Neki momak kupovao gumice za cev od sita od neke firme. Nekoliko dana posto mu je stigao deo dobio je mail od iste firme (OVE) - gde su mu savetivali da potpuno ukloni sito i ne koristi sinteticka ulja vec 10W40 i 15W40 - naravno da je mnogo ljudi posle ovoga
Samo prenosim informaciju i molim da se ovo ne shvati ozbiljno kao podstrekivanje ili savet
OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Ima mnogo zagovornika busenja dodatnih rupa na situ. Ima i logike, ali potpuno uklanjanje je malo extremno.
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Ako je rupa koju probusis na situ velicine srafa onda mozes odmah i da skines sito, jer koja mu je funkcija........meni je najbolja solucija ovo sto neki stavljaju grublju mrezu, dakle sa vecom prohodnoscu.
Jer meni se cini da su ovi kod Saaba znali zasto stavljaju mrezu, kad pogledas slike sita na netu vidi se da tu ima neke granulacije koja varira od peska pa do sitnijeg sljunka.
Kod TiD-a sam na oko 200.000km skinuo karter i znam da nije bilo tog "peska" koji se nalazi kod B2x5, ali zato je ta cev za ulje kod njega i rupa precnika 1-2cm, dakle nema nikakve filtracije - mogao bi komotno veci sraf da prodje.
A ovo sto predlazu za ulje mozda bi mogao nas clan STALKER da odgovori, jer 10W40 ajde OK, ali da 15W40 ima jednu jedinu prednost spram nekog sintetickog ili HC ulja ne mogu da verujem
Jer meni se cini da su ovi kod Saaba znali zasto stavljaju mrezu, kad pogledas slike sita na netu vidi se da tu ima neke granulacije koja varira od peska pa do sitnijeg sljunka.
Kod TiD-a sam na oko 200.000km skinuo karter i znam da nije bilo tog "peska" koji se nalazi kod B2x5, ali zato je ta cev za ulje kod njega i rupa precnika 1-2cm, dakle nema nikakve filtracije - mogao bi komotno veci sraf da prodje.
A ovo sto predlazu za ulje mozda bi mogao nas clan STALKER da odgovori, jer 10W40 ajde OK, ali da 15W40 ima jednu jedinu prednost spram nekog sintetickog ili HC ulja ne mogu da verujem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Logicnije je staviti malo malo krupniju mrezu nego skidati je skroz.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
A gde naci takvu mrezu?
All systems go, ready for takeoff!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Vidjao sam po prodavnicama gvozdjurije, ako ne, kupis sito za kuhinju, metalno, ono za cedjenje mleka i slicnih zezancija. Mreza je prohromska, ima raznih velicina promera, i gusce i redje pa izaberes promer i ukrojis. Svojevremeno sam za duple karburatore tako pravio mrezice ispred filtera, super je izgledalo.
Na ovo mislim
Samo sto sam ja koristio mnogo redju mrezicu.
Na ovu cediljku mislim, ima raznih gustina, izaberes koja ti se dopada, iseces po velicini i prekrojis.
Za secenje sam koristio bijaks i secice, a od metala pravio obrub koji ide na trubice.
Malo je smesno, ali odlicno zavrsava posao i dugo traje...samo treba malo strpljenja da se upertla u prsten i da se oblikuje.
Inace, slicno sito sam pravio i na ulivnoj cevi za benzin, svasta se skupi u njoj...pa je ocistim na odredjeno vreme.
Na ovo mislim
Samo sto sam ja koristio mnogo redju mrezicu.
Na ovu cediljku mislim, ima raznih gustina, izaberes koja ti se dopada, iseces po velicini i prekrojis.
Za secenje sam koristio bijaks i secice, a od metala pravio obrub koji ide na trubice.
Malo je smesno, ali odlicno zavrsava posao i dugo traje...samo treba malo strpljenja da se upertla u prsten i da se oblikuje.
Inace, slicno sito sam pravio i na ulivnoj cevi za benzin, svasta se skupi u njoj...pa je ocistim na odredjeno vreme.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Brate, svaka cast za ideju! Neznam kad bi se setio cediljke... Bravo!
All systems go, ready for takeoff!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Zivot u Srbiji podstice na kreativno razmisljanje. :D Salim se.
Volim sam da napravim neke stvari i zanimljivije mi je da sam napravim i popravim nesto, nego da samo zamenim deo. Imao sam gomilu zanimljivih hobija, pa sam i takvu profesiju izabrao, zanimljivu u kojoj sve mora da se napravi, kreativno da se razmislja i malo toga moze da se kupi gotovo.
Volim sam da napravim neke stvari i zanimljivije mi je da sam napravim i popravim nesto, nego da samo zamenim deo. Imao sam gomilu zanimljivih hobija, pa sam i takvu profesiju izabrao, zanimljivu u kojoj sve mora da se napravi, kreativno da se razmislja i malo toga moze da se kupi gotovo.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Vrlo korisno za sve vlasnike 2x4 i 2x5 motora.
[link_open=http://www.enginebuildermag.com/2009/10 ... our-chain/]KLIK[/link_open]
[link_open=http://www.enginebuildermag.com/2009/10 ... our-chain/]KLIK[/link_open]
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Kome treba ova zica/mreza.....vidim kod mog farbara idealnu i to OGROMAN komad - rekoh gde si ovo uzeo
POLJOPRVIREDNA APOTEKA!!!!
POLJOPRVIREDNA APOTEKA!!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
ima u gvožđarama metalnih mrežica raznih gustina. a da bi se zadržala veća filtracija, tj.sitnije rupe na mreži, napraviš bilo koji oblik različit od ravni, polulopta, piramida...jer je veća površina a time i veći broj rupica kroz koje prolazi ulje tj.veći protok. može i da se negde zalemi mreža za okvir ako nije baš dobro učvršćeno.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OIL SLUDGE ili zacepljenje saca - MULJ
Razmisljam da uzmem sebi, ali sa malo krupnijim rupama pa da stavim u branik 9-3ke - kao zastitu intercoolera od kamencica
Kod 900ke nemoze nista da stigne do intercoolera - ukljucujuci i vazduh.....ne znam sta su mislili
Kod 900ke nemoze nista da stigne do intercoolera - ukljucujuci i vazduh.....ne znam sta su mislili
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta