SAAB 9-5 2.0T SE
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ovako, ovo pozadi je 45 66 600, ovo napred 49 09 024. Bushing, sto bi rek'o Ceh, Svabo i Englez. Ovo pozadi ima u servisu, ovo napred treba da porucim ili potrazim, svejedno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Hvala, premericu kad ga sledeci put navucem na dizalicu, pa javljam. Treba mi isto i za cerkinu Alfu 156 jtd, a menjao sam je i na crvenom, i na crnom saabu. Nesto bas nemam srece sa tim pletenicama, mozda je trebalo ja da organizujem neki uvoz :)))paliic je napisao:Za pletenicu izduva imam varijantu...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Igore, ja gledao danas da li na Techu postoji varijanta za software open kako bih otvorio SID, ali tamo nema, ili ja ne mogu da nadjem. To samo T7 suite radi, ili...?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
4909024, pastetice trapa, 6 kom...
Boza poly porucio, ja porucujem poly. Nije skupo.
Ovo drugo, trailing arm bush... ok...
Boza poly porucio, ja porucujem poly. Nije skupo.
Ovo drugo, trailing arm bush... ok...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Je l' otpadaju zubi i bubrezi od poliuretana na saabu? Probao sam svojevremeno jedan nadrkani E46 kome su svi silen blokovi zamenjeni poliuretanskim, tvrd kao kamen, ubija.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Za te silene rama imas razne varijacije. Ima 6 kom, 4 su gumena, a 2 plasticna i puna. Ja sam prvo zamenio samo 4 gumena sa identicnim skandixovim. 2 plasticna su dobro izgledala i oni navodno ne stradaju. Zamenjeni sileni su propali su za god dana... Tad mi je sveta opet zamenio ta 4 i stavio od pune gume (takvi idu od 2006). Ti bi trajali prilicno al su bili mnogo tvrdi. Sve se prenosilo na volan, a pri vecim brzinama u ostrim krivinama sam osecao mali luft (najverovatnije zbog ona 2 plasticna ne zamenjena)
E onda sam narucio polyuretane, svih 6 kom, i sad je prava stvar! Bas kako treba!
E onda sam narucio polyuretane, svih 6 kom, i sad je prava stvar! Bas kako treba!
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
I te pozadi koje pominjes, sam stavio poly! Nema neke razlike u odnosu na obicne. Isti su kao od Vectre B!
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Znaci, nije pretvrd auto sa njima? Na ovom bmw-u sto sam ga ja vozio volan se cupao iz ruku, a svaka neravnina je odvaljivala kabinu kao zemljotres. Doduse, bio je i patosiran sasvim, pa ne znam sta od svega ovoga mogu da pripisem poliuretanima, a sta tvrdim i kratkim oprugama i gasnim amortizerima. Kod tih poliuretanskih blokova je najveca vrlina sto su nepoderivi, ali za vozne karakteristike mi se cini da stvari idu gumenim u prilog.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Na restylingu ima 4 gumena i 2 plasticna a na starijem modelu ima 6 gumenih. U 99% slucajeva strada 4 zadnja dok prednja 2 skoro nikad ne odu. Manifestuje se problem tako sto na rupe a pogotovo neravnine sanke udaraju o sasiju posto gume propadnu, i kad palis i gasis auto isto udara u sasiju. Ja sam kod Svete zamenio 4 zadnja i sigurno vec 100.000km vozim bez problema.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
To se kod mene desava, taj udar pri paljenju. Mislio sam da cev izduva negde zvekne, a na dizalici nisam mogao da vidim gde. Zvuk dolazi sa desne strane, tamo gde je silen totalno razvaljen. Nista, menjam pa cemo videti. Hvala, ovo je bas korisna informacija.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ako menjas, nemoj da stavljas te od pune gume sto stavlja sveta. Mnogo su tvrdi!
All systems go, ready for takeoff!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas popravljao vozacev prozor. Majko mila, kakve ideje nasi ljudi imaju, to nije normalno... Prso mu tockic na prednjem kraku makaza, a on legenda i car savio krak na unutra da pridrzava prozor da ne upadne skroz. Sve sam ruke isekao dok ga nisam ispravio, a ceo jbni zeleni tockic nemam, kao ni osigurac, pa sam morao i ja da improvizujem, umesto osiguraca jako nategnuta paljena zica i malo igranja lemilicom, za sada vrsi posao dok ne nabavim deo. Sine za na prozoru su bile potpuno izubijane i pokrivljene zbog tog savijenog kraka, morao sam da ih peglam pola sata da bi tockici mogli glatko da se krecu. Umesto zamene za 15 minuta, drndanje od 2 sata. Ali sad radi, konacno smem da otvorim prozor. Sutra prelazim na stop svetla i na treci stop, verovatno me i tu ceka igranka zbog genijalnih resenja domacih 'majstora'.
PS Nisam slikao posto sam popizdeo.
PS Nisam slikao posto sam popizdeo.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zar ti nije lakse da skines mehanizam i odneses coveku da ti to odradi i napravi da bude kao nov?
[link_open=viewtopic.php?f=90&t=414]boban sajle[/link_open]
[link_open=viewtopic.php?f=90&t=414]boban sajle[/link_open]
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zasto bih skidao mehanizam zbog promene dva tockica? Da priuceni majstor nije manijacio, ovaj posao bi bio smesno jednostavan, ovako sam morao da ispravljam tudje osljarenje. Drugo, nisam siguran da u Bobanu uopste imaju cuvene zelene tockice za saab, pa ne vidim kako bi resili problem.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Uzmi kod.drugara ovog sto ima delove tockic.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Uzeo bih da mu nisu svi prozori zatvoreni a pocupana elektrika na svim automobilima. Moram da kacim accu direktno na dzek od motora elektropodizaca da bih spustio prozor. Mozda vec sutra to uradim posto cu ici kod njega, nego sam se juce zainatio da zavrsim po svaku cenu, mrak pao, meni ruke krvave, ali prozor radi. Ovo je jos jedan deo, pored polugica za klimu, koji treba napraviti od aluminijuma i trajno resiti problem.
Ne odgovori mi za open sid, mora t7 suite ili moze i nekako drugacije?
Ne odgovori mi za open sid, mora t7 suite ili moze i nekako drugacije?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Meni su dobro sredili mehanizme rade besprekorno
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ma same makaze su kod mene ok, nema tu problema, samo su ti plasticni tockici sto upadaju u slajdere na prozorima propali. Totalno idiotsko resenje, podizaci na 9k su sto puta bolje reseni.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nisi video resenje za 93ss tek onda bi video sta je lose...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Hvala, Tazz.
Gripi, nije mi ni palo na pamet, u komsiluku si, imas delove, bila blokada mozga. Skinuo sam jedan polomljen i u toku nedelje nosim kod strugara da napravi do aluminujuma. Probacu da dogovorim i polugice za klimu, mada mi se cini da ce to vec teze ici.
Gripi, nije mi ni palo na pamet, u komsiluku si, imas delove, bila blokada mozga. Skinuo sam jedan polomljen i u toku nedelje nosim kod strugara da napravi do aluminujuma. Probacu da dogovorim i polugice za klimu, mada mi se cini da ce to vec teze ici.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jel ces majketi da pravis tockic od aluminijuma????
Poklonicu ti ovaj nov...nije na prodaju, to mi je rezerva za mene ali posto nemozes da nadjes drugi dacu ti ja... verovatno imam i polovni negde ali to je u KV!
Poklonicu ti ovaj nov...nije na prodaju, to mi je rezerva za mene ali posto nemozes da nadjes drugi dacu ti ja... verovatno imam i polovni negde ali to je u KV!
All systems go, ready for takeoff!
- LAKI89
- Postovi: 54
- Pridružio se: 28 Apr 2014, 10:51
- Lokacija: Zagreb
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
pa ima toga na ebayu....
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Za te točkiće se koristi industrijska plastika koja se kupuje u sipas-u, a od nje će svaki strugar da napravi kao original. Firma je nekad bila u Braće Jerković (ako se ne varam), ali ima na netu pa je lako naći.
ex SAABotražitelj <9000CS>
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 5 gostiju