Prilikom ulaska na ponjudjenu opciju,bicete u mogucnosti da sa leve strane panela koji vam se pojavi,skinete i instalrate dosta materijala koji ce vam pomoci u radu i tunung-u na Trionicu 5,7 i 8.Takodje,na istoj stranici mozete videti web adrese koje ce vas odvesti do jos interesantnijih podataka na ovu temu.
Pored Trionica,na istom mestu mozete skinuti podatke vezane za Volvo Motronic.
Znaci dosta materijala za Downloads,manual (PDF), itd.........
CarPC manual
Saab - TRIONIC 5 7 8
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Saab “Trionic” Promo video - OVDE
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Saab Tuners.com - KLIK
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Sajt iz prvog linka je umro.
Mene zanima par stvari. Pitati nemam koga, po netu sam svašta pročitao, ali po netu svako piše, tako da...
Naime, da li su tek B204/B234 motori imali Trionic ili su i B202 turbo motori u 9000 nekih kasnijih godina imali Trionic?
Konkretno, motor je B202L iz 9000. Imao je fabričke čepove na krajevima bregastih, dakle nije imao razvodnik. Pretpostavljam da je onda imao kasetu, a ako je imao kasetu, trebalo bi da je bio Trionic? Je l' tako?
Imam kablove instalacije i nešto senzorike, ali koliko znam, Trionic većinu senzora (temperature, 60-2 položaja radilice, TPS) dijeli sa LH-Jetronicom, tako da ne vjerujem da po tome mogu nešto pametno zaključiti. Da li je MAP ili MAF senzor bi mi sve reklo, ali na motoru nije bilo ni jednog ni drugog.
Ajte stručnjaci, naučite me nešto. :)
Mene zanima par stvari. Pitati nemam koga, po netu sam svašta pročitao, ali po netu svako piše, tako da...
Naime, da li su tek B204/B234 motori imali Trionic ili su i B202 turbo motori u 9000 nekih kasnijih godina imali Trionic?
Konkretno, motor je B202L iz 9000. Imao je fabričke čepove na krajevima bregastih, dakle nije imao razvodnik. Pretpostavljam da je onda imao kasetu, a ako je imao kasetu, trebalo bi da je bio Trionic? Je l' tako?
Imam kablove instalacije i nešto senzorike, ali koliko znam, Trionic većinu senzora (temperature, 60-2 položaja radilice, TPS) dijeli sa LH-Jetronicom, tako da ne vjerujem da po tome mogu nešto pametno zaključiti. Da li je MAP ili MAF senzor bi mi sve reklo, ali na motoru nije bilo ni jednog ni drugog.
Ajte stručnjaci, naučite me nešto. :)
nordic renegade team member
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Bice jedan TRIONIC B202L uskoro
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Znam da su stari B202L bili na LH-jet i imali APC, ista šema je i kod Volva, s tim sistemima sam radio, ali nisam znao da je DI išao na LH-jet, to me bunilo.TAZZ je napisao:B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
Reci, šta treba za prepraviti LH na Trionic 5?
To znam, zato i rekoh u prvom postu, da ima nešto od toga na ovoj instalaciji, znao bih šta je. Međutim, jedino ima neki TPS i ler-ventil, a oni su, koliko znam, isti na LH i Trionicu.TAZZ je napisao:Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
To mi daj, kakav je konektor Trionica? Jetronic/Motronic konektore znam...TAZZ je napisao:Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
nordic renegade team member
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Ima slajder rukavicu. Okacicu ti sutra sliku
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Elem...poenta cijele priče..
Ima li neko T5 ecu, nešto kablova, map i DI na prodaju? I koliko vrijedi to para kod nas?
Ima li neko T5 ecu, nešto kablova, map i DI na prodaju? I koliko vrijedi to para kod nas?
nordic renegade team member
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: Saab - TRIONIC 5 7 8
Jel to znači da je 150€ dobar deal?
ECU, MAP, DI i kablaža...IAT, CPS, ECT, TPS i IAC nisam ni tražio, IAT i ECT svakako ima novih na svakom ćošku za kikiriki, a ovo ostalo imam na kilo...
Jesam nešto zaboravio?
ECU, MAP, DI i kablaža...IAT, CPS, ECT, TPS i IAC nisam ni tražio, IAT i ECT svakako ima novih na svakom ćošku za kikiriki, a ovo ostalo imam na kilo...
Jesam nešto zaboravio?
nordic renegade team member
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost