SAAB 9-5 2.0T SE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
A sto da ne bude od aluminijuma, bar nece da puca? Mislis da ce da skripi po kada klizi po sinama, ili sta?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zato sto je nova mozda i jeftinija i zato sto mislim da je bolje da je od plastike jer je sina metalna.
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Gtippy imam i ja u sumi... valjda... na onom... pa cu ja tebi dati ako zastopa...
Hahahahahahhahahaha
Hahahahahahhahahaha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas pregledao sve sijalice pozadi, posto uporno prijavljuje rear light i brake light failure, i nista mi nije jasno. Sve radi, sve na mestu, sve sijalice su odgovarajuce snage, nema ogoretina ni losih kontakata, sve sijalice na trecem stopu ispravne, nema nicega sto bi ukazivalo na problem. I ovaj salje lazne signale kao XM nekada, jebote... Ako nista drugo, bar prijavi samo jednom i posle cuti, XM je obavestavao na svakih deset minuta, i na displeju, i glasovno, dok nisam pocupao zvucnik i rastao se trajno od milozvucnog zenskog glasa na nemackom koji upozorava na neispravnu zadnju levu poziciju. Mada me i ovde prilicno nervira sto moram da pritisnem clear dugme svaki put po paljenju automobila, ali prezivecu, za sad.
Zamenio sam i dotrajali desni zmigavac potpuno novim koji sam dobio na poklon od Davida Trnavca (ako citas ovo, veliko hvala jos jednom!), jer ih ima jedno deset na stanju. Na zalost, levi nema nijedan, a ovaj moj je naprsao i izmatiran, pa sad saab malo razroko gleda, ali cemo i to srediti lagano.
Zamenio sam i dotrajali desni zmigavac potpuno novim koji sam dobio na poklon od Davida Trnavca (ako citas ovo, veliko hvala jos jednom!), jer ih ima jedno deset na stanju. Na zalost, levi nema nijedan, a ovaj moj je naprsao i izmatiran, pa sad saab malo razroko gleda, ali cemo i to srediti lagano.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Meni je tako skoro prijavljivao kvar prednjeg levog pokazivača pravca (žmigavca), ponekad ne stalno, a ja stanem blizu autobusa i gledam ga kako radi
Otvorim i izvadim sijalicu- deluje ispravno, ništa nije nagorelo niti sumnjivo pa ti je ja lepo vratim, kao možda je samo taj kontakt tu...
Posle par dana sam je ipak zamenio jer je nastavio nasumično da prijavljuje neispravnu sijalicu pa sam je zamenio i od tada nema problema.
Otvorim i izvadim sijalicu- deluje ispravno, ništa nije nagorelo niti sumnjivo pa ti je ja lepo vratim, kao možda je samo taj kontakt tu...
Posle par dana sam je ipak zamenio jer je nastavio nasumično da prijavljuje neispravnu sijalicu pa sam je zamenio i od tada nema problema.
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
gremlini mada ja vec dva puta menjao sijalicu fara, oba puta pokazalo i bio je u pravu.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas sam odvojio malo vremena da uradim tzv. bolt mod, resetujem ecu i naucim ga kako se vozi po Ibarskoj magistrali. Po prvi put od kupovine saab stvarno sisti, po prvi put sam osetio push u sediste u trecoj brzini, auto ide kao pomahnitao, mada jos uvek zna da secne tu i tamo zbog prljavih dizni. Ali je razlika u performansama najblaze receno dramaticna. Reklo bi se da ovaj saab ipak ima znatno vise od 150KS, sto mi je Kolja odavno sugerisao. EVAP vise necu ni da povezujem ni da mu trazim curenja, ionako nicemu ne sluzi. Ali su se pojavili i problemi. Prvo sam hteo da popravim desnu stranu klime, skinuo panel, i zatekao prazno mesto - step motor, polugica, osovina ne postoje, neko ih je skinuo. Ok, nabavicu step motor i ostale nedostajuce delove, to ipak mogu i sam da resim. A posle probne voznje i ucenja ecu-a po ibarskoj i predjenih 50km u malo zescem tempu dodjem kuci i podignem haubu, i imam sta da vidim, gornje crevo hladnjaka napumpano kao balon, ogroman pritisak u rashladnom sistemu. Ne treba da napominjem da sam ovo proveravao pri kupovini automobila, i posle svake voznje do danas, sve je bilo u redu, ali danas nije. Pre nepunih 14.000 kilometara na ovom automobilu je iz istog razloga zamenjena glava motora, lanac i ko zna sta jos, Tazz je u to upucen bolje od mene posto je bio na licu mesta. Ostaje mi samo da se nadam da mali ili veliki hladnjak imaju oslabljeni protok, ili da je termostat pred riknjavanjem, pa da je to razlog stvaranja pritiska u sistemu. Ako nije nista od toga, Viktor ce imati mnogo posla, a ja znacajan odliv iz novcanika. Ovo je razlog zasto tvrdim da saab-a, narocito sa b2x5 agregatom, ne vredi platiti vise od polovine cene koja se obicno trazi po oglasima. Mora da ostane masna rezerva za ovakva nepredvidjena desavanja, inace vas ljubimac tera u bankrot. Ako bude morala da se skida glava, gotovo je sasvim sigurno da u blok ide b234 konfiguracija i da balansne lete napolje. Briga me za vibracije i buku, hocu da vozim mirne glave. Takodje sam ustanovio da je FPR u problemu, to moram da zamenim. Eto, toliko za danas, sve lose vesti. Dobra vest je da ga i dalje gotivim, to je moj dobri saabonja, izlecicu ga ;)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Bice to sve ok,mozda je neka glupost u pitanju.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sad sam pricao sa Tazzom, posto on zna sta je radjeno, eliminisao sam hladnjak, posto je on zamenjen kada je promenjena i glava motora. Dakle, promenjen je hladnjak, glava motora koja je obradjena i zamenjene su gumice ventila, lancanici i lanac. I to odgovara opisu, nikakvih sumova iz glave motora nema. Nije mi palo na pamet da mozda zajebava cep na ekspanzionom sudu, imam jos dva komada, pa cu da zamenim i da vidim sta se desava. Ali mi je zato palo na pamet da je mozda blok u problemu, posto mi sada kroz glavu prolaze sve opcije, pa i one najgore, valjda nisam toliki baksuz. Daj boze da je glupost, videcemo. Ako nije, radicu promenu konfiguracije motora mnogo brze nego sto sam mislio, a ni to nije tako lose. Najvaznije od svega je da on ide kako treba, bio sam totalno razocaran performansama, danas se probudila zver. I napumpala creva, ocigledno da ovaj primerak nije naviknut na silovanje kakvo mu je danas priredjeno
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Bio kod Tazza, gledali, dumali, creva naduvena kao baloni, nikako da provalimo sta je. Onda je otvorio sid, i resio stvar za pet minuta posto je video gde je temperatura motora zapravo, ventilator se palio samo na drugoj brzini, a u medjuvremenu je kuvao. Problem je bio u konektoru. Pada kisa, posmrzavali se, ali je problem resen, neizmerno hvala, Igore.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Odlicno,Tazz je doktor za 9-5. . . .
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jos ispade najbolja moguca opcija. Sve ostalo sto mi je palo na pamet bilo bi mnogo, mnogo gore. Jbm ti konektor.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zodiac mozes ukratko objasniti taj tzv bolt mod? Imam istog saaba pa da i ja svom uradim mozda bude neke promjene kao i kod tebe. A sva sreca pa konektor..
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ne moram ni da objasnjavam, evo sve se vidi na ovoj slici:
Kad ovo uradis, izvuces osigurac broj 17 na pola minuta, vratis, izvezes auto na neku magistralu ili auto put, vozis u rezimu 1900-3500 obrtaja desetak minuta, par puta u razlicitim stepenima prenosa pritisnes papucicu gasa do kraja u toku voznje i uteras u obrtaje na 15-20 sekundi, i to je to.
Net mi crkava na svaka dva minuta, valjda je Telekomu ovlazio koaksijalni kabl...
Kad ovo uradis, izvuces osigurac broj 17 na pola minuta, vratis, izvezes auto na neku magistralu ili auto put, vozis u rezimu 1900-3500 obrtaja desetak minuta, par puta u razlicitim stepenima prenosa pritisnes papucicu gasa do kraja u toku voznje i uteras u obrtaje na 15-20 sekundi, i to je to.
Net mi crkava na svaka dva minuta, valjda je Telekomu ovlazio koaksijalni kabl...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Evo novosti: CE se upalio zbog senzora radilice, a FPR nije u problemu, vec je riknula benzinska pumpa. Seckanja, protrzavanja i fuel cutovi su zbog ova dva, a ne zbog dizni. Vec mi je bilo cudno da je K2 omanuo, uvek mi je odradio posao do sada, nekad brze, nekad sporije. Sutra radimo pumpu i senzor, menjamo filter goriva, i sve silen blokove koji su za zamenu, cistimo protokomer i proveravamo vakuume. U sredu idem na servis plina, menjam membranu, oba filtera i setovanje kompa.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas zamenili senzor radilice, benzinsku pumpu, filter goriva, antifriz i ocistili protokomer. Sve je ok, sem sto sad pali CE zbog lambde, a uzrok je nedostatak prvog brezona desno na izduvnoj grani. Bice problem da se zalomljeni ostatak izvadi napolje i uvrne novi, ali idemo po redu. U petak imam zakazano kod plinadzije, pa cu i to da sredim. Saab odlicno ide, jos bolje povlaci, ovo su vec vrlo ozbiljne performanse, u rangu crnog 900og. Od kad je Tazz otvorio sid, ne mogu da prestanem da buljim u temperaturu motora iako se ventilator sada uredno pali i auto ne prelazi 100 stepeni nikad. Nahvatao sam se straha od onog naduvavanja creva, sve je ok sada, ali ja ipak nemam mira. Bice jos dosta posla, ali sam zadovoljan, jedno po jedno. A u kucu se uselila Mica td04hl-15t (hvala MAD SERB i Tazz), ona ce da oznaci zavrsetak radova na saabu, posle toga samo uzivancija.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Samo polako i redom da ga ne 'rasklopis' zbog neke sitnice ili gluposti, sve sredi i proveri stock konfiguraciju pa onda 'pljusni' MHI td04 HL 15t, aero dizne i neku mapu i vozi Sale ...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Drug Član
- Postovi: 277
- Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sale, svaka cast na istrajnosti.... verujem da B202 odmara zivce.... ....
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Pa malo je falilo da ga rasklopim posteno kad sam ga bez prve brzine na hladnjaku i sa nedovoljnim pritiskom goriva razvaljivao po ibarskoj da bi mu uvezbao ecu. Imao sam vise srece nego pameti, sad bas vodim racuna, mada je tesko izaci na kraj sa mojom olovnom nogom, stvarno pokusavam da se kontrolisem koliko god mogu. Sad bar nista nece da mu bude, kad sredim curenja na crevima za hladnjak ulja i gore sa cepa, sredim izduvnu granu, stavim PCV kit, operem sve, uverim se da nemam nikakvu potrosnju ulja (mada je nemam ni ovako, za ovih 350km nije mrdnuo sa meraca), i kada Tech pokaze sve idealne parametre, onda Mica i sahranjivanje po gasu. B202 je trouble free, kamo lepe srece da je taj motor unutra umesto ovog niskofrikcionog sranja, i da sa njim u DI/APC setapu moze ovako da se igra kao sa T7. Mada, i za to postoji resenje, Davidov otac vozi 9000CS sa B202R agregatom i T5, jeziva naprava.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Drug Član
- Postovi: 277
- Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
U jbt kakav li je to monstrum od 9k.... .... samo da ja stignem, opasno sam zagrizao za 9k opasno... nece mi pobeci!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Monstrum, nego sta. Ima dvesta i kusur kila manje od 9-5, motor se znatno brze zavrti od B204 i B205, nema balansnih, nema oil sludge, nosi najoptimalniju turbinu Garett T2569, fantastican spool na ionako agresivnom agregatu, i na sve to Trionic5.5 sa kojim mozes da radis sta hoces u smislu podizanja snage i obrtnog momenta. Sky is a limit. Samo je neko gadno prokrvario da sve to namesti, mislim da poznajem coveka :)))
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Drug Član
- Postovi: 277
- Pridružio se: 12 Sep 2011, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Mogu misliti...Mora se to videti...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zod-u ne trebaju dizne...
Ima Crvene od 261gr. Dakle TD04 unutra, remap... sa Hirsch performance programom... i cao...
Samo onda ce imati problem trapa, guma...
240hp...
Ima Crvene od 261gr. Dakle TD04 unutra, remap... sa Hirsch performance programom... i cao...
Samo onda ce imati problem trapa, guma...
240hp...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Trap, gume? U kom smislu? Kupovinu guma sam planirao ionako posto su ove na njemu zimske i nisu ni za sta, sta mislis da treba da radim na trapu? Poly?
Inace, saab nije na fabrickom setapu ni sada, fabricki EU Tun 192KS/300nm je u opticaju, i ima neke sportske opruge, malo je nizi od standarda. To mu je radio prvi vlasnik iz Novog Pazara.
Inace, saab nije na fabrickom setapu ni sada, fabricki EU Tun 192KS/300nm je u opticaju, i ima neke sportske opruge, malo je nizi od standarda. To mu je radio prvi vlasnik iz Novog Pazara.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Na gume je mislio zbog voznje, ako ga budes 'sikovao' brzo ce se trositi...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju