SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 18 Mar 2015, 18:20

Hahahahhahahahhahahahhahhahahhahahhha

Ruke.....
Hahahahhahahahahah

Osušile...
Hahahhaahhahahhaha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 18 Mar 2015, 18:24

Dakle moje pisanije za istegnutost se odnosilo na 2x5 motor...
2x4, 202 max istegnutost da je moje bi tolerisao cca 12~13mm.

Slajderi, klizaci su istroseni takodje garant... i to treba razmisljati da se promeni... kakvi su lančanici?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 18:24

GRIPEN je napisao:Tako neki majstori menjaju lanac...
da i onda kad neko ko ne zna ništa o autu kupi takav auto misli da ne valja marka. pa ni najobičniji, najjeftiniji auto se ne popravlja tako a ne neki koji važi za premijum! :rtfm: kako bih to po prstima mlatio te koji to rade :btn: :lp: :ljut: :psuje:
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 18:29

pa moje mišljenje je da su klizači, zatezači...šta već, istrošeni a da lanac nije istegnut, vidiš one slike prethodne, zupčanici su odlični, zubi nisu ni iskrivljeni ni pohabani. lanac sam natezao uzduž preko zupčanika i ne mrda uopšte iako je labav između 2 zupčanika, ako me razumeš šta hoću da kažem. da je lanac istegnut on bi morao da se popne na vrh zuba, ne bi mogao da stoji u podnožju kao što sada stoji
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod stevak » 18 Mar 2015, 18:45

A kad bi probao zategnutost sada kad je zatezač skinut? S obzirom da je zatezač navaren kako lanac ne bi lupao po deklu, to znači da je već bio istegnut ili da je već ranije imao neke druge luftove koji ne bi smeli da se tolerišu.
ex SAABotražitelj <9000CS>

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 18:47

pa ne znam, probaću i to. evo još nekih slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 18:50

Slika
Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 19:07

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 19:10

na biciklu je isti oblik lanca i zupčanik i kad mi se istegne lanac on počne da se penje na zube. ako ne menjaš popne se i do pola visine zuba. dok nisam znao to nisam menjao lanac nego i dalje vozio tako i onda je lanac pokrivio zube jer na vrhu su zubi tanji, slabiji i na kraju počne da preskače kad zapneš. kad dođe do toga onda je kasno...
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 19:11

dok sam vozio auto, zvuk motora je bio lep, mek, kad pipnem gas čuje se kao ,,viju'' nije bilo nikakvog lupanja, struganja, čangrljanja...
idem da obrusim ono što su oni pacijenti navarili pa ću sutra da uradim još neke testove
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Kolja » 18 Mar 2015, 20:52

Isto je bilo i na mom CCu pa puce lanac.Cangrljao je samo ladan a posle nista,prezubio je sam od sebe i na kraju prekinuo lanac. Scenario sa motorom se zna

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 21:28

e do :sp:
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 18 Mar 2015, 22:02

Stavi izduvnu, ili usisnu na nulu. Zategni u kontri drugu... mislim zategnes lanac izmedju bregastih, tako sto ces okrenuti bregastu onu drugu... pazi da ne sklizne.lanac, prezubci...
Vidi da li je.motor u fazi da li su bregaste na nuli obe.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 22:28

misliš jel uzupčen? treba da jeste. na onoj slici gde prstom pritiskam lanac poravnao sam zareze gore a zamajac je stao između dve linije
Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 18 Mar 2015, 22:31

a ovo sa kontrom misliš da uradim test zategnutosti i ispravnosti lanca natezanjem?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 18 Mar 2015, 23:01

Sta je.na slici?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 18 Mar 2015, 23:02

Pero...
Znas.li ti kako se zupci ovaj auto?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 00:42

ne znam, pitao sam sto puta i niko mi nije odg
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 19 Mar 2015, 07:20

S unutrasnje strane bregastih imas na prvom polumesecu zarez i ima zarez na samoj bregastoj. Poklopis ih. Izduvnu i usisnu... polako vrtis ali bez zatezaca moras da pazis da ne preskoci lanac na radilici, ili se zaglavi dole. Normalno vrtis brege bez svecica u autu. Kada tako lepo i pipavo dovedes bregaste u nulu, proveris dole radilicu da li je na nuli, remnica radilice valjda ima mali zarez, a na dekliju imas nišan, reper gde treba da bude.
Sad napames zaboravih, al mislim da izmedju bregastih treba da bude 13 ili 15 clanaka lanca. Provericu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 19 Mar 2015, 07:23

Ja kada zupcim, sa zatezacem, izvrtim remnicu na nulu, sa gedorom, pa onda proverim bregaste. Moze i sa bregastim, da vrtis, vilasti cini mi se 18 i 19 kluc, izduvna je valjda 18, a usisna 19... zaboravilo se. Moras da pazis da lanac ne preskace lancanike.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 08:47

OK. vrteću radilicu kao što je kad motor radi
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 19 Mar 2015, 09:11

Zatezac nazad vrAti pre toga. Preskocice
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:37

vratio sam. onda sam vrteo malo radilicu da legne. poravnao sam bregaste. ovako stoje istovremeno:
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:37

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 19 Mar 2015, 14:38

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju