Saab 9-3SE 2.0t, 2001
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Da otvorim konačno predstavljanje automobila.
Imao sam [link_open=viewtopic.php?f=45&t=1125]problem[/link_open] na samom startu, uzrok je nađen ali još nije rešen.
Slike takođe ubacujem kad dođem do PC-ja a i automobila.
E sad, imam još pitanja: (za sad ovo) ventilator se pali na 99 stepeni (tako kaže kineski elm327 povezan sa Torque Pro) što je po meni visoka temperatura. Da li tako treba ili postoji štelovanje, ili termostat treba da se menja? Na Tojoti mi pali na 90 stepeni a u toku vožnje ide od 84 do 88 stepeni.
Inače, vožnja (iako ga nisam mnogo vozio) je odlična, stabilan je i udoban iako ima 16" točkove. Mislim, šta reći, avion u malom. Tek će biti utisaka, samo da ga se domognem.
Imao sam [link_open=viewtopic.php?f=45&t=1125]problem[/link_open] na samom startu, uzrok je nađen ali još nije rešen.
Slike takođe ubacujem kad dođem do PC-ja a i automobila.
E sad, imam još pitanja: (za sad ovo) ventilator se pali na 99 stepeni (tako kaže kineski elm327 povezan sa Torque Pro) što je po meni visoka temperatura. Da li tako treba ili postoji štelovanje, ili termostat treba da se menja? Na Tojoti mi pali na 90 stepeni a u toku vožnje ide od 84 do 88 stepeni.
Inače, vožnja (iako ga nisam mnogo vozio) je odlična, stabilan je i udoban iako ima 16" točkove. Mislim, šta reći, avion u malom. Tek će biti utisaka, samo da ga se domognem.
Poslednji put menjao 1 dana VladimirS, izmenjena 5 puta
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ventilator pali prvu brzinu na 99 stepeni, drugu na 105, i to je sasvim u redu.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
E to mi je bitno da znam. Dobro da je tako.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Kratka istorija: uvežen 2007-e iz NemačkU sa 75000 km (ima neki TÜV koji to dokazuje), imam i slike sa oglasa od tada. Takođe sam dobio i saobraćajnu dozvolu sa imenom nekog ''našeg'' i koliko sam video, proizveden je 2000-e a kupljen godinu dana kasnije (ne znam zašto onda stoji da je godina proizvodnje '01-e).
I prethodno napisano i sledeće sam prihvatio sa rezervom. Kilometraža je dizana za 100000 zbog carine i nije vraćana, tako da sad auto ima 230000 km (zato je i izgrebana plastika oko volana). Kaseta je menjana jer je palila grešku pa je stavljena nova a karter i poklopac skidani pre mesec dana, nije nađen mulj tj bilo ga je jako malo. Zamenjen je i PK kaiš (takođe pre mesec dana) na kojem je pisalo ''SAAB'' pa to valjda znači da je bio originalan a i u dobrom stanju je. U međuvremenu je izlupan po krovu i haubi od grada pa je farban ali prethodni vlasnik nije bio zadovoljan pa je stavio foliju.
Prodat je letos isto u Smederevu (priča je takva da čovek voli često da menja kola) a pre dve nedelje meni. Sve ovo zvuči prilično sumnjivo ali meni to nije bilo bitno pa sam progutao ''mamac''. Vreme će pokazati.
Ima par stvari koje treba da sredim (u unutrašnjosti plastike su malo izguljene i moram da nađem nešto da se smanje ogrebotine) i o tome ću obaveštavati ali o tom po tom.
Treba da se zameni plastika creva iberlaufa, našao na netu za sitne novce, samo da nađem način da mi stigne, plin mora da se ušteluje jer malo neravnomerno radi u leru iako odlično vuče, i nešto češe oko dela za turbinu u leru (kad se da gas ne čuje se) i to mora neko stručan da pogleda, da kasnije ne boli glava.
I prethodno napisano i sledeće sam prihvatio sa rezervom. Kilometraža je dizana za 100000 zbog carine i nije vraćana, tako da sad auto ima 230000 km (zato je i izgrebana plastika oko volana). Kaseta je menjana jer je palila grešku pa je stavljena nova a karter i poklopac skidani pre mesec dana, nije nađen mulj tj bilo ga je jako malo. Zamenjen je i PK kaiš (takođe pre mesec dana) na kojem je pisalo ''SAAB'' pa to valjda znači da je bio originalan a i u dobrom stanju je. U međuvremenu je izlupan po krovu i haubi od grada pa je farban ali prethodni vlasnik nije bio zadovoljan pa je stavio foliju.
Prodat je letos isto u Smederevu (priča je takva da čovek voli često da menja kola) a pre dve nedelje meni. Sve ovo zvuči prilično sumnjivo ali meni to nije bilo bitno pa sam progutao ''mamac''. Vreme će pokazati.
Ima par stvari koje treba da sredim (u unutrašnjosti plastike su malo izguljene i moram da nađem nešto da se smanje ogrebotine) i o tome ću obaveštavati ali o tom po tom.
Treba da se zameni plastika creva iberlaufa, našao na netu za sitne novce, samo da nađem način da mi stigne, plin mora da se ušteluje jer malo neravnomerno radi u leru iako odlično vuče, i nešto češe oko dela za turbinu u leru (kad se da gas ne čuje se) i to mora neko stručan da pogleda, da kasnije ne boli glava.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Po meni je Auto cisto 2001 godiste - ima svuda znakove Saab bez Scania + ove felne su isle samo 2001 godine
Rekao bih po svemu da je Anniversary paket opreme (jedino sto fali je carbon ili furnir tabla).
Ispravka: nije Anniversary paket - ne pise Turbo na sedistima, ovo je "klasican" SE paket (najvisi stepen opreme) - naravno kod Saaba nema skoro nikad full-fullova - to sam samo vidjao na nekim 900NG sa 2.5 V6 motorom.
Jedino sto se (po meni ne uklapa) da je nemacka prva zemlja isporuke - kod nemaca koza ide uvek sa grejacima sedista. Mozda je drugi vlasnik nemac uvezao?
Koza bez grejaca je uglavnom Italija i Holandija- ne kazem da je ovo gore u kamen uklesano, ali prilicno sam siguran da je tako
Rekao bih po svemu da je Anniversary paket opreme (jedino sto fali je carbon ili furnir tabla).
Ispravka: nije Anniversary paket - ne pise Turbo na sedistima, ovo je "klasican" SE paket (najvisi stepen opreme) - naravno kod Saaba nema skoro nikad full-fullova - to sam samo vidjao na nekim 900NG sa 2.5 V6 motorom.
Jedino sto se (po meni ne uklapa) da je nemacka prva zemlja isporuke - kod nemaca koza ide uvek sa grejacima sedista. Mozda je drugi vlasnik nemac uvezao?
Koza bez grejaca je uglavnom Italija i Holandija- ne kazem da je ovo gore u kamen uklesano, ali prilicno sam siguran da je tako
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Hvala na pojašnjenju. Da, to sam zaboravio. Dobio sam i tablu imitacije drveta, bile su izlomljene one hvataljke za usmeravanje vazduha pa je prethodni vlasnik zamenio sa ovom sivom, mada je i ona skroz cela i bez ogrebotina. Nemam pojma za istoriju pre uvoza kod nas, vrlo moguće. Možda sedišta i imaju grejače ali su dugmići sklonjeni? Glupo ali moguće. Kako da proverim da li ima ESP (sem da se klizam po nekom putu )? TCS nema, ali da li postoji mogućnost ugradnje?
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ne treba ti ni jedno ni drugo...
Treba samo pameti u glavi...
Ja imam i tcs i esp, pa mi ne znaci. Osim na ledu, a imam automatik, i kad ne stisnem W mod na menjacu onda pali TCS.
Dakle sve je u tvojoj glavi i nozi.
Jedino sto fali je...
Remap na 230HP i 330~350nm, da ide bas onako... lepo i tecno... i snazno, kao sto Saab i ide.
Sent from LG G2
Treba samo pameti u glavi...
Ja imam i tcs i esp, pa mi ne znaci. Osim na ledu, a imam automatik, i kad ne stisnem W mod na menjacu onda pali TCS.
Dakle sve je u tvojoj glavi i nozi.
Jedino sto fali je...
Remap na 230HP i 330~350nm, da ide bas onako... lepo i tecno... i snazno, kao sto Saab i ide.
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Slažem se potpuno, ali nekad glava zna da zakaže pa malo tehnologije nije na odmet.
Balavim na te brojke oko remapiranja ali preče stvari su sad u planu. Možda se žalim na glupost ali juče mi je posisao oko 10 litara plina na većinom otvoren putu. Mada, gazio sam ga, nije da nisam.
Osećaj je bio...pa ne znam šta da kažem...treća brzina, 60kmh, gas do pola naglo stisnut a on lepi za sedište do 110...mahinalno sam stisnuo do poda gas na oko 110kmh a on opet lepi kao da nisam stigao do 130/140, ne znam ni sam više...i sve na plin. Mogu da zamislim kako dere sa 200+ konja...
Balavim na te brojke oko remapiranja ali preče stvari su sad u planu. Možda se žalim na glupost ali juče mi je posisao oko 10 litara plina na većinom otvoren putu. Mada, gazio sam ga, nije da nisam.
Osećaj je bio...pa ne znam šta da kažem...treća brzina, 60kmh, gas do pola naglo stisnut a on lepi za sedište do 110...mahinalno sam stisnuo do poda gas na oko 110kmh a on opet lepi kao da nisam stigao do 130/140, ne znam ni sam više...i sve na plin. Mogu da zamislim kako dere sa 200+ konja...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Matematika je prosta...
Sve je u odnosima.
Trazis 500mg vazduha po detonaciji je 150NM obrtnog momenta...
500mg vazduha trazi cca 36mg goriva po detonaciji.
Imas 2500 obrtaja je 2500 detonacija. Pomnozi...
Pa je to potrosnja na 1 minut.
Pa pomnozi sa 60, koliko ima.sat minuta...
Cifra cca 5.4 miliona, pa podeli sa 1 mil da dobijes u kilogramima.
Dakle 5.4 kg goriva.
To je otprilike cca ~7.2L goriva[~1.32L=1kg].
Sa 2500rpm ides cca 115~120km/h...
Vidis matematika, fizika... hemija... pa dodjes do potrosnje...
Hahahhahahahhahahha
Sent from LG G2
Sve je u odnosima.
Trazis 500mg vazduha po detonaciji je 150NM obrtnog momenta...
500mg vazduha trazi cca 36mg goriva po detonaciji.
Imas 2500 obrtaja je 2500 detonacija. Pomnozi...
Pa je to potrosnja na 1 minut.
Pa pomnozi sa 60, koliko ima.sat minuta...
Cifra cca 5.4 miliona, pa podeli sa 1 mil da dobijes u kilogramima.
Dakle 5.4 kg goriva.
To je otprilike cca ~7.2L goriva[~1.32L=1kg].
Sa 2500rpm ides cca 115~120km/h...
Vidis matematika, fizika... hemija... pa dodjes do potrosnje...
Hahahhahahahhahahha
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
I to je pri konstantnom opterecenju, dakle konstantna brzina.
Svako ubrzanje, vise vazduha, vise goriva veca potrosnja...
Sent from LG G2
Svako ubrzanje, vise vazduha, vise goriva veca potrosnja...
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Al sam se....
Xxxxxxxxxxxxxxxxx...
Treba mi papir...
Sent from LG G2
Xxxxxxxxxxxxxxxxx...
Treba mi papir...
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Hahahaha, odlično opisano , ne bi meni palo na pamet da računam. Znam da sam sipao za 2000 plin a potrošen je bio na 265-om kilometru. Moram da se naviknem da, što automobil više daje, mora i da srazmerno toliko i potroši.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Lep 93og vozi i uzivaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ma to ti je odlicna potrosnje. Ne ocekuj manje, ako ga normalno vozis.... Uzivaj u autu, lep je
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Hvala! Tek će da se uživa
Ma, ovo je bilo ekstremno za mene, morao sam da stignem na posao u Kš do 15h, tako da štednja nije ni bila u planu, auto put od 140 do 160kmh, sem par radova na putu gde nije moglo više od 80kmh.
Ma, ovo je bilo ekstremno za mene, morao sam da stignem na posao u Kš do 15h, tako da štednja nije ni bila u planu, auto put od 140 do 160kmh, sem par radova na putu gde nije moglo više od 80kmh.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Stvarno super limuzina...a sta ces, uzivanje kosta. :)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- black
- Postovi: 81
- Pridružio se: 30 Okt 2014, 09:45
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
i ja se time slažemGRIPEN je napisao:Ma to ti je odlicna potrosnje. Ne ocekuj manje, ako ga normalno vozis.... Uzivaj u autu, lep je
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Zadnji lonac mi je produvao, ima neku malenu rupicu sa gornje strane. U leru drči, u vožnji se ne čuje iz kola...e sad, da li da se krpim ili da stavljam nov lonac? Gde, šta, kako? Svaki predlog je dobrodošao.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Nov lonac ima da se poruci kod Gazele Imasaf (ceka se oko 15 dana) - kvalitet kao prva ugradnja (jako tezak lonac)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Raspitaću se za cene ali i proveriti i postojeći lonac, jer ako je samo to mesto kritično, nema potrebe da se daju pare na nov iako bi to bila pametna investicija na duži vremenski period. Vreme će pokazati.
Nego..odem ja danas do kola, kako sam došao sa skupa tako sam ga i ostavio...a zaboravio sam da izvučem onaj prokleti ELM327 iz OBD konektora...dam ja kontakt, kad ono lampice nešto čkiljave, pomislih, jako je sunce pa ne vidim dobro. Okrenem ključ da upalim auto...kad su počeli releji da lupaju...usro sam se
Izađem napolje, kuckaju oni gore kod vozača, nešto zuji u prednjem delu motora, kuckaju i ovi unutra kod kvačila...izvadim ključ iz brave a oni ne prestaju... Izleteo sam napolje, skinuo klemu i ostavio auto tako. Posle sam vratio klemu, opet pokušao da dam kontakt i opet sve isto. Ni centralnu nije hteo da zaključa. Sva sreća pa sam ga upalio na kablove, posle je bilo sve kako treba. Zar je moguće da je jedan Elm mogao da ga isprazni toliko? Akumulator je već oštećen od silnog verglanja kad mi je crkla benzinska pumpa
Nego..odem ja danas do kola, kako sam došao sa skupa tako sam ga i ostavio...a zaboravio sam da izvučem onaj prokleti ELM327 iz OBD konektora...dam ja kontakt, kad ono lampice nešto čkiljave, pomislih, jako je sunce pa ne vidim dobro. Okrenem ključ da upalim auto...kad su počeli releji da lupaju...usro sam se
Izađem napolje, kuckaju oni gore kod vozača, nešto zuji u prednjem delu motora, kuckaju i ovi unutra kod kvačila...izvadim ključ iz brave a oni ne prestaju... Izleteo sam napolje, skinuo klemu i ostavio auto tako. Posle sam vratio klemu, opet pokušao da dam kontakt i opet sve isto. Ni centralnu nije hteo da zaključa. Sva sreća pa sam ga upalio na kablove, posle je bilo sve kako treba. Zar je moguće da je jedan Elm mogao da ga isprazni toliko? Akumulator je već oštećen od silnog verglanja kad mi je crkla benzinska pumpa
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Izgleda da jeste...napuni ga punjacem i teraj. Ako vidis da posustaje, kupuj nov, a auspuh zakrpi, moze on jos
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Bio sam danas do električara, kaže da nema potrebe da se puni ako je upalio i danas kako treba. Vozio sam ga nekih pedesetak km bez većih potrošača. Videćemo na zimu. Što se tiče auspuha, moram da nađem nekog krštenog, nepoznat mi je grad pa ne znam ko gde šta radi...bar ne još.
Pošto su mi plinske dizne kuckale kao nenormalne, uradio sam ono što sam i na prethodnom autu (Tojoti) - skinuo sam one konektore što ulaze u dizne (crvene boje) (valjda je to struja) i malo ih očistio, vratio, i sad se skoro pa ne čuju, tj. jako malo se čuje kad se digne hauba. Ne znam šta sam uradio ali je pomoglo.
Pošto su mi plinske dizne kuckale kao nenormalne, uradio sam ono što sam i na prethodnom autu (Tojoti) - skinuo sam one konektore što ulaze u dizne (crvene boje) (valjda je to struja) i malo ih očistio, vratio, i sad se skoro pa ne čuju, tj. jako malo se čuje kad se digne hauba. Ne znam šta sam uradio ali je pomoglo.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju