9-3 1.9 TiD 2007. god
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Da se ogradim, mislio sam na 9-5 i b235 i b205 motore
I da ne kvarimo coveku temu...odosmo daleko
I da ne kvarimo coveku temu...odosmo daleko
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Jebote Gripi, opet ti sa tvojim tajnovitim 'moze i ne moze' poklapanjem. Ja nisam radio veliki servis na saab-u nikad, ali mi ovo nije prvi automobil sa lancem, i pisem ono sto znam, a napisao sam kako se menja lanac. Kod BMW-a mora motor napolje za veliki servis, ako hoces da promenis samo lanac, menja se onako kao sto sam napisao. Takodje sam imao prilike da rastavljam 9k sa B202 motorom, mozda i tu veliki servis moze da se obavi bez vadjenja motora, ali bi samo idiot to radio na takav nacin, jer je lakse sve pocupati napolje. Je l' sad ok? Evo priznajem i da mi je manji, i tanji od tvog. U redu?

SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Ja samo ne tvrdim i narocito ne prozivam nikog kad u nesto nisam siguran...
Neznam sta je tajnovito sad ovde. Samo kazem da kod b2x5 motora na 9-5 moze da se zameni sve bez vadjenja motora.
A to ovde nije tema, pa se izvinjavam za off s moje strane. Ali moze da se nastavi u drugom delu foruma.
Neznam sta je tajnovito sad ovde. Samo kazem da kod b2x5 motora na 9-5 moze da se zameni sve bez vadjenja motora.
A to ovde nije tema, pa se izvinjavam za off s moje strane. Ali moze da se nastavi u drugom delu foruma.
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Koga sam prozvao i sta sam tvrdio?

SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Inace, sad sam pogledao, clan grga vozi 1.9tid, nema lanca uopste, a veliki servis je podrazumevao samo zamenu zupcastog kaisa, jer za ovu cenu nista vise i ne moze da zameni, pa je cela ova prica sasvim besmislena.

SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god


A pumpa za vodu, roleri, spaneri...valjda i to ide kod traktora
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Pumpa za vodu se menja kad propisa, roleri kad propiste, spaneri kad se izlome
U Srbiji to nema veze sa velikim servisom, samo kais i lanac su veliki servis. Dobijes i novo ulje i filter, i vozi. Sto je najgore, uopste se ne zajebavam. Na pola jtd-ova po oglasima veliki servis je upravo ovako uradjen. Na drugoj polovini nije uradjen uopste.

Poslednji put menjao 1 dana zodiac, izmenjena 18 puta

SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Nećemo da Borku ukenjamo temu sa velikim servisom i slično..rekao sam samo da je Jako cenjeni kolega Borko,po mom mišljenju mnogo platio radove na svom ljubimcu.. 

- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Radove uopste nije platio skupo, ali je delove debelo preplatio. Skidanje menjaca je 100 EUR svuda, 10.000 za ruke je ok. Sve ostalo nije ok. Ni to sto mu lamela proklizava posle obavljenog servisa nije ok.
Da ne kenjamo vise, Borko daj slike, treba nam za desktop
Da ne kenjamo vise, Borko daj slike, treba nam za desktop


SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Preplatio..da..
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Ou, svašta se izdešavalo ovde od moje poslednje posete...
Cenu sam znao i od ranije, da kažemo unapred, bilo je pitanje u par hiljada dinara gore-dole (i da- jedino je za plivajući zamajac cena bila pod znakom pitanja, to se nije znalo dok nije rasklopljeno sve, i rečeno mi je da je razlika u cenama do 15 hiljada din).
Ni jednom nisam posumnjao da ugrađeni delovi nisu OK, verujem na reč Kikiju, nisam tražio nikakav popust mada sam ga dobio na radove (da li sam delove mogao nabaviti jeftinije- možda i jesam a možda i nisam- kad imam poverenje u servisera onda ne želim da mu se mešam u posao). Dakle, kao što sam rekao, dobrovoljno sam pristao na to, verujem da je urađeno ono što je moralo biti urađeno. Ponuđene su mi i jeftinije opcije (remont kvačila i sl.) ali ja sam odlučio da sve bude novo i po propisima.
Jedina stvar koja me brine je to proklizavanje.
Po preuzimanju auta iz servisa su mi rekli za to, ali ne precizno koliko km, rekli su par dana... Sad, kolega sa posla je radio set kvačila na Renault Clio-u i kaže da je imao iste simptome (proklizavanje lamele) ali samo 4-5 dana. Ja sam servis radio pre dve nedelje (05.02.) i evo baš u povratku kući se opet desilo u 4. brzini. Doduše, auto nisam vozio svaki dan, ako potraje još malo svratiću u servis na kontrolu.
Voleo bih čuti da li još neko ima iskustva sa ovim?
Da ponovim, u početku je proklizavalo stalno, pri skoro svakom porastu broja obrtaja (bukvalno od cca 1100 rpm) sada se dešava pri cca 2000 do 3000 rpm i to baš kada je potrebno što pre ubrzati, kada se normalno vozi sve je ok.


Cenu sam znao i od ranije, da kažemo unapred, bilo je pitanje u par hiljada dinara gore-dole (i da- jedino je za plivajući zamajac cena bila pod znakom pitanja, to se nije znalo dok nije rasklopljeno sve, i rečeno mi je da je razlika u cenama do 15 hiljada din).
Ni jednom nisam posumnjao da ugrađeni delovi nisu OK, verujem na reč Kikiju, nisam tražio nikakav popust mada sam ga dobio na radove (da li sam delove mogao nabaviti jeftinije- možda i jesam a možda i nisam- kad imam poverenje u servisera onda ne želim da mu se mešam u posao). Dakle, kao što sam rekao, dobrovoljno sam pristao na to, verujem da je urađeno ono što je moralo biti urađeno. Ponuđene su mi i jeftinije opcije (remont kvačila i sl.) ali ja sam odlučio da sve bude novo i po propisima.

Jedina stvar koja me brine je to proklizavanje.

Voleo bih čuti da li još neko ima iskustva sa ovim?
Da ponovim, u početku je proklizavalo stalno, pri skoro svakom porastu broja obrtaja (bukvalno od cca 1100 rpm) sada se dešava pri cca 2000 do 3000 rpm i to baš kada je potrebno što pre ubrzati, kada se normalno vozi sve je ok.

Nije, sve je bilo normalno.TAZZ je napisao: Da li je ranije proklizavao, kad si uradio remap...

E, drago mi je da vam se dopadaju, mogu ih sve okačiti na Google Drive ili Dropbox, u punoj rezoluciji ako hoćetezodiac je napisao: Da ne kenjamo vise, Borko daj slike, treba nam za desktop

- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Moguce da se lamela umastila slucajno prilikom zamene, pa treba malo vremena da sve to ispari. Uglavnom, ne silij lamelu u pocetku, vec lagano da sve dodje na svoje.
All systems go, ready for takeoff!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Pa tako i vozim, kao što sam napisao u prvom postu, toliko sam nežan da mi po gradu troši 7,4 l
Gde ćeš nežnije i laganije od toga, i to ne resetom, to je sam spustio sa nekih cca 8,7
Ali ponekad jednostavno moraš da obiđeš čađave autobuse i tamiće koji zaprašuju komarce

Gde ćeš nežnije i laganije od toga, i to ne resetom, to je sam spustio sa nekih cca 8,7

Ali ponekad jednostavno moraš da obiđeš čađave autobuse i tamiće koji zaprašuju komarce

- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Update:
Upravo preuzeo auto od Kikija.
Dovezao auto da proveri šta se dešava sa kvačilom. Rastavio ga, sastavio i sada je sve ok. Nema više proklizavanja, sada je kako treba. Usput je odrađen i mali servis.
P. S. Trenutno vozim i kuckam pa sam škrt na rečima :)
Upravo preuzeo auto od Kikija.
Dovezao auto da proveri šta se dešava sa kvačilom. Rastavio ga, sastavio i sada je sve ok. Nema više proklizavanja, sada je kako treba. Usput je odrađen i mali servis.
P. S. Trenutno vozim i kuckam pa sam škrt na rečima :)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Poslednji put menjao 1 dana ahsirob, izmenjena 9 puta
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Nazalost opet pocinje da me
kvacilo, lamela, sta vec...
Video je snimljen u 4. brzini, to je opet kada se da gas (kada hocu da preteknem nesto), na kraju je prebacen u 5.
A da, jos nesto: stavljam letnje tockove pre neki dan, iako to mogu sam da uradim ja lepo odem do vulkanizera da ih ipak balansira pre motaze... Sve kul, posle par dana ja ubrzam na 100/120 km/h a volan se otima iz ruku
Odem ponovo do vulkanizera i uradise kako treba, kao bila im masina u debalansu.
se na kraju jer za sve moram bar dvaput da se cimam! 

Video je snimljen u 4. brzini, to je opet kada se da gas (kada hocu da preteknem nesto), na kraju je prebacen u 5.
A da, jos nesto: stavljam letnje tockove pre neki dan, iako to mogu sam da uradim ja lepo odem do vulkanizera da ih ipak balansira pre motaze... Sve kul, posle par dana ja ubrzam na 100/120 km/h a volan se otima iz ruku

Odem ponovo do vulkanizera i uradise kako treba, kao bila im masina u debalansu.


- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Neznam da li si menjao komplet ili sta vec ali skoro sam menjao komplet set na alfi 159 2007 1.9 150ks stavili sve zamensko razlokao se i zamajac katastrofa komplet remont kod fice 250e mi stavimo kao original valeo ful sve za 390e radi savrseno i mekano odvaja.Zanimljivo je da je na autu bio fabricki set ali potroseno sve za sve pare izdrzalo 242000km.Verovatno faktor izdrzljivosti je i noga na kvacilu i cimanje po gasu ali sta god da je proveri i cilindar kvacila mozda ima neku zakasnelu reakciju.mada video ne moze da docara pravo stanje na putu uzivo.
Love SAAB, never GM
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Sve je to menjano novo, ali svakako moram nazad u servis 

- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
ma dajjjj ovo stvarno nije normalno...OEM delovi i da pravi problem....jos onoliko para dato..
ja zamenio pre neki dan komplet korpa lamela i druk lager za forestera, sachs 17500 din..lepi kao lud jos ima mnogo veci otpor pogona..ovo bi u najmanju ruku moralo da cepa gume a ne proklizava lamela, korpa ili sta je vec..ako mora opet da se skida sve onda jbg




Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Sumnjam na donji cilindar da je losh
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 1.9 TiD 2007. god
Dan po dan, sledeća nedelja... Meni se činilo kao da je prošlo mesec dana... Kad ono skoro dva!!!
Taman sam pomislio da na svoju ruku odem na neko drugo mesto, da ga rastave, da otkrijem šta je, kad eto, dogovor je pao da auto večeras opet oteram kod Kikija, sutra bi trebalo da bude gotov...
Taman sam pomislio da na svoju ruku odem na neko drugo mesto, da ga rastave, da otkrijem šta je, kad eto, dogovor je pao da auto večeras opet oteram kod Kikija, sutra bi trebalo da bude gotov...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta