Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

O SAAB MOTORIMA
Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 01:17

B207 MOTOR

Slika



Kao sto je poznato B2x5 motori imaju 'problem' sa oil sludge koji se resava ugradnjom PCV kita i redovnim pranjem kartera.Jedna od 'mana' B207 motora(ako se moze tako nazvati, jer po meni i nije mana ako se auto redovno odrzava, ali ako se zanemari i zapusti moze da napravi veoma veliki, ozbiljan i skup problem) je nizak pritisak ulja.Do ove pojave dolazi pucanjem dela sa nekog od klizaca malog lanca(mali lanac je lanac balansnih osovina koji pored njih pokrece i vodenu pumpu).Takodje se desava da 'zakaze' tensioner(zatezac) malog lanca pa je lanac pri hladnom startu 'labav' jer zatezac nije 'odradio odmah svoj deo posla' vec tek posle par sekundi(na pocetku 'otkazivanja') a kasnije tek posle par minuta (mozda ne i uopste).Ovo moze biti problematicno jer se na radilici nalaze 2 zupcanika(jedan za veliki lanac koji pokrece motor i drugibmsli lanac koji vrti vodenu pumpu i balansne osovine) jedan 'iza' drugog pa ako se desi da mali lanac koji nije zategnut usled loseg zatezaca, spadne sa nekog od zupcanika, pada na veliki lanac i nastaje haos u motoru koji kod nas kosta verovatno jakih 1500 ako ne i 2000e.Posto mi pisanje tekstova sa tehnickim podacima i mehanickim iskustvom nisu jaca strana postavicu par slika i klipova da bi videli o cemu se radi, kako bi vlasnici vozila sa B207 motorom na vreme razmisljali o zameni kako seta ovog lanca tako i vodene pumpe koju takodje pokrece ovaj lanac pa nije lose ako se vec menja set 'malig' lanca(lanac,lancanici,klizaci) da se zameni i vodena pumpa(po potrebi i lancanik koji ide na nju i na koji se 'zubi' pumpa) jer ova intervencija nije bas laka i jednostavna a samim tim je i skupa(kostaju i delovi i rad pa je preporucljivo o istom trosku zameniti obe stvari).

Kako i zbog cega dolazi do problema sa niskim pritiskom ulja u B207 motorima je detaljnije opisano i ilustrovano sa par slika na sledecem linku


[link_open=https://motorvationsaab.wordpress.com/2 ... -pressure/]B207 engine low oil pressure[/link_open]
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 01:36

Set lanca balansnih osovina (ili popularnog 'malog' lanca) izgleda ovako(pri kupovini treba gledati sta sve sadrzi set jer se neprodaje uvek kompletan, neki prodavci prodaju setove gde nedostaju lancanici koji idu na balansne osovine a razlika u ceni je nekih 20ak evra)
Slika

Spisak delova sa part numberima(osnovni kit bez 2 lancanika) :

Chain - 90537370 (new 12635427)
Tensioner - 90537300
Gear - 55557168 (was 12789018)
Chain Guide - 90537336
Chain Guide - 90537369
Chain Guide - 90537299
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 02:01

Vodena pumpa/coolant pump


Slika

Na slici je prikazana SKF vkpc 85308 vodena pumpa koju preporucuje vecina servisera ali ako ne mozete nju naci part number vodene pumpe za B207 motore je 24467301


Slika
adult photo sharing
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 02:10

Lancanik vodene pumpe/chain gear
part number 90537298

Slika

Slika
imagur
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 02:13

Dihtung dekla(poklopca)/gasket timing case cover
Part number 24435052


Slika
image hosting over 5mb
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 02:17

U praksi kada se skine poklopac to izgleda ovako(kada lanac nije zategnut)


Slika
upload imagem

Slika
picture share

Ostecenje od 'labavog' lanca
Slika
image upload no compression
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 11 Mar 2015, 02:30

Evo i 2 video snimka cisto da se vidi sta se desi i kako izgleda motor kad se skine poklopac sa strane

B207 1. deo



B207 2. deo
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod simpson h » 29 Jul 2015, 13:02

Koliko kosta zamena tog malog lanca i svih delova zajedno sa vodenom pumpom? Delovi i ruke.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 29 Jul 2015, 14:02

Original full set kosta oko 400e k9d naseg clana u Americi gde sam ja uzeo delove, u scandixu ima neki kvalitetan AM za oko 330 mada ima kod nas FAI za 100e,SWAG i Bilestain su oko 140e i Ruville 150e full set sad ko sta zeli , vodena pumpa SKF je 40e u gazeli za clanove kluba, dihtung elring 15e i ruke 100e.(u full set racunam lanac, zatezac, 3 klizaca, 3 lancanika i lancanik koji se srafi na vodenu, mada uglavnom kada se menja svi kupuju mini set lanac, 3 klizaca i zatezac koji je u neo brothers specialist oko 90£ ako se dobro secam)
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod simpson h » 29 Jul 2015, 16:06

Znaci 300-310 sve sa rukama neki korektan kvalitet.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 29 Jul 2015, 18:03

pa neka zlatna sredina toliko otprilike
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod stevak » 30 Jul 2015, 17:04

MAD SERB je napisao:pa neka zlatna sredina toliko otprilike
Hajde sad zbog onih koji ne znaju, a da ne pravimo antireklamu za SAAB, kaži i na kojoj kilometraži se menja.

Znam da se veliki servis na 9k radi na oko 200k km +/- 20k km, pa ljudi kažu skupo gubeći iz vida koliko često ga rade na drugim kolima.
ex SAABotražitelj <9000CS>

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 17:29

Da se razumemo odmah B207 motor ima tzv veliki lanac(timming chain) i tzv mali lanac (balanced chain) ili ti lanac balansnih osovina o kome ovde pricamo.Menja se na oko 100 000 km +/- 10 000km u normalnom svetu a u Srbiji tek kad pocne da se cuje :smesko: .Set lanca balansnih osovina je skoro 50% skuplji od seta velikog lanca koji u Map tunu kosta oko 250e, ali je zato rad tj. zamena dosta jeftinija jer je mnogo lakse zameniti njega od pogonskog (velikog) lanca koji se menja na 200 000+km :sr:
Jeste da deluje kao skup motor za odrzavanje ali ako se uzme u obzir da se ne menja cesto kao set zupcastog kaisa u principu dodje se na istu cifru s tim sto se kais menja 4/5x a lanac 1x pa kad se sve sabere dodjemo na isto, jedino sto je mozda kod nas u Srbiji ljudima mnogo lakse da par puta daju pare nego da odjednom plate vise i budu mirni par godina...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod simpson h » 30 Jul 2015, 18:46

U jebote pa to znaci da kupim polovnjak sa 170k km i vec treba da razmisljam o soma investicije za vrlo kratko vreme(mali i veliki lanac), plus 500 LPG, plus 500 gume... Uhhhh, mora da se pravi drugacije racunica

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod stevak » 30 Jul 2015, 19:46

simpson h je napisao:U jebote pa to znaci da kupim polovnjak sa 170k km i vec treba da razmisljam o soma investicije za vrlo kratko vreme(mali i veliki lanac), plus 500 LPG, plus 500 gume... Uhhhh, mora da se pravi drugacije racunica
Možeš da pratiš strane sajtove koji prodaju SAAB delove i da polako prikupljaš na akcijskim prodajama ono što će ti trebati. Ja tako kupih kompletan set za veliki servis( oba lanca, lančanici, klizači itd) sa svim komponentama za 250 evra.
ex SAABotražitelj <9000CS>

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod simpson h » 30 Jul 2015, 20:43

A carina i pdv kad narucujes iz inostranstva?

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 20:47

simpson h je napisao:U jebote pa to znaci da kupim polovnjak sa 170k km i vec treba da razmisljam o soma investicije za vrlo kratko vreme(mali i veliki lanac), plus 500 LPG, plus 500 gume... Uhhhh, mora da se pravi drugacije racunica
Koji god auto da kupis moraces da ulazes ili da ga snazno platis ako si 100% siguran da je auto tip top jer takav auto se ili ne prodaje ili se placa, jedino ako ne kupis nov gde neces ulagati ali ce te ubiti sa redovnim servisima koje ce ti nametnuti kao uslov za garanciju. :sr:
Neves imati 1000e ulaganje u startu ulozices 70e za ulje i filter ulja, 50e filter vazduha, klime i goriva, pk kais 6e, plocice 70e
svecice 40e, ulje za kocnice 5e, ulje za menjac manuelni 30/40e i ulje za servo 30e i to je to.Sto bi odmah menjao lance i sve ostalo ako se ne cuju?Sto se guma tice njih bar vidis kakve su kada kupujes kola a i tu ima jeftinija varijanta npr wintera 225/45 R17 je 6500 komad a letnja tigar guma je 7100 komad nova sto je i vise nego povoljno u odnosu na miselin ili good year koje se krecuvod 22 do 28 000 komad za zimske i oko 15 000 komad za letnje gume.Plin ces ugraditi u bilo koji benzinac koji kupis ali to je to investicija koja ce se vremenom isplatiti...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 20:51

simpson h je napisao:A carina i pdv kad narucujes iz inostranstva?
Carina se ne placa za delove koje kupujes za svoj auto vec naplacuju samo PDV.I tu ima par mogucnosti ustede tako da nije toliko strasno(da ti neko preko kupi delove i donese ili posalje i tako ti ustedi postarinu i PDV, da ti prodavac dela stavi mnogo manju vrednost paketa i ustedibdosta na PDVu itd itd...)
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 20:57

stevak je napisao:
simpson h je napisao:U jebote pa to znaci da kupim polovnjak sa 170k km i vec treba da razmisljam o soma investicije za vrlo kratko vreme(mali i veliki lanac), plus 500 LPG, plus 500 gume... Uhhhh, mora da se pravi drugacije racunica
Možeš da pratiš strane sajtove koji prodaju SAAB delove i da polako prikupljaš na akcijskim prodajama ono što će ti trebati. Ja tako kupih kompletan set za veliki servis( oba lanca, lančanici, klizači itd) sa svim komponentama za 250 evra.

Za B207 nece moci nikada da nadje oba seta za te pare, dok sam na primer u Map tunu i Neo Brothersu video da nude oba seta za B205/B235 motore po ceni od 220/250e na svojim sajtovima...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 21:19

Evo ti spisak delova koji se menja kada se radi servis malog lanca i sta se samo menja kada se postuje vreme za servis kopirao sam email od Neo Brother Specialista sa spiskom delova i cenom(pise 90£ i to je cena za kupce iz Srbije jer posto nismo clanovi EU ne placamo VAT, na to ide jos postarina i placa se PDV u slucaju da nemas nikog da ti donese to iz Engleske)

Hi there,
 
Thank you for your email, please see below:
 
Chain - 90537370
Tensioner – 90537300
Chain Guide - 90537336
Chain Guide - 90537369
Chain Guide – 90537299
 
We supply the above cluster of part numbers as a balance kit for £90.00 plus vat
 
Many Thanks
 
Charlie Goodchild
Online Sales Assistant

Neo Brothers Ltd
+44 (0) 1992 719280
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod simpson h » 30 Jul 2015, 21:27

MAD SERB je napisao:
simpson h je napisao:U jebote pa to znaci da kupim polovnjak sa 170k km i vec treba da razmisljam o soma investicije za vrlo kratko vreme(mali i veliki lanac), plus 500 LPG, plus 500 gume... Uhhhh, mora da se pravi drugacije racunica
Koji god auto da kupis moraces da ulazes ili da ga snazno platis ako si 100% siguran da je auto tip top jer takav auto se ili ne prodaje ili se placa, jedino ako ne kupis nov gde neces ulagati ali ce te ubiti sa redovnim servisima koje ce ti nametnuti kao uslov za garanciju. :sr:
Neves imati 1000e ulaganje u startu ulozices 70e za ulje i filter ulja, 50e filter vazduha, klime i goriva, pk kais 6e, plocice 70e
svecice 40e, ulje za kocnice 5e, ulje za menjac manuelni 30/40e i ulje za servo 30e i to je to.Sto bi odmah menjao lance i sve ostalo ako se ne cuju?Sto se guma tice njih bar vidis kakve su kada kupujes kola a i tu ima jeftinija varijanta npr wintera 225/45 R17 je 6500 komad a letnja tigar guma je 7100 komad nova sto je i vise nego povoljno u odnosu na miselin ili good year koje se krecuvod 22 do 28 000 komad za zimske i oko 15 000 komad za letnje gume.Plin ces ugraditi u bilo koji benzinac koji kupis ali to je to investicija koja ce se vremenom isplatiti...
Sve si ti to lepo sracunao ali ako je 200k servisni interval za lanac onda bih ga menjao a ne cekao da se cuje. Makar sam miran narednih 180-200k. Sve ovo od navike na dizela i postovanja servisnog intervala za veliki servis. Ostalo valjda u glavi. Za taj mali lanac isto vazi ako je 100k servisni interval onda je i on u problemu. Znam ja da moram da ulozim u polovan auto, sasvim realno i normalno ali bas soma samo za motor mi nekako poskupo. Meni motor mora da bude besprekoran uvek i u svakom trenutku, jer mi samo dune da odem na pecanje i predjem 1000km. A dal je auto prljav, cuknut ovde ili onde, neka ogrebotina za to me realno boli uvo. Doduse volim da sve bude besprekorno kad kupujem ali vremenom se "opustim" :grin:

TAZZ mi je mnogo pomogao prostim telefonskim razgovorom, cas posla se presaltah sa razmisljanja o dizelu na benzince.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 30 Jul 2015, 21:37

Ne znam sta da ti kazem sam ces odluciti sta ces i kako ces sa svojim novcem, pomazemo koliko mozemo a ti skupljaj informacije pa pravi matematiku...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod MAD SERB » 15 Sep 2015, 14:01

Moja preporuka svim sadasnjim vlasnicima, a i buducim, B207 motora preventivna zamena zatezaca lanca balansnih osovina, sto pre to bolje.Ako se na vreme zameni menja se samo zatezac, a ako se ceka mora se menjati sve komplet, ne moram da napomenem da full set kosta 5x vise od zatezaca, da su ruke bar 2x skuplje i da ce za slucaj da se neki od klizaca polomi morati sve zivo da se skida ukljucujuci i karter i da se pere i cisti kako delovi klizaca kasnije ne bi napravili problem tako sto ce se skupiti na resetci/situ, smanjiti dosta protok ulja, ostaviti motor bez podmazivanja i napraviti ogromnu stetu na motoru, a druga opcija je pucanje lanca ili moze i da sklizne jer je labav, umrsi se sa velikim lancem i polomi dosta stvari...pa sad ko sta voli...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

ricile83
Postovi: 97
Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod ricile83 » 19 Mar 2018, 13:05

Pozdrav svima imao bih jedno pitanje u vezi...trenutno imam 93 1.9 tid 150ks 2005g ali bi u bliskoj buducnosti presao na turbo benzinca 20t 175ks ili 210, e sad moje bi pitanje glasilo do koje godine su motori B207 tj u koim modelima se nalaze i koji je najbolji benzinski motor na njemu i koji su za izbegavanje. Hvala unapred

ricile83
Postovi: 97
Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22

Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure

Postod ricile83 » 19 Mar 2018, 13:09

Dali taj B207 je ustvari pod oznakom Z20NET evo i LINKA ispod
https://www.automanijak.com/motori/opel ... -16v-175ks


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju