Problem sa paljenjem

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 16:39

Tek što sam juče kupio 9-3 2.0t iz 2001.-e godine, danas već peh. :kgld: Nisam ni stigao da ga predstavim gde treba.
Neće da upali. Vergla ali ništa. Jutros išao 40 km, vratio se, ostavio auto, i sad kad pokušavam da upalim, ništa se ne dešava... Kao da nema goriva, sipao sam još benzina sa pumpe ali cvrc...

HELP!!!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 16:48

Kaseta, Senzor radilice...

Pomeraju li se obrtaji kad verglas?


Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 17:10

Kaseta menjana pre tridesetak hiljada. Da, mrdaju do oko 1000 obrtaja, nešto manje.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 17:13

Auto ima ugrađen plin kojeg je u međuvremenu nestalo. Tako da ne mogu da ga palim na plin direktno.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 18:09

Ako obrtaljka daje znake zivota, onda nije senzor radilice. Ostaju DI kaseta, ECU ili benzinska pumpa. Za pocetak, proveri osigurac benzinske pumpe i osigurace ECU-a. Ako je sve u redu, proveri pritisak na rejlu: das kontakt na 10 sekundi, skines sa kontakta, odvrnes kapicu koja ce nalazi na rejlu izmedju druge i trece dizne, ispod se nalazi ventil nalik tubeles ventilu na gumi. Pritisnes srafcigerom ventil kao kad bi komsiji ispustao vazduh iz gume da mu napakostis kad krene ujutro na posao, ako sikne gorivo 10-20cm u vis, pumpa je u redu. Ako ne, riknula je. Ako nije pumpa, preostaju samo kaseta i ECU, nijedno nije dobro. Auto je T5 ili T7? Crvena ili crna kaseta?
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Problem sa paljenjem

Postod MAD SERB » 19 Apr 2015, 18:32

Crna kaseta B205 motor T7
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 19:02

Moraću ćaletu da objasnim jer sam morao da se vratim u Kš zbog posla. Auto je u Zr-u.
Kaseta je menjana a dobio sam i staru (crna). Problem sa starom je taj što se palila check engine lampica ali je auto radio normalno (tako kaže bivši vlasnik).

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 19:20

Do koliko idu obrtaji?
1000?

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 19:20

Treba da vrti cca 300 rpm~400 rpm...

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 19:20

Sve ispod... jok joooookk...
Ali, vidi kako.kaze zod.

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 19:21

Pumpa, varnica, su uslov za startovanje
T7 retko kad rikne.
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 19:22

Meni kad je riknuo senzor nije mrdao obrtaje uopste, zakucana skazaljka. Meni ovo vise lici na pumpu. Daj boze da je samo osigurac pregoreo. Tesko da je to, ali vredi probati.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 19:43

I ja tipujem na pumpu. U vožnji sam pa ću pojasniti još simtoma kasnije. Hvala i na ovome.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: Problem sa paljenjem

Postod Kolja » 19 Apr 2015, 21:14

A da probas da ga otkljucas zakljucas preko daljinca. mozda je imo zabrljavio

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 21:58

Probao (sasvim slučajno kad sam ulazio u kuću) ali ništa. Na plin ne mogu da upalim jer ga nema pa je malo teže eliminisati problem.
Mrda obrtomer oko sredine, varira, ali sad akumulator mora na punjač jer se od silog verglanja ispraznio. Izvađen je napolje, nadam se da nema zezancije sa kompom kao kad skineš noviji auto sa struje...

Ovako: posle jutarnje vožnje stajao je dva sata napolju i kada sam ga upalio on se posle desetak sekundi ugasio. Sledeće "kresanje" je bio upaljen samo dok sam držao ključ u paljenju. Svako sledeće kresanje je verglao slobodno, kao da nema benzina. Zato mi sve deluje da je možda problem oko benzinske pumpe. To tek sutra može da se proveri. Gde se nalazi osigurač pumpe ( u motoru sa vozačeve strane? Kod fara? Oni osuligurači unutra?) ??
Hvala svima koji su dali neku ideju, javiću se čim bilude bilo napretka.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 22:05

Unutra su osiguraci, sa leve strane table, pise ti na poklopcu sa unutrasnje strane koji je za sta. Imas jedan za pumpu i dva ili tri za ecu, ne secam se, proveri prvo njih. Proveri i relej benzinske pumpe, on je sa leve strane volana pod tablom, trebalo bi da je broj 11. Ako je i osigurac i relej u redu, i ako nema pritiska na rejlu, pumpa je za zamenu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 22:09

Kada das kontakt, treba da pumpa zuji.kratko...

Ako je 9-5, onda pomeri zadnju klupu, zabaci, ispod se.nalazi otvor u tepihu, shrafcigerom otvori poklopac, neka neko da kontakt, vidi da li zuji, nabija pritisak u crevo...

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 22:12

Nije 9-5, 9-3og sa T7. Kod mene pumpa ne cuje nikad, a nije se cula ni na 900ng. Cula se samo ova sa kojom sa kupio auto, pre nego sto je riknula.

Edit: aha, uvo na pumpu, tako bi morala da se cuje. Ako se cuje kroz sediste, to nije dobar znak.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 22:19

Uostalom, proveri brate prvo ono sto prvo ide po redu: pritisak na rejlu. Ako ga nema -> osiguraci. Ako su celi osiguraci -> relej. Ako je ispravan relej -> pumpa napolje i druga unutra.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 19 Apr 2015, 22:20

Auto je u Zr a ja u Kš, tako da će ćale da čačka. Pumpa se nije čula ni do tada (iako je samo 1 dan bio kod mene) a ne čuje mi se ni na Tojoti, što ne znači da se i ovde ne čuje. Gde je uopšte pumpa? podizao sam zadnja sedišta i ima neka rupa sa plastičnim poklopcem ali tamo ima samo par žica, ništa za vaditi napolje. onaj tepih dole mislim da ne može da se podigne.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod zodiac » 19 Apr 2015, 22:27

Nista ne diraj oko pumpe, uradi redosledom kako sam ti rekao. Proveri da li imas pritisak na rejlu, ako ga ima, onda je sa pumpom sve u redu i treba traziti dalje.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 19 Apr 2015, 22:33

Aj stisnite taj ventil.na.railu kod.dizni,.ako.shtrcne.gorivo, promenite kasetu.
Polazim od.pretpostavke da obrtaljka ide na.cca 350~400rpm pri verglanju

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 20 Apr 2015, 19:37

Moj otac je jako spor čovek tako danas nema ništa od rešenja. Nadam se da će sutra odšlepati auto do majstora da prekontroliše ono što on nije mogao/ne zna. Osigurači su prekontrolisani, ispravni su. Rekao mi je da je danas pri paljenju napisao nešto ATC PUMP na displeju, ali ja nisam siguran da je on to video. Da, deluje smešno.
Juče je pre svakog verglanja normalno pisao CHECKING...CHECK OK.
Prethodni vlasnik je ugradio neke ksenone pa je komp pri paljenju istih javljao neku greškuna dipleju, koja se lako isključivala. Samo da pomenem, možda znači (do se dešavalo otkad su ugrađeni, pre, tipa, 2-3-4 meseca).
Takođe, neko crevo na motoru (nalazi se gore kod poklopca motora gde piše SAAB), je labavo i slinilo je ranije ali ga je prethodni vlasnik malo sredio pa sad ne slini ali je i dalje labavo. I to da napomenem, možda ima neke veze.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa paljenjem

Postod TAZZ » 20 Apr 2015, 20:09

Nema veze. Umalo danas da zavrsim u Zr...

Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Problem sa paljenjem

Postod VladimirS » 20 Apr 2015, 20:22

Slučajno ili (ovim) poslom?


Povratak na “SAAB 9-3 I / 900NG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta