Saab 9-3 1.8t tuning
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
Jednom neko davno rece da se na plin kuva,dizel greje a na benzin vozi
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
4 metra lima i 5 meteri dima... vidjam redovno dizele znaci dimna zavesa iza..
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
E moji Vi...
Grippijev 9-5, Moj, Perkeleov, Nordicov... idu na plin, SNAŽNO...
A nisu šporet za kuvanje...
Mada mož se ispece jaje, šnicla...
Grippijev 9-5, Moj, Perkeleov, Nordicov... idu na plin, SNAŽNO...
A nisu šporet za kuvanje...
Mada mož se ispece jaje, šnicla...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
E jeste nezgodno kad namunjenog benzinca obrije dizel koliko god dimio:). Cipovao ja moju Mareu trafiku (karavan) i poceo da se trkam beogradskim ulicama od semafora do semafora, kao da imam 19 a ne skoro 50 leta, Nabacio komplekse nekolicini BMW-a i skapirao da imam problem da se zaustavim. Vratih fabricku mapu jer se preterano lozim, skapirah da cu da izginem negde za 20 dana. Ne mogu da se kontrolisem kako ide trafika, prosto te tera da je lupas po gasu.
Citam povremeno razne prituzbe kao Fiat qrac od auta, motori onako... Posle 2 BMW-a, 4 Volvoa, Renaulta, Peugeota, Citroena,... Ja sa ovim njesra Fiatom nabih skoro 500.000km, jos uvek fabricki zamajac, nikad ni jedan problem sem uobicajenih (poneki senzor, viljuske, stabilizatori). Toliko poverenja imam u ovaj motor da mogu opusteno na mesec sa njim a cipovanje ostavljam za neki auto sa 4 diska :)
Citam povremeno razne prituzbe kao Fiat qrac od auta, motori onako... Posle 2 BMW-a, 4 Volvoa, Renaulta, Peugeota, Citroena,... Ja sa ovim njesra Fiatom nabih skoro 500.000km, jos uvek fabricki zamajac, nikad ni jedan problem sem uobicajenih (poneki senzor, viljuske, stabilizatori). Toliko poverenja imam u ovaj motor da mogu opusteno na mesec sa njim a cipovanje ostavljam za neki auto sa 4 diska :)
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
ajde ovako....imao V40 T4, sa cipom i drugim izduvom imao oko 245-250 konja,turbina bila toliko napregnuta samo sto se ne samorazgradi koliko se vrtela,nema gde nije curelo ulje na motoru, slinav ceo..al je isao ...... fabricki 300nm, moj bio oko 360nm... 0-100 oko 6.5-6.7.. (fabricki 7.3) i nije bilo tog 2.0 dizela koji je mogao da me dobije na startu 0-100 a ne li na magistrali... gas i preteknes sve, samo preletis... naravno gume sam menjao tri puta godisnje(inace auto plakao za LSD ali mnogo kostao... 700-800e..)..
e da... auto je presao 250-260k kada sam ga ja kupio od holandske policije... ja presao jos 80k, prodao ga coveku koji je presao jos 60k i posle ga vidim na polovnjacima pre jedno god,dve pise u savrsenom stanju presao 128k i daaaa....isao je na plin..kako...? tesko... razbusivane dizne, dva isparivaca... nekad je cak i prijavljivao missfire kada ga zakucam do crvenog(a cesto sam to radio), jer ne moze da napoji plinom motor... e vala tada sam se iziveo i posle tog auta nemam neku potrebu da divljam.... auto sto bi se reklo vozen kao da je ukraden..
u to vreme jedino brutalnije sto sam probao je bio S60 2.3 T5 cipovan na 313hp koji ide stvarno izuzetno(mada do 70-80km/h seta po putu kao brisaci..)! naravno, auto u kome se najbolje oseti ta sirova snaga je cuveni 850R ps. iako mi je jos uvek zelja V70R 2004,5... plavi volvo ocean boja sa kacketom i narandzastom kozurom....
e da... auto je presao 250-260k kada sam ga ja kupio od holandske policije... ja presao jos 80k, prodao ga coveku koji je presao jos 60k i posle ga vidim na polovnjacima pre jedno god,dve pise u savrsenom stanju presao 128k i daaaa....isao je na plin..kako...? tesko... razbusivane dizne, dva isparivaca... nekad je cak i prijavljivao missfire kada ga zakucam do crvenog(a cesto sam to radio), jer ne moze da napoji plinom motor... e vala tada sam se iziveo i posle tog auta nemam neku potrebu da divljam.... auto sto bi se reklo vozen kao da je ukraden..
u to vreme jedino brutalnije sto sam probao je bio S60 2.3 T5 cipovan na 313hp koji ide stvarno izuzetno(mada do 70-80km/h seta po putu kao brisaci..)! naravno, auto u kome se najbolje oseti ta sirova snaga je cuveni 850R ps. iako mi je jos uvek zelja V70R 2004,5... plavi volvo ocean boja sa kacketom i narandzastom kozurom....
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- nikola1982
- Drug Član
- Postovi: 123
- Pridružio se: 16 Mar 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
I moj... 8-)TAZZ je napisao:E moji Vi...
Grippijev 9-5, Moj, Perkeleov, Nordicov... idu na plin, SNAŽNO...
A nisu šporet za kuvanje...
Mada mož se ispece jaje, šnicla...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- zaricmica
- Postovi: 126
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 04:42
Re: Saab 9-3 1.8t tuning
Maaaa plin onome ko vozi mnogo. Meni ne treba. A naftaricu bih ja osisao da je bilo jos 200m staze. Jos ga i nisam terao do maksimuma. Do 5k sam isao. A iza njega dima, kao da se traktori navlace. :) ipak cu da ostanem na benzincu :) mada su mi rekli na forumu da malo wastegate podesim, ali se plasim da ce da mi vrisne turbo sa time. Vec svira kao Bora Dugic
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta