SAAB 9-5 2.0T SE

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 25 Feb 2015, 11:37

230-240 konja na 1500-1700 nije neka zver. Za preticanje ok ali to da ce jesti zdratigume i cupati trapove znam da nece jer ne moze.
Imam taj setup u autu,ide lepo ali nista specijalno

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 25 Feb 2015, 17:57

Ako neko nabada papucicu na 2000rpm, ima da slajfa, i prva i druga, a mozda i treca ako su losije 16. Gume...
Trap ima da strada na 9-5 ako se vozi tako kako prica Zod.
Homo zglobovi, sileni...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 25 Feb 2015, 17:59

@Kolja...
Kukao si i dramio sto auto shlajfa 3 brzinom kad potopis...
Da li gume tada stradaju, trap? Ne?
Ok...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 25 Feb 2015, 19:14

Jeste proklizavao zato sto je pozadi imao 500kg i bio podignut napred kao jarac i sa plasticnim gumama.Dal se nesto pokarabasilo ne znam ali znam da to kasnije nije mogao. Da ne idemo u off,za cruising i preticanje je super

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 25 Feb 2015, 20:15

TAZZ je napisao:Ako neko nabada papucicu na 2000rpm...
Nabada.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Bagzi93 » 25 Feb 2015, 20:28

zodiac je napisao:
Nabada.
Dobio Nik kolegu :lol:

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 25 Feb 2015, 20:54

Na 2k rpm kad nabode u drugoj na 1700kg i 360NM ima da shlajfa samo tako 16kinja...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 25 Feb 2015, 21:18

Ne mogu na 17" felne da me ubijes. Taman sam se navikao na udobnost, 16 je prava mera za ovaj auto, taman mesa koliko treba. Na 900ng sam prvo pokidao desnu poluosovinu, zamenio obe onim jacim sa 9-3, tu mi je crkao krst poluosovine na povratku sa puta od 600km. A ja navike tesko menjam, isto ko i ovi sto kucaju do voze :))) Kardan je majka.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod MAD SERB » 25 Feb 2015, 21:27

zodiac je napisao:
TAZZ je napisao:Ako neko nabada papucicu na 2000rpm...
Nabada.
Bice to mrtva trka, takmicenje za 'olovnu nogu' kluba :smesko: :smesko: :rsp:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 27 Feb 2015, 17:03

Danas obavljen delimican servis plina, promenjen MAP senzor koji je riknuo, i oba filtera. Plinadzija rekao da prvo probam ovako, pa da mu javim sta se desava, kako bi znali sta nas dalje ocekuje od radova, a i da ne gomilam bespotrebno troskove (vrlo fer pristup). Dizne su slabije, kaze da ih ne vredi cistiti u ovoj fazi, da vozim ovako dok ne riknu totalno (ovo mi je malo sumnjivo, zatrazicu second opinion). Auto na plin ide gotovo isto kao i na benzin, bar je tako bilo prvih 15km, onda je poceo missfire, knockovi, uzas pri naglom ubrzavanju. Ili je jedna od dizni potpuno zakazala, sto nije verovatno, ili se membrana isparivaca razvukla kad se ugrejala, pa ne vrsi funkciju. Uglavnom, u ponedeljak menjamo membranu i videcemo da li je neka od dizni opalila, ali ako ovako ide na plin kako je isao tih prvih 15km, ovaj auto se nece bas naraditi na benzin.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 28 Feb 2015, 20:24

Danas saab bio u Tazzovoj sumi. I dobio 230KS/360nm. Mapa vrlo pametno osmisljena, najveci obrtni pumpa od 2300 do 4500rpm, kao da vozim novi bmw dizel od 3000 kubika, kamionski obrtni moment. Turbina pocinje mnogo ranije da pumpa, sisti sabonja kao pobesneo, divota. E da, vise nema CE, ni problema sa lambdom, pobrljao transfer moje mape prosli put, pa je sad i to reseno. Ovo je mnogo, mnogo, mnogo bolje. Hteo i da mi ukine open sid da gledam kud vozim, nisam dao, borio se kao lav :))) Saab je dobio i levi zmigavac, saab/scania znak sa zadnje haube i jos neke sitnice. Hvala Igore, again.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 28 Feb 2015, 21:51

Uzivaj.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 28 Feb 2015, 22:12

Cuvaj sad da maleni turbo ne prosvira od mapiranja. Jesi li proverio lanac radi predostroznosti?

tiso
Drug Član
Postovi: 277
Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod tiso » 28 Feb 2015, 22:14

Kakav bmw, sr... svapsko... :thumbdown: .... Tazz ne znaju izgleda svi pricu o duelu sa alpinom uz Bubanj.... :kita:

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 28 Feb 2015, 22:25

Alpina je prica za sebe. . . Da je BMW sranje ne bih se slozio,budimo realni iako volimo SAAB
E60 535d :-)

tiso
Drug Član
Postovi: 277
Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod tiso » 28 Feb 2015, 22:28

Od bmw samo 850csi, e38 i e39....ostalo pogotovu novije ravno k..., bar po izgledu...i naravno samo benz...

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 28 Feb 2015, 22:33

A 635 prva sestica pa E32 long itd Sve je stvar ukusa,kazem opet 535d i aero 95 dan i noc.
Kad je izasla prva 95,E39 ga je dobio po svemu. Saab je tu stao a nazalost ili ne BMW otisao mnogo,mnogo dalje. . .

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Bagzi93 » 28 Feb 2015, 22:34

E60 535xd. Usinuo sam vrat kad je drug potegao :)

Sent from my MB525 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 28 Feb 2015, 22:35

535d je twin turbo 3L R6 motor...
A imao bi zestok problem sa 2.3T motorom na istom pritisku turbine...
Cak bi imao problem i na 1.4Bar pritisku turbine, jedne... TD04HL...

A da je E60 535d dobar, jeste...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 28 Feb 2015, 22:36

Ma da je BMW dobar...
Jeste...
A alpina B10 je imala problem...
A ja u 9kCS u MapTun Stage3 spec. 265/400
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 28 Feb 2015, 22:38

Kolja je napisao:Cuvaj sad da maleni turbo ne prosvira od mapiranja. Jesi li proverio lanac radi predostroznosti?
Ostavio Tazz limitere u softveru, nece. Lanac je nov, to mi je rekao prethodni vlasnik, presao 14.000km, ali provericu svakako.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 28 Feb 2015, 22:39

Kolja je napisao:Cuvaj sad da maleni turbo ne prosvira od mapiranja. Jesi li proverio lanac radi predostroznosti?
Mapa je uradjena da ima max snagu na 4800~4900 rpm, i onda obara... na cca 200ks na 5800 rpm.
Bas iz predostroznosti.
A tu mapu sam ja bez limitera vozio vise od 30k km[od 1600rpm ~360nm pa do 5000rpm, a snaga do cca 250ks] turbo izdrzao svih 30~40k km... riknuo na 270/400 kad sam navrteo na 5.5k rpm i tako peglao... duze vreme...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod zodiac » 28 Feb 2015, 22:40

tiso je napisao:Kakav bmw, sr... svapsko... :thumbdown: .... Tazz ne znaju izgleda svi pricu o duelu sa alpinom uz Bubanj.... :kita:
Ti decko mora da se salis. Uozbilji se, nemoj da pises ovakve stvari, zapamtice ti neko pa ce te zajebavati kad ostaris i naucis se. Za BMW mozes da napises sve, samo ne da je sranje.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod Kolja » 28 Feb 2015, 23:10

Ova mapa u njemu na 230ks 360nm a kod mene 225ks 330nm minijaturna razlika. Na tvom autu je davno menjan turbo proveri i njega.

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5 2.0T SE

Postod TAZZ » 28 Feb 2015, 23:14

Ima TD04, pa kad mu zvizne turbo, moze stavi Micu...
Ma.moze da traje 10k~50k km...
Ali treba da proveri u svakom slucaju.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 2 gosta