SAAB 9000 2.0 turbo automatik
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
da znam da se tako meri i tako dobijaš tačan nivo ali i kad je hladan bi trebalo tu negde da bude i još manji nivo a ne duplo veći.
jeste rasteretni-bajpas.
i meni taj zvuk izgleda kao da bregasta tj podizači lupaju dok ne dobije gore dovoljno ulja (ako si pogledao video gore) čuju se udarci u taktovima sporim
u gazeli sam uzeo filter, comline neki, taj mi dao. i izgleda da on nema nepovratni ventil
[link_open=]http://gazela.co.rs/TopMotive.aspx[/link_open]
ako se ne vidi evo ovo:
[link_open=]https://www.comline.uk.com/catalogue/eof023[/link_open]
jeste rasteretni-bajpas.
i meni taj zvuk izgleda kao da bregasta tj podizači lupaju dok ne dobije gore dovoljno ulja (ako si pogledao video gore) čuju se udarci u taktovima sporim
u gazeli sam uzeo filter, comline neki, taj mi dao. i izgleda da on nema nepovratni ventil
[link_open=]http://gazela.co.rs/TopMotive.aspx[/link_open]
ako se ne vidi evo ovo:
[link_open=]https://www.comline.uk.com/catalogue/eof023[/link_open]
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
ali nikako mi ne ide u glavu kako prvi put preveliki nivo a odmah kad ponovim merenje ono ispod max a granica ulja na šipci jasna, ne deluje da je isprskana šipka dok je radio motor pa zato toliki nivo. moralo bi od slivanja da bude jedva primetna granica.
zato nisam siguran da se tu dešava vraćanje ulja zbog toga što kad ponovim bude normalan nivo. moram ja to još ispratiti da razjasnimo taj nivo, da izmerim kad je vruć odmah, posle 15 min, posle 5 sati npr, pa sutradan pa posle 2 dana i dok radi motor pa ćemo da vidimo šta se tu dešava.
prvi korak posle ovoga je po meni izmeriti pritisak ulja jer kao što sam pisao desilo mi se jednom u vožnji tj na semaforu to lupanje-čangrljanje. onda ćemo mnogo više znati. ako pritisak ne bude u redu onda nema veze da li filter ima nepovratni ventil. moram tražiti merač
zato nisam siguran da se tu dešava vraćanje ulja zbog toga što kad ponovim bude normalan nivo. moram ja to još ispratiti da razjasnimo taj nivo, da izmerim kad je vruć odmah, posle 15 min, posle 5 sati npr, pa sutradan pa posle 2 dana i dok radi motor pa ćemo da vidimo šta se tu dešava.
prvi korak posle ovoga je po meni izmeriti pritisak ulja jer kao što sam pisao desilo mi se jednom u vožnji tj na semaforu to lupanje-čangrljanje. onda ćemo mnogo više znati. ako pritisak ne bude u redu onda nema veze da li filter ima nepovratni ventil. moram tražiti merač
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Filter je OK, barem po broju........a koliko si ga platio? Ja sam Mann 712/80 platio oko 600rsd u Kit Komercu prosle godine, dakle bez popusta.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
305dinara sa popustom. ovaj mann je oko 550. sledeći put ću uzeti mann
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ne nadaj se previse da je filter problem
All systems go, ready for takeoff!
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
pre neki dan skidam karter sa mercedesa 123 da vidim šta je sa pumpom i slučajno pogledam cevčicu merača
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
i sine mi odmah: cev je uronjena u ulje kad se motor ugasi i ulje smiri, onda, vazduh u cevi se hladi i skuplja a pošto je od gore cev zatvorena čepom, vakuum povlači ulje sa sobom a ostatak zapremine motora ima odušak i zato u cevi može da se podigne nivo
dokaz:
merio sam nivo pre paljenja, onda upalim motor i malo radi, ne zagreje se, posle nekoliko sati očitam na prvo vađenje, nivo normalan.
onda kad provozam auto, motor se zagreje do radne temp, posle nekoliko sati izmerim bude ovako:
1.vađenje i direkt očitavanje
2.merenje odmah
dokaz:
merio sam nivo pre paljenja, onda upalim motor i malo radi, ne zagreje se, posle nekoliko sati očitam na prvo vađenje, nivo normalan.
onda kad provozam auto, motor se zagreje do radne temp, posle nekoliko sati izmerim bude ovako:
1.vađenje i direkt očitavanje
2.merenje odmah
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
dakleN, nije u pitanju nepovratni ventil sve je u redu sa nivoom
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
San, aj malo i ja da vadim ove teme iz naftalina
Jel ti ziv 9000? Jel ima nekih planova?
Jel ti ziv 9000? Jel ima nekih planova?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Jao kd ziv je :)
Lepo je sto si se setio toga, pozeleo sam da pisem o njemu i provozam ga. Bas mi nedostaje taj auto, pravo uzivanje je bilo voziti ga. A i raditi na njemu.
Meni je to najvazniji i najdrazi model od svih Sabova jer je prvi veci model. I 900 kao tvoj mi je odmah posle ovog drag. Iz `80ih su, kad su se auti drugacije pravili nego danas i mnogo cistiji po poreklu.
Sada trenutno stoji na placu i ceka sredjivanje.
Ukratko od pre:
U aprilu 2016.dosla registracija, plin sam trebao da sredim a nisam stigao pa zbog toga nisam ni reg, parkirao sam ga I resio da krenem od pocetka detaljno sredjivanje, na leto.
Onda sam se iznervirao jer je pocela kisa a ja kisnem jer nad kanalom nemam krov I onda uzmem da zbudzim neki krov da mogu da radim I da vidim koliki objekat mi treba. Onda sam se opet iznervirao jer mi je budzet bio skoro 0 ali sam zbudzio nesto.
Lepo je sto si se setio toga, pozeleo sam da pisem o njemu i provozam ga. Bas mi nedostaje taj auto, pravo uzivanje je bilo voziti ga. A i raditi na njemu.
Meni je to najvazniji i najdrazi model od svih Sabova jer je prvi veci model. I 900 kao tvoj mi je odmah posle ovog drag. Iz `80ih su, kad su se auti drugacije pravili nego danas i mnogo cistiji po poreklu.
Sada trenutno stoji na placu i ceka sredjivanje.
Ukratko od pre:
U aprilu 2016.dosla registracija, plin sam trebao da sredim a nisam stigao pa zbog toga nisam ni reg, parkirao sam ga I resio da krenem od pocetka detaljno sredjivanje, na leto.
Onda sam se iznervirao jer je pocela kisa a ja kisnem jer nad kanalom nemam krov I onda uzmem da zbudzim neki krov da mogu da radim I da vidim koliki objekat mi treba. Onda sam se opet iznervirao jer mi je budzet bio skoro 0 ali sam zbudzio nesto.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Onda sam na zimu otisao u Češku da zaradim nekih para koje ne mogu ovde I sve tu je pauzirano. Onako su ostali da cekaju.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju