SAAB 9-5 AERO 2002
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Udzeko sam danas ECU stage 1 sto mi je Tazz odradio. Malo vozao, osetno bolje ide, deluje skroz ok... da li ostaje na stage 1, znacu kad napravim jedno 1000km...
Zamenio sam i silikonska vakum creva sa novim silikonskim vakum crevima i vratio crevo za bypass da ide preko ventila , odnosno na fabriku! Creva su , normalno, plava!
Zamenio sam i silikonska vakum creva sa novim silikonskim vakum crevima i vratio crevo za bypass da ide preko ventila , odnosno na fabriku! Creva su , normalno, plava!
All systems go, ready for takeoff!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
i uzivaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Plava, fuj. Imam ja crveni buzir ako hoces da prevuces preko creva, onda nista nece da se vidi :)))
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislim da je ova Stock
Ova je mislim Stage 1
Ova je mislim Stage 1
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Air mass demand Stage1
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Stage 1. Ubavo.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Je l' pada sajkaca do cetvrte? Topi gume i lamelu?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tek sad videh ovo. A sto, pobogu? Ja sam upravo iskljucio ventil, bolje radi nego sa njim. Imao si viska creva pa nisi znao sta ces sa njim, ili sta?GRIPEN je napisao:i vratio crevo za bypass da ide preko ventila , odnosno na fabriku! Creva su , normalno, plava!
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Skoro nikakva razlika... isprobavao sam ja to vise puta. Meni je svakako sad u mapi aktiviran fast throttle response...
Ovako je fabrika
Ovako je fabrika
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Prati li LPG? Bori li se LpgTech i hane sa AT13?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Videcemo, znas da mu treba vreme. Za sad radi sve...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ne da mi djavo mira. Uzeo sam zadnje gurtne rucne da zameni posto to nikad nije menjano, pa kad vec rasturam sve, uzmem i plocice iako realno mogu jos 20k. Uzeo sam Meyle zbog cene i trenutne dostupnosti. Mislim da ce biti ok za pozadi.
Ako nekom trebaju plocice, poklanjam. Zao mi da bacim. U pitanju je TRW, nista posebno alu uglavnom ne skripe. Ove odgovaraju i za e36 i e46 BMW i za Rover 75.
Ako nekom trebaju plocice, poklanjam. Zao mi da bacim. U pitanju je TRW, nista posebno alu uglavnom ne skripe. Ove odgovaraju i za e36 i e46 BMW i za Rover 75.
All systems go, ready for takeoff!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bozidare, sta bi sa potrosnjom ulja? Vidim da se nisi tamo prijavio za Eneos, jel na njega sumnjas ili? Ja bas od kad sipam eneos nisam imao nikakav problem sa motorom, dal slucajno ili ne nemam pojma. Dok sam sipao mobil stalno sam imao neka sranja.
Cak ova zadnja tura, presao sam oko 15K km i nisam dosipao nista!
Cak ova zadnja tura, presao sam oko 15K km i nisam dosipao nista!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jbm li ga. Preso sam na Motul. Trosi i njega ali manje nego Eneos. Ako ga peglam na autoputu 200, ili ga przim na magistrali, potrosi lepo, ako vozim normalno onda mnogo manje. Problem je i sto mi se sliva ulje na 2-3 meste , ne kaplje nigde ali ipak i tu gubi. Uglavnom, ode 1l na 8k, tako mi je od pocetka.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Saab-ovi ne ostavljaju masne fleke i uljne tragove...
Oni samo obeležavaju svoju teritoriju!
To je Fakat!
Oni samo obeležavaju svoju teritoriju!
To je Fakat!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
ovo prvi put čujemTAZZ je napisao:Saab-ovi ne ostavljaju masne fleke i uljne tragove...
Oni samo obeležavaju svoju teritoriju!
To je Fakat!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
All systems go, ready for takeoff!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
gde si uzo creva i koliko evropskih?
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kakav produktivan dan, moram da se pohvalim Nisam ni tako svoj auto, vec odradio 5 drugih. Tolko za ceo dan ne odrade neki majstori na glasu
Prvo zamenjeno ulje, filter ulja i vazduha na caletovom Focusu
Onda, na burazerovom Pugu zamenjen filter gasne faze, LPG i razradnjna zadnja kociona klesta posto mu je tocak blokirao! U toku sl nedelje moram da mu zamenim, svecice,kocione plocice jer su izgorele a valjlo bi i naci dr kociona klesta.
U medjuvremenu, stizu jos 2 pacijenta
Spacestar, zamena ulja, filtera ulja i filtera klime. U toku nedelje mora da se menjaju plocice i filter vazduha.
Colt, zamena ulja i filtera ulja. Kablovi i svecice u ocajnom stanju. Zamena u toku nedelje.
I na kraju, Ascona od buraza. Majstor menjao ulje i saipao vise nego sto treba. Izvadili visak i to je to
Mislim da sam zasluzio nekoliko ledenih piva, da uzivam u ostatku pravog prolecnog dana u rodnom kraju
Prvo zamenjeno ulje, filter ulja i vazduha na caletovom Focusu
Onda, na burazerovom Pugu zamenjen filter gasne faze, LPG i razradnjna zadnja kociona klesta posto mu je tocak blokirao! U toku sl nedelje moram da mu zamenim, svecice,kocione plocice jer su izgorele a valjlo bi i naci dr kociona klesta.
U medjuvremenu, stizu jos 2 pacijenta
Spacestar, zamena ulja, filtera ulja i filtera klime. U toku nedelje mora da se menjaju plocice i filter vazduha.
Colt, zamena ulja i filtera ulja. Kablovi i svecice u ocajnom stanju. Zamena u toku nedelje.
I na kraju, Ascona od buraza. Majstor menjao ulje i saipao vise nego sto treba. Izvadili visak i to je to
Mislim da sam zasluzio nekoliko ledenih piva, da uzivam u ostatku pravog prolecnog dana u rodnom kraju
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta