SAAB 9000 2.0 turbo automatik
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
sa zadnjeg? ne znam dal ima, možda ima da bi znao kad proklizava vuča
ma ništa, skinuću ga pa ćemo tad videti šta je sjebano
ma ništa, skinuću ga pa ćemo tad videti šta je sjebano
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Za 9-3 znam 100%, a verovatno i kod 9-5 tako.
Kad sam pre par godina menjao ulje u menjacu procedura je da se izmenjaju sve brzine dok radi motor - vidim ne radi brzinomer, a mozes da vidis i po tome sto kada ga nagaris po ledu/snegu ne poleti kazaljka - po meni inteligentno resenje, jer zadnji tocak nikad ne prokliza, tako da najtacnije prikazuje brzinu
Kad sam pre par godina menjao ulje u menjacu procedura je da se izmenjaju sve brzine dok radi motor - vidim ne radi brzinomer, a mozes da vidis i po tome sto kada ga nagaris po ledu/snegu ne poleti kazaljka - po meni inteligentno resenje, jer zadnji tocak nikad ne prokliza, tako da najtacnije prikazuje brzinu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
9k vadi brzinu sa menjaca, sa pinjona, elektro povezan na tablu.
9-3 i 9-5 vuku sa zadnjeg cini mi se levog tocka.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
9-3 i 9-5 vuku sa zadnjeg cini mi se levog tocka.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
da jeste dobro to i vrvtn svaki noviji bolji auto ima tako, sa ne vučnog točka dobija signal ali to nije neophodno prosečnom vozaču nego sistemima za bezbednost
mene brine samo kad skinem sa mog da li ću moći lepo da ga vratim jer ne znam šta su budžili ludaci pre mene a drugi ko zna kad mogu nabaviti ako bude moralo zato sam hteo da vidim kakav je. videću i na poslu dal imam neki crtež al kako god skinuću ga i uradiću sve što mogu da ga sredim
mene brine samo kad skinem sa mog da li ću moći lepo da ga vratim jer ne znam šta su budžili ludaci pre mene a drugi ko zna kad mogu nabaviti ako bude moralo zato sam hteo da vidim kakav je. videću i na poslu dal imam neki crtež al kako god skinuću ga i uradiću sve što mogu da ga sredim
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
@san jel baratas sa torrentima? Imas na piratebay da skines kompletan Haynes manual za 9000 - tu imas sve
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Svaki na matiku je isti,skuni sa nekog i montiraj
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
koristim torent. imam haynes, poslao mi je slaviša, ima tu nešto detaljno a nečega nema uopšte. sad ću ponovo da pogledam ima li ovoga.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
pa znam da je isti svaki al nemam drugi i nisam nigde video da ima neko. a i ne volim na svom autu samo da zamenim deo nego i da vidim tačno šta mu je pa ako ne mogu da ga popravim onda drugi da stavim.Kolja je napisao:Svaki na matiku je isti,skuni sa nekog i montiraj
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
evo našao sam nešto. opis je više amaterski ali bar ima slika da vidim izbliza jer je na autu mnogo tesno
speedometer drive - removal and refitting
General information
1 Two types of speedometer drive
mechanism have been fitted. Vehicles built
before 1987 have a conventional cable drive,
which consists of a helical-cut gear driven
directly from the differential by a dedicated
pinion gear. The gear drives the speedometer
remotely, by means of a cable with a rotating,
flexible inner shaft.
2 An erratic or inconsistent speedometer
display, such as needle flickering or jumping,
that cannot be cured by renewal of the
speedometer drive cable, may be caused by
gear wear; refer to the following sub-section
for details of its removal and refitting.
3 Vehicles built after 1987 are fitted with an
electronic transducer in place of the drive
gear. This device measures the rotational
speed of the transmission final drive, and
converts the information into an electronic
signal, which is then sent to the speedometer
module in the instrument panel. The signal is
also used as an input by the engine
management system ECU (and where fitted,
by the cruise control ECU, the trip computer
and the traction control system ECU).
Mechanical speedometer drive Removal
Caution: When removing the drive
gear from transmissions built
prior to serial number 310568, it is
possible for the gear to
accidentally drop down inside the
transmission as the locating ring is
removed; subsequent design changes
have eliminated the possibility of this
happening on later transmissions.
4 Trace the speedometer drive cable back to
the connection point on the right-hand side of
the differential housing, at the rear of the
transmission casing.
5 Unscrew the knurled nut by hand, and
withdraw the end of the drive cable. Where
fitted, recover the washer.
6 Wrap a length of thin copper wire around
the thread of the gear, and secure the free end
to a fixed point on the transmission; this will
prevent the gear dropping down inside the
transmission casing when the locating ring is
removed.
7 Prise out the locating ring using a thin, flatbladed
instrument such as a watchmaker's
screwdriver.
8 Pull the gear out of its seat, then extract and
discard the 0-ring seal.
9 Clean the gear thoroughly, and examine the
teeth for signs of wear or damage. Renew the
component if necessary, but bear in mind that
the drive pinion inside the differential casing is
likely to be worn as well, and this can only be
renewed as part of a complete transmission
overhaul.
Caution: Do not allow the gear to
fall into the transmission casing.
Refitting
10 Lubricate a new O-ring seal with clean oil,
and fit it into the groove in the gear body.
11 Fit the gear into its seat, using the length
of wire as before to prevent it from dropping
into the transmission. Rotate the gear to
ensure that the teeth engage with those on the
drive pinion inside the transmission.
12 Snap the locating ring into the groove in
the transmission housing, and remove the
anchoring piece of wire.
13 Push the drive cable into the socket at the
top of the gear, and screw on the knurled nut,
tightening it securely. Note: Where a washer
was fitted between the nut and the gear body,
ensure that it is fitted before the drive cable is
reconnected.
Electronic speedometer drive
Removal
14 Locate the speed transducer, which is on
the differential housing, at the rear of the
transmission case.
15 Unplug the wiring harness from the
transducer, at the connector.
16 Remove the transducer retaining screw,
and unscrew the unit from the transmission
casing (see illustration).
17 Recover and discard the O-ring seal.
Refitting
18 Refit the transducer by following the
removal procedure in reverse. Note: A new Oring
seal must be used on refitting.
7.16 Remove the speedometer transducer
retaining screw (arrowed) - post-1994
models
speedometer drive - removal and refitting
General information
1 Two types of speedometer drive
mechanism have been fitted. Vehicles built
before 1987 have a conventional cable drive,
which consists of a helical-cut gear driven
directly from the differential by a dedicated
pinion gear. The gear drives the speedometer
remotely, by means of a cable with a rotating,
flexible inner shaft.
2 An erratic or inconsistent speedometer
display, such as needle flickering or jumping,
that cannot be cured by renewal of the
speedometer drive cable, may be caused by
gear wear; refer to the following sub-section
for details of its removal and refitting.
3 Vehicles built after 1987 are fitted with an
electronic transducer in place of the drive
gear. This device measures the rotational
speed of the transmission final drive, and
converts the information into an electronic
signal, which is then sent to the speedometer
module in the instrument panel. The signal is
also used as an input by the engine
management system ECU (and where fitted,
by the cruise control ECU, the trip computer
and the traction control system ECU).
Mechanical speedometer drive Removal
Caution: When removing the drive
gear from transmissions built
prior to serial number 310568, it is
possible for the gear to
accidentally drop down inside the
transmission as the locating ring is
removed; subsequent design changes
have eliminated the possibility of this
happening on later transmissions.
4 Trace the speedometer drive cable back to
the connection point on the right-hand side of
the differential housing, at the rear of the
transmission casing.
5 Unscrew the knurled nut by hand, and
withdraw the end of the drive cable. Where
fitted, recover the washer.
6 Wrap a length of thin copper wire around
the thread of the gear, and secure the free end
to a fixed point on the transmission; this will
prevent the gear dropping down inside the
transmission casing when the locating ring is
removed.
7 Prise out the locating ring using a thin, flatbladed
instrument such as a watchmaker's
screwdriver.
8 Pull the gear out of its seat, then extract and
discard the 0-ring seal.
9 Clean the gear thoroughly, and examine the
teeth for signs of wear or damage. Renew the
component if necessary, but bear in mind that
the drive pinion inside the differential casing is
likely to be worn as well, and this can only be
renewed as part of a complete transmission
overhaul.
Caution: Do not allow the gear to
fall into the transmission casing.
Refitting
10 Lubricate a new O-ring seal with clean oil,
and fit it into the groove in the gear body.
11 Fit the gear into its seat, using the length
of wire as before to prevent it from dropping
into the transmission. Rotate the gear to
ensure that the teeth engage with those on the
drive pinion inside the transmission.
12 Snap the locating ring into the groove in
the transmission housing, and remove the
anchoring piece of wire.
13 Push the drive cable into the socket at the
top of the gear, and screw on the knurled nut,
tightening it securely. Note: Where a washer
was fitted between the nut and the gear body,
ensure that it is fitted before the drive cable is
reconnected.
Electronic speedometer drive
Removal
14 Locate the speed transducer, which is on
the differential housing, at the rear of the
transmission case.
15 Unplug the wiring harness from the
transducer, at the connector.
16 Remove the transducer retaining screw,
and unscrew the unit from the transmission
casing (see illustration).
17 Recover and discard the O-ring seal.
Refitting
18 Refit the transducer by following the
removal procedure in reverse. Note: A new Oring
seal must be used on refitting.
7.16 Remove the speedometer transducer
retaining screw (arrowed) - post-1994
models
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
urađena još jedna zamena ulja (četvrta) pre skupa.
nisam senzor brzine dirao jer je ulepljeno, možda ne bih mogao da vratim pa onda nema vožnje. moram nabaviti drugi da ga proučim pa ću onda rešavati to.
nisam senzor brzine dirao jer je ulepljeno, možda ne bih mogao da vratim pa onda nema vožnje. moram nabaviti drugi da ga proučim pa ću onda rešavati to.
Poslednji put menjao 1 dana san_šabacisko, izmenjena 25 puta
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
u vožnji nisam baš zadovoljan
oseća se prebacivanje brzina, nekad jedva, nekad malo trgne mekano (kao kad u vožnji brzo dodaš gas na kratko) a nekad drmne jako kao da udariš ogromnim gumenim čekićem po gredi (kad pri nižim obrtajima, malo preko 2.500 mu kažem da prebaci u viši stepen, tj.pustim gas).
kad ga stisnem više, preko 3.500 obr.i sa jačim ubrzanjem i bez puštanja gasa da prebaci, dosta manje se osećaju prebacivanja u svim stepenima.
znači kad je više opterećena transmisija lepše prebacuje a što je rasterećenija tvrđe.
u mestu kad držim kočnicu jako, pri ubacivanju u D, pa u R...nema baš nikakvih udaraca, samo se čuje kako se zategne sklop, napne motor i kad pustim kočnicu auto lagano kreće, na uzbrdici stoji, prepreke iz mesta lagano prelazi, normalno vuče....
izgleda mi kao da ima lufta negde u trapu, (u prenosu nema jer u mestu sa kočnicom ništa ne udara) pa zbog toga udara ili treba još malo podesiti menjač (momenat menjanja stepena). znam da ima lufta neka kugla ili gumica ramena mada mi bzvz da zbog toga može tako baš da se manifestuje. mada možda i može jer kad je nategnuto pri ubrzanju ne može rame da mrda pa nema udarca a kad se lagano vozi mala je vučna sila i ima prekid pa se rame vrati nazad pa kad naiđe sledeći stepen prenosa i opet pogon kroz osovine opet rame se napne napred... mada više mi deluje da je neki kanal za ulje zaprljan ili ventil neki pa naglo pusti ulje gde se prebacuju brzine ili nisu sinhronizovani, sledeći zupčanik ne naiđe u pravom momentu...nem pojma, ne znam kako radi automatski menjač.
za 1 mesec ću ponovo da pregledam ulje a pre toga trap i creva vakuum na menjaču pa ćemo onda videti kakvo je stanje.
oseća se prebacivanje brzina, nekad jedva, nekad malo trgne mekano (kao kad u vožnji brzo dodaš gas na kratko) a nekad drmne jako kao da udariš ogromnim gumenim čekićem po gredi (kad pri nižim obrtajima, malo preko 2.500 mu kažem da prebaci u viši stepen, tj.pustim gas).
kad ga stisnem više, preko 3.500 obr.i sa jačim ubrzanjem i bez puštanja gasa da prebaci, dosta manje se osećaju prebacivanja u svim stepenima.
znači kad je više opterećena transmisija lepše prebacuje a što je rasterećenija tvrđe.
u mestu kad držim kočnicu jako, pri ubacivanju u D, pa u R...nema baš nikakvih udaraca, samo se čuje kako se zategne sklop, napne motor i kad pustim kočnicu auto lagano kreće, na uzbrdici stoji, prepreke iz mesta lagano prelazi, normalno vuče....
izgleda mi kao da ima lufta negde u trapu, (u prenosu nema jer u mestu sa kočnicom ništa ne udara) pa zbog toga udara ili treba još malo podesiti menjač (momenat menjanja stepena). znam da ima lufta neka kugla ili gumica ramena mada mi bzvz da zbog toga može tako baš da se manifestuje. mada možda i može jer kad je nategnuto pri ubrzanju ne može rame da mrda pa nema udarca a kad se lagano vozi mala je vučna sila i ima prekid pa se rame vrati nazad pa kad naiđe sledeći stepen prenosa i opet pogon kroz osovine opet rame se napne napred... mada više mi deluje da je neki kanal za ulje zaprljan ili ventil neki pa naglo pusti ulje gde se prebacuju brzine ili nisu sinhronizovani, sledeći zupčanik ne naiđe u pravom momentu...nem pojma, ne znam kako radi automatski menjač.
za 1 mesec ću ponovo da pregledam ulje a pre toga trap i creva vakuum na menjaču pa ćemo onda videti kakvo je stanje.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
skidao sam poklopac da vidim kakvo je stanje unutra.
čisto je
čisto je
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
i ovaj gornji pipak sam pregledao da li je otvoren i bio je otvoren još od kad sam ga kupio, mogla je i voda i prašina da ulazi
ne znam ni čemu služi. jel zna neko? nije valjda za dolivanje ulja? bzvz da ima i navoj ako je samo za to.
ne znam ni čemu služi. jel zna neko? nije valjda za dolivanje ulja? bzvz da ima i navoj ako je samo za to.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ja ne.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Dragi San deo broj 9 je ventil za odusak
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
pa jel treba da vas opominjem? počeo sam da pričam ovde sam sa sobom
hvala kd, kao i uvek pun nekih šema, crteža
ima logike da je to ali nikako ne razumem zašto je otvoreno na gore i zašto ima navoj a nije jednostavno zavarena cevčica kao za merač ulja i što nije okrenuta na dole da ne može da uđe voda i prašina?
ja na to nabio čep od ulja. možda zato ima problem sa šaltanjem kad se zagreje? juče kad je hladan iz 2.u 3.pri laganoj vožnji prebaci tako mekano da ne možeš da primetiš uopšte ako ne gledaš obrtomer. sad ću skinuti čep pa da vidim šta se dešava.
hvala kd, kao i uvek pun nekih šema, crteža
ima logike da je to ali nikako ne razumem zašto je otvoreno na gore i zašto ima navoj a nije jednostavno zavarena cevčica kao za merač ulja i što nije okrenuta na dole da ne može da uđe voda i prašina?
ja na to nabio čep od ulja. možda zato ima problem sa šaltanjem kad se zagreje? juče kad je hladan iz 2.u 3.pri laganoj vožnji prebaci tako mekano da ne možeš da primetiš uopšte ako ne gledaš obrtomer. sad ću skinuti čep pa da vidim šta se dešava.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ovako inzenjerski gledano.......razlog navoja je sto se radi o ventilu, pa je lakse ugraditi (samo se usrafi umesto da se upresuje), a ako se zapusi, lakse skinuti i ocistiti.
Ventil treba verovatno da ako pritisak ulja u menjacu predje odredjeni pritisak, da se otvori i izbaci deo ulja u atmosferu, da bi sprecio ostecenje samog menjaca.
Ako nabijes cep od ulja verovatno da ces dobiti na dekoraciji, ali ne i prakticno, ustvari ako ga bas dobro nabijes onda mozes da uzrokujes i stetu.
Pritisak koji nastaje u hidrodinamickoj spojnici je jezivo ogroman! Uostalom:
Pritisak je toliki da jedan par lopatica sa strane motora napravi toliko ja pritisak ulja da pogoni par lopatica sa strane tockova/osovina, a da se metal-na-metal nikada ne dodiruju - pa ti vidi koliki je pritisak
Po meni imas sledece mogucnosti:
1) ventil je prohodan iz pravca menjaca prema atmosferi - ne diraj i uzivaj!
2) ventil je neprohodan - ocisti ga
3) ventil je posle voznje cist - ne diraj nista i uzivaj
4) ventil je zauljen - vidi sa nekim servisom za automatske menjace da nemas neki problem tj. da ti nije pritisak u kucistu previsok
4 naravno iskljucuje 2
Ventil treba verovatno da ako pritisak ulja u menjacu predje odredjeni pritisak, da se otvori i izbaci deo ulja u atmosferu, da bi sprecio ostecenje samog menjaca.
Ako nabijes cep od ulja verovatno da ces dobiti na dekoraciji, ali ne i prakticno, ustvari ako ga bas dobro nabijes onda mozes da uzrokujes i stetu.
Pritisak koji nastaje u hidrodinamickoj spojnici je jezivo ogroman! Uostalom:
Pritisak je toliki da jedan par lopatica sa strane motora napravi toliko ja pritisak ulja da pogoni par lopatica sa strane tockova/osovina, a da se metal-na-metal nikada ne dodiruju - pa ti vidi koliki je pritisak
Po meni imas sledece mogucnosti:
1) ventil je prohodan iz pravca menjaca prema atmosferi - ne diraj i uzivaj!
2) ventil je neprohodan - ocisti ga
3) ventil je posle voznje cist - ne diraj nista i uzivaj
4) ventil je zauljen - vidi sa nekim servisom za automatske menjace da nemas neki problem tj. da ti nije pritisak u kucistu previsok
4 naravno iskljucuje 2
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
to je iber...vidjao sam i na dosta drugih automatika...narocito GM/hydramatic... negde cak ima i crevo pa je spusteno na samo kuciste menjaca..
u prevodu...ne diraj nista, radi to kako treba.
u prevodu...ne diraj nista, radi to kako treba.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
skinuo sam čep i bolje šalta
jedino zbog čišćenja ima smisla da ima navoj, da se skine ali to je bre obična cevčica, ništa nema u njoj, samo otvor ka spolja i lako može da upadne kroz nju u menjač voda, prašina, sitniji komadi bilo čega čvrstog, to mi je bzvz, da tu ima nešto što je ventil, što ima promenljivu funkciju ne bih se uopšte čudio navoju, ovako, samo cevčica...
ovako izgleda kad ga pogledaš iznutra:
jedino zbog čišćenja ima smisla da ima navoj, da se skine ali to je bre obična cevčica, ništa nema u njoj, samo otvor ka spolja i lako može da upadne kroz nju u menjač voda, prašina, sitniji komadi bilo čega čvrstog, to mi je bzvz, da tu ima nešto što je ventil, što ima promenljivu funkciju ne bih se uopšte čudio navoju, ovako, samo cevčica...
ovako izgleda kad ga pogledaš iznutra:
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
to jedino radi kako treba
dodaću crevce i okrenem ka dole
dodaću crevce i okrenem ka dole
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Bice da je to imalo ventil pa je neko "procistio"!
Posto bi ovo trebalo da je standardan ZF menjac koji je ugradjivan u brdo automobila - evo spisak gde je sve ugradjivan, pitaj neki servis da ti potvrde da tu nema niceg, ako ima onda vidi da nabavis iz nekog starog menjaca - slazem se da nije pametno da je "na izvolte" i da moze svasta da upadne u menjac
Posto bi ovo trebalo da je standardan ZF menjac koji je ugradjivan u brdo automobila - evo spisak gde je sve ugradjivan, pitaj neki servis da ti potvrde da tu nema niceg, ako ima onda vidi da nabavis iz nekog starog menjaca - slazem se da nije pametno da je "na izvolte" i da moze svasta da upadne u menjac
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Vidi ruuuupaaaa
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju