Da je ostalo na tome ovo bi zvucala kao prica sa srecnim krajem, jer je motor sa svojih 177ks imao vise nego dovoljno snage, a i obrtni moment je bio izvanredan.
Problemi sa motorom su primeceni tek u eksploataciji, gde je zbog nedovoljnog hladjenja samog bloka dolazilo do toga da se prilikom ceste voznje na 150km/h ili brze (ljudi koji voze puno autoputevima u Nemackoj npr.) hilzna "isklizne" iz bloka - ovo pomeranje hilzne koje je bilo jedva vidljivo golim okom znacilo je kraj za motor.
Problem je nazalost bio naizrazeniji kod Saaba 9-5, a manje kod Opel Signuma i Renault Vel Satisa koji su imali bolje provetravanje oko motora.
Jedino resenje je bila zamena motora, ali je i to obezbedjivalo mir samo narednih 100.000km, posle toga je opet nastajao isti problem.
Pored ovog problema bilo je i problema za pumpom za gorivo koja je bila jako osetljiva i podlozna otkazu - po recima nekih, nezvanicnih izvora, problem je bio da su se javljali opiljci u radu pumpe koji se nisu mogli izbaciti tako da su doprinosili da strada. Takodje su neki imali problem sa diznama, ali u manjem obimu.
Opel i Renault nisu odustali od ovog motora, vec su modifikovali i povecali snagu na 184ks i boljim hladjenjem smanjili mogucnost da se ovaj problem dogodi.
Saab je vecinu vozila otkupio, ali je nazalost dosta otislo u jugo-istocnu evropu. U medjuvremenu sam cuo da u holandiji jedna firma sredjuje ove motore i nudi ih u zameni "staro-za-novo", druga resenja uglavnom znace da se prebace komplet motor, elektronika, menjac znaci 70% kola sa nekog 2.0 benzinca ili 2.2 dizela.
Jedino sto je Srbiju spasilo od veceg uvoza, do cega bi neminovno doslo jer su napolju bili dzabe, jeste skupa registracija - svako zlo ima svoje dobro

.....hvala za tekst 

...Usko sace na situ.... ....samo karter dole,sve ostalo je inprovizacije...






.......
.....aj tamo ako imas malko vremena
.......bas si mi nesto zagolicao mastu 
......