saab 9000 cs
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
saab 9000 cs
Pre nekih mesec ipo sam postao suvlasnik saab-a 9000 1992 godiste , sekvent plin .. Auto je kupljen u lajkovcu , tako da verovatno neko od vas forumasa zna o kom se autu radi . Jako sam zadovoljan kvalitetom izrade tok automobila kao i udobnoscu i voznim karakteristikama , auto poseduje kozu , 16-ie felne , nema air begova do duse ..., E sad , auto je kupljen za manje od 1000e samim tim je bilo dosta stvari koje je trebalo srediti , tako da sam na njemu promenio nosace motora (sve osim nosaca na menjacu) , servo pumpu , pk kais , oba spanera , crevo izmedju turbine i filtera , crevo ibera ja mislim (gumeno crevo kroz koje prolazi metalno crevo) , semering radilice (do menjaca) predihtovao karter , zamenio lamelu , obradio korpu jer je na prethodnoj lameli puklo srce , podvrnulo se i neravnomerno jela korpu , ulje filteri normalno , remontovao oba ventilatora (mislim na ventilator kabine i ventilator hladnjaka) sredio kompresor klime , termodavac, creva popdpritiska , prekidaci , za prozore , grejanjce sedista , otvaranje gepeka ......
e sad smatram da je auto manje vise motorno ok , tj da nemam sta dalje da radim oko motora ali mi je do duse ostalo nekih gremlina koje cu u narednom periodu srediti
apored gremlina moram srediti i prednji desni lezaj tocka i zadnja desna klesta (koja sam do duse dobio samonikako da ih montiram)
Limarijski je u zadovoljavaju em stanju , video sam da na suvozacevimvrartima ima da se radi sa donje strane , ali to je manje vise to ...
trenutno je auto kod zene , pa nisam u mogucnooti da ga slikam , tako da se nadam da nije problem da nalepim slike sa oglasa
e sad smatram da je auto manje vise motorno ok , tj da nemam sta dalje da radim oko motora ali mi je do duse ostalo nekih gremlina koje cu u narednom periodu srediti
apored gremlina moram srediti i prednji desni lezaj tocka i zadnja desna klesta (koja sam do duse dobio samonikako da ih montiram)
Limarijski je u zadovoljavaju em stanju , video sam da na suvozacevimvrartima ima da se radi sa donje strane , ali to je manje vise to ...
trenutno je auto kod zene , pa nisam u mogucnooti da ga slikam , tako da se nadam da nije problem da nalepim slike sa oglasa
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Crni CS sa Sport Aero felnama? Sedista iz biznis paketa?
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
mhm, mora da si ga gledao ?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Gledao ga preko slika i pricao sa bivsim vlasnikom. . .
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
jel sme da se zna sta te odbilo , tj gde sam i koliko pogresio

?

?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Nisam bio kupac zvao sam zbog felni jer sam takve jurio
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
Pokusao sam da nadjem ovde na forumu nesto o istoriji tog auta ali nisam uspeo , bio sam u diemi da li da se zalecem u celu tu pricu i zaleteo se , e sad me interesuje da li sam pogresio ili ne ,,,, Dosta toga nije bilo na mestu , ali kolicina novca za auto tog tipa , i boljke koje je imao su mi bile prihvatljive jer majstora ne placam , E sad interesuje me misljenje nekoga od vas iskusnih saab-ista ..
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Gledaj motor,menjac i koroziju. . . Zadnje koseve proveri jesu li truli a ostalo je sve potrosni materijal
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
motor , po mom sudu je krajnje ok , znaci mirno radi posle prepravki ,nekih 900-1000 obrtaja obara obrtaje kako treba (apre nego sto sam izmenjao creva imao sam problem sa neravnomernim radom i slabo je obarao obrtaje tj. radio ko dvotaktni motor) , zadnji deo auto ima problem sa korozijom , ali je to oko rezervnog tocka , tj , oko lima gde naleze tocak , i suviozaceva vrata odozdo imaju onako moze se reci lepu rupu i poprilicno bubuljica .. Nisam primetio da je nesto preterano lupan i varen ... Ima do duse matica u sasiji koje su oblajznule pa je secen lim i umetane zamenske ....E sad , bitna stvar , meni kad otvorim poklopac za dolivanje ulja ne duva uopste , ali ne znam , da li je inace taj deo potopljen u ulju pa i ne moze da duva , ili je jednostavno motor ok ...
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Dno vrata je inace problem kod 9000. Vise je izrazen kod CC i CDa jer nemaju cinkovan lim. Problem nastaje kad se zacepe odvodi usled prljavstine,voda se zadrzi i pocinje da truli. Kad je motor los duva on i na cepu,skini poklopac ventila proveri istegnutost lanca skidanjem spanera koji se nalazi malo ispod gornjeg nosaca motora. Imas proceduru skidanja i provere na forumu.
9000 truli u zadnjim kosevima,prednjim rubovima i oko soferke ako je neki strucnjak "strucno" skidao.
Proveri tepih kod suvozaca da li je mokar. Ako jeste to je znak da je mali hladnjak kabine pukao.
9000 truli u zadnjim kosevima,prednjim rubovima i oko soferke ako je neki strucnjak "strucno" skidao.
Proveri tepih kod suvozaca da li je mokar. Ako jeste to je znak da je mali hladnjak kabine pukao.
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
hvala ti na prijateljskim savetima . Sto se tice patosa tj malog hladnjaka on je ok , skidao sam ga , jer sam radio ventilator kabine , pa reko kad sam vec tu da ga "plaknem" ... A i sredjivao sam grejace sedista pa sam sedista skidao i mogu reci da je pados , tj farba na patosu u boljem stanju i ima vise sjaja nego farba np na krilima haubi .... Lanac cu provriti u najskorije vreme , nije mi na prvu loptu palo napamet da se mlatim oko toga , sto iz inata sto iz predostroznosti u fazonu (m. mu . ...em skoro sam ga celog rasturio jos samo treba motor da mu otvaram)
I da , jel moze jedno pitanje off topic , Djokic jel tako ?
I da , jel moze jedno pitanje off topic , Djokic jel tako ?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Da,ja sam. Otkud znas?
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Vidis,to nisam znao. . . hahahaaaha,rodjo 

- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
moze a i ne mora bit
do duse prezimeje u odnosu na milovanovice , nikolice ,petrovice jako retko .... i sad manje vise , u 30 posto slucajeva se ispostavi da su ljudi sa tim prezimenom meni neki rod

Skrenusmo sa teme malo , ak me kopkalo da te pitam


Skrenusmo sa teme malo , ak me kopkalo da te pitam
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Koreni su mi iz Crne Gore tako da je sve moguce
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
onda jesmo:-) , iz cg prebegli na kosovo poreklom negde iz okoline pestera ..... nebitno ajd da ne skrecemos teme, poenta jedini koji odgovara na moja pitanja si ti , jos ispade da smo rod ... neverica
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Jel ti auto FPT ili LPT? Full pressure turbo ili light pressure,razlila u apc ventilu,interkuleru i APC boxu.
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
fpt ako je verovati tabli,posto tako pise ispod meraca pritiska punjeja turbine , a ako sam dobro ukapirao lpt nosi lpt oznaku ispod istog meraca
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: saab 9000 cs
Na tabli imas turbo/APC to je fpt a da nije nema kazaljke za turbo uopste.
Zaviri ispod suvozacevog sedista i vidi koje je boje APC box.Ako je crni imas 170-180 konja ako je crveni onda si uboo premiju
Zaviri ispod suvozacevog sedista i vidi koje je boje APC box.Ako je crni imas 170-180 konja ako je crveni onda si uboo premiju
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: saab 9000 cs
Ima crveni Apc box na KP
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
sad sam isao da proveravam ispod suvozacevogsedista nista oim 12-14- pinskog konektora koji ide u sediste , i jednog tipa 4-pinskog koji mi stoji prazan, ispod vozacevog dva 12-14 pinska , nisam siguran koiko pinova ima , i neka limena skalamerija u koju bi mogao da stane raunar , ali u kojoj nema nicega .... e sad , imam 2 racunara u motornom prostoru od kojih je jedan namenjen plinu , a drugi nisam obratio paznju cemu , inace je prisrafljen za nosac aumulatora , i pored toga postoji jedan racunar ispod plastike gde se nalazi ventilator kabine ... kapiram da je ovaj oko ventilatora apc....
I da , ako nije problem za pojasniti, razlika izmedju crvenog apc-a i ovog regularnog ma koje boje bio ?
I da , ako nije problem za pojasniti, razlika izmedju crvenog apc-a i ovog regularnog ma koje boje bio ?
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: saab 9000 cs
Ajd slika motornog prostora molim te
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Turbo_limaR
- Postovi: 48
- Pridružio se: 10 Sep 2015, 10:37
Re: saab 9000 cs
ajd sekund , e da , da fokusiram nesto specijalno ili da bacim sliku u globalu ?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost