-om da je bolje zameniti mrezicu, ali nisam bio pripremljen, nisam imao ni mrezicu ni vremana da to odradim jer nije bilo ni planirano skidanje kartera. Do sledeceg skidanja napravicu drugi levak s vecom mrezom. A do tad ce ovo da vrsi poso skroz. Inace prljavstina nema sanse da zapusi tamo neki kanal jer mora da prodje kroz filter prvo!
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Vladimire, mislim da je radnja Cubi iz Ns. Imaju sajt
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ja razumem da mrezica/sito nije vidljivo zapuseno, ali ako stradaju lezajevi zbog loseg podmazivanja (oko ovoga se mislim svi slazemo) znaci da je pritisak ulja slab.
E sad, ako iskljucimo pumpu za ulje kao uzrok posto ona ima dosta dug vek trajanja, onda mora da negde ima tzv. "usko grlo" koje utice na to da ne moze da povuce dovoljno ulja
(ako mozemo da iskljucimo da su zapuseni kanali u radilici).
Najbolje bi bilo kada bi mogao da se postavi manometar na potezu od mrezice do radilice pa da se meri a) sa neociscenom mrezicom b) mrezica sa krupnijim sitom/lula bez sita
Mozda se ne bi resio problem, ali bi moglo da se vidi koliko sito utice/ne utice na pad pritiska.
Ako ovo ne utice onda mora da nastaju neke naslage na potezu od mrezice do radilice, jer ocigledno da nema dovoljno pritiska ulja.......nit ste vi koristili neka buvljacka ulja, niti ste stavljali neke krs lezaje
E sad, ako iskljucimo pumpu za ulje kao uzrok posto ona ima dosta dug vek trajanja, onda mora da negde ima tzv. "usko grlo" koje utice na to da ne moze da povuce dovoljno ulja
(ako mozemo da iskljucimo da su zapuseni kanali u radilici).
Najbolje bi bilo kada bi mogao da se postavi manometar na potezu od mrezice do radilice pa da se meri a) sa neociscenom mrezicom b) mrezica sa krupnijim sitom/lula bez sita
Mozda se ne bi resio problem, ali bi moglo da se vidi koliko sito utice/ne utice na pad pritiska.
Ako ovo ne utice onda mora da nastaju neke naslage na potezu od mrezice do radilice, jer ocigledno da nema dovoljno pritiska ulja.......nit ste vi koristili neka buvljacka ulja, niti ste stavljali neke krs lezaje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Prvo sam pogledao Perkelevu temu pa sada Božinu i razočarao se.
Ako neko održava auto i menja ulje na vreme onda je to Gripi. Da je Saab poživeo još malo rešio bi on ovaj problem.
Kd daje neke predloge i ideje ali po meni je najlakša varijanta mada nisam pogledao šemu podmazivanja ovog motora da se na vodu gde ide ulje za podmazivanje balansnih osovina ugradi još jedan dodatni merač pritiska. Kada tu počne naglo da pada pritisak znači da si u problemu i radilica trpi. Da ja vozim ovaj auto izbacio bih balansne,čepovao kanale i onda si miran.
Pritisak ulja bi bio i veći od potrebnog a ovo sa radilicom i ležajevima otišlo u istoriju.
Inače služiće te i ovako,samo uzrok nisi rešio
Ako neko održava auto i menja ulje na vreme onda je to Gripi. Da je Saab poživeo još malo rešio bi on ovaj problem.
Kd daje neke predloge i ideje ali po meni je najlakša varijanta mada nisam pogledao šemu podmazivanja ovog motora da se na vodu gde ide ulje za podmazivanje balansnih osovina ugradi još jedan dodatni merač pritiska. Kada tu počne naglo da pada pritisak znači da si u problemu i radilica trpi. Da ja vozim ovaj auto izbacio bih balansne,čepovao kanale i onda si miran.
Pritisak ulja bi bio i veći od potrebnog a ovo sa radilicom i ležajevima otišlo u istoriju.
Inače služiće te i ovako,samo uzrok nisi rešio
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ivane, ja sam na proslom motoru izbacio balansne osovine i mogu samo da kazem makar na svakih 50k km radio full generalnu njih vise ne bih vadio. Totalno drugi motor je sa njima i bez njih. Buka koju pravi motor pri brzinama vecim od 120km/h je uzasna na spram necujnog motora koji je sa balansnim osovinama. Drugo, tazz je na starom motoru imao izvadjene balansere i radilicu i klipove sa b234 i opet mu je ako se ne varam okrenulo lezajeve, sad on kaze da je turbina crkla i izvukla svo ulje iz motora, meni je to malo nemoguce da za tih nekoliko sekundi izvuce svo ulje i obrne lezajeve... Ne kazem da nije moguce ali opet mi je i to malo cudno.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ovo bi trebalo da je sema podmazivanja
Ivane, postavlja se pitanje da li uklanjanjem balansnih stvaras zonu gde opada pritisak ulja, jer one svojim radom i same vrse pritisak na ulje pa mozda pomazu da se podmazuju komponente koje su dalje u tom "lancu".
Inace ovako prateci forume primetio sam da je vise anglo-americka fora da se skidaju balansne, dok su nemci vise skloni da urade kompletnu generalnu ili zameni motora - doduse novi motori nudjeni kod neobrothers (B205 nema vise, ali mislim da ima jos B235) su kostali manje nego cena generalke kod nemaca, pa ni ne cudi.
Ivane, postavlja se pitanje da li uklanjanjem balansnih stvaras zonu gde opada pritisak ulja, jer one svojim radom i same vrse pritisak na ulje pa mozda pomazu da se podmazuju komponente koje su dalje u tom "lancu".
Inace ovako prateci forume primetio sam da je vise anglo-americka fora da se skidaju balansne, dok su nemci vise skloni da urade kompletnu generalnu ili zameni motora - doduse novi motori nudjeni kod neobrothers (B205 nema vise, ali mislim da ima jos B235) su kostali manje nego cena generalke kod nemaca, pa ni ne cudi.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ako bude bilo prilike da postaviš neko uputstvo kad to budeš radio, mnogi bi ti bili zahvalni.GRIPEN je napisao:Do sledeceg skidanja napravicu drugi levak s vecom mrezom.
Ja sam mislio da se samo preventivnim skidanjem i čišćenjem kartera rešava problem podmazivanja ali ustvari problem je u pritisku (koji se donekle rešava uklanjanjem mulja) i da sam to znao pre kupovine, dooobro bih razmislio, tj. mnogo bolje.
Hvala, obići ću ih prvom prilikom.GRIPEN je napisao:Vladimire, mislim da je radnja Cubi iz Ns. Imaju sajt
A da li bi ređe ulje barem malo odložilo habanje delova? 0w40/50?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Verovatno je uzrok curenje ulja koje sam imao koje je vlazilo kajs... Uglavnom, kajs je skoro menjan i nije mnogo preso.
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Puce mmmm
Imas stari razvod 2615mm ili 2412mm kraci?
Sa izbacenim srednjim rolerom?
Oces ti uzmem u Euro07?
Ti treba?
Sent from my m2 note using Tapatalk
Imas stari razvod 2615mm ili 2412mm kraci?
Sa izbacenim srednjim rolerom?
Oces ti uzmem u Euro07?
Ti treba?
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jok, zamenjeno. Mogu koji oces, ali koristim 2415. Hvala
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gledao u servisnoj. Kajs je zamejen pre 21k km. A ovaj sad sto sam stavio je bio na autu oko 45k km a izgleda ko nov. Nijedna pukotina. Svakako, mislim da nije do loseg kajsa vec je sve to zbog curenja ulja po kajsu
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kilometraza nije neka, ali postoji uvek i starosno ogranicenje za kaiseve - mislim da je kod GM-a 6 godina, a kais je skoro dzabe spram stete koju moze da uzrokuje. Ja mislim da sam PK1800 ili sl. kod Boscha platio manje od 10eur
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Naravno, ali i usled starenja prvo ispuca. Svakako kupujem nov, ali ide u gepek, pa kad bude prilika zamenicu.
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Smercovalo?
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne znam, nisam video ali je palio gresku.
Poslednji put menjao 1 dana GRIPEN, izmenjena 26 puta
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sad ok...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Al i dalje pali... Nesto je zveknulo zbog katkog spoja. Da li ima osigurac za Apc ili relej neki?
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne znam napamet...
Vidi na tabli sa leve strane dje su osiguraci.
Premeri otpor na kontaktima apc-a.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Vidi na tabli sa leve strane dje su osiguraci.
Premeri otpor na kontaktima apc-a.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Unimer mi crko. Osigurac nemogu da pronadjem, izgleda da nepostoji. Stavio sam drugi Apc, nije do njega. Po SID-u boost ide do 700 a treba do 1200. Sutra cu da uzmem unimer od kolege pa da proverim...nema ni vremena, sve nesto usput i u prolazu
Poslednji put menjao 1 dana GRIPEN, izmenjena 26 puta
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Cek cek...
Ne treba 1.2 overload... Na stock mapi...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Ne treba 1.2 overload... Na stock mapi...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
A i to sto kazes.
Imas drugi Trionic?
Ili je kod mene bese...
E da...
Pogledaj mair i mreq...
Jedan pored drugog su...
4ta ili 5ta wot od 2800-4000
Treba da su maltene isti... +-5%
0.7 bara ne treba da bude... Treba vise...
Ne drobim... Razmisljam nagalas...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Imas drugi Trionic?
Ili je kod mene bese...
E da...
Pogledaj mair i mreq...
Jedan pored drugog su...
4ta ili 5ta wot od 2800-4000
Treba da su maltene isti... +-5%
0.7 bara ne treba da bude... Treba vise...
Ne drobim... Razmisljam nagalas...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Imam onaj cipovan ecu a drugi nemam pojma dal je kod tebe ili mene...
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju