Tooo, pa da srafimo zajedno. :DBagzi93 je napisao:Nemoj da me plasis Nice;)
Mnogo mi se svidja 900 og kupe . To i ako uleti bice samo za vikend voznju i garaza.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Trazim savet za kupovinu
- skituljko
- Postovi: 4
- Pridružio se: 03 Okt 2014, 23:52
- Lokacija: Smederevo
Re: Trazim savet za kupovinu
Hvala Gripen al mi se cini da ovaj model ima turbinu ili ja gresim a nisam razumeo Kolju sta znaci ako hoces SAAB-a uzimaj turbo do 2004...i na kraju ima da me zaboli glava od SAAB-a iako ga jos nisam kupio bas ste od velike koristi,,,prepucavate se bre ko mala deca...pitam ko covek nasta treba da obratim paznju i kakvi su motori ovo ono vi meni pomenete i pasata i audia i sta sve jos ne al konkretno nikakav savet...da me neko pita za auto koj vozim sta da gleda kada kupuje i sta su mu prednosti i mane naveo bi mu aosnovnije a ovako nije uredu
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Trazim savet za kupovinu
Skituljko, odgovoreno ti je vise puta....
Ajd opet...
Evo konkretno...
Sta te interesuje?
Koji model?
Koji motor?
Benzin, Dizel?
Ja vise puta napisah
Ako hoces udobnost i velik auto... 9-5 2.0t
Ako hoces manji, a simpatikus, sa losijim enterijerom/plasika/ 9-3, 1.8t ili 2.0t
Na oba uradi se remap ECUa i uzivas...
Stim da... 9-3 koji je laksi ce bolje da ide sa cca 220ks nego 9-5 sa istom snagom...
Ali u 9-5 osecas tisinu... 9-3 je tvrdji u oslanjanju, manje udoban...
Ja sam pristalica benzin+turbo= osmeh oko lubanje
Na to se doda LPG, i vozis se za male pare...
Potrosnja od 7~8L otvoreno umerene voznje do 17L po gradu Beogradu recimo SAAB 9-5 KARAVAN 2.3T HOT AERO, AUTOMATIK 250KS.
Isti auto na otvorenom sa 110~120km/h trosi 10L LPG...
Ali snaga+tezina/cca 1800kg/ u gradu prave potrosnju, a u bgd je sve samo nije voznja...
Odrzavanje:
4L ENEOS full sintetike 5-40 sa filterom ulja kosta preskupih cca 2400 dinara kad se ucepis u grupnu kupovinu kao CLAN KLUBA a ne foruma, i menjas na 10.000km...
Filter vazduha cca 1000~1500 kinti... Filter klime sa AKTIVNIM UGLJEM VALEO cca ~ 1700 dinara...
Kochnice od 50 evra u krug upitnog kvaliteta, do cca 100~140 evra vrhunskog kvaliteta...
Uporne spone cca do 1000 kinti...
Gume, pregovaramo sa dobrom kucom za popuste clanovima za kupovinu guma kod njih.
Akkumulatori EXIDE -15% na MPC...
Dakle nije skupo odrzavanje...
Skupo je zanemarivanje auta.
Na sta obratiti paznju je tesko reci...
Na celokupno stanje auta prvenstveno!
I poveati sa sobom nekoga tko razume i zna SAAB pricu, i ko moze pomoci pri kupovini, a da nije drug mehanicar koji ce odrzavati auto, jer ja licno ne volimbda se druzim sa majstorima.
I ne druzim se, hvala O Presvetlom....
Gomilu stvari radim sam, jer nije raketna nauka.
Odlican drug mi jeste serviser SAABova, ali se druzimo tako sto pijemo kafu... i to je kraj.
Rade se stvarchice s vremena na vreme, ali to je redovno odrzavanje.
Sad paniram polyuretane da stavim maltene svugde gde moze, kostace 300 evra, ali to je moj hir. Oce mi se. Hocu Strelu na drumu. Hocu NOVE GUME. Ne kupujem polovne, jer ne vidim poentu za polovne da dam 200~250 evra da su mlade, cca 2011- godiste i da imaju 7 mm saru...
Kupicu nove za cca 295 evra sa garancijom i na 6 rata u dimenziji 235/45/17-97W index...
Pricam za SAAB 9-5 normalno...
Imam 2 komada, i ne vidim se u drugom autu...
Osim CITROËN C5 SW 2.0 HDI EXCLUSIVE MY 2011-2012...
Taj auto mi se svidja.... i Vidim se u njemu, oprostio bi mu sto je dizel...
Kvare se ko i drugi, mozda i manje, ali se nama.cini da se kvare vise, jer ih vozimo, i cepamo non stop... pa stoga nesto i crkne...
Dakle opet...
Moja preporuka:
Saab 9-5 limmo ili SW zavisi od tebe...
SW ima mnooogo vece iskoriscenje gepeka, i staje tocak boca za lpg od cca 72L!
Motor 2.0T/jeftinija registracija/
Modelna godina
2001-2004
Sto vise opreme
Generalno stanje auta je presudno
Bolje plati stanje auta 300~500 evra vise, ali da bude puska!
Ili si mozda ko ja....
Polomi cenu maximalno, ulozi cca 2000 evra i znaj sta vozis. I kidaj kako hoces... i Budes redovan kupac Guma...
Ajd pozdrav
Pitaj dalje sta te interesuje
Ajd opet...
Evo konkretno...
Sta te interesuje?
Koji model?
Koji motor?
Benzin, Dizel?
Ja vise puta napisah
Ako hoces udobnost i velik auto... 9-5 2.0t
Ako hoces manji, a simpatikus, sa losijim enterijerom/plasika/ 9-3, 1.8t ili 2.0t
Na oba uradi se remap ECUa i uzivas...
Stim da... 9-3 koji je laksi ce bolje da ide sa cca 220ks nego 9-5 sa istom snagom...
Ali u 9-5 osecas tisinu... 9-3 je tvrdji u oslanjanju, manje udoban...
Ja sam pristalica benzin+turbo= osmeh oko lubanje
Na to se doda LPG, i vozis se za male pare...
Potrosnja od 7~8L otvoreno umerene voznje do 17L po gradu Beogradu recimo SAAB 9-5 KARAVAN 2.3T HOT AERO, AUTOMATIK 250KS.
Isti auto na otvorenom sa 110~120km/h trosi 10L LPG...
Ali snaga+tezina/cca 1800kg/ u gradu prave potrosnju, a u bgd je sve samo nije voznja...
Odrzavanje:
4L ENEOS full sintetike 5-40 sa filterom ulja kosta preskupih cca 2400 dinara kad se ucepis u grupnu kupovinu kao CLAN KLUBA a ne foruma, i menjas na 10.000km...
Filter vazduha cca 1000~1500 kinti... Filter klime sa AKTIVNIM UGLJEM VALEO cca ~ 1700 dinara...
Kochnice od 50 evra u krug upitnog kvaliteta, do cca 100~140 evra vrhunskog kvaliteta...
Uporne spone cca do 1000 kinti...
Gume, pregovaramo sa dobrom kucom za popuste clanovima za kupovinu guma kod njih.
Akkumulatori EXIDE -15% na MPC...
Dakle nije skupo odrzavanje...
Skupo je zanemarivanje auta.
Na sta obratiti paznju je tesko reci...
Na celokupno stanje auta prvenstveno!
I poveati sa sobom nekoga tko razume i zna SAAB pricu, i ko moze pomoci pri kupovini, a da nije drug mehanicar koji ce odrzavati auto, jer ja licno ne volimbda se druzim sa majstorima.
I ne druzim se, hvala O Presvetlom....
Gomilu stvari radim sam, jer nije raketna nauka.
Odlican drug mi jeste serviser SAABova, ali se druzimo tako sto pijemo kafu... i to je kraj.
Rade se stvarchice s vremena na vreme, ali to je redovno odrzavanje.
Sad paniram polyuretane da stavim maltene svugde gde moze, kostace 300 evra, ali to je moj hir. Oce mi se. Hocu Strelu na drumu. Hocu NOVE GUME. Ne kupujem polovne, jer ne vidim poentu za polovne da dam 200~250 evra da su mlade, cca 2011- godiste i da imaju 7 mm saru...
Kupicu nove za cca 295 evra sa garancijom i na 6 rata u dimenziji 235/45/17-97W index...
Pricam za SAAB 9-5 normalno...
Imam 2 komada, i ne vidim se u drugom autu...
Osim CITROËN C5 SW 2.0 HDI EXCLUSIVE MY 2011-2012...
Taj auto mi se svidja.... i Vidim se u njemu, oprostio bi mu sto je dizel...
Kvare se ko i drugi, mozda i manje, ali se nama.cini da se kvare vise, jer ih vozimo, i cepamo non stop... pa stoga nesto i crkne...
Dakle opet...
Moja preporuka:
Saab 9-5 limmo ili SW zavisi od tebe...
SW ima mnooogo vece iskoriscenje gepeka, i staje tocak boca za lpg od cca 72L!
Motor 2.0T/jeftinija registracija/
Modelna godina
2001-2004
Sto vise opreme
Generalno stanje auta je presudno
Bolje plati stanje auta 300~500 evra vise, ali da bude puska!
Ili si mozda ko ja....
Polomi cenu maximalno, ulozi cca 2000 evra i znaj sta vozis. I kidaj kako hoces... i Budes redovan kupac Guma...
Ajd pozdrav
Pitaj dalje sta te interesuje
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Trazim savet za kupovinu
I da...
SAAB sa 96 KW NE POSTOJI IZ FABRIKE SA TURBOM!
Dakle Grippy je u pravu!
SAAB sa 96 KW NE POSTOJI IZ FABRIKE SA TURBOM!
Dakle Grippy je u pravu!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Drug Član
- Postovi: 58
- Pridružio se: 15 Maj 2014, 14:12
Re: Trazim savet za kupovinu
uf, moram da pohvalim ovo sazeto izlaganje Tazza, da saad razmisljam o kupovini saaba ove osnove model / troskovi odrzavanja bas znace
-
- Drug Član
- Postovi: 181
- Pridružio se: 08 Jun 2013, 00:00
Re: Trazim savet za kupovinu
Skituljko, kad budes nasao neki koji bi mozda uzeo izvadis 50 djengi, zoves nekog od nasih ovde sa foruma koji su poznavaoci ove marke i zavrsis posao.Ne znam sta bi drugo....sve ostalo je zesce vezbanje .....ili si nevidjeni srecnik pa ga kupis na prvu i sluzi te vrhunski , mada znas i sam pravila nema,ajd srecno
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
koji benzinski motor 9-5
Planiram da uzmem opet 9-5,ali iskljucivo benzinac.Sad posto vec deset godina nisam imao auto benzinca,a kod saaba benziski motori su mi totalna nepoznanica,od ponuda zapeo mi je jedan 2,3 turbo sa atest plinom u Sloveniji,i jedan 2,0 isto turbo,ovaj je u Bugariji.Prvi je 2004 god.drugi 2001,prvi ima kozu i sve extra,drugi nema kozu i nema plina,razlika u ceni je negde 400 do 500 eura vise za Slovenski.Koji je bolji benzinac od ovih dva motora ,jer najvise u ponudi ovi dva motora ih ima,i isto dali onaj problem sa muljom je prisutan kod ovih motora.Hvala.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: koji benzinski motor 9-5
uzmi taj B235R 2.3T, kod njega je resen problem sa oil sludge
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: koji benzinski motor 9-5
@Mad serb, kako je kod njega resen problem? Ja sam nesto ocigledno prespavao?
Ta dva motora su potpuno ista, razlika je samo u radilici i klipnjaci, drugaciji je hod klipa i otuda tih jos 300 kubika. Dekla, glava, karike, klipovi, blok, karter... Sve je isto! Razlika u 100 konja je u turbini, diznama i mapi... Ni jedan ni drugi nisu bas nesto izdrzljivi, pogotovo ako nisu odrzavani, biraj onaj koji ima servisnu knjigu i kome je ulje menjano na 8-10K km, kome je ponekad skidan karter... Kontam da to neces naci sigurno tako da bi bilo dobro da ne dajes zadnji dinar koji imas za auto inace ce ti verovatno stajati negde ispod sljive dok ne skupis jos para da resis eventualne probleme. Imas na ovom forumu tema vezanih za probleme sa 9-5 benzincima do najsitnijih detalja, kad to procitas sve ce ti biti jasno. Nadji temu oil sludge, nadji moju temu i procitaj je nekoliko puta, mogu da kazem da sam prilicno kompetentan posto sam bar 5 puta otvarao i radio te motore. I dacu ti savet koji je zlata vredan kad vec kupis auto, prvo sta treba da uradis je da skines karter, vidis kakvo je stanje u njemu, ocistis ga i NAJVAZNIJE da proveris lezece i letece lezajeve i proveris kakvi su, ako su poceli da crvene ne valjaju i menjaj ih jos dok im je vreme i dok nisu iskrivili radilicu, nakon zamene ponovo na 50k km skidaj karter i proveravaj lezajeve, ako opet crvene onda vec razmisljaj ili da menjas lezajeve balansnih osovina ili da ih vadis napolje... Znam da sam te uplasio sad ali da je meni neko ove savete dao ja bih sad ustedeo sigurno 5000e. Taj motor ima mana i problema, ali opet sa druge strane kad resis te probleme jos pogotovo ako uzmes aera sa 250 konja veruj mi da ces se voziti i voziti i uzivati u voznji kao nikad ranije sa nekim drugim autom.
Ta dva motora su potpuno ista, razlika je samo u radilici i klipnjaci, drugaciji je hod klipa i otuda tih jos 300 kubika. Dekla, glava, karike, klipovi, blok, karter... Sve je isto! Razlika u 100 konja je u turbini, diznama i mapi... Ni jedan ni drugi nisu bas nesto izdrzljivi, pogotovo ako nisu odrzavani, biraj onaj koji ima servisnu knjigu i kome je ulje menjano na 8-10K km, kome je ponekad skidan karter... Kontam da to neces naci sigurno tako da bi bilo dobro da ne dajes zadnji dinar koji imas za auto inace ce ti verovatno stajati negde ispod sljive dok ne skupis jos para da resis eventualne probleme. Imas na ovom forumu tema vezanih za probleme sa 9-5 benzincima do najsitnijih detalja, kad to procitas sve ce ti biti jasno. Nadji temu oil sludge, nadji moju temu i procitaj je nekoliko puta, mogu da kazem da sam prilicno kompetentan posto sam bar 5 puta otvarao i radio te motore. I dacu ti savet koji je zlata vredan kad vec kupis auto, prvo sta treba da uradis je da skines karter, vidis kakvo je stanje u njemu, ocistis ga i NAJVAZNIJE da proveris lezece i letece lezajeve i proveris kakvi su, ako su poceli da crvene ne valjaju i menjaj ih jos dok im je vreme i dok nisu iskrivili radilicu, nakon zamene ponovo na 50k km skidaj karter i proveravaj lezajeve, ako opet crvene onda vec razmisljaj ili da menjas lezajeve balansnih osovina ili da ih vadis napolje... Znam da sam te uplasio sad ali da je meni neko ove savete dao ja bih sad ustedeo sigurno 5000e. Taj motor ima mana i problema, ali opet sa druge strane kad resis te probleme jos pogotovo ako uzmes aera sa 250 konja veruj mi da ces se voziti i voziti i uzivati u voznji kao nikad ranije sa nekim drugim autom.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: koji benzinski motor 9-5
koliko vidim pise my 2004 a kod njih je drugacije odradjena ventilacija ili mozda gresim? Mada i pored toga nije na odmet oprati karter i eventualno PCV kit da se ugradi da mu ne mislis...TAZZ vozi B235R 2004to pa bi mogao on iz prve ruke da da neku informaciju...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
@mad jeste, u pravu si - cak je i blok drugaciji!
ALI nije i dalje 100% siguran, jer su klipnjace, klipovi ostali isti, tako da je i dalje "nezniji" - pre neku nedelju na nem. Saab forumu stradao jedan 2005 god., mislim da je stradao klip ili klipnjaca
ALI nije i dalje 100% siguran, jer su klipnjace, klipovi ostali isti, tako da je i dalje "nezniji" - pre neku nedelju na nem. Saab forumu stradao jedan 2005 god., mislim da je stradao klip ili klipnjaca
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: koji benzinski motor 9-5
Ako hoces 9-5 i benz samo 3.0t V6,ovo ostalo svaki put moras da se pomolis pre nego sto upali. I kad upali da imas ikonu pored sebe u autu i molis se da te ne zajebe cetvrti klip.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
Zato samo i samo...
CITROEN C5 MY2012 SW 2.0 ILI 2.2 HDI
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
CITROEN C5 MY2012 SW 2.0 ILI 2.2 HDI
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
Posto su B motori kod Saab-a po vama djubre tesko.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: koji benzinski motor 9-5
B2x5 jesu ostali nisu
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: koji benzinski motor 9-5
Ja imam isti motor kao tazz, modelna 2004 i nista bolji nije od starijih. Meni je takodje klip pukao pre nekih 50k km...MAD SERB je napisao:koliko vidim pise my 2004 a kod njih je drugacije odradjena ventilacija ili mozda gresim? Mada i pored toga nije na odmet oprati karter i eventualno PCV kit da se ugradi da mu ne mislis...TAZZ vozi B235R 2004to pa bi mogao on iz prve ruke da da neku informaciju...
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
Re: koji benzinski motor 9-5
Procitao sam sve u vezi mulja u karteru,ali ne mogu u Sloveniji da vadim karter.Ako je auto u redu to planiram kad docem kuci ,pa izvadim karter i sve po redu po propisu.Dali je ovaj isti motor sa saab 9000 2,3t ,posto za njega nema nigde da ima problema,i svi kazu najizdzljiv motor je taj. Nasao sam puno 3.0 tid,ali to je za zaobici,i isto ima jedan 9000 2,3t ovde kod nas u Makedoniji 1998god,odlicno stanje sa kozom i ful opremom.Ovako izlazi da nijedan benziski motor ne valja,i da opet moram traktor da uzmem.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
Nije isti motor - iz 9000 je B234, a B235 iz 9-5 - slicni, ali VELIKA razlika
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
Re: koji benzinski motor 9-5
Znaci bolje je stariji saab 9000 benzinca da uzmem,nego neki 2003-2005 godiste.Zeleo sam 9-3 1,9 tid ,sa 16 ventila.,taj motor vrlo dobro znam i znam da je odlican i snazan,ali pa tu su finansije problem.Ovaj 2,2 tid koji sam imao nekako mnogo traktorski,3.0 tid odlicno zvuci ,i ide(imao sam prilike povozati),ali tu je problem pregrevanje,i sad stativa ne znam sta cu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
Sve si sam lepo zakljucio.
Meni 2.2 ne smeta, jer su kola odlicno izolovana i ne oseca se mnogo taj traktorski zvuk, a prozor otvaram samo na naplatnoj rampi
Meni 2.2 ne smeta, jer su kola odlicno izolovana i ne oseca se mnogo taj traktorski zvuk, a prozor otvaram samo na naplatnoj rampi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
A mozes da pogledas i 900NG i 9-3 do 2000 godiste - u njima su isti motori kao u 9000ki
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 43
- Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22
Re: koji benzinski motor 9-5
Kod 2.2 brine me bos pumpa,jer imao sam neprijatno iznenacenje sa opelom na letovanju pre nekoliko godina.Crkla mi je elektronika i kostalo me kao na Maldivi da sam bio.A da kupim auto pa kad docem kuci da rasturam motor za da vidim dali cu da se vozam ili cu da pravim remont,malo mi je sasavo.Nasao sam 9-3 ,ali je 2.0 bez turba sa plinom.Izgleda da cu malo sacekati, da pojaca bucet za 1,9.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: koji benzinski motor 9-5
Pa taj bez turba je opelov 1.8 od 122 ks. Mane su mu sto po malo troskari ulje i sto ti je auto slabijih performansi. Mislim da nekih vecih problema ne bi trebalo da pravi a i odrzavanje mu je bagatela.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: koji benzinski motor 9-5
Popravka pumpe je ovde 250eur, mada na moja dva koja su presla 288.000km i 307.000km nijedan nije imao problema sa pumpom.
Ono sto ljudi brkaju cesto su 2.0 DTI i 2.2 DTI sa 115ks koji imaju PSG5 pumpu koja stvarno hoce da crkne.
2.2 sa 125ks ima PSG16 pumpu na kojoj se jedino kvari elektronika koja se sredi za gornjih 250eur.
I da, pumpe uglavnom crkvavaju onima koji voze na rezervi - ni kod benzinaca nije nista drugacije
Ono sto ljudi brkaju cesto su 2.0 DTI i 2.2 DTI sa 115ks koji imaju PSG5 pumpu koja stvarno hoce da crkne.
2.2 sa 125ks ima PSG16 pumpu na kojoj se jedino kvari elektronika koja se sredi za gornjih 250eur.
I da, pumpe uglavnom crkvavaju onima koji voze na rezervi - ni kod benzinaca nije nista drugacije
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: koji benzinski motor 9-5
Vidim spominjete mulj kod 2x5. Nagledao sam se dosta 2x4 na stranim forumima s istim problimom. Doduse, kod njih ne pucaju klipovi i teze stradaju lezajevi, ali isto imaju problem s uljnim talogom.
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta