Pozz..
Prije nekoliko dana u zapao mi je za oko jedan SAAB 9.3 SE 2.0i, od opreme ima :el podizače,
abs,
zračni jastuci,
el podešavanje ogledala,
volan podesiv po visini
servo
grijači ogledala
putno računalo
tempomat
automatska klima
Uz to daje još i 4 ljetnih guma sa orginal aul felgama saab
Auto ima ugrađen plin atestiran, a jedino od loših strana što vidim na njemu bilo je nešto malo hrđe na zadnjim blatobranima i kapanje ulja iz semeringa( kod desnog kotča kod zupčastog remena)
Zanima me koliko doista skupo održavanje tog auta i koje su dobre i loše strane samog modela koje mogu oćekivat?
2. Model je 9-3 2.2 TiD 83kw 2172ccm 1999.
Od opreme ima isto što i benzinac s plinom i koliko mu je realna potrošnja
Koji od ova 2 modela bi mi preporučili (vrjednost koju vlasnici traž je podjednaka)?
Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
prvi
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Kekec
- Postovi: 6
- Pridružio se: 10 Jan 2016, 22:15
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
Zanima me za semering sto curi ulje. Dali bi se moglo raditi o ozbiljnijem kvaru tj da je motor polako otišao ili nešto što se da uredit za ne male pare?
Danas idem pogledat i ovaj TiD pa odlučit.
Ako se pokaže TiD bolji na koje bolje bi trebao posebno pogledat u njega i ima li on fiatovu mašinu ili opelovu..
Moram priznat da mi se ova marka auta jako svidjela i što reč zagrizao sam pogotovo kad sam ga jučer malo vozao
Danas idem pogledat i ovaj TiD pa odlučit.
Ako se pokaže TiD bolji na koje bolje bi trebao posebno pogledat u njega i ima li on fiatovu mašinu ili opelovu..
Moram priznat da mi se ova marka auta jako svidjela i što reč zagrizao sam pogotovo kad sam ga jučer malo vozao
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
Sto se tice semeninga to ti je deo od 600-800din, a zamena nije komplikovana a ni skupa. Inace, svaki polovan auto star preko 10god je macka u dzaku, to znas i sam.
Taj dizel 2.2 je uslovno receno, Opelov i odlican je, kazu iskusni.
Ostalo ce dopuniti bolje upoznati. Srecno!
Taj dizel 2.2 je uslovno receno, Opelov i odlican je, kazu iskusni.
Ostalo ce dopuniti bolje upoznati. Srecno!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
Uzmi onaj koji je bolji.
1) taj benzinac je jedini benzinac koji ne pravi probleme - samo skini razvodnu kapu i vidi da nije masna - to im je jedina mana i moze da se popravi, ali zezanje dok se nadje neko ko zna da predihtuje razvodnik - ipak gledaj generalno stanje kola, jer ono ti govori koliko imas ulaganja
E da potrosnja (vidim da si pitao) - kola ne trose bas malo, ljudi s kojima sam pricao su spominjali 14-15 litara plina po gradu - trosi vise od turbaka
2) dizel je sam motor kao tenk, ali taj model sa 88kW imao Bosch pumpu PSG5, to je model sa kompjuterom kod suvozaca - pumpa moze da zeza - to se najbolje vidi pri prvom paljenju ujutru na nizim temperaturama.
Ako mozes juri dizel sa 92kW isti je motor, ali su razlike ogromne - druga pumpa (PSG16), turbina.......sve je drugacije. Ljudi se plase te pumpe PSG16 koja je daleko pouzdanija i koju u medjuvremenu moze puno ljudi da sredi. Ta pumpa se kvari jedino kada se kola stalno voze na rezervi - kao i svaka druga
1) taj benzinac je jedini benzinac koji ne pravi probleme - samo skini razvodnu kapu i vidi da nije masna - to im je jedina mana i moze da se popravi, ali zezanje dok se nadje neko ko zna da predihtuje razvodnik - ipak gledaj generalno stanje kola, jer ono ti govori koliko imas ulaganja
E da potrosnja (vidim da si pitao) - kola ne trose bas malo, ljudi s kojima sam pricao su spominjali 14-15 litara plina po gradu - trosi vise od turbaka
2) dizel je sam motor kao tenk, ali taj model sa 88kW imao Bosch pumpu PSG5, to je model sa kompjuterom kod suvozaca - pumpa moze da zeza - to se najbolje vidi pri prvom paljenju ujutru na nizim temperaturama.
Ako mozes juri dizel sa 92kW isti je motor, ali su razlike ogromne - druga pumpa (PSG16), turbina.......sve je drugacije. Ljudi se plase te pumpe PSG16 koja je daleko pouzdanija i koju u medjuvremenu moze puno ljudi da sredi. Ta pumpa se kvari jedino kada se kola stalno voze na rezervi - kao i svaka druga
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Kekec
- Postovi: 6
- Pridružio se: 10 Jan 2016, 22:15
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
Bio sam jucer. katastrofa kako loše izgleda. Nema mi druge nego strpit se malo i uzet mlađi model
Kad sam već kod toga, ako uzmem neki jači model 9.5,nemora bit 9.3 koliko mu plinska instalacija može škodit, ako da koji bi mi onda diesel preporučili bilo da je 9.3 ili 9.5
Kad sam već kod toga, ako uzmem neki jači model 9.5,nemora bit 9.3 koliko mu plinska instalacija može škodit, ako da koji bi mi onda diesel preporučili bilo da je 9.3 ili 9.5
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
Za dizel moze 1.9 ili 2.2, oba su isla u 9-3 i 9-5 i ne prave neke probleme.
Za izbegavanje jedino 3.0 TiD
Za izbegavanje jedino 3.0 TiD
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Kupovina 1. SAAB-a 2 modela
saabovi benzinci nemaju problem sa ugradnjom pliskog uredjaja tako da mozes ugraditi u bilo koji motor, B205, B235, B207, koji uzmes.Ako uzimas dizel moja preporuka je 1.9TID 120 ili 150hp
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta