ajde nevoljo jedna ne zavadjaj me sa starim prijateljemtroll 9-5 je napisao:Carlssone pazi da te Aero ne vrati medju nas obicne korisnike sa plavim slovima u imenu
SAAB 9-3 II Generation
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-3 II Generation
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 II Generation
Op op ....koja je ovo felna
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-3 II Generation
lice na one stare sa 9-5, da ih nisu redizajnirali
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 II Generation
Booooga mi......jako je zahebana(felna)
Evo jedan lubenicar za Troll-a,ali onaj "socijalni" V6
Evo jedan lubenicar za Troll-a,ali onaj "socijalni" V6
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 II Generation
nista ja... to onako kazemCarlsson je napisao:ajde nevoljo jedna ne zavadjaj me sa starim prijateljemtroll 9-5 je napisao:Carlssone pazi da te Aero ne vrati medju nas obicne korisnike sa plavim slovima u imenu
One felne nisam video do sad...
Ja bi se i sa tom "socijalom" zadovoljio
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 II Generation
uvrnuto mesto za spojler lol
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 II Generation
Ovom sivom kad bi "gazda" izbacio malo vise felne napolje bio bi....
Aero 'si odgledo video za 9-5 production....
Aero 'si odgledo video za 9-5 production....
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 II Generation
Pa u principu jesam sav materijal koji je dostupan,ne znam na koji konkretno video mislis......
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 II Generation
Na ovaj, stavio sam ga davno u 9-5 sekciju...
KLIK
KLIK
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 II Generation
Da da naravno
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Saab 9-3 TTiD
U TTiD ugrađen je dizel koji raspolaže sa 180 konjskih snaga i neverovatnih 400Nm obrtnog momenta dostupnih u svakom momentu što je od neprocenjive važnosti prilikom preticanja.
Ono „TT“ u oznaci govori da se radi o motoru sa dvostrukim turbo punjačem, odnosno o dvostepenom turbo sistemu koji „izdužuje“ elastičnost motora i pojačava agilnost.
U praksi, ovo znači konstantno ubrzanje, u svim stepenim prenosa, od nule do maksimalne brzine. U poređenju sa 40 konkurentski vozila iz iste klase, ovaj motor sa svoje 6,2 sekunde najbrže ubrzava od 80 do 120 km-h
Audijevu A4-vorku ostavlja za više od sekunde iza sebe, a Mercedesove dvolitarske dizele ostavlja čak 3 sekunde „u retrovizoru“, a iza Saaba je i Lexus IS 220d.
Uostalom, pogledajte video:
Tolika sila ubrazanja ne bi imala smisla ukoliko u određenom trenutnu ne bi mogli da usporimo i ukočimo. I u ovom domenu Saab ima najbolje rezultate na svetu. Zahavaljujući ABS sistemu sa EBD-om i MBA sistemu za intenziviranje sile kočenje kod naglog zaustavljanaj, Saabu sa brzine od 120 km/h do zaustavljanja treba samo 50 metara. Konkurenciji iz istog segmenta trena i do 10 metara više, što je u nekim situacijama neoprostivo mnogo.
Saab ne bio bio to što jeste da sa svakom novom generacijom ne doda neki novi sistem zaštite. Kod nove devet-trojke to je SAHR (Saab Active Head Restraint) funkcija, koja je samo delić u interaktivnom lancu bezbednosnog sistema. SAHR sistem u slučaju udara drugog vozila u pozadinu, na osnovu proračuna premeštanja težine osobe u sedištu automatski pomera naslon za glavu istovremeno u vis i napred, „hvatajući“ na ovaj način glavu putnika kada usled sile reakcije krene u nazad. Prema testovima SAHR sistem smanjuje za 75% povrede vrata u slučajevima pozadinskog udara.
Saab 9-3 nudi izuzetne performanse, veliku snagu i ubrzanje, a upravljivosti daje sasvim novu dimenziju. Naime, u standardnoj opremi novih Saabova je jedinstveni ReAxs sistem koji u krivinama osim prednjih točkova zakreće i one na zadnjoj osovini, čime skraćuje poluprečnik skretanja i omogućava pravo „sečenje“ krivine. Sa ReAxs sistemom kada ulazite u krivinu ne morate da oduzimate gas, možete samo da osetite rast adrenalina usled bočne akceleracije.
U poređenju sa konkurencijom, posebno nemačkog porekla, Saab možda po nekim merilima zaostaje u pogledu opreme enterijera i luksuza, ali je svakako ispre njih po performansama i ceni.
Takođe ono što se moze primetiti Aero je pravi magnet za oči
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 II Generation
Uslik'o ga za sve pare....
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta