SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Da, b235 zeznuo se Nikola...
Vladimire, stavio sam isti veci filter kao proslog puta. I da, kod njega je bypass na 1bar a kod fabrickog na 0,8 tako da nije bas isti, ali ako dodje do toga, isto mu je...
Da nisam proverio lezajeve, brzo bi prolupao. Tako da dobro je i nisam iznenadjen ni najmanje. Jednostavno, to je tako kod tih motora. Nek gura sad jos 50k pa ce mo da vidimo sta ce mo ;)
Nikola, ja Saab-a najvise volim zbog tog motora. Voleo bi da je neunistiv ali nije. Takav je kakav je. Za mene dizel nije opcija ;)
Vladimire, stavio sam isti veci filter kao proslog puta. I da, kod njega je bypass na 1bar a kod fabrickog na 0,8 tako da nije bas isti, ali ako dodje do toga, isto mu je...
Da nisam proverio lezajeve, brzo bi prolupao. Tako da dobro je i nisam iznenadjen ni najmanje. Jednostavno, to je tako kod tih motora. Nek gura sad jos 50k pa ce mo da vidimo sta ce mo ;)
Nikola, ja Saab-a najvise volim zbog tog motora. Voleo bi da je neunistiv ali nije. Takav je kakav je. Za mene dizel nije opcija ;)
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
U vezi toga je Kiki i bio skeptičan, ali dobro, što kažeš, isto mu dođe na kraju. Koliko koštaju ležajevi? Nisam sad hteo da diram karter pošto sam menjao ulje ali pri sledećoj zameni bez odlaganja se skida, na moje oči (skidan pre godinu dana od strane prethodnog vlasnika ali ne verujem da su proveravani ležajevi).
GRIPEN je napisao:Voleo bi da je neunistiv ali nije. Takav je kakav je. Za mene dizel nije opcija ;)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Lezajevi me izasli komplet oko 50e, ali to je s nekim popustima.
All systems go, ready for takeoff!
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Božo, samo si leteće menjao?GRIPEN je napisao:Lezajevi me izasli komplet oko 50e, ali to je s nekim popustima.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bas dobra cena lezajeva, ja sam uvek placao oko 72-3e, a prvu specijalu pre mesec dana oko 13000din.
@Sena, menjao je i lezece, lezeci treci je popusio.
@Bozidare, dobrodosao u klub!!!
Sad ces da vidis moje muke visegodisnje a ti si kao i ja ako ne i opiceniji sto se tice odrzavanja.
@Ostali, danas cu videti da moju temu malo osvezim da vidite sta je ludak, menjao sam lezajeve balansnih osovina nedavno!
@Sena, menjao je i lezece, lezeci treci je popusio.
@Bozidare, dobrodosao u klub!!!
Sad ces da vidis moje muke visegodisnje a ti si kao i ja ako ne i opiceniji sto se tice odrzavanja.
@Ostali, danas cu videti da moju temu malo osvezim da vidite sta je ludak, menjao sam lezajeve balansnih osovina nedavno!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Perkele - kod koga si menjao lezajeve balansnih? Zanima jer smo ranije diskutovali dal neko ima alat za to u Srbiji..........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Gripen - da li tih delova ima u Gazeli/euro07, ili na nekom trećem mestu? S obzirom da je to česta boljka planiram da polako skupljam pare za preventivu, da me ne snađe odjednom sve. Svaka informacija mi je dobrodošla.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ja platio lezece specijalu cca oko 50 evra
Set lezeci i leteci cca 80
Bez popusta ikakvih.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Set lezeci i leteci cca 80
Bez popusta ikakvih.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Igore, uzeo si isto gde i ja, u frend autu, zaokruzio mi je lik na 13 hiljada a izaslo je blizu 14 hiljada tako da za 80e sigurno si dobio popust. Standard u frend autu je oko 72e, pitao sam pa znam.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nije mi poznato da sam dobio popust.
Slikacu racun.
Niti mi je rekao da sam dobio popust.
Ako jesam...
Extra...
Iznenadjen sam.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Slikacu racun.
Niti mi je rekao da sam dobio popust.
Ako jesam...
Extra...
Iznenadjen sam.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sena, menjao sam sve.
Vlado, ima radnja u NS, nisam siguran kako se zove, kad saznam javljam. Lezeci su bili oko 3600 a leteci 2400 okvirno. Zaboravio sam. To je s nekim popustima.
Vlado, ima radnja u NS, nisam siguran kako se zove, kad saznam javljam. Lezeci su bili oko 3600 a leteci 2400 okvirno. Zaboravio sam. To je s nekim popustima.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nego Grippz...
Mir i tisina i dalje, sve ok?
Ne baksuziram, nego ako je 500km sve ok, trebalo bi da ste sve ok uradili.
Da li si plaknuo engine, da vidis da li je prestao da slinavi/markira teritoriju...
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mir i tisina i dalje, sve ok?
Ne baksuziram, nego ako je 500km sve ok, trebalo bi da ste sve ok uradili.
Da li si plaknuo engine, da vidis da li je prestao da slinavi/markira teritoriju...
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hvala ti. Javi, trebaće. To je stvarno povoljno, toliko da bih odmah kupio kada bi našao za te pare.GRIPEN je napisao:Vlado, ima radnja u NS, nisam siguran kako se zove, kad saznam javljam. Lezeci su bili oko 3600 a leteci 2400 okvirno. Zaboravio sam. To je s nekim popustima.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Igore, ja sam pre 50k skidao karter i treci lezaj mi je bio jedva crvenkast, daleko bolji nego Bozin sad sto je bio, nikakav ni najmanji problem niti zvuk iz motora nisam imao ali odem na 50K da skinem karter i vidim stanje kakvo je, tad sam i zvao frend dan ranije da vidim jel ih imaju pa ako zatebaju da kupim i tad mi je receno 9 i nesto hiljada za komplet letece i lezece standard. I posle 50k km imam sta da vidim, treci lezeci rasalovan, uzasno stanje. Izvadim sve i komplet zamena uzroka ili ti lezajeva balansnih osovina ako su uopste oni uzrok, sad sam sve sumnjicaviji povodom tog pitanja, nisu bili bas toliko losi, cak jedan je bio skoro kao nov a drugi je malo nacet a ovi u mr su rekli da nije strasno. Uglavnom radilica je iskrivljena i jedva izasla na prvu specijalu, trnovan je blok i uradjena radilica po lezajevima koje sam im odneo. Po mom iskustvu, Bozo, ne smes cekati 50K, na 20k skini i vidi stanje dok jos nije iskrivio radilicu, ako vec sad nije iskrivljena...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@Perkele - jel nisi video pitanje ili "cuvas znanje"?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tazz, sve ok. Kao stedim ga jos uvek, pa se zaboravim pa ga puknem u crveno kazaljku od turba a preso sam 150-200km tek...
Za vikend cu da ga plaknem, pa da vidimo. Gledali smo juce, na semenigu radilice ne pusta sigurno vise. Za ostalo neznam sigurno dok ne operem lepo.
Perkele, ti brate nisi za poredjenje. Ti si specifican slucaj :mrgreen:
Za vikend cu da ga plaknem, pa da vidimo. Gledali smo juce, na semenigu radilice ne pusta sigurno vise. Za ostalo neznam sigurno dok ne operem lepo.
Perkele, ti brate nisi za poredjenje. Ti si specifican slucaj :mrgreen:
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislim da u MR-u ili kako se vec zove, to radekd23se4 je napisao:@Perkele - jel nisi video pitanje ili "cuvas znanje"?
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pa stvarno, o čemu se tu radi sa tim ležajevama? Loši delovi, šta? Do održavanja ne verujem da jeste. Ispada da ti ležajevi treba da se menjaju kao svećice. To je već neisplativ sport.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
U MR-u su oduvek mogli da zamene lezajeve.GRIPEN je napisao:Mislim da u MR-u ili kako se vec zove, to radekd23se4 je napisao:@Perkele - jel nisi video pitanje ili "cuvas znanje"?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Problem je podmazivanje, pa zbog toga stradaju lezajeviVladimirS je napisao:Pa stvarno, o čemu se tu radi sa tim ležajevama? Loši delovi, šta? Do održavanja ne verujem da jeste. Ispada da ti ležajevi treba da se menjaju kao svećice. To je već neisplativ sport.
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jesi zbog toga dodatno izbušio sito? Znam da sam dosadan sa pitanjima kao malo dete, ali me malo razočarava činjenica da jedan tako bitan deo za funkcionisanje motora strada tako lako. Naravno da je podmazivanje bitno ali me čudi da rešenja nema, sem da se preventivno proveravaju određeni delovi i menjaju ukoliko su načeti.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jesam ali neznam da li to pomaze. Ustvari neznam sta je resenje. Teorija je da stradaju lezajevi na balasnim osovinam i da se tu gubi pritisak ulja pa lezajevi na radilici ostaju sa slabijim podmazivanjem. Ja licno, ne verujem bas da je to glavni problem... Dosta je pisano o tome na forumu.
Resenje tog problema bi trebalo da bude zamena lezajeva balansnih osovina (ovo sto je Perkele radio) ili izbacivanje b osovina i lanca za b osovine sa hidro spanerom uz cepovanje uljnog voda (ima dosta koji su to uradili)
Meni se licno vise svidja prvi nacin, pa cekam rezultate kod Perkela. Kad za jedno 30-40-50k bude skinuo lezajeve, znace mo...
Resenje tog problema bi trebalo da bude zamena lezajeva balansnih osovina (ovo sto je Perkele radio) ili izbacivanje b osovina i lanca za b osovine sa hidro spanerom uz cepovanje uljnog voda (ima dosta koji su to uradili)
Meni se licno vise svidja prvi nacin, pa cekam rezultate kod Perkela. Kad za jedno 30-40-50k bude skinuo lezajeve, znace mo...
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Onda ćemo da čekamo, to je bar lako, a do tada...
Javi na pp ili ovde koja je radnja u Ns-u pitanju, pa da polako krenem sa sakupljanjem delova jer jer pitanje šta se ispod nalazi i da ne pravim dupli posao, nego ako je već skinuto sve da se i zameni. Toga nema u Gazeli (pitam jer mi je ta radnja dostupnija)?
Prethodni vlasnik mi je rekao da kada je karter i poklopac ventila skidan (u ovom trenutku pre nešto više od godinu dana) da je sve bilo manje-više čisto, i da mulja gotovo da nije ni bilo. Kikiju sam to spomenuo pa mi je rekao da je to nemoguće (zbog godina koje su iza auta) sem ako i pre toga u nekom periodu neko nije skidao sve to i čistio pa je ostalo tako. On mi je skidao poklopac dekle (ili kako se već to zove) da bi proverio lanac i bilo je baš uredno što se tiče prljavštine (lanac je doduše malo istegljen).
Ala sam se raspisao....
Izbrisaću ako smeta.
Javi na pp ili ovde koja je radnja u Ns-u pitanju, pa da polako krenem sa sakupljanjem delova jer jer pitanje šta se ispod nalazi i da ne pravim dupli posao, nego ako je već skinuto sve da se i zameni. Toga nema u Gazeli (pitam jer mi je ta radnja dostupnija)?
Prethodni vlasnik mi je rekao da kada je karter i poklopac ventila skidan (u ovom trenutku pre nešto više od godinu dana) da je sve bilo manje-više čisto, i da mulja gotovo da nije ni bilo. Kikiju sam to spomenuo pa mi je rekao da je to nemoguće (zbog godina koje su iza auta) sem ako i pre toga u nekom periodu neko nije skidao sve to i čistio pa je ostalo tako. On mi je skidao poklopac dekle (ili kako se već to zove) da bi proverio lanac i bilo je baš uredno što se tiče prljavštine (lanac je doduše malo istegljen).
Ala sam se raspisao....
Izbrisaću ako smeta.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ovo mi deluje kao solidno resenje
A i dalje mislim da je bolje resenje staviti mrezu sa vecim razmakom nego busiti rupe, jer matematicki motor dobija vecu povrsinu da usisava ulje, a veca rupa omogucava da udje necistoca i zapusi neki kanal na radilici ili sl. gde nije lako prici
A i dalje mislim da je bolje resenje staviti mrezu sa vecim razmakom nego busiti rupe, jer matematicki motor dobija vecu povrsinu da usisava ulje, a veca rupa omogucava da udje necistoca i zapusi neki kanal na radilici ili sl. gde nije lako prici
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
KD, ne vidim zbog cega bi vario ovu skalameriju, karter ako jednom ocistis kad kupis auto i menjas ulje na 7-8k km, nikad dok imas auto vise ne moras da skidas karter zbog mulja jel mulja biti nece, ovaj motor ima skroz drugi problem a to je podmazivanje!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta