Momci je l je ovo Trionic5?
Naime, moj drugar iz Velike Plane je uzeo u kompezaciju 900NG za neku sitnu lovu, ali nije auto u voznom stanju. Navodno mu je prethodni električar spržio kompjuter, pokušavajući nešto peto da uradi.
Auto je 1997. godište i sisavac je.
Sada mu lokalni električar priča kako je baš njemu zapala verzija koja nosi "japanski" kompjuter.. tralalalala, mora da se nabavi nov i sl. Vozaju ga, imam osećaj.
Koja je sigurna indikacija da je ECU oladio?
900NG ECU problem
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 900NG ECU problem
Ovo je Trionic 5 ECU za B204L, isti ovakav sam imao u mom crnom NG iz '94. Pozdravi elektricara, strucnjaka za japanske kompjutere. A drugaru reci da promeni majstora pod hitno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: 900NG ECU problem
Hvala na brzom odgovoru..
Problem je što u Plani neko stručan za Saab ne postoji. Da je ovde, znao bih gde da ga uputim.
Pričao je da se auto gasio u vožni, nekada nije hteo da upali, pa je stručnjak iz Smedereva, odakle je prethodni vlasnik, pokušao da ugasi preko Trionica fabrički alarm. Od tada auto ne može da upali. Sada vergla, rade mu svetla, podizači i sl. Ali ne daje druge znake života.
Imate li kakav savet? Da li je moguće i kome dostaviti Trionic na proveru?
Problem je što u Plani neko stručan za Saab ne postoji. Da je ovde, znao bih gde da ga uputim.
Pričao je da se auto gasio u vožni, nekada nije hteo da upali, pa je stručnjak iz Smedereva, odakle je prethodni vlasnik, pokušao da ugasi preko Trionica fabrički alarm. Od tada auto ne može da upali. Sada vergla, rade mu svetla, podizači i sl. Ali ne daje druge znake života.
Imate li kakav savet? Da li je moguće i kome dostaviti Trionic na proveru?
Poslednji put menjao 2 dana paliic, izmenjena 11 puta
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 900NG ECU problem
Meni je cudno sto se ovaj ecu nalazi u sisavcu, jer mu tu nije mesto. Pre bih rekao da je ovaj auto bio turbo, pa da mu je turbina naknadno odstranjena. Moj bivsi 900ng iz 1997. je imao razvodnik i motronic ecu.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: 900NG ECU problem
Upravo sam mu očitao VIN, Zodiac u pravu si bio Skinut mu je turbo.
VIN: YS3DC35N9T2020327
Modelo: SAAB 900
Versão: S
Equipamento: Model series II, Driver airbag
Tipo de Carroçaria: 3D / 3-door Hatchback
Caixa de Velocidades: 5-speed manual / Front wheel drive
Motor: B204L 4-inline, Turbo - Petrol
Cilindrada: 1985 cc
Potência: 185 HP / 263 Nm
Ano: 1996
Fábrica: Trollhättan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Numero de Serie: 020327
VIN: YS3DC35N9T2020327
Modelo: SAAB 900
Versão: S
Equipamento: Model series II, Driver airbag
Tipo de Carroçaria: 3D / 3-door Hatchback
Caixa de Velocidades: 5-speed manual / Front wheel drive
Motor: B204L 4-inline, Turbo - Petrol
Cilindrada: 1985 cc
Potência: 185 HP / 263 Nm
Ano: 1996
Fábrica: Trollhättan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Numero de Serie: 020327
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 900NG ECU problem
Kako se manifestuje problem? Ne pali uopste?
Edit na edit :)))
Majstor iz Smedereva ga je opravio, znaci. Ecu je verovatno ok, ali ga je zakucao divljom intervencijom. Plasim se da nece moci nista da resi bez Techa.
Edit na edit :)))
Majstor iz Smedereva ga je opravio, znaci. Ecu je verovatno ok, ali ga je zakucao divljom intervencijom. Plasim se da nece moci nista da resi bez Techa.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: 900NG ECU problem
Priča je da se auto gasio u vožni, nekada nije hteo da upali, pa je stručnjak iz Smedereva, odakle je prethodni vlasnik, pokušao da ugasi preko Trionica fabrički alarm. Od tada auto ne može da upali. Sada vergla, rade mu svetla, podizači i sl. Sada ne daje druge znake života.
Imate li kakav savet? Da li je moguće i kome dostaviti Trionic na proveru?
Imate li kakav savet? Da li je moguće i kome dostaviti Trionic na proveru?
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: 900NG ECU problem
Ortak ga u principu ne bi vozio, želi da ga dovede u vozno stanje i proda.
Upravo mi reče da bi ga dao za 5 glava - nije registrovan, domaće tablice.
Upravo mi reče da bi ga dao za 5 glava - nije registrovan, domaće tablice.
Poslednji put menjao 1 dana paliic, izmenjena 11 puta
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: 900NG ECU problem
Gde je auto u Velikoj Plani?
Pusti mi PP.
Kontakt, pogledacu.
Pusti mi PP.
Kontakt, pogledacu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: 900NG ECU problem
Za 500 EUR, da se doda turbina i opravi ecu, to je bagatela. Turbinu imam, ali imam i visak saabova, ne smem ni da razmisljam, ubice me zena. Inace - njam. Da nemam eto tu moju zenu, vec bih jezdio slepom ka Velikoj Plani. 900ng turbo je ozbiljna igracka.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta