PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Sve vezano za Trap i Donji postroj Automobila
Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod Slavisacs » 20 Avg 2013, 15:46

Osnovne oznake
Primer: 195/65 R15 86 H

Znacenje:

195 - Sirina pneumatika (gazece povrsine - protektora) u milimetrima.

65 - Profil pneumatika - odnos izmedju visine bocnog zida i sirine gazeće povrsine (protektora) izrazen u procentima. U ovom slucaju, visina je 65% sirine pneumatika.

R - Oznacava radijalnu konstrukciju.

15 - Precnik felne (u incima - colima).

86 - Indeks opterecenja, koji vam omogucuje da izracunate maksimalno opterecenje iz tabela. Broj 86 znaci da ovaj pneumatik moze izdrzati maksimalnih 530kg opterecenja.

H - Indeks brzine. Slovna oznaka koja oznacava maksimalnu brzina koju pneumatik moze izdrzati pri dozvoljenom opterecenju, u nasem slucaju 210km/h.

Znacenje:

TUBELESS - Pneumatik bez unutrasnje gume pumpane vazduhom pod pritiskom.

TREADWEAR - Treadwear je relativni indikator potrosnje gazeceg sloja pneumatika koji pokazuje koliko ce jedan pneumatik (sara) trajati duze od drugog pri istim uslovima koriscenja.

TRACTION - Oznacava sposobnost zaustavljanja na mokrom putu na pravoj liniji mereno u standardom kontrolisanim uslovima.

TEMPERATURE - Indikator temperature pokazuje koliko su pneumatici otporni na porast temperature. "A" je najvisa, a "C" najniza ocena.

Dodatne oznake :

DOT - Datum proizvodnje. Na primer: DOT 1405 = proizvedeno u 14. nedelji 2005. godine. Prilikom kupovine obratite paznju na ovaj podatak.

M+S - (Mud + Snow) Na zimskim i all season pneumaticima. Na all season pneumaticima oznacava da se pneumatik moze koristiti i kao zimski pneumatik. M+S=mud and snow (pneumatik za blato i sneg).

TL - (Tubeless) Pneumatici koji nemaju unutrasnju gumu.

TT - (Tube Type) Pneumatici sa unutrasnjom gumom

Made in - zemlja proizvodnje.

RF - (Reinforced) Ojacan pneumatik.

XL - (Extra Load) Pneumatik za veca opterecenja.

TWI - (Tread Wear Indicator) Indikator istrosenosti pneumatika – ukazuje kada je pneumatik potrebno zameniti.

C - Pneumatici za laka teretna vozila (kombi) npr. 195 R15 C

E 10 - Evropski homologacioni broj (broj oznacava zemlju homologacije). U nasem slucaju 10 označava da je pneumatik homologovan u SRB.

-Indeksi brzine-
Indeks brzine oznacava maksimalnu brzinu u km/h za koju je pneumatik testiran,imamo sledece indekse:

N - 150km/h
Q - 160km/h
R - 170km/h
S - 180km/h
T - 190km/h
U - 200km/h
H - 210km/h
V - 240km/h
W - 270km/h
Y - 300km/h
ZR - preko 240km/h


Indeksi nosivosti :
71 -345kg
72 -355kg
73 -365kg
74 -375kg
75 -387kg
76 -400kg
77 -412kg
78 -425kg
79 -437kg
80 -450kg
81 -462kg
82 -475kg
83 -487kg
84 -500kg
85 -515kg
86 -530kg
87 -545kg
88 -560kg
89 -580kg
90 -600kg
91 -615kg
92 -630kg
93 -650kg
94 -670kg
95 -690kg
96 -710kg
97 -730kg
98 -750kg
99 -775kg
100- 800kg
101 -825kg
102 -850kg
103 -875kg
104 -900kg
105 -925kg
106 -950kg
107 -975kg
108 -1000kg
109 -1030kg
110 -1060kg
Takodje veoma koristan kalkulator,koji moze da vam kaze otprilike,sta gubite,a sta dobijate,stavljanjem drugih dimenzija pneumatika i felni [link_open=http://www.tacomaworld.com/forum/tireca ... -195-65r15]TIRE SIZE CALCULATOR[/link_open]

U ovoj tabeli su prikazane sirine felni i koje sirine pneumatika idu na njih....Vec sam kacio u felnama,ali nije lose da bude i ovde :wink:( inchi su joti ) :thumbup:
Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci

Postod Slavisacs » 21 Avg 2013, 17:14

Kolika je dozvoljena starost gume kada se kupuje? Ovo je jedno od najčešćih pitanja koja se postavlja prilikom kupovine guma. Odgovor na ovo pitanje jednako je zanimljiv i za kupce i za prodavce. Kupci žele kvalitetan proizvod, a prodavci imaju velike probleme da objasne da gume nisu kvarljiva roba i da ostaju „sveže“ i ako više godina stoje na polici. Starost guma u trenutku kupovine nije nigde zakonski regulisana jer stanje u kome se gume nalaze zavisi od pravilnog skladištenja guma. Zato se propisuju samo uslovi skladištenja i krajnji rok posle koga se gume ne smeju prodavati. Prenosimo preporuke nacionalnih udruženja prizvođača guma iz najrazvijenijih zemalja sveta.

Britansko udruženje proizvođača proizvoda od gume – The British Rubber Manufacturers Association (BRMA) preporučuje svojim članovima da gume koje nisu korišćene ne bi trebalo stavljati u upotrebu ako su starije od 6 godina, a da bi sve gume koje su starije od 10 godina od datuma proizvodnje trebalo zameniti.

Krajnji rok u kome se gume smatraju novim, uz obavezu propisnog skladištenja i kao takve mogu prodavati je 6 godina (Uzanse BS AU 50 Velika Britanija).

Udruženje japanskih proizvođača auto guma (Japan Automobile Tire Manufacturers Association – JATMA) preporučuje kupcima da redovno kontrolišu gume posle 5 godina da bi se utvrdilo da li se i dalje mogu koristiti, a da bi sve gume, uključujući i rezervne gume, koje su proizvedene pre više od 10 godina trebalo zameniti novim.

Gume su nove ako su stare do pet godina tvrde u Savezu nemačke gumarske industrije, Savezu industrije automobilskih guma i Udruženju vulkanizera Nemačke. Po isteku roka od 5 godina, mogu se i dalje prodavati, ali ih pre prodaje moraju pregledati stručnjaci ili se mora dobiti mišljenje proizvođača.

Ono što je zajedničko svima je važnost uslova u kojima se gume čuvaju. Uslove skladištenja propisuje Evropska tehnička organizacija za gume i felne (European Tyre and Rim Technical Organization). Propisno uskladištene gume ne smeju biti izložene sunčevim zracima, visokim temperaturama, velikim oscilacijama temperature, vlažnosti, agresivnim hemikalijama, uljima, ozonu itd. Gume obično kupujete od vulkanizera koji uglavnom ne drže velike zalihe guma već ih dopremaju iz velikih magacina veleprodavaca. Veleprodavci dobro znaju kako gume treba čuvati i, ako se obratite proverenim vulkanizerima, možete biti sigurni da su gume pravilno skladištene.

Pri kupovini gume, prvo pogledajte datum proizvodnje koji je utisnut na gumi i koji izgleda ovako:

Slika

U ovom slučaju DOT 3805 znači da je guma proizvedena u 38. nedelji 2005. godine.


Još jednom ponavljamo: gume se mogu smatrati novim ako nisu starije od 5 godina, uz uslov da su pravilno skladištene. Po isteku roka od 5 godina, mogu se i dalje prodavati , ali ih pre prodaje moraju pregledati stručnjaci ili se mora dobiti mišljenje proizvođača. Sve gume starije od 10 godina od datuma proizvodnje bi trebalo zameniti.
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci

Postod kd23se4 » 21 Avg 2013, 17:19

Na zapadu je zakonom zabranjeno prodavati pneumatike stare preko 3 godine kao nove, tako da bih pre uzeo to kao merilo

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod AERO » 06 Sep 2013, 17:56

Prosirio sam naslov ove teme na "preporuka/diskusija" pored tehnickih podataka,sa ciljem da ovde ucimo,preporucujemo i savetujemo jedni druge oko guma.
Ide zima,a inace su takve price uvek aktuelne,pa da probamo to da grupisemo na jedno mesto kako bi mogli da citamo bez puno trazenja. :sr:
Dakle pisite : koje dimenzije vozite,kako ste zadovoljni,kako trpe vruc asfalt, kisu,sneg,gde ih nabavljate,cene.....i sve sto moze da pomogne drugim clanovima.

Ajd :drinks: ....i naravno :thk:


Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod kd23se4 » 06 Sep 2013, 18:37

Evo ja cu da krenem:

na 900ki 185/65 R15 - Goodyear Ultragrip 7+ :ten: , nazad jos od starog vlasnika Bridgestone Blizak 22

na 9-3ci isto 185/65 R15 - Dunlop Winter sport 3D.....onako nisu lose, ali navikao sam na bolje - malo lakse proklizaju na jaci gas, prosle sezone posto su me odusevile na 900ki uzeo Goodyear Ultragrip i opet :ten: , sada je Dunlop pozadi

Korisnikov avatar
nordic
Drug Član
Postovi: 459
Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod nordic » 06 Sep 2013, 19:46

9-5 2.0T -
letnje 215/55 R16 pirelli P7 cinturato- odlicna guma,prezadovoljan sam,nije bucna,dobro drzi..jedina mana je cena,da sam placao punu cenu u prodavnici nikada je ne bih kupio, nego covek kupio nov auto i prodavao gume koje su presle manje od 500km i stare par meseci upola cene pa uzeo. Inace prva ugradnja za vecinu BMW serije 5 i 7 kao i X3,X5... video sam je cak i na S5 i A7

zimske 215/55 R16 kleber krisalp hp2- super odnos kvaliteta i cene,takodje prezadovoljan...vozio sam je i na jos nekoliko automobila isto se super pokazala....cena tek nesto malo veca od wintere, mozda 1000 din po gumi,zavisno od dimenzije

kakvi su nam putevi van beograda,kao i autoput ni ne planiram da predjem na 17 ili vece.. :CICA: :dash:

takodje od letnjih imam samo reci hvale za toyo T1R-prava sportska guma(brzo se trosi ali savrseno drzi u krivinama kao i po kisi), conti premium contact 2-takodje odlicna. Od zimskih sve pohvale za nokian WR G2.

wintera i sava eskimo su mi bile super po snegu ali van snega na suvom putu ili kisi su bas slabe... moguce da sam zabo' lose primerke.. :pra:

na foresteru trenutno koristim continental 4x4 contact i odlicne su takodje, brze se malo trose ali drze za sve pare kako van puta tako i na putu, nisu bucne.. dimenzija 205/70 R15..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod Bagzi93 » 07 Sep 2013, 04:48

Na Saabu trenutno Pirelli p7 215\55 r16 93w. Guma za svaku preporuku (tiha,dobro drzi ) ali mnogo skupa. Sa njima uvezen auto. Bile nove. Kad sam posle njih stavio Winteru (uzeo set tockova od drugara ) mislio sam da mi crkao neki lager. :sr: Na Passatu se kotrljale neko vreme Wintere. Prvih mesec dana se lepe za sneg a posle se oseti da nije to to. Sad imam dva seta za passata.I letnje i zimske Bf Goodrich. Letnje su g-grip,a zimske g-force. Oba seta su 185\60 r14. Malo su skuplje od Tigra ali su po mom misljenju dosta bolje.
Zimske guraju dve sezone a i trecu ce :odl:

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod Slavisacs » 07 Sep 2013, 04:51

[raz_107.gif] :cfa: Kakva su vam iskustva sa Fuldom?
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod kd23se4 » 07 Sep 2013, 10:05

Evo testova austrijskog i nemackog automotosaveza za zimske gume

[link_open=http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1389028%2C%2C]205/55 R16[/link_open]
[link_open=http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1389028%2C%2C]215/55 R16[/link_open]
[link_open=http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1388991%2C%2C]165/70 R14[/link_open]

Najvisa ocena je 1

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 07 Sep 2013, 17:03

Kad ti trebaju zimske gume, kupis Nokian i nikad nemozes da pogresis!
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod TAZZ » 08 Sep 2013, 14:25

Gripi...
Svaka ko u Njegosha...



hahahahhhahahha

Ozbiljno Nokian WR cini mi se...
Tako bese...

BTW guma koja se pokazala u Finskoj i Swe i Nor. dakle ako je tamo dobra... bice i kod nas...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod MAD SERB » 19 Nov 2013, 04:15

nordic je napisao:nego napisi ti nama kako sluze te goodyear vector 4 season gume? kako si zadovoljan? mislim kako su se pokazale ovako iz prve ruke...ako si vozio i zimi i leti sa istim... :drinks:

ps. u delu foruma vezanom za gume da ne kazem pneumatike , da ne trolujemo ovde :odl:
GOODYEAR VECTOR 225/55 R17 M+S vozio sam malo po snegu pred kraj prosle zime i malo na prolece ,onda sam zbog 'visine' guma koja mi napred nije odgovarala preso na miselinke. Prezadovoljan sam sa gumama jedino sto sam pogresio je visina gume (trebao da uzmem 225/45 ne /55).Jedina 'mana' im je cena(oko 25 000 je komad ).Pored njih vozim i MICHELIN PRIMACY ALPIN 225/45 R17 M+S koje su se takodje vrlo dobro pokazale samo su 'mekse' od GOODYEARki samim tim bolje za sneg ali losije za letnje temperature.Sve u svemu koje god od njih da uzmes neces pogresiti :sr:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
janakis
Postovi: 458
Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
Lokacija: Tasmajdan

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod janakis » 11 Jan 2015, 19:40

Na 900 og jedne zime 2002,oplete sneg po gradu da nisam mogao sa parkinga da izadjem a trebalo da putujem.Odvucem se do vulkanizera i stavim winteru na pogonske i odlepim.Maltretirao sam sve po gradu,tad nisu bili obavezni zimski pneumatici pa ih je retko ko koristio.
od tad uvek imam dva seta letnji zimski.
na 9000 cs isto wintera,15 felne.
Sad na 95,imao 4 letnje goodyear 225 45 17 satro stede gorivo odrao ih za 40 000,i sad imam Dunlop.jedino su mi problem nosivost od 91 pa mislim da ce i one brzo stradati.U firmi na Mazdi 3 MPC izdrzale 40000 km. sto je kazu dosta.
Zimske od 2012 imam 225 45 17 Nokian wr A3 sa 94 dve i D3 dve ali sa nosivosti 91.A3 moze da gura jos jednu sezonu a D3 moram da menjam jer sam doterao do granicnika,a mislim da ih je zezala samo nosivost.Generalno skroz sam zadovoljan Nokian zimskim pneumaticima samo mi je za voznju bolji A3 dezen.
Skupe jesu ali i naslanjanje nije jeftino.
Imam kolegu koji na Astri nije nikad stavljao zimske gume i uvek se provlacio,ove zime ode covek i kupi sve 4 zimske cooper R15.
Sad trenira voznju sa zimskim gumama i skroz je zadovoljan

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 18 Feb 2015, 16:07

Treba mi pomoc, tacnije sto vise misljenja:
Vako, posto trazim letnje gume, naletim kod jednog prodavca na "nove " Brigstone Potenza re050a , 94 index opterecenja, neznam koji je za brzinu, sigurno je preko H, ali godina proizvodnje 2006. Cena 6000din komad. Znaci gume su sve vreme bile u skladistu. Nisu koriscene, samo sto su prilicno stare, ali su zato najmanje duplo jeftinije nego sto bi bile da nisu matore...

Razmisljam se da ih uzmem. Sta bi ste vi radili?
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 18 Feb 2015, 16:10

Znaci svakako moram da kupim 2 nove ... E sad, da li ove za 12k ili neke druge za minimum 20k
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
dragan225
Postovi: 260
Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod dragan225 » 18 Feb 2015, 16:41

"U trenutku kad se guma montira na automobil , i prvi put postigne radnu temperaturu, dolazi do hemijskih procesa, i od tog trenutka guma počinje starjeti"

Citat sa nekog sajta o gumama, ako nisu koristene nikako uzmi slobodno. Ja imam turanza er300 i zadovoljan sam, a ta guma je jos bolja od ove.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod zodiac » 18 Feb 2015, 17:38

Ja bih rekao da je to starenje guma koje nisu vozene mit. Pre par godina sam za Hondu CBR 600F kupio potpuno nove i pravilno skladistene Michelin Pilot gume stare ravno sedam godina, zaostale na lageru, upola cene. Poredio prethodno sa gumama u prodavnici koje su bile sveze, nikakve razlike nije bilo, jednako mekane i elasticne, nema pukotina, nikakvi znaci starenja nisu bili prisutni sem nesto nahvatane prasine koju sam oprao pre montaze. Presao oko 10.000km po razlicitim vremenskim uslovima i prodao motor sa njima, sluzile su besprekorno, kao svaka nova guma. Probaj jos malo da spustis cenu, ipak je decenija u pitanju, inace ok kupovina, po meni.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 18 Feb 2015, 18:07

Tako i ja nesto razmisljam. Proverice ih sutra drugar pa ce mo da vidimo...
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
saabvolvo
Postovi: 594
Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
Lokacija: indjija

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod saabvolvo » 18 Feb 2015, 18:45

U trenutku kad se guma montira na automobil , i prvi put postigne radnu temperaturu, dolazi do hemijskih procesa, i od tog trenutka guma počinje starjeti"



ako je skladištena po propisu i nije tinejdžer..slažem se..

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod TAZZ » 18 Feb 2015, 19:57

Dimenzijon
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod zodiac » 18 Feb 2015, 19:59

TAZZ je napisao:Dimenzijon
A?

Izgleda da su opet pale ugnjile vocke... :smesko:
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 18 Feb 2015, 21:16

TAZZ je napisao:Dimenzijon
Da, nisam napisao izgleda...
235-45-17 normalno
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod zodiac » 18 Feb 2015, 21:20

6 soma komad? Pa to je dzabe. Ako ih nisu izjeli misevi, ne oklevaj.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod GRIPEN » 18 Feb 2015, 21:23

Pa da... Provericemo sutra ;)
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: PNEUMATICI - tehnicki podatci/preporuka/diskusija

Postod nik 900t » 18 Feb 2015, 21:35

potpuno se slazem sa tim o starosti guma evo ja imam na pasatu zimske gume koje sam kupio za neku sicu dosle iz svajcarske tad bile stare 3 god znaci bile ganc nove, sad vec imaju 5\6 neznam i nema nikakvih problema doduse vec su skoro bez sare jos malo i pedala odradile su svoje
Saab 900og


Povratak na “TRAP”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta