SAAB 9-5 2.0T SE

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 06 Mar 2015, 18:03

Danas Boza doneo kobra pipu za Micu i uzorke vodova i srafova da napravim, skoro smo kompletni. Bozo mnogo hvala jos jednom, car si nevidjenih razmera!

A opet zahvaljujuci Bozi i njegovim preciznim informacijama na forumu od pre dve godine, pazario sam danas i ovo za Tazzovu i moju masinu, poslednja dva komada sa lagera u Lav autu:

Slika

I jos jedan bitan info, ovo me je bas kopkalo iz sve snage:

Slika

Dakle, dekl B202=dekl B205, sto znaci da na mom motoru vise nikad nece pisati jbn ecopower, zamenice ga stara dobra saab rebarca :dance2:

Danas je zavrsen i servis isparivaca plina, zamenjena membrana koja je bila u ocajnom stanju kao i creva za grejanje isparivaca, sve ok, ali mi jedna od dizni definitivno prekida, sasvim sam siguran da je ona na drugom cilindru, jer je zica potpuno ogoljena. Na zalost, koristim stare Zavoli Pan dizne, kad se zica ogoli, mora da se menja cela dizna, nije na konektor vec je zalivena. Prilicno glupo resenje, nove dizne su drugacije dizajnirane, ali resicu i to vec u ponedeljak.
Poslednji put menjao 1 dana zodiac, izmenjena 6 puta
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 06 Mar 2015, 18:04

Pazi na visine!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 06 Mar 2015, 18:31

Visinu dekla, mislis? Sutra uporedim. Pa ecopower u kantu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 07 Mar 2015, 09:33

:drinks:

Jel ce sa b202 poklopcom vako da izgleda?


Slika


Meni je ovo ubedljivo najlepsi poklopac dekla!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 07 Mar 2015, 09:47

Yea
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
Ivan Le
Drug Član
Postovi: 319
Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Ivan Le » 07 Mar 2015, 11:16

I za mene je ovo najlepši dekli :odl:
Biće to strašna mašina,samo napred :drinks:

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Perkele » 07 Mar 2015, 11:26

Kakvi ste vi carevi, kao da je bitno kakva je dekla na motoru... :kuuku: :wtf: :uuc:
A bajke tipa 230-260 konja i ta frljanja pa to je skroz smesno i neozbiljno! Ljudi koji se trkaju na 402 metra uloze 2000e da bi dobili 50 konja a kod vas zamenom mape dobijate 100 konja! :eek:

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 07 Mar 2015, 11:44

Vidi milenko...

Koliko ima aero tvoj? 250?
A ako ovaj ima isti air request, koliko on ima konja?
Matematika i fizika su ne umoljive, 3.1mgr vazduna 1NM.
1130mgr je 360NM. I to je tacka.
Formulu za racunanje HP nadji na netu. Ima i toga, peak rpm 5900@920mgr cini mi se... zaboravih.
Al nije vazno.
0.4~0.5 Bara punjenja i 1.1 Bar punjenja...
Nema razlike?

Ne vidim da je negde receno da je zamenom.mape Zod.dobio 100KS.
Sa 190HP SAAB TUN softwera, ima crvene 261gr dizne, otisao na cca 220~230HP i cca 350~360NM. Sto je MAX safe za GT17.
Covek uzeo TD04, dobice Hirsch mapu cca 245~250HP i 370NM Dalje je skupo igranje iz 2.0 motora. Preskupo.
Na 2.3 motoru, sa drugim injektorima, i Interkulerom i izduvom, gadjas 300HP i cca 450NM.
St 1 za B235R otprilike ides na 260HP i 420 NM.
Sve preko ST1 su investicije.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 07 Mar 2015, 13:15

Ja mislim milenko da si ti ovde ubedljivo najveci car...
:lol:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 13:20

GRIPEN je napisao::drinks:

Jel ce sa b202 poklopcom vako da izgleda?

Meni je ovo ubedljivo najlepsi poklopac dekla!
Upravo sam to zamislio, i meni je ovaj poklopac najlepsi, eno ga na terasi i cvari se u skidol gelu posto na sebi ima jedno pet slojeva farbe. Posle farbam u mat crnu otpornu do 800 stepeni, i montaza na glavudzu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 13:28

Perkele je napisao:Kakvi ste vi carevi, kao da je bitno kakva je dekla na motoru... :kuuku: :wtf: :uuc:
A bajke tipa 230-260 konja i ta frljanja pa to je skroz smesno i neozbiljno! Ljudi koji se trkaju na 402 metra uloze 2000e da bi dobili 50 konja a kod vas zamenom mape dobijate 100 konja! :eek:
Meni je bitno, povraca mi se od ovog ecopower od prvog momenta. Stvar ukusa, jebiga. Sto se snage motora tice, ima tu jos gremlina oko isporuke potrebne kolicine vazduha, moram da sredim i vakuume i creva interkulera, ali te pozivam da isprobamo auto vec sad, ovakav kakav je. Ja dobro znam kako izgleda 200+KS na 1700kg tezine, ovo sto je u saabu sada je totalno u tim okvirima, nema lazi ni prevare. A od ovoga kakav je sad moze samo bolje.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 07 Mar 2015, 15:08

Ima li ko poklopac viska? :-)

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 07 Mar 2015, 15:15

Sad će svi na stari poklopac
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 07 Mar 2015, 15:15

Hahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahah
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 07 Mar 2015, 15:17

Meni odgovara iz vise razloga :-) Estetski lepsi plus nema balansere odnosno B202 je u prevodu

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 15:28

Sve mi se vise cini da ce ovaj moj 9k da ode od mene sa ecopower poklopcem... Upravo pazario 2,5m Gates 3225 4mm creva, sad su vakuumi na redu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 07 Mar 2015, 17:13

ocu i ja b202 poklopac :luud:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 17:50

Cim montiram ovaj, i prebacim ecopower na 9k, dobijes.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 07 Mar 2015, 17:50

Hahahaha...
Taj daje 5 KS
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 07 Mar 2015, 18:16

Ma nemogu ja to da farbam...mnogo je to pipljivo za mene. ;)
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 21:50

Za mene nije:

Slika

:drinks:
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod dragan225 » 07 Mar 2015, 22:16

Extra ispalo :odl: kad smo vec kod dekla, da li se sjebe dihtung prilikom skidanja, htio bih da provjerim lanac pa da vidim da li odmah i dihtung drugi da trazim?

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod GRIPEN » 07 Mar 2015, 22:39

Kako je dobro ispalo! Fenomenalno. Sta si mu tacno radio?
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 22:48

Prvo skidol, onda pranje puskom, pa odmascivanje nitro razredjivacem. Prvo sam pokusao celog da ispoliram, ali je to nemoguca misija zbog kanala. Onda sam ga nanovo osmirglao, prespricao mat crnom otpornom na temperature do 800 stepeni, ugrejao dekl sa donje strane fabrickim fenom na 400 stepeni da se ne pokrivi, a onda je drugar slajfericom povratio natpise i rebra. A dobio sam i ovo na poklon, posto je drug stari opelas, konacno neka korist i od tog hobija:

Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 07 Mar 2015, 22:49

dragan225 je napisao:Extra ispalo :odl: kad smo vec kod dekla, da li se sjebe dihtung prilikom skidanja, htio bih da provjerim lanac pa da vidim da li odmah i dihtung drugi da trazim?
Dihtung uvek ostane ceo, ali nikad ne valja. Nabavljaj drugi.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 1 gost