phpBB[video]
Re: SAAB 900NG 1994-1998
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Jedva nadjoh neki duzi video klip ove mašine, ovo mi je ujedno i projekat koji najviše volim jer je 900ng kupe. Muzika je , a auto je
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Evo učestvovanje i na 24 časa Nirburgringa, potvrda o sportskim genima i sposobnostima koje ima 900NG.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Evo i jednog veoma lepog i zanimljivog 900 Kabrioleta.Uz Garrett T28bb izvučeno 346ksi 486Nm obrtnog momenta pri pritisku od 1,7 bara.Snaga na točkovima je 309ks.Auto izgleda.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Gledajte kolko dobro izgleda volan.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Jedan od lepših 900NG-a sa izuzetno temeljnim sredjivanjem celog automobila.
Evo i informacije o njemu, mislim da su vredne pogleda.
Motor/ menjač:
Restored 2,3 T base with a plugged balance shafts, Refurbished top with volvo springs, Removed hotplate, Turned T5 flasks [ 1mm ], Modded T7 steel gasket NGK BCPR7ES -11 pin GTBB30 Turbo manifold is
Radiator Jonsson intercooler
2.5 " Pressure of exhaust technology ( alt 3" without dampers that go out in front of the rear wheel )
PPF dump
Biljouren 3 " stainless
2x3 , 5 " tailpipe
Homemade 3 " downpipe without cat
6-speed GETRAG F28 , quaifediff and 9- 3ss wirelänkage
Redline Shockproof lightweight oil in the Box
Org driveshafts
Hydraulic coupling
750nm clutch from racestuff.se
2x walbro pump in the original fixture
Fuel injectors 1260cc with resistance
Coarse bräsleledning
Engine and Gearbox from genuinesaab.com
Upper motor mount 9000 2.3 with powerflex
Large KN filter in the screen straight out of snurrbon
Ogibljenje:Tvrdo podešeno sa H-R oprugama i Koni štelujućim amortizerima, postavljene dodatne šipke za sprečavanje uvijanja.
Snaga motora je 482ks, a maksimalni obrtni momenat je 604Nm.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB 900NG 1994-1998
Jedan veoma zanimljiv 900NG, sa Griffin-om na bokovima i na motoru.Bilo bi dobro i mi da odradimo Griffin stikere i nalepnice,izgleda sjajno.
Auspuh je
Boost Gauge
Evo ga Griffin,mozda malo preveliki,ali dobro izgleda, mada se meni više svidja onaj na motoru.
Auspuh je
Boost Gauge
Evo ga Griffin,mozda malo preveliki,ali dobro izgleda, mada se meni više svidja onaj na motoru.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 900NG 1994-1998
Clanak o nastanku 900 NG, gde se izmedju ostalog navodi da je auto razvijala kompletna "Saab-ekipa" ( Einar Johan Hareide, Björn Envall i Per Gillbrand aka "Mr. Turbo") te da je nepravedno klasifikovan kao GM proizvod. Clanak je na nemackom, ali koga zanima google translate vrsi posao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta