SAAB 9-5 AERO 2002
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mozda neki vakuum za sauh( ako uopste ima).
Ili ga samo gusi dok je hladan to curenje sa vakuum aparata.
Ili ga samo gusi dok je hladan to curenje sa vakuum aparata.
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne znam sta da ti kazem, pregledaj vakume sve, ispitaj nepovratne ventile, vidi da nije sta spalo od crijeva. Na kraju ako nista odvezi negdje u servis bar tebi nije toliko daleko ko nekima
Sent from my HUAWEI P7-L10
Sent from my HUAWEI P7-L10
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jesi pronašao problem?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne...nisam ni bio tu pa nisam ni vozio. Verovatno je u zvonu serva. Moracu da zamenim to sto pre...
All systems go, ready for takeoff!
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bozo i meni smrdi na servo...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Moram jos da vidim sutra crevce koje ide od pcv jednosmernog vent do leptira. To parce nisam menjao, bilo mi nedostupno...bzv. Mada, pre ce biti servo
All systems go, ready for takeoff!
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Zamisli malera. Na srebrnom Saabu koji smo kupili od Ace Zodiaca, od danas slični simptomi. Počne da mu varira ler gas i na plinu i na benzinu i da trza u vožnji. Stanem izbacim iz brzine i počnem da drukam kočnicu i auto se ugasi. Sta je čudno, posle 15min nista. Sada se razmišljam, pošto i on ima problem sa prvim paljenje (nekada iz prve upali, a nekad ga moraš duže verglati) da to nije uzrok. Zodiac kaže da je proveravao i pumpu i nepovratne ventile samo je ostao vakum na "rejlu". Može biti da zbog falša serva, i taj vakum ima problem. Ovo ja glasno razmišljam.
Eto tako,pa ko prvi reši misteriju neka se javi.
Pozzz
Eto tako,pa ko prvi reši misteriju neka se javi.
Pozzz
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
I mene zeza nesto oko vakuma, serva i sl, ako ga vozim malo zesce i stisnem naglo kocnicu nekad se ugasi nekad ne. Gledao nepovratne ventile dobri svi.
Dosta nas ima slican problem
Sent from my HUAWEI P7-L10
Dosta nas ima slican problem
Sent from my HUAWEI P7-L10
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
He he. Kod mene ima veze stima da li je vani hladno... Kad je preko recimo 16-17 stepeni, pali iz prve, kad je hladnije, muci se. I kad ga upalim, prvih 30-ak ili manje sek hoce da se ugasi kad pritisnem kocnicu. Posle je sve ok.
Sad sam proverava crevve od pcv jednosmernog vent do leptira. Deluje ok al sam ga zamenio...videcemo
Sad sam proverava crevve od pcv jednosmernog vent do leptira. Deluje ok al sam ga zamenio...videcemo
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
I dalje sve isto. Mozda je problem s paljenjem jedno a s gasenjem i kocnicom nesto dr...ko bi znao. Ako bude neki majstor na skupu videcemo sta oni kazu
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kad upalis...
Da li zadrzi obrtaje visocije, pa u 30tak sec polako obara?
Ili upalis i relativno brzo se spuste na 1200,1100,900?
Sent from my m2 note using Tapatalk
Da li zadrzi obrtaje visocije, pa u 30tak sec polako obara?
Ili upalis i relativno brzo se spuste na 1200,1100,900?
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hm...
Mozda znam sta je.
U firmware... Opcija catalyst lightoff
Sent from my m2 note using Tapatalk
Mozda znam sta je.
U firmware... Opcija catalyst lightoff
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Verovatno je iskljucena
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pa jeste, iskljucio si
Mislis da to jebe? To je odavno iskljuceno
Mislis da to jebe? To je odavno iskljuceno
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tazz me na skupu naveo na moguce curenje ulja na zatezacu lanca. Skinuo ga danas da bolje zadihtujem. Ujedno izmerio zatezac, izaso je 13,5mm. Kazu da je na 15mm preporuka za zamenu lanca, tako da imam jos fore. Taman na 250k kako sam i planirao.
Na podlosci zatezaca s obe strane sam stavio Permatex 518, nadam se da sad nece da pusta ulje, ako je uopste tu pustalo. Oprao sam taj deo motora pa ce se videti.
Na podlosci zatezaca s obe strane sam stavio Permatex 518, nadam se da sad nece da pusta ulje, ako je uopste tu pustalo. Oprao sam taj deo motora pa ce se videti.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Svaka cast.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Galerija podova, odnesete svoje, izabeëte materijal i odma seku i opsiju. Placate samo utrosen materijal u m2. Trude se da maximalno iskoriste.
E sad, oni preporucuju etisone koji su gumirani odozdo al se meni to ne svidja. Oni su kao vodootporni. Cene takvih su oko 600din m2. Ja sam uzeo drugi za koji oni kazu da nije za tu namenu ali kolko god da traje, meni se svideo. Cena tog je bila oko 1600din za m2. Imali su neko parce od 1,5m2 pa je to parce bilo jeftinije, nekih 1750din celo. Zavrsim sve, odem na kasu sa papiricem i devojka mi naplati umesto 1750, samo 675din. Valjda neka njihova zbrka sa siframa. Hvala im.
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Uspeo sam da prepakujem nitne sa orginalnih patosnica.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bravo!
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Lepo. Pre neki dan sam svracao do Trnavca i rekose mi tamo da nabavljaju podnice za Saab iz Hrvatske. Cena valjda 20€ za komplet( 93 ss).
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Odlicno, kao original ;)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bozo, te "nitne" se (kao sto svaka zena zna ) zovu RINGLICE.
Ima radnja "Marselin" u gradu gde prodaju i ugradjuju ringlice na patosnice - ja sam radio za 9-3.
Nego.......ovo za galeriju podova.........jel moze kod svake da prave patosnice ili samo na odredjenim lokacijama?
@Bagzi - jel nabavlja Trnavac i za 900?
Moj cale je pravi Terminator kad su te staze u pitanju - za 6 meseci ih samelje
Ima radnja "Marselin" u gradu gde prodaju i ugradjuju ringlice na patosnice - ja sam radio za 9-3.
Nego.......ovo za galeriju podova.........jel moze kod svake da prave patosnice ili samo na odredjenim lokacijama?
@Bagzi - jel nabavlja Trnavac i za 900?
Moj cale je pravi Terminator kad su te staze u pitanju - za 6 meseci ih samelje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nikad cuo.
Neznam da li rade svuda, ja sam radio na Tosinom bunaru.
Neznam da li rade svuda, ja sam radio na Tosinom bunaru.
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@kd
Meni pokazivao jedne i bas su dobre( neka ojacanaj za noge, kvalitetan materijal).Pposto je rekao da trenutno nema za 9-3 ss nisam bas pazljivo slusao da l su za 900 ili 9000 ali rece da dosta modela moze da poruci i da brzo stizu.
Meni pokazivao jedne i bas su dobre( neka ojacanaj za noge, kvalitetan materijal).Pposto je rekao da trenutno nema za 9-3 ss nisam bas pazljivo slusao da l su za 900 ili 9000 ali rece da dosta modela moze da poruci i da brzo stizu.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta