SAAB 9-5 AERO 2002

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 22 Mar 2015, 17:21

Udzeko sam danas ECU stage 1 sto mi je Tazz odradio. Malo vozao, osetno bolje ide, deluje skroz ok... da li ostaje na stage 1, znacu kad napravim jedno 1000km...


Zamenio sam i silikonska vakum creva sa novim silikonskim vakum crevima :lol: i vratio crevo za bypass da ide preko ventila , odnosno na fabriku! Creva su , normalno, plava! :lol:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod MAD SERB » 22 Mar 2015, 17:48

:vrm: i uzivaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod zodiac » 22 Mar 2015, 18:27

Plava, fuj. Imam ja crveni buzir ako hoces da prevuces preko creva, onda nista nece da se vidi :)))
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 22 Mar 2015, 18:33

Nebi, vise volim plavu, nekako je brza :pl:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod TAZZ » 22 Mar 2015, 19:26

Mislim da je ova Stock
20150322_191119.jpg
20150322_190941.jpg
Ova je mislim Stage 1
20150322_190925.jpg
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod TAZZ » 22 Mar 2015, 19:28

Air mass demand Stage1
20150322_191049.jpg
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod zodiac » 22 Mar 2015, 19:40

Stage 1. Ubavo.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 22 Mar 2015, 19:43

:odl: :drinks: :hvala:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod zodiac » 22 Mar 2015, 19:48

Je l' pada sajkaca do cetvrte? Topi gume i lamelu?
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod zodiac » 22 Mar 2015, 19:55

GRIPEN je napisao:i vratio crevo za bypass da ide preko ventila , odnosno na fabriku! Creva su , normalno, plava! :lol:
Tek sad videh ovo. A sto, pobogu? Ja sam upravo iskljucio ventil, bolje radi nego sa njim. Imao si viska creva pa nisi znao sta ces sa njim, ili sta?
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 22 Mar 2015, 20:00

Skoro nikakva razlika... isprobavao sam ja to vise puta. Meni je svakako sad u mapi aktiviran fast throttle response...
Ovako je fabrika :thumbup:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod TAZZ » 22 Mar 2015, 20:13

Prati li LPG? Bori li se LpgTech i hane sa AT13?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 22 Mar 2015, 20:31

Videcemo, znas da mu treba vreme. Za sad radi sve...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod TAZZ » 22 Mar 2015, 20:36

Wow...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 28 Mar 2015, 17:23

Ne da mi djavo mira. Uzeo sam zadnje gurtne rucne da zameni posto to nikad nije menjano, pa kad vec rasturam sve, uzmem i plocice iako realno mogu jos 20k. Uzeo sam Meyle zbog cene i trenutne dostupnosti. Mislim da ce biti ok za pozadi.

Slika



Ako nekom trebaju plocice, poklanjam. Zao mi da bacim. U pitanju je TRW, nista posebno alu uglavnom ne skripe. Ove odgovaraju i za e36 i e46 BMW i za Rover 75.

Slika
Slika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod MAD SERB » 28 Mar 2015, 18:37

:odl:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod Perkele » 29 Mar 2015, 10:42

Bozidare, sta bi sa potrosnjom ulja? Vidim da se nisi tamo prijavio za Eneos, jel na njega sumnjas ili? Ja bas od kad sipam eneos nisam imao nikakav problem sa motorom, dal slucajno ili ne nemam pojma. Dok sam sipao mobil stalno sam imao neka sranja. :uuc:
Cak ova zadnja tura, presao sam oko 15K km i nisam dosipao nista!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 29 Mar 2015, 11:11

Jbm li ga. Preso sam na Motul. Trosi i njega ali manje nego Eneos. Ako ga peglam na autoputu 200, ili ga przim na magistrali, potrosi lepo, ako vozim normalno onda mnogo manje. Problem je i sto mi se sliva ulje na 2-3 meste , ne kaplje nigde ali ipak i tu gubi. Uglavnom, ode 1l na 8k, tako mi je od pocetka.
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod TAZZ » 29 Mar 2015, 11:28

Saab-ovi ne ostavljaju masne fleke i uljne tragove...

Oni samo obeležavaju svoju teritoriju!

To je Fakat!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 29 Mar 2015, 11:31

Dal ima neki da nije musav
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
ahsirob
Drug Član
Postovi: 748
Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod ahsirob » 04 Apr 2015, 01:53

TAZZ je napisao:Saab-ovi ne ostavljaju masne fleke i uljne tragove...

Oni samo obeležavaju svoju teritoriju!

To je Fakat!
:smesko: ovo prvi put čujem :smesko:

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 05 Apr 2015, 13:59

Bar jos 10 konja :smesko:

Slika

Slika


Ovo nisam stavio, treba mi dizalica

Slika
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
nordic
Drug Član
Postovi: 459
Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod nordic » 05 Apr 2015, 20:43

gde si uzo creva i koliko evropskih? :odl:
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 05 Apr 2015, 20:52

Ebay, oko 70
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 AERO 2002

Postod GRIPEN » 11 Apr 2015, 15:00

Kakav produktivan dan, moram da se pohvalim :cool: Nisam ni tako svoj auto, vec odradio 5 drugih. Tolko za ceo dan ne odrade neki majstori na glasu :razz:

Prvo zamenjeno ulje, filter ulja i vazduha na caletovom Focusu

Slika


Onda, na burazerovom Pugu zamenjen filter gasne faze, LPG i razradnjna zadnja kociona klesta posto mu je tocak blokirao! U toku sl nedelje moram da mu zamenim, svecice,kocione plocice jer su izgorele a valjlo bi i naci dr kociona klesta.

Slika

U medjuvremenu, stizu jos 2 pacijenta :sr:

Slika

Spacestar, zamena ulja, filtera ulja i filtera klime. U toku nedelje mora da se menjaju plocice i filter vazduha.

Slika

Colt, zamena ulja i filtera ulja. Kablovi i svecice u ocajnom stanju. Zamena u toku nedelje.

Slika

I na kraju, Ascona od buraza. Majstor menjao ulje i saipao vise nego sto treba. Izvadili visak i to je to

Slika



Mislim da sam zasluzio nekoliko ledenih piva, da uzivam u ostatku pravog prolecnog dana u rodnom kraju :drinks:
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta