SAAB 9-5 AERO 2002
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jel moguce da jedini ja ne mogu na plin preko 200km/h?
Sta mi predlazete, imam tomaseto antarktik, predpostavljam da je problem u diznama koje su zute i da bih trebao neke ozbiljnije da stavim?
Sta mi predlazete, imam tomaseto antarktik, predpostavljam da je problem u diznama koje su zute i da bih trebao neke ozbiljnije da stavim?
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Stavi hana a+ dizne.. plave.. mislim da su 60hp po dizni..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bili smo malko nevaljaliGRIPEN je napisao: I da je razumemo, ovo nije max, moglo je jos malo sigurno!
Mogli bi na pa taman usput da vidim kako izgleda
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jel ima negde u Srbiji tih dizni? Jel ima neka zamena kod Karica za hana a+? Ja kad sam uzimao najjace su bile te zute, hana valjda!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Borko, slucajno sam skroz... nisam imao razloga da brisem , a nisam ni znao da mogu sad kad znam.... Mogli bi nego nesto sam s vremenom kratak... aj da se dogovorim za npr sl vikend da napravimo neko druzenje kao pre...
Milenko, neznam da li ti je to samo do dizni. Konstantan pritisak plina + brze dizne su potrebne za dobar rad. Meni kad su skoro trebale Hana A+, kad sam uzeo 4 nove , nisu u Karicu ni znali da imaju. Onda ih je iscimao Babic pa su iskopali od nekud 2 i posle jos 2! Sad imaju neke nove Hana Gold. To su ustvari iste dizne samo u njih mogu da se stavljaju nozzle razlicitih velicina, pa tako u odnosu na potrebu stavljas nozzle razlicitih promera. Da bi bila kao A+ ide bez nozzle i tako ima najveci protok i iste karakteristike kao A+. Cena je mislim 25e komad.
Milenko, neznam da li ti je to samo do dizni. Konstantan pritisak plina + brze dizne su potrebne za dobar rad. Meni kad su skoro trebale Hana A+, kad sam uzeo 4 nove , nisu u Karicu ni znali da imaju. Onda ih je iscimao Babic pa su iskopali od nekud 2 i posle jos 2! Sad imaju neke nove Hana Gold. To su ustvari iste dizne samo u njih mogu da se stavljaju nozzle razlicitih velicina, pa tako u odnosu na potrebu stavljas nozzle razlicitih promera. Da bi bila kao A+ ide bez nozzle i tako ima najveci protok i iste karakteristike kao A+. Cena je mislim 25e komad.
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ustvari nije bas tako, slagao sam... Hana Gold su zamena za sve osim za plave A+
evo tabele:
Babic bas hvali LPGTECH-ove Dragon dizne i on ih u svaki auto koji tako nesto zahteva ugradjuje. One su sigurno jeftinije, neznam tacno koliko su...
evo tabele:
Babic bas hvali LPGTECH-ove Dragon dizne i on ih u svaki auto koji tako nesto zahteva ugradjuje. One su sigurno jeftinije, neznam tacno koliko su...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Moj glas za Dragone...
Imaju protok dobar, i brze su
Imaju protok dobar, i brze su
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
I naravno LPGTECH...324OBD...
Skoro sam ja razvukao Aera na 220~225 u ubrzanju... al tu stadoh, setih se matik, nisam menjao ulje u menjacu i losije zimske gume
Skoro sam ja razvukao Aera na 220~225 u ubrzanju... al tu stadoh, setih se matik, nisam menjao ulje u menjacu i losije zimske gume
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sad slucajno nadjoh na [link_open=http://www.lpgshop.co.uk/lpgtech-dragon ... tors-rail/]OVOM[/link_open] britanskom sajtu za prodaju LPG opreme, neko sa Saab-om od 260ks je navodno nahvalio ove dizne
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Konacno zamenjen set i druk...ujedno zamenjen i alnaser sa remontovanim, cisto onako. Hteo sam i servo letvu da menjamo posto moja ima lufta, al sam doneo pogresnu
Ustanovljeno da je desni nosac puko skroz
Rezervni mi je u Kraljevu, tako da je vracen stari, pa cu sledeceg vikenda kad budem iso kuci po slaninu, suvo meso i letnje gume da zamenim i nosac.
Vise nema odvratnog zvuka druk lezaja, a kvacilo ide ko u dzem, pa je osecaj ko da vozim punta
Ustanovljeno da je desni nosac puko skroz
Rezervni mi je u Kraljevu, tako da je vracen stari, pa cu sledeceg vikenda kad budem iso kuci po slaninu, suvo meso i letnje gume da zamenim i nosac.
Vise nema odvratnog zvuka druk lezaja, a kvacilo ide ko u dzem, pa je osecaj ko da vozim punta
All systems go, ready for takeoff!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Sada si miran narednih 100000km i više.
A osećaj kao da si kupio novi auto
A osećaj kao da si kupio novi auto
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tako nekako valjda , mada ne znam kakav je to osecaj...
Poslednji put menjao 1 dana GRIPEN, izmenjena 26 puta
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
To je kao ono kad ti kazu za rodjendan "da nam zivis jos sto godina" , a svi znaju da je nemoguce...
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Zamenjan nosac motora
Koja promena...strasno! Sad je motor na leru skroz miran, nema vibracija na volanu, nema tresenja pri polasku sa skroz malih obrtaja u 1 i 2 brzini., nema cimanja prilikom naglog saltanja... Ma drugi auto! Trebao sam to odavno da odradim...
Stavljene i letnje gume. Uzeo sam one "stare" o kojima sam pisao.
Bridgestone Potenza RE050A 235 45 17 94Y
Ja nisam naso nikakve znake starenja na gumi. Izgleda apsolutno isto kao ona od 2014god... Namontirano, izbalansirano... Ne bruje, ne bacaju. Sve kako treba. Inace guma je malo tvrdja al takav je model. Uglavnom, na suvom drzi u krivini fenomenalno. Tolko sam do sad stigo da primetim. Sve u svemu, extra zadovoljan posle predjenih 250km. Zao mi je sto nisu jos 2 imali...
Koja promena...strasno! Sad je motor na leru skroz miran, nema vibracija na volanu, nema tresenja pri polasku sa skroz malih obrtaja u 1 i 2 brzini., nema cimanja prilikom naglog saltanja... Ma drugi auto! Trebao sam to odavno da odradim...
Stavljene i letnje gume. Uzeo sam one "stare" o kojima sam pisao.
Bridgestone Potenza RE050A 235 45 17 94Y
Ja nisam naso nikakve znake starenja na gumi. Izgleda apsolutno isto kao ona od 2014god... Namontirano, izbalansirano... Ne bruje, ne bacaju. Sve kako treba. Inace guma je malo tvrdja al takav je model. Uglavnom, na suvom drzi u krivini fenomenalno. Tolko sam do sad stigo da primetim. Sve u svemu, extra zadovoljan posle predjenih 250km. Zao mi je sto nisu jos 2 imali...
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Odlican posao, i stvarno steta sto nisi mogao da dodjes do sve cetiri. Bridgestone inace jeste malo tvrdja guma, to sa stajanjem nema veze. Zato traje dva puta duze od Michelina, na suvom se ponasa mozda i bolje, na mokrom je Michelin bog i otac.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 110
- Pridružio se: 20 Feb 2014, 19:05
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
... mene interesuje da li 235/45 R17 kaci negde na 9-5 Aero .
Posto meni 225/45 R17 nekako deluju sitno .
Posto meni 225/45 R17 nekako deluju sitno .
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
meni trese volan na leru znaci to je nosac? cek koji je to sto si promenio i dal je isti za obican i aero model?
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Proveri sve nosace... Ja sam promenio sad onaj sto je ispod kutije s relejima.
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Zile, na naocarku, odnosno na 9-5 aero od 2006 god idu 235 45 17. Razlika u udobnosti je dovoljan razlog da predjes na tu gumu. Plus to sto bolje izgleda... Probaj pa ces videti. Ko god je probao nije se pokajao. Jedino sto je jedno 1-2k skuplja od 225, ali mislim da se isplati..Zillcompany je napisao:... mene interesuje da li 235/45 R17 kaci negde na 9-5 Aero .
Posto meni 225/45 R17 nekako deluju sitno .
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju