Automobili su mi oduvek bili strast.Medjutim svoj prvi auto sam kupio tek kada sam zavrsio fakultet,ustvari to je bio poklon roditelja a za njegov izbor bila je kriva jedana noc i film "posao u Italiji",vec sutradan sam sa ocem bio u kolima na putu za Sjenicu i kupovinu automobila o kome sam sanjao.Nije mi se dopao,500 km uzalud.I onda sam sledecih par meseci prevrnuo Srbiju da nadjem priomerak koji zelim i nasao ga pod jednom strehom u nekom selu pored Pozarevca,u originalnom stanju...malo ga doradio i napravio cooper izgled.Bio je to jedan mali Mini 850 i sa kojim sam se druzio punih 5 godina.Imao je nekih 33 god kada je dosao u moj posed.Za to vreme sam nekoliko puta isao sa njim do Italije ,svake godine do CG i dosta po Srbiji.Nigde me nije ostavio.
Ali svakoj ljubavi dodje kraj,sljakalo se mnogo,zaradilo se i onda je iz mene poceo da izbija onaj Balkanski sindrom zvani zelja da budem prvi koji ce prdnuti u sediste novih kola isteranih iz salona.Naravno usledila je jedna Fabia 2 sport paketu sa 1.6 benzincem u nosu te 2008 godine. Mislim da ce to biti jedini auto koji je imao sve sto sam pozeleo i naknadno napakovao od fabricke opreme prilikom narucivanja.Bila je brza,stabilna...pravi momacki auto.I tako u sreci i veselju provedosmo punih 35000 km kada je usledila nepristojna ponuda za nju koja se ne odbija.Ali nije samo to nego i potreba da se obezbedi neka lova za start sa tadasnjom verenicom koju cu samo mesec dana po pradji zateci na kako tarlaha...Tako je otarlahala i ona i Fabija. Fabija je dobila novog vlasnika a ja tri stentica.
Trebalo je naci prevozno sredstvo za ranjeno srce...Naravno u to vreme pomama za punticima iz Zastave zbog smesno jeftinih kredita.Jednog kupio tata a drugog ja.Moj je bio mjet.Isao kao vetar,trosio kao upaljac i zahvaljujuci njemu sam nahvato svoju sadanju suprugi.Zaahvaljujuci njemu smo uvideli prednosti malog auta... :tongue2:
Nastavice se...
od silavne do niravane
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: od silavne do niravane
Mali auto...
Nemere.pobeci u njemu kad krenete da se vijate... hahahahahhah
Nemere.pobeci u njemu kad krenete da se vijate... hahahahahhah
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: od silavne do niravane
Slika Punta iznad tunela na Miseluku mi je stavila kez na lice. :D Mini je bio bas cool auto i meni se bas dopada...
- milosabs
- Postovi: 64
- Pridružio se: 13 Jan 2015, 16:50
Re: od silavne do niravane
I tako pocesmo da zivimo zajedno a zena doveze jedno vozilo zvano GENERATION,koga sam ja zbog porekla tj proizvodnje u Turskoj nazvao Musa Kesedzija.Ustvari ona izabrala i dala ucesce a ja placao ratu.On se razlikovao umnogome od originala i trebalo mi je jako puno vremena da ga stilizujem da bi licio na nesto.Dva autoomobila u kuci su ko dva deteta i jedan je morao na dobos,mi smo hteli da to bude Turcin ali je otisao Zunto.Slike pre i posle.
Imao je motor od 110 ks ali mi se cini da je jedno 20-ak konja uvek bilo negde na ispasi.Dok mu nisam stavio plin mislio sam da je rezervoar probusen.Nakon nesto vise od 3 godine voznje i 70000 km resio sam se da promenim auto.
I onda krecemo dalje...
Dugo ali jako dugo sam mozgao sta,nisam hteo preveliku doplatu a opet sam hteo visi segment.Oduvek mi se 159-ka svidjala ali naplasen kojekakvim pricama o Alfi ovaj brend nisam uopste razmatrao zbog reci vlasnika Alfe:
"Mnogo mrzim alfa romeo i đubrad šta ga voze. Kod nas u švajcarskoj postoji klub ljubitelja tog sranja. Nije mi jasno kako neko može da voli prepakovano govno od fiata. Imo sam je davno i stalno se kvarila. koliko sam dao na opravke mogo sam tri stojadina da kupim. Mogu da kažem da je Yugo vasionski brod za đubre talijansko. Motor je smeće nikad nisam mogo da ga uštelujem. Plastika je pucala ko staklo a sedala propala iza prvog seksa unutra. Kiša je curila unutra ko slap, a svetla su se videla ni 2 metra. Iza dve godine celu je pojela rđa. Zavideo sam komšijinom spačeku. Stvarno mi nije jasna ljubav prema tom ĐUBRETU"
Ali jednog dana sam se provozao u istoj i krenuo detaljnije da se raspitujem.Onda sam pronasao prodavca,otisao i video nju ZORICU.
nastavak sledi...
Imao je motor od 110 ks ali mi se cini da je jedno 20-ak konja uvek bilo negde na ispasi.Dok mu nisam stavio plin mislio sam da je rezervoar probusen.Nakon nesto vise od 3 godine voznje i 70000 km resio sam se da promenim auto.
I onda krecemo dalje...
Dugo ali jako dugo sam mozgao sta,nisam hteo preveliku doplatu a opet sam hteo visi segment.Oduvek mi se 159-ka svidjala ali naplasen kojekakvim pricama o Alfi ovaj brend nisam uopste razmatrao zbog reci vlasnika Alfe:
"Mnogo mrzim alfa romeo i đubrad šta ga voze. Kod nas u švajcarskoj postoji klub ljubitelja tog sranja. Nije mi jasno kako neko može da voli prepakovano govno od fiata. Imo sam je davno i stalno se kvarila. koliko sam dao na opravke mogo sam tri stojadina da kupim. Mogu da kažem da je Yugo vasionski brod za đubre talijansko. Motor je smeće nikad nisam mogo da ga uštelujem. Plastika je pucala ko staklo a sedala propala iza prvog seksa unutra. Kiša je curila unutra ko slap, a svetla su se videla ni 2 metra. Iza dve godine celu je pojela rđa. Zavideo sam komšijinom spačeku. Stvarno mi nije jasna ljubav prema tom ĐUBRETU"
Ali jednog dana sam se provozao u istoj i krenuo detaljnije da se raspitujem.Onda sam pronasao prodavca,otisao i video nju ZORICU.
nastavak sledi...
- milosabs
- Postovi: 64
- Pridružio se: 13 Jan 2015, 16:50
Re: od silavne do niravane
Bila je to ljubav na prvi pogled.Bilo je to najbolje vozilo u koje sam do tada seo,2010 god,1.9 jtdm sa 120 ks u eco navi progression paketu.Uglavnom dobio sam auto koji sam hteo a pritom zadovoljio porodicne prohteve,dakle karavan da mozemo da se popakujemo kad krenemo,jer idemo ko Turci u sezoni godisnjih odmora.
Auto prosto mami da ga gledas.Svaki put iznova se pronalazi neki novi detalj.
Dakle posle 159-ke i trazenja automobila rzlicitih marki svi su mi izgledali smesno ili bolje receno nedorasli.Lako se covek navikne na dobro.Jedino sto sam znao da mi treba veci i jaci auto,moj prvi pik je bio e39 ali posle nekoliko vidjenih shvatio sam da je to jaaaaakoooo skupa igracka.Za lubenicara passata vec znate sta mislim.Polako sam poceo da gubim nadu....NASTAVICE SE
Auto prosto mami da ga gledas.Svaki put iznova se pronalazi neki novi detalj.
Dakle posle 159-ke i trazenja automobila rzlicitih marki svi su mi izgledali smesno ili bolje receno nedorasli.Lako se covek navikne na dobro.Jedino sto sam znao da mi treba veci i jaci auto,moj prvi pik je bio e39 ali posle nekoliko vidjenih shvatio sam da je to jaaaaakoooo skupa igracka.Za lubenicara passata vec znate sta mislim.Polako sam poceo da gubim nadu....NASTAVICE SE
- milosabs
- Postovi: 64
- Pridružio se: 13 Jan 2015, 16:50
Re: od silavne do niravane
Drug mi je predlozio 166 ali redizajn i motorizaciju 175-185 ks.Na oglasima ni jedne ko za inat sa tim agregatima. Vec sam tada poceo da trazim 406 HDI. Ali...Pojavljuje se oglas. Drug zove,ja se batrgam te kubikaza te ovo ali on samo kaze vozio si Alfu znas sta znaci TI.
Full fabricka TI edicija u odlicnom stanju.
Zovi coveka,proveravaj auto,i posle manje od tri dana eto mene za volanom iste. Dakle saga je zavrsena 4.4.2014. Godina proiizvodnje 2004,prva registracija 2005, uredna servisna istorija od prvog dana i prosto neverovati pravih 170000 km
Moj primjerak predstavlja osveženu, facelift generaciju koja se pojavila u jesen 2003 kao pokušaj Alfe da se održi u krugu serije 5, E klase i A6, pomerajući još jednom, granice sportske elegancije na viši nivo.
Imajuci u vidu da je ovo pokušaj da se bude premium, znakova habanja skoro da i nema imajući u vidu 11 godina star automobil. Nesto malo na vozackom sedištu što je jedva primetno dok je stanje ostalih delova enterijera skoro pa savršeno.
Enterijer je kompletan u MOMO koži, koja je vrlo mekana. Sa vozačke strane nema puno prigovora,volan dobro leži,sedišta lepo profilisana i udobna,elektro pomerljiva sedišta u svim mogušim pravcima dopunjuju kompletan osećaj.
Mesta za sitnice nema ni za lek. Praktičan je vrlo srednji naslon za ruke koji se pomera i otvara kao kod VW grupacije.Ako zelite da odložite limenku ili flašicu sa vodom to je uzalud, Žabari smatarju da onda treba da stanete na pumpu ili u kafić. Druga zamerka je na preglednost komandi klime-radia-telefona-navigacije-b.kompjutera. Sve zahteva spuštanje pogleda sa puta a imajući u vidu da je ekran pomalo usadjen slozićete se da nije bas preterano praktično. No veličina donekle opravdava ovakav propust. Zamerka je što podatke o radio ferkvenci, b.c i sličnim nema na tabli sa instrumentima.
Celokupno ozvučenje je više nego odlično, Harman Kordon koji sam jedva nasao i naknadno ugradio,rec je o fabrickoj instalaciji.Za razliku od 159'ke centralni deo nije od aluminijuma vec od plastike koji za divno cuda ne krcka i lepo je uklopljen.
Vratimo se na stanje karoserije koja je u potpunosti galvanizovana,nema znakova havarije ali su godine ostavile po neku boru na branicima i vratima.Sivkasta metalik boja je posebno zahvalna po pitanju svakodnevnog održavanja prljanja i da nakon prve kiše ne mora odmah put perionice.
Sa redizajnom 166-ca je dobila i novu paletu motora među kojima je i 2,4-litreni JTD snage od 175 KS a koji se opet nalazi pod haubom mog automobila,dakle 5-cilindrični dizel zapremnine 2387 ccm i 20-ventila koji zahvaljujući njima razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min uz okretni moment 385 nm pri 2000 o/min.
U vožnji snage koliko hoćeš,zvuk koji se čuje pri ubrzanjima oduševljava i osim na leru nema se utisak da je pod haubom dizel. Ovde ću istaći samo jednu stvar a to je rafiniranost motora. Ubrzanja su tečna, nema onog udara u ledja i motor isporučuje sve više snage kako se penje u obrtaje. Verovali ili ne od 1000 do 4000 ob imate konstantnu isporuku baš te snage. Potrošnja se vrti od 5.5 do 8.5 l na 100 km što je meni šudno ali to kaže b.c i pištolj na pumpi. Mjenjač je 6-to stepeni, veoma preciznom sa kraćim hodovima,i upravo je onakv kakav bi se dopao nama koji volimo da vozimo. Za mene reper savršenog menjača je bio u mojoj bivšoj Fabiji. Udobnost i izolacija je tek posebna priča. Neću se ponavljati ali već sam iznosio utiske. Ovo sve je dodatno popravljeno kako sam uradio kompletnu reparaciju oba trapa zahvaljujući kome pruža vrhunsku stabilnost u sportskoj vožnji, kombinovanu sa udobnošću.
Full fabricka TI edicija u odlicnom stanju.
Zovi coveka,proveravaj auto,i posle manje od tri dana eto mene za volanom iste. Dakle saga je zavrsena 4.4.2014. Godina proiizvodnje 2004,prva registracija 2005, uredna servisna istorija od prvog dana i prosto neverovati pravih 170000 km
Moj primjerak predstavlja osveženu, facelift generaciju koja se pojavila u jesen 2003 kao pokušaj Alfe da se održi u krugu serije 5, E klase i A6, pomerajući još jednom, granice sportske elegancije na viši nivo.
Imajuci u vidu da je ovo pokušaj da se bude premium, znakova habanja skoro da i nema imajući u vidu 11 godina star automobil. Nesto malo na vozackom sedištu što je jedva primetno dok je stanje ostalih delova enterijera skoro pa savršeno.
Enterijer je kompletan u MOMO koži, koja je vrlo mekana. Sa vozačke strane nema puno prigovora,volan dobro leži,sedišta lepo profilisana i udobna,elektro pomerljiva sedišta u svim mogušim pravcima dopunjuju kompletan osećaj.
Mesta za sitnice nema ni za lek. Praktičan je vrlo srednji naslon za ruke koji se pomera i otvara kao kod VW grupacije.Ako zelite da odložite limenku ili flašicu sa vodom to je uzalud, Žabari smatarju da onda treba da stanete na pumpu ili u kafić. Druga zamerka je na preglednost komandi klime-radia-telefona-navigacije-b.kompjutera. Sve zahteva spuštanje pogleda sa puta a imajući u vidu da je ekran pomalo usadjen slozićete se da nije bas preterano praktično. No veličina donekle opravdava ovakav propust. Zamerka je što podatke o radio ferkvenci, b.c i sličnim nema na tabli sa instrumentima.
Celokupno ozvučenje je više nego odlično, Harman Kordon koji sam jedva nasao i naknadno ugradio,rec je o fabrickoj instalaciji.Za razliku od 159'ke centralni deo nije od aluminijuma vec od plastike koji za divno cuda ne krcka i lepo je uklopljen.
Vratimo se na stanje karoserije koja je u potpunosti galvanizovana,nema znakova havarije ali su godine ostavile po neku boru na branicima i vratima.Sivkasta metalik boja je posebno zahvalna po pitanju svakodnevnog održavanja prljanja i da nakon prve kiše ne mora odmah put perionice.
Sa redizajnom 166-ca je dobila i novu paletu motora među kojima je i 2,4-litreni JTD snage od 175 KS a koji se opet nalazi pod haubom mog automobila,dakle 5-cilindrični dizel zapremnine 2387 ccm i 20-ventila koji zahvaljujući njima razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min uz okretni moment 385 nm pri 2000 o/min.
U vožnji snage koliko hoćeš,zvuk koji se čuje pri ubrzanjima oduševljava i osim na leru nema se utisak da je pod haubom dizel. Ovde ću istaći samo jednu stvar a to je rafiniranost motora. Ubrzanja su tečna, nema onog udara u ledja i motor isporučuje sve više snage kako se penje u obrtaje. Verovali ili ne od 1000 do 4000 ob imate konstantnu isporuku baš te snage. Potrošnja se vrti od 5.5 do 8.5 l na 100 km što je meni šudno ali to kaže b.c i pištolj na pumpi. Mjenjač je 6-to stepeni, veoma preciznom sa kraćim hodovima,i upravo je onakv kakav bi se dopao nama koji volimo da vozimo. Za mene reper savršenog menjača je bio u mojoj bivšoj Fabiji. Udobnost i izolacija je tek posebna priča. Neću se ponavljati ali već sam iznosio utiske. Ovo sve je dodatno popravljeno kako sam uradio kompletnu reparaciju oba trapa zahvaljujući kome pruža vrhunsku stabilnost u sportskoj vožnji, kombinovanu sa udobnošću.
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: od silavne do niravane
Probao na kratko stariji model, odusevio sam se. Odlican ti je autic. ;) Lepo ocuvan. ;)
- milosabs
- Postovi: 64
- Pridružio se: 13 Jan 2015, 16:50
Re: od silavne do niravane
Cveta ( 166 ) je morala da ode zbog bolesti roditelja i lecenja.Medjutim nismo uspeli...
Krenulo se u potragu za novim ljubimcem,u igri e39 2.0 d - svi "skasani",das auto grupacija me ne zanima jer necu u gepeku da cuvam rotvajlera i Kineza da bi mi pored alarma,zedera,kandze i jos 100 cuda sacuvali auto.Ostali Italijani i Francuzi.
Laguna mk2 ph2 prvi pik ali kada sam je malo bolje sagledao shvatio sam da ja sebe ne vidim u tom autu.Za trojku nemam sredstava.I atko ja vec nasao svoj momacki auto,dakle Fabija 2 sw u sport varijanti sa siberom i onim traktorskim motorom.Odem pogledam fabiju,lep auto a negde onako na kraju stidljivo viri jedan c5 mk1 ph2.Rekoh ajde idi pogledaj cisto da budes miran.Odem,sednem i kazem Uvece krenem da lisatam oglase.Jedan oglas mi privuce paznju,crni C5,Bujanovac.Pozovem,dogovorim se da se nadjemo u motelu Predejane.Dodje covek auto u exclusive opremi,kod njega 6 godina,servisna istorija Vitro grup,Ravex,Mica-Jagodina.Sutradan kod druga u servis a on ce ja odavno bolju i pedantniju C5-cu nisam video.Cak postoji i servisni trag u inostranstvu,dva servisa na 30 i 65 km a onda je oko te km auto usao u zemlju kod bivseg vlasnika.
Sta reci posle Alfi...Ovako ekstravagancija me ostavila bez daha.Kvalitet materijala u enterijeru ali za tu klasu moze bolje.Oprema je :respekt: :aplauz:Vozna dinamika,skroz druga filozofija na sve sto sam vozio do sada.Ne svidja mi se sto volan nije direktan ali to je Citroen a sam auto je pravljen za krstarenje.Hidraulika me odusevila tj njen rad na auto putu.Nije mi se dopalao za moj ukus pomalo bucnije vesanje tj.tvrdoca koja mi je bila nespojiva sa Citroenom.Ono sto mogu da kazem da je malo nervozniji auto na neravninama tj.dosta toga se prenosi na kabinu.
No puno pohvala ide na racun izolacije i definitoivno mogu da kazem da je HDI kultivisaniji ali i lepsi motor za voznju od mjet sa 4 cilinadra ali redni 5-ak u 166-ci je neprevazidjen.Menjac je taman kakav treba da bude.Sve u svemu zadovoljan sam...ode i on,koplja se lome c6 ili saab 9-3...videcemo
Krenulo se u potragu za novim ljubimcem,u igri e39 2.0 d - svi "skasani",das auto grupacija me ne zanima jer necu u gepeku da cuvam rotvajlera i Kineza da bi mi pored alarma,zedera,kandze i jos 100 cuda sacuvali auto.Ostali Italijani i Francuzi.
Laguna mk2 ph2 prvi pik ali kada sam je malo bolje sagledao shvatio sam da ja sebe ne vidim u tom autu.Za trojku nemam sredstava.I atko ja vec nasao svoj momacki auto,dakle Fabija 2 sw u sport varijanti sa siberom i onim traktorskim motorom.Odem pogledam fabiju,lep auto a negde onako na kraju stidljivo viri jedan c5 mk1 ph2.Rekoh ajde idi pogledaj cisto da budes miran.Odem,sednem i kazem Uvece krenem da lisatam oglase.Jedan oglas mi privuce paznju,crni C5,Bujanovac.Pozovem,dogovorim se da se nadjemo u motelu Predejane.Dodje covek auto u exclusive opremi,kod njega 6 godina,servisna istorija Vitro grup,Ravex,Mica-Jagodina.Sutradan kod druga u servis a on ce ja odavno bolju i pedantniju C5-cu nisam video.Cak postoji i servisni trag u inostranstvu,dva servisa na 30 i 65 km a onda je oko te km auto usao u zemlju kod bivseg vlasnika.
Sta reci posle Alfi...Ovako ekstravagancija me ostavila bez daha.Kvalitet materijala u enterijeru ali za tu klasu moze bolje.Oprema je :respekt: :aplauz:Vozna dinamika,skroz druga filozofija na sve sto sam vozio do sada.Ne svidja mi se sto volan nije direktan ali to je Citroen a sam auto je pravljen za krstarenje.Hidraulika me odusevila tj njen rad na auto putu.Nije mi se dopalao za moj ukus pomalo bucnije vesanje tj.tvrdoca koja mi je bila nespojiva sa Citroenom.Ono sto mogu da kazem da je malo nervozniji auto na neravninama tj.dosta toga se prenosi na kabinu.
No puno pohvala ide na racun izolacije i definitoivno mogu da kazem da je HDI kultivisaniji ali i lepsi motor za voznju od mjet sa 4 cilinadra ali redni 5-ak u 166-ci je neprevazidjen.Menjac je taman kakav treba da bude.Sve u svemu zadovoljan sam...ode i on,koplja se lome c6 ili saab 9-3...videcemo
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta