Saab - TRIONIC 5 7 8

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod AERO » 02 Jan 2012, 17:03

Prilikom ulaska na ponjudjenu opciju,bicete u mogucnosti da sa leve strane panela koji vam se pojavi,skinete i instalrate dosta materijala koji ce vam pomoci u radu i tunung-u na Trionicu 5,7 i 8.Takodje,na istoj stranici mozete videti web adrese koje ce vas odvesti do jos interesantnijih podataka na ovu temu.
Pored Trionica,na istom mestu mozete skinuti podatke vezane za Volvo Motronic.
Znaci dosta materijala za Downloads,manual (PDF), itd.........

CarPC manual

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod AERO » 21 Jan 2012, 21:58

Saab “Trionic” Promo video - OVDE

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod AERO » 10 Maj 2012, 18:09

Saab Tuners.com - KLIK

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod nordmaschine » 20 Sep 2014, 16:42

Sajt iz prvog linka je umro.

Mene zanima par stvari. Pitati nemam koga, po netu sam svašta pročitao, ali po netu svako piše, tako da...

Naime, da li su tek B204/B234 motori imali Trionic ili su i B202 turbo motori u 9000 nekih kasnijih godina imali Trionic?

Konkretno, motor je B202L iz 9000. Imao je fabričke čepove na krajevima bregastih, dakle nije imao razvodnik. Pretpostavljam da je onda imao kasetu, a ako je imao kasetu, trebalo bi da je bio Trionic? Je l' tako?
Imam kablove instalacije i nešto senzorike, ali koliko znam, Trionic većinu senzora (temperature, 60-2 položaja radilice, TPS) dijeli sa LH-Jetronicom, tako da ne vjerujem da po tome mogu nešto pametno zaključiti. Da li je MAP ili MAF senzor bi mi sve reklo, ali na motoru nije bilo ni jednog ni drugog.

Ajte stručnjaci, naučite me nešto. :)
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 20 Sep 2014, 21:06

B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
Ivan Le
Drug Član
Postovi: 319
Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod Ivan Le » 20 Sep 2014, 21:13

Bice jedan TRIONIC B202L uskoro :whistling:

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 20 Sep 2014, 22:04

Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 20 Sep 2014, 22:05

Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod nordmaschine » 20 Sep 2014, 22:09

TAZZ je napisao:B202L na DI/APC, nije trionic, LH 2.2 i 2.4.2 sistem.
Lahko moze na TRIONIC DA SE prepravi
Znam da su stari B202L bili na LH-jet i imali APC, ista šema je i kod Volva, s tim sistemima sam radio, ali nisam znao da je DI išao na LH-jet, to me bunilo.

Reci, šta treba za prepraviti LH na Trionic 5?
TAZZ je napisao:Dalje,
Trionic 5 nema protokomer, ima map senzor i senzor temperature vazduha na usisu.
To znam, zato i rekoh u prvom postu, da ima nešto od toga na ovoj instalaciji, znao bih šta je. Međutim, jedino ima neki TPS i ler-ventil, a oni su, koliko znam, isti na LH i Trionicu.
TAZZ je napisao:Razlika je i na samom prihvatu konektora za ECU.
B202 nikad nije bio fabricki trionic.
To mi daj, kakav je konektor Trionica? Jetronic/Motronic konektore znam...
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 20 Sep 2014, 22:41

Ima slajder rukavicu. Okacicu ti sutra sliku
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod nordmaschine » 23 Sep 2014, 09:42

Elem...poenta cijele priče..

Ima li neko T5 ecu, nešto kablova, map i DI na prodaju? I koliko vrijedi to para kod nas?
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 23 Sep 2014, 18:38

Puno
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod nordmaschine » 24 Sep 2014, 00:59

Jel to znači da je 150€ dobar deal?

ECU, MAP, DI i kablaža...IAT, CPS, ECT, TPS i IAC nisam ni tražio, IAT i ECT svakako ima novih na svakom ćošku za kikiriki, a ovo ostalo imam na kilo...


Jesam nešto zaboravio?
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod TAZZ » 24 Sep 2014, 19:55

Dobar
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: Saab - TRIONIC 5 7 8

Postod nordmaschine » 25 Sep 2014, 16:59

Onda je to to...hvala.
nordic renegade team member


Povratak na “ECU/UPRAVLJACKA JEDINICA MOTORA”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju