9-3 1.9 TiD 2007. god
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Da se ne bi opet igrali drugi set koji je Kiki doneo je prvo je odnet u Ostružnicu na testiranje, gde su ljudi rekli da ni taj ne valja. Dobro je da ga nismo ugradili. Opet je vraćen nazad.
Pošto taj drugi set nije isti kao prvi, moj majstor je postavio pitanje kakv je bio originalni set, Kiki reče da ne zna i da je bacio te deove.
Ne znam da li će se danas rešiti, sada mi već jako smeta... Ne toliko zbog toga što nemam auto već i zato što stoji rastavljen u servisu i zauzima mesto, ljudi ne mogu da rade zbog toga. Izneli su mi rešenje/još jednu opciju (i iz servisa i iz Ostružnice, ali je niko ne preporučuje) da mogu da postave neke podloške i to će raditi ali sam to odbio, platio sam za nove, odgovarajuće i ispravne delove.
Ja sam mislio da je to neka rutinska operacija, skineš, staviš novi deo i vozi... Razmišljam se da kontaktiram NASU, možda oni imaju odgovarajući deo za moj Saab Shuttle :)
Pišem i dalje kako se desi nešto novo...
Pošto taj drugi set nije isti kao prvi, moj majstor je postavio pitanje kakv je bio originalni set, Kiki reče da ne zna i da je bacio te deove.
Ne znam da li će se danas rešiti, sada mi već jako smeta... Ne toliko zbog toga što nemam auto već i zato što stoji rastavljen u servisu i zauzima mesto, ljudi ne mogu da rade zbog toga. Izneli su mi rešenje/još jednu opciju (i iz servisa i iz Ostružnice, ali je niko ne preporučuje) da mogu da postave neke podloške i to će raditi ali sam to odbio, platio sam za nove, odgovarajuće i ispravne delove.
Ja sam mislio da je to neka rutinska operacija, skineš, staviš novi deo i vozi... Razmišljam se da kontaktiram NASU, možda oni imaju odgovarajući deo za moj Saab Shuttle :)
Pišem i dalje kako se desi nešto novo...
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
nikakvo buzenje, samo nove i kvalitetne delove.. masno si platio i mora da radi savrseno!
ja stavio sachs ceo set, placen 17k din i radi savrseno vec 6k km..jos je 4x4 gde je mnogo veca sansa da prokliza zbog otpora tockova i prenosa.. za 100k mora da radi apsolutno kao kada je auto izasao iz fabrike tog trenutka.....nisu to turski delovi vec OEM, niti je ikakva svemirska mudrost zameniti set kvacila, naravno ako su delovi odgovarajuci...tj nadam se da su OEM za tu cenu.
u svakom slucaju javljaj sta si uradio.


ja stavio sachs ceo set, placen 17k din i radi savrseno vec 6k km..jos je 4x4 gde je mnogo veca sansa da prokliza zbog otpora tockova i prenosa.. za 100k mora da radi apsolutno kao kada je auto izasao iz fabrike tog trenutka.....nisu to turski delovi vec OEM, niti je ikakva svemirska mudrost zameniti set kvacila, naravno ako su delovi odgovarajuci...tj nadam se da su OEM za tu cenu.
u svakom slucaju javljaj sta si uradio.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
ahsirob je napisao:Najnoviji update:
-juče je odnet ceo set kvačila sa zamajcem u Ostružnicu na test, tamo su rekli da je korpa dobra (može da izdrži dva moja auta) zamajac ne valja
-danas mi Kiki javlja da je fabrička greška na korpi i da će mi zameniti ceo set i odneti u "moj" /ovaj drugi servis gde mi se auto trenutno nalazi. Tako je i urađeno.
-Sima (majstor iz mog servisa- inače moj *) mi javlja da korpa nije ista kao ona što je skinuta i da će on pre ugradnje opet otići do Ostružnice tadi provere, da ne bi opet montirao sve to pa opet posle skidao....
-čekam odgovor...
Edit: * je moj drug- to sam zaboravio da napišem
Ovde ima dosta kontradiktornog ili nisi od uzbudjenja dobro opisao. U Ostruznici kazu da je dobra korpa a ne valja zamajac, Kiki kaze fabricka greska na korpi, tvoj majstor kaze da korpa nije ista? Ko je u pravu?
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Pa je l moguce
Uzeo si najkvalitetniju opciju i ovoliko muke. Ljudi nabudze sve to za tri puta manje para, stave delove sa konca i konopca i sve sljaka.
Za te budzevine sa podloskama si 100% u pravu.
E, da...Morace neka mlada garava da se
u autu! Ovako vise ne ide 

Za te budzevine sa podloskama si 100% u pravu.
E, da...Morace neka mlada garava da se


- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Baš je tako kao što je napisano:simpson h je napisao:ahsirob je napisao:Najnoviji update:
-juče je odnet ceo set kvačila sa zamajcem u Ostružnicu na test, tamo su rekli da je korpa dobra (može da izdrži dva moja auta) zamajac ne valja
-danas mi Kiki javlja da je fabrička greška na korpi i da će mi zameniti ceo set i odneti u "moj" /ovaj drugi servis gde mi se auto trenutno nalazi. Tako je i urađeno.
-Sima (majstor iz mog servisa- inače moj *) mi javlja da korpa nije ista kao ona što je skinuta i da će on pre ugradnje opet otići do Ostružnice tadi provere, da ne bi opet montirao sve to pa opet posle skidao....
-čekam odgovor...
Edit: * je moj drug- to sam zaboravio da napišem
Ovde ima dosta kontradiktornog ili nisi od uzbudjenja dobro opisao. U Ostruznici kazu da je dobra korpa a ne valja zamajac, Kiki kaze fabricka greska na korpi, tvoj majstor kaze da korpa nije ista? Ko je u pravu?
-Sima (moj majstor) mi javlja da je korpa dobra- bio je u Ostružnici da testira sve delove
-Kiki mi posle toga javlja da korpa ima fabričku grešku i donosi nov set za koji mi Sima javlja da se razlikuje od onog što je bio montiran na autu (onaj koji mi je Kiki ugradio, ne onaj što je bio fabrički)
Ko je upravu? Ja verujem Simi...
Čekam da vidim šta će danas biti... Kada se sve reši onda ću lepše napisati i objasniti...
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
al ti najeba sa obicnom zamenom seta kvacila, brate mili platio za oem delove a dobio si ko zna sta i sad drugi majstor drugi delovi, ostruznica cuda , avioni , kamioni auu jbt neznam sta da ti kazem , te pare koje si ti dao za set mogao si da kupis drugog saaba i da ga bacis za godinu dana, meni nije jasno sto nisi sam kupio delove preko kluba i odneo bilo kome da ti ugradi dobio bi popust i zavrsio pricu ovako muke i problemi al sad je gotovo sta da radis
Saab 900og
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Jbg sad,posle izgubljene bitke svi su generali. Desilo se sta se desilo,skola placena debelo.
Sad ima tu zajebancije preko glave,dal je toliki srecnik da je potrefio oem sa greskom ili je promasen set,greska majstora itd itd.
Mada tu nema neke nauke,ukucas br sasije nadjes po katalogu koji ide set i to bi mislim bilo to
Sad ima tu zajebancije preko glave,dal je toliki srecnik da je potrefio oem sa greskom ili je promasen set,greska majstora itd itd.
Mada tu nema neke nauke,ukucas br sasije nadjes po katalogu koji ide set i to bi mislim bilo to
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Mislim da je problem rešen juče, treći set se pokazao kao dobar i ugrađen je juče, auto ostao kod majstora radi probe ali mi je javljeno da je sve kako treba (dakle testiran je pre ugradnje).
Danas kad uzmem auto saznaću šta je tačno bilo pa pišem ovde...
A sad, što se škole tiče- savladano je gradivo :)
Ja sam bio u fazonu "hajde da još neko ima posla, da ljudi zarade, svako bi trebalo da se bavi svojim poslom, da ga obavlja najbolje moguće i da se ne meša u tuđi..."
Kompletno održavanje sam mogao da obavljam kod prijatelja, kao i do sada. Međutim često sam imao neki osećaj krivice u tim slučajevima, ono kao "uleteo sam preko reda, nije mi naplatio punu cenu, zašto nije hteo da uzme novac-to mu je posao..."
To je ustvari najveći razlog zašto sam se bacio u potragu za drugim servisom (ima ih još: da nastavim da lupam Saab pečate u servisnu knižicu...), ali mislim da ću se posle ovoga vratiti na staro.
Danas kad uzmem auto saznaću šta je tačno bilo pa pišem ovde...
A sad, što se škole tiče- savladano je gradivo :)
Ja sam bio u fazonu "hajde da još neko ima posla, da ljudi zarade, svako bi trebalo da se bavi svojim poslom, da ga obavlja najbolje moguće i da se ne meša u tuđi..."
Kompletno održavanje sam mogao da obavljam kod prijatelja, kao i do sada. Međutim često sam imao neki osećaj krivice u tim slučajevima, ono kao "uleteo sam preko reda, nije mi naplatio punu cenu, zašto nije hteo da uzme novac-to mu je posao..."
To je ustvari najveći razlog zašto sam se bacio u potragu za drugim servisom (ima ih još: da nastavim da lupam Saab pečate u servisnu knižicu...), ali mislim da ću se posle ovoga vratiti na staro.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Na poslu sam pa ću samo kratko ovaj put:
Uzeo auto, nema više zezanja, potpisuje i škripe gume i u trećoj brzini :) :) :)
Uzeo auto, nema više zezanja, potpisuje i škripe gume i u trećoj brzini :) :) :)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Eto nema neresivih problema, malo strpljenja i zivaca i sve dodje na svoje. Treba se vec jednom navici i smanjiti stres maksimalno. Odlicno sto si resio sve, sad si sto se tog dela tice miran jedan fini period.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Jel' se konačno saznao tačan uzrok zajebancije, odnosno u čemu je bila kvaka s' obzirom da je bilo nagađanja da li je ovo ili ono?ahsirob je napisao:Danas kad uzmem auto saznaću šta je tačno bilo pa pišem ovde...
ex SAABotražitelj <9000CS>
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Na kraju cele priče se ispostavilo da je problem bio u lameli. Ja se ne razumem u to da li jedan tip lamele prati određeni tip korpe, do tog saznanja nisam došao a koliko sam razumeo uz svaki drugi model lamele je došla i druga korpa.
Dakle, kada je prvi put rađen servis stavljena je za 2mm deblja lamela. Kako je do toga došlo ne znam, Kiki kaže da je poručio delove preko broja šasije i da je ugradio ono što su mu dali. I to je ok.
Jedino u celoj toj priči nije ok što je on tvrdio Simi da je meni predao ispravan auto- istina je da sam ja po preuzimanju auta sa prvog servisa (gde je privi put zamenjen set kvačila i zamajac) stigao od Kikijevog servisa do Takovske ulice, gde sam odmah primetio da autu nenormalno proklizava lamela i tada sam odmah zvao Kikija da ga pitam šta se dešava a on je odgovorio da će posle par dana sve doći na svoje mesto. To je bilo pre 5 meseci, sredinom februara ove (2015.) godine. Realno je da sam ja od tada prešao skoro 8 hiljada evra km i još dva puta bio u servisu za badava...
Smatram da je sve moglo da se reši ranije, na primer prilikom prvog vraćanja u servis (sam početak Aprila). Tada je moglo da se ispita u čemu je problem. Prilikom drugog vraćanja u servis (19. Jun 2015.) zamenjen je gornji cilindar kvačila. Sada se ispostavilo da to nije ni bilo potrebno (iako je to odrađeno bez naknade-tu intervenciju nisam platio), pa mislim da se tada opet površno pristupilo problemu, pogotovu nakon što je Sima proverio šta se dešava sa tim delom, jer se nedugo posle zamene gornjeg cilindra javio neprijatan zvuk (pedala kvačila je škripala kao zarđala prilikom svakog stiska) i video je da on uopšte nije bio stegnut, oba šrafa su bila labava.
Nije prošlo mnogo od zamene gornjeg cilindra- opet se javio isti problem. Ja stvarno nisam znao šta da radim. Opet kažem, ko radi taj i greši, i smatram da sam tokom svog ovog vremena bio maksimalno korektan, hteo sam da vidim šta se tačno dešava, u čemu je problem pa sam kontaktirao Kikija i dogovorili smo se da se auto pogleda u drugom servisu.
Meni je jako teško bilo organizovati isporuku i preuzimanje auta iz servisa s' vremena na vreme (možda nekome nije). Ali ja sam na poslu od 7 ujutru pa dok ne završim i zbog toga mi sve to stvara jako veliku nervozu. Jednostavno nemam vremena za te akcije. Zbog gore navedenog, a i zato što planiram da ovaj auto bude kod mene još par godina, sam u samom startu odbacio opciju remonta, moj zahtev je bio da se odradi sve što je potrebno i da svi delovi budu novi. Jedino pitanje je bilo koliko to otprilike košta kako bih obezbedio dovoljno novca, dakle ni jednog jedinog trenutka nisam tražio nikakav popust, samo da se odradi to što treba i da se ne pojavljujem do sledećeg malog servisa.
Na kraju priče, kada je auto bio u (da kažem) mom servisu, svi su ispali ok.
Kiki se cimao oko delova (zamena, odnesi jedan set, donesi drugi, pa opet to isto, pa još jednom isto) i pristao je da plati troškove te intervencije. A čini mi se i da su troškovi za sve te radove oko mog auta (100€ za ruke i 4500 din za testiranje tri različita seta u Ostružnici) ok. Bar ja mislim da je to ok cena za te radove.
Ne znam šta bih još dodao, slabo i funkcionišem po ovoj paklenoj vrućini
I eto, nakon 5 meseci napokon mogu opet normalno da se vozim :)


Jedino u celoj toj priči nije ok što je on tvrdio Simi da je meni predao ispravan auto- istina je da sam ja po preuzimanju auta sa prvog servisa (gde je privi put zamenjen set kvačila i zamajac) stigao od Kikijevog servisa do Takovske ulice, gde sam odmah primetio da autu nenormalno proklizava lamela i tada sam odmah zvao Kikija da ga pitam šta se dešava a on je odgovorio da će posle par dana sve doći na svoje mesto. To je bilo pre 5 meseci, sredinom februara ove (2015.) godine. Realno je da sam ja od tada prešao skoro 8 hiljada evra km i još dva puta bio u servisu za badava...
Smatram da je sve moglo da se reši ranije, na primer prilikom prvog vraćanja u servis (sam početak Aprila). Tada je moglo da se ispita u čemu je problem. Prilikom drugog vraćanja u servis (19. Jun 2015.) zamenjen je gornji cilindar kvačila. Sada se ispostavilo da to nije ni bilo potrebno (iako je to odrađeno bez naknade-tu intervenciju nisam platio), pa mislim da se tada opet površno pristupilo problemu, pogotovu nakon što je Sima proverio šta se dešava sa tim delom, jer se nedugo posle zamene gornjeg cilindra javio neprijatan zvuk (pedala kvačila je škripala kao zarđala prilikom svakog stiska) i video je da on uopšte nije bio stegnut, oba šrafa su bila labava.
Nije prošlo mnogo od zamene gornjeg cilindra- opet se javio isti problem. Ja stvarno nisam znao šta da radim. Opet kažem, ko radi taj i greši, i smatram da sam tokom svog ovog vremena bio maksimalno korektan, hteo sam da vidim šta se tačno dešava, u čemu je problem pa sam kontaktirao Kikija i dogovorili smo se da se auto pogleda u drugom servisu.
Meni je jako teško bilo organizovati isporuku i preuzimanje auta iz servisa s' vremena na vreme (možda nekome nije). Ali ja sam na poslu od 7 ujutru pa dok ne završim i zbog toga mi sve to stvara jako veliku nervozu. Jednostavno nemam vremena za te akcije. Zbog gore navedenog, a i zato što planiram da ovaj auto bude kod mene još par godina, sam u samom startu odbacio opciju remonta, moj zahtev je bio da se odradi sve što je potrebno i da svi delovi budu novi. Jedino pitanje je bilo koliko to otprilike košta kako bih obezbedio dovoljno novca, dakle ni jednog jedinog trenutka nisam tražio nikakav popust, samo da se odradi to što treba i da se ne pojavljujem do sledećeg malog servisa.
Na kraju priče, kada je auto bio u (da kažem) mom servisu, svi su ispali ok.
Kiki se cimao oko delova (zamena, odnesi jedan set, donesi drugi, pa opet to isto, pa još jednom isto) i pristao je da plati troškove te intervencije. A čini mi se i da su troškovi za sve te radove oko mog auta (100€ za ruke i 4500 din za testiranje tri različita seta u Ostružnici) ok. Bar ja mislim da je to ok cena za te radove.
Ne znam šta bih još dodao, slabo i funkcionišem po ovoj paklenoj vrućini

I eto, nakon 5 meseci napokon mogu opet normalno da se vozim :)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Po ovome...
Kiki je ispao korektan i krajnje fer, ako je platio radove u tom servisu.
Vremensko razdoblje...
Koliko kpiram, malko je i do tebe, jer nemas vremena i nemas kad.
Vidi, po pitanju seta...
I posle svega, mislim da nisi pogresio sa radovima, jer imas nove OEM delove.
A ni u ludilu, ne bi isao i nove delove testirao kod malinića, jer ne vidim razlog za to, kad su novi.
Ako je bio problem do lamele, jer je deblja... tu ne vidim gresku kikija, ako je sve porucio kako treba.
Vidim gresku dobavljaca koji nije to lepo isporucio, a i pomalo kikijevu jer nije proverio u tec doc~u, ako ga ima...
On je svoju pricu platio sa skidanjem seta kod njega, sa nerviranjima, cimanjem, placanjem u suvom keshu u drugom objektu...
Njegova stativa je -300 evra verovatno na kraju cele price.
Ali svaka prica se placa...
Tako je i meni u cetvrtak uvece pukao motor na Hirsch-u. Nicim izazvan, sreca te se desilo ispred zgrade, parkinga i desilo se meni, a ne ćaletu na +40 stepeni...
Jbg glavu gore, i samo snažno.
Uzdravlje Boriša!
Tazz
Sent from LG G2
Kiki je ispao korektan i krajnje fer, ako je platio radove u tom servisu.
Vremensko razdoblje...
Koliko kpiram, malko je i do tebe, jer nemas vremena i nemas kad.
Vidi, po pitanju seta...
I posle svega, mislim da nisi pogresio sa radovima, jer imas nove OEM delove.
A ni u ludilu, ne bi isao i nove delove testirao kod malinića, jer ne vidim razlog za to, kad su novi.
Ako je bio problem do lamele, jer je deblja... tu ne vidim gresku kikija, ako je sve porucio kako treba.
Vidim gresku dobavljaca koji nije to lepo isporucio, a i pomalo kikijevu jer nije proverio u tec doc~u, ako ga ima...
On je svoju pricu platio sa skidanjem seta kod njega, sa nerviranjima, cimanjem, placanjem u suvom keshu u drugom objektu...
Njegova stativa je -300 evra verovatno na kraju cele price.
Ali svaka prica se placa...
Tako je i meni u cetvrtak uvece pukao motor na Hirsch-u. Nicim izazvan, sreca te se desilo ispred zgrade, parkinga i desilo se meni, a ne ćaletu na +40 stepeni...
Jbg glavu gore, i samo snažno.
Uzdravlje Boriša!
Tazz
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Dakle, tebi se desio peh sa lamelom isto kao meni.ahsirob je napisao: stavljena je za 2mm deblja lamela. Kako je do toga došlo ne znam


ex SAABotražitelj <9000CS>
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
koliko je tebe na kraju izasao servis lamele zamajca i svega toga nista vise ne kapiram
Saab 900og
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Potrudiće se da večeras pišem malo šire (pa makar to bilo u 2 ujutru), probao sam danas uporedo sa poslom ali ne ide.
Upravo mi je jevljeno da je Kiki ispoštovao dogovor i platio radove (i častio), krajnje fer i korektno.
Upravo mi je jevljeno da je Kiki ispoštovao dogovor i platio radove (i častio), krajnje fer i korektno.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Slažem se, ni u jednom trenutku se nije postavljalo pitanje oko toga, pristao je na pregled u drugom servisu, pristao na radove u drugom servisu a iskreno sam mislio da će se protiviti, bar malo. Znaš li koliko je meni bilo muka da ga zovem posle svake intevencije sa lošim vestima?TAZZ je napisao:Po ovome...
Kiki je ispao korektan i krajnje fer, ako je platio radove u tom servisu.
Vremensko razdoblje...
Koliko kpiram, malko je i do tebe, jer nemas vremena i nemas kad.
Vidi, po pitanju seta...
I posle svega, mislim da nisi pogresio sa radovima, jer imas nove OEM delove.
A ni u ludilu, ne bi isao i nove delove testirao kod malinića, jer ne vidim razlog za to, kad su novi.
Ako je bio problem do lamele, jer je deblja... tu ne vidim gresku kikija, ako je sve porucio kako treba.
Vidim gresku dobavljaca koji nije to lepo isporucio, a i pomalo kikijevu jer nije proverio u tec doc~u, ako ga ima...
On je svoju pricu platio sa skidanjem seta kod njega, sa nerviranjima, cimanjem, placanjem u suvom keshu u drugom objektu...
Njegova stativa je -300 evra verovatno na kraju cele price.
Ali svaka prica se placa...
Tako je i meni u cetvrtak uvece pukao motor na Hirsch-u. Nicim izazvan, sreca te se desilo ispred zgrade, parkinga i desilo se meni, a ne ćaletu na +40 stepeni...
Jbg glavu gore, i samo snažno.
Uzdravlje Boriša!
Tazz
Sent from LG G2
A i za vreme si upravu, ponavljam, zato sam i hteo da se ugradi sve novo da ne bi posle bilo







Ali kao što kažeš - glavu gore, idemo dalje

A za Hirsch-a: pa kako, pa zašto?


Videću ustvari u tvojoj temi

Da smo mi živi i zdravi, sredićemo sve ostalo

Nisam hteo da se mešam u tuđa posla (znam kako izgleda kada meni neko sa strane krene da soli pamet- budestevak je napisao:Dakle, tebi se desio peh sa lamelom isto kao meni.ahsirob je napisao: stavljena je za 2mm deblja lamela. Kako je do toga došlo ne znamto pomenuo kao mogućnost ;) No, dobro je da se rešilo


Nisam platio ništa više od onih prvobitnih 109 hiljada dinara. Što se toga tiče Kiki je, opet ponavljam, ispao krajnje fer i korektan i zaslužio jenik 900t je napisao:koliko je tebe na kraju izasao servis lamele zamajca i svega toga nista vise ne kapiram

- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Da malo osvežim moju temu :
Juče oteram auto u servis kod Borisa (RS chip tuning) da provere zašto ne radi klima, ispostavi se na kraju da je puklo jedno crevo koje se nalazi između hladnjaka (kondenzatora) i motora. Cela operacija me koštala 4000 din, i tu smo se natezali da uzme novac- hteo je naplatiti dosta manje.
Lamela ne proklizava, sada je sve ok.
:)
Juče oteram auto u servis kod Borisa (RS chip tuning) da provere zašto ne radi klima, ispostavi se na kraju da je puklo jedno crevo koje se nalazi između hladnjaka (kondenzatora) i motora. Cela operacija me koštala 4000 din, i tu smo se natezali da uzme novac- hteo je naplatiti dosta manje.
Lamela ne proklizava, sada je sve ok.
:)
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Mali update, za vikend se malo majstorisalo... Nesto me bas kopkalo, vec neko vreme se oseti "knedla" pri niskim obrtajima (tipa oko 1500 rpm), i to samo kada je gas dodaje malo, malo, bukvalno po milimetar... Kada se jace doda gas nema tog simptoma... E sad, ja sam vec jednom isao da mi se iskontrolise EGR ventil, tada su mi rekli da je sve OK, samo vozi...E, u subotu ja resim da licno proverim kakvo je stanje. Bilo je lose, po mom misljenju, nisam nalazio na netu nesto mnogo slika zaprljanih ventila, ima i dosta gorih. Licno nisam skroz zadovoljan kako sam odradio posao, ja bih to da se sve sija kao novo, ali nisam imao vremena da detaljisem, samo sam uklonio naslagu cadja i garezi. Sad, da li se tripujem ili ne, deluje mi da bolje radi na niskim obrtajima i jos se nije zagrcnuo, koliko ce da potraje- videcemo...
Evo malo slika (neki od vas vec znaju kako i sta pa mogu taman da me isprave ili ukazu na eventualne greske):
Dakle, prvo demontaza, prvo sam odvijao srafove 1,2, 6 i 7 (na drugoj slici) i na kraju 3, 4 i 5.
EGR Ciscenje 001 by Borko Božunović, on Flickr
Slika odozdo, iz motornog prostora:
EGR Ciscenje 003 by Borko Božunović, on Flickr
*Edit: prepravka linka ka slikama
EGR oslobodjen:
EGR Ciscenje 004 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 005 by Borko Božunović, on Flickr
I skinut:
EGR Ciscenje 006 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 007 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 008 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 009 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 010 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 011 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 012 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 013 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 014 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 015 by Borko Božunović, on Flickr
U toku ciscenja:
EGR Ciscenje 016 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 017 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 018 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 019 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 020 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 021 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 022 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 023 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 024 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 025 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 026 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 027 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 028 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 029 by Borko Božunović, on Flickr
EGR Ciscenje 030 by Borko Božunović, on Flickr
Malo me bunilo sto ovde ima ovoliko lufta, sva sreca pa sam slikao pre demontaze, tako je i bilo ranije pa sam ostavio...
EGR Ciscenje 031 by Borko Božunović, on Flickr
I kraj radova :)
EGR Ciscenje 034 by Borko Božunović, on Flickr
Evo malo slika (neki od vas vec znaju kako i sta pa mogu taman da me isprave ili ukazu na eventualne greske):
Dakle, prvo demontaza, prvo sam odvijao srafove 1,2, 6 i 7 (na drugoj slici) i na kraju 3, 4 i 5.

Slika odozdo, iz motornog prostora:

*Edit: prepravka linka ka slikama
EGR oslobodjen:


I skinut:










U toku ciscenja:















Malo me bunilo sto ovde ima ovoliko lufta, sva sreca pa sam slikao pre demontaze, tako je i bilo ranije pa sam ostavio...

I kraj radova :)

Poslednji put menjao 1 dana ahsirob, izmenjena 9 puta
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Mislio sam pisati vise ali mi se prokleto spava... 

-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Nemam pojma ali meni je prva operacija na JTD-u trajna blokada EGR-a. Jebes Evropske ekoloske zakone kad vec ne pustaju da krene masovna proizvodnja automobila na elektricni pogon.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Na onoh slici gde se vidi luft, da li je tamo i dihtung? Ako jeste, onda lufta ne sme da bude jer čemu onda dihtung.
Čime si čistio?
Čime si čistio?
ex SAABotražitelj <9000CS>
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta