Saab 9-3SE 2.0t, 2001
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ne smrdi, samo preventiva.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Koja slika sa Fruške gore
Ovo iza su neki...čobani, budale...
Ovo iza su neki...čobani, budale...
Poslednji put menjao 2 dana VladimirS, izmenjena 9 puta
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Samo da pitam....kupio sam neki filter ulja ali nisam obratio pažnju pri kupovini da proverim veličinu...ovaj filter mi deluje nekako plitak tj. mali. Po šifri sa filtera ide na ovaj auto.
Poslednji put menjao 1 dana VladimirS, izmenjena 9 puta
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Cini mi se da ide OC 981 od MAHLE
Champion-ov je C104
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Champion-ov je C104
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa šta da radim, da uzimam drugi ili da stavljam taj? Mene jedino brine veličina.
Ja sam hteo da stavim veći, kao Gripen što je stavio Mann W719/27 pa pošto nisu imali taj na stanju dali su mi ovaj. A ja nisam obratio pažnju da je ovaj mnogo manji.
Ja sam hteo da stavim veći, kao Gripen što je stavio Mann W719/27 pa pošto nisu imali taj na stanju dali su mi ovaj. A ja nisam obratio pažnju da je ovaj mnogo manji.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
ja bih uzeo drugi...tj onaj koji treba, veci ok ali sa manjim ne bih experimentisao...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ma i ja bih, nego sam filter uzeo u Novom Sadu, a pitanje je kad ću ponovo ići tamo....ajde, nije ni to toliki problem šta će biti sa njim, nego Gazelu nemam u okolini. Gledam uvek da uklopim kad idem iz Kš u Zr da svratim gde treba pa troškove svedem na minimum. Sad, šta je tu je, platiću više samo da ne zeznem još nešto. Svakako me bije neki Maler...valjda genetski.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Stavi ono sto treba.
Champion oznaka je C 104
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Champion oznaka je C 104
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Interesanto, kad kucam "Champion C104", gugl izbaci "champion c104/606", što je oznaka ovog Mahle filtera...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa ti stavi mahle 606
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Moraće šubler/šiber (zavisi ko kako zove) da radi.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
A pritisak sigurnosnog ventila?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Zato sam i pitao, da ne napravim neko s....
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Meni tako jednom uvalili za Passata kao zamenski, bolji bla, bla ali kad sam ga montirao nije htelo da mi ugasi lampicu za ulje. Da l mu je trebao veci pritisak da otvori sigurnosni ventil ili sta nzm...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Končano zamenjeno ulje (Wolf 5w40) i filter (W719/27). Ipak sam uzeo nestandardan, ali odgovarajuć. Takođe zamenjene svećice, izvađene NGK BCPR7ES (nisu bile masne ni garave, samo malo istrošene) a stavljene iste (igrom slučaja poručene iz Engleske sa kutijom na kojoj piše "Saab"). Nemam slike sa zamene, na blic se odigralo sve.
A i stavljene nove (polovne) felne Borbet LV5 i zimske gume
Auto mi izgleda ozbiljnije i modernije, da ne kažem opasno.
A i stavljene nove (polovne) felne Borbet LV5 i zimske gume
Auto mi izgleda ozbiljnije i modernije, da ne kažem opasno.
Poslednji put menjao 3 dana VladimirS, izmenjena 9 puta
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Extra izgleda
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Cuj opasnije. Ja bih rekao zahebanije Bas mu lepo legle felne.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ne sme da se psuje.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
dobro mu cucnule felne
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Lepo, lepo...
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Uklopilo se, bio sam skeptičan.
Elem, čudna se danas desila stvar...krenem jutros (bilo oko 12 stepeni napolju), kazaljka temperature došla do sredine, kao i obično. Kad sam izašao na otvoren put primetio sam da je kazaljka malo pala ispod sredine a par minuta posle još se spustila, ali nije došla do plavog polja, u belom je i dalje. Stao sam pored puta a kazaljka je krenula da ide gore. Sva sreća pa imam ELM-a. U vožnji se temperatura spuštala do 72c, nizbrdo do 68c. Čim stanem, temperatura ide gore a ventilaor pali na 99c, što je ok. Kako je spoljna temperatura išla gore tako je i temperatura motora u vožnji bila viša i nije prelazila 80c. Klima naravno nije bila uključena. Po meni su ovo velike oscilacije, ali opet, Saab je specifičan pa je i takvo podešavanje možda ok.
Zna li neko nešto više?
P.S. Izvinjavam se na eventualno zbunjujućem objašnjenju.
Elem, čudna se danas desila stvar...krenem jutros (bilo oko 12 stepeni napolju), kazaljka temperature došla do sredine, kao i obično. Kad sam izašao na otvoren put primetio sam da je kazaljka malo pala ispod sredine a par minuta posle još se spustila, ali nije došla do plavog polja, u belom je i dalje. Stao sam pored puta a kazaljka je krenula da ide gore. Sva sreća pa imam ELM-a. U vožnji se temperatura spuštala do 72c, nizbrdo do 68c. Čim stanem, temperatura ide gore a ventilaor pali na 99c, što je ok. Kako je spoljna temperatura išla gore tako je i temperatura motora u vožnji bila viša i nije prelazila 80c. Klima naravno nije bila uključena. Po meni su ovo velike oscilacije, ali opet, Saab je specifičan pa je i takvo podešavanje možda ok.
Zna li neko nešto više?
P.S. Izvinjavam se na eventualno zbunjujućem objašnjenju.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Nisam stručno lice, ovako laički bih prvo posumnjao na termostat (onaj na hladnjaku, verovatno ga ima)...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Jok.
Termostat je na glavi motora...
I meni obara temperaturu na otvorenom ali ne ispod 78.
Termostt mi je 82c...
Definitivno cu uzeti 89c.
Probaj i zameni.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Termostat je na glavi motora...
I meni obara temperaturu na otvorenom ali ne ispod 78.
Termostt mi je 82c...
Definitivno cu uzeti 89c.
Probaj i zameni.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju