B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod GRIPEN » 19 Jan 2016, 17:36

Pisao sam u mojoj temi da mi je skoro puko pk kajs i da sam ga zamenio rezervnim polovnim koji mo mi stoji u gepeku. Posto je taj polovan, treba zameniti i njega novim. Malo sam slucajno po netu kopao i nadjoh dosta diskusija vezanih za duzi i kraci kajs kod navedenih motora.

SlikaSlika




Moj Saab je fabricki iso sa duzim kajsom. Na prvom servisu, koji je radjen kod Svete, na njegovu preporuku, preso sam na kraci, 6pk2415, uz obrazlozenje da noviji modeli dolaze sa kracim sto i jeste cinjenica. Neznam tacno od kad su isli kraci kajsevi, ako neko ima takvu informacoju nek napise. Uglavnom, na stranim forumima ima dosta zalbi na kraci kajs i njegovo funkcionisanje. Ljudi se zale da servo pumpa proklizava i da ima vise vibracija motora. Takdje navode da je Saab, kasnije opet preporucio vracanje na duzi kajs jer je kraci bio uzrok ovih problema.
Meni se desavalo da kad namotam pun, osetim da pumpa proklizava, pa sam i ja odlucio da se vratim na duzi kajs 6pk2615. Zamenjeno prekjuce na -3 i vetru zajedno sa potrebnim rolerom. Sad toga nema, a sto se tice vibracija motora, imam utisak da su i one manje ali to je mozda samo trip. Uglavnom, duzi kajs kosta slicno ko i kraci. Mene je Dayco kostao oko 1100din, a roler takodje Dayco je bio oko 1300din, tako da se prelazak na kraci kajs radi ustede ne isplati!


Koji vi kajs imate?
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod Perkele » 19 Jan 2016, 19:27

I meni se desava kad smotam pun da se nesto desava, kao neke vibracije. Jel imas sifru tog izbacenog rolera?

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod TAZZ » 19 Jan 2016, 20:15

Pa meni je logicno, da tu gde je izbacen roler, ima vise vibracija samog kaisa...
A logicno mi je i da pumpa bolje 'fata kais, jer vecom povrsinom kais naleze na samu remnicu.
Ja imam na hirsch-u dugi, a na aeru nemam pojma... Bas cu pogledati.

@Perkele

Mili imas broj na prvoj slici rolera...
Onaj na koji ne nleze kais.
#6

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod GRIPEN » 19 Jan 2016, 21:11

Evo broja, 4752960 U Gazeli vise nemaju na stanju, ja uzeo zadnji, bio u radnji u Cacku. Ali moze da se poruci...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod dragan225 » 19 Jan 2016, 22:28

Ja imam kraci, mijenjao semering radilice, pa mijenjao i remen. Ne proklizuje pumpa koliko osjetim

Sent from my HUAWEI P7-L10

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod kd23se4 » 19 Jan 2016, 22:41

Inace moj savet da zaobidjete Dayco kaiseve.

Kod moje devojke je posle nepune 3 godine i 50.000km ima tolika ostecenja da je majstor rekao pod hitno da ga menjamo. Stavili smo Bosch koji kod mene radi 6 godina i 90.000km bez problema. Mislim da je Bosch kostao tada (pre 1,5 godinu) nekih 1300rsd

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod GRIPEN » 20 Jan 2016, 07:02

Neznam, ja mogu samo da dam preporuku za Dayco. Ovaj sto mi je u rezervi je bio na autu preko 40k i dalje izgleda kao nov i nema ni jednu pukotinu.


Tacnije, 45k
All systems go, ready for takeoff!

Zillcompany
Postovi: 110
Pridružio se: 20 Feb 2014, 19:05

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod Zillcompany » 22 Jan 2016, 00:44

Zamenio prosle godine kraci kajs sa duzim .Sredisnji roler je bio na motoru i ako sam imao kraci kajs. Vibracije na leru su za nijansu manje sa duzim kajsom. Ali svakako je tako pravilnije . Jer raspon sa kracim, izmedju rolera 1 i servo pumpe je veliki , kajs mora da vibrira malo i na taj nacin vise opterecuje roler 1 i servo pumpu a i povrsina naleganja kao sto je receno je veca .

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: B205, b235 duzi ili kraci PK kajs?

Postod GRIPEN » 22 Jan 2016, 10:37

Eto, nisam lud :mrgreen:
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “SAAB 9-5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 12 gostiju