ZASTO SAAB ???
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Yugo u bilo kom obliku je nesto sto smo verovatno svi vozili bar jednom i to je nazalost zaista samo jedna jeftina nekvalitetna i nesigurna limena konzerva u kojoj su opet nazalost mnogi izgubili zivote.
Love SAAB, never GM
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Sve do jednog, mlade vozače, trebalo bi obučavati u totalnom kršu od Juga.
Pod jedan da nauče da koče sa onim što ne koči, pod dva da nauče da upravljaju onim što se ne upravlja baš lako, pod tri da nauče da šaltuju nešto sa razvaljenim sinhronima, i konačno da nauče da pretiču sa nečim što može usred preticanja da izgubi snagu.
Veruj mi na reč da bi mnogi iz Audija, Bembara i slično, sada bili živi, zdravi i veseli.
Ovako, ulete u krivinu kao mlaznim avionom, prljav neki konektor na sistemu za stabilnost, potom plakata na banderi!
Kada naučiš da se iščupaš iz s*anja sa Jugom koji nema kočnice i ima šare na gumama kao što su šare na lubenici, onda pretekneš kada na Bembi otkaže sistem za stabilnost ili slično tome.
Takođe iz navike kočiš mnogo ranije i blaže, manje svoj život prepustiš mehanici i struji, predviđaš bolje i igraš "na sigurnije"
Ako ništa drugo onda bar znaš kako najpovoljnije da izletiš u livadu ili zvekneš u bankinu na mestu koje neće da te prevrne i meko je da te ne skrca previše , jer ko nije bar dva tri puta izleteo sa Jugom treba ga doškolovati u bezbednim uslovima, potom pustiti u ono što ubrzava i ide tri puta bolje od Juga ali i dalje koči samo 50% bolje od Juga...
Pomoćni recept je da vozače povremeno treba vraćati u Juga, nešto poput "reseta" čipa za precenjivanje auta i sebe
Pozz
Pod jedan da nauče da koče sa onim što ne koči, pod dva da nauče da upravljaju onim što se ne upravlja baš lako, pod tri da nauče da šaltuju nešto sa razvaljenim sinhronima, i konačno da nauče da pretiču sa nečim što može usred preticanja da izgubi snagu.
Veruj mi na reč da bi mnogi iz Audija, Bembara i slično, sada bili živi, zdravi i veseli.
Ovako, ulete u krivinu kao mlaznim avionom, prljav neki konektor na sistemu za stabilnost, potom plakata na banderi!
Kada naučiš da se iščupaš iz s*anja sa Jugom koji nema kočnice i ima šare na gumama kao što su šare na lubenici, onda pretekneš kada na Bembi otkaže sistem za stabilnost ili slično tome.
Takođe iz navike kočiš mnogo ranije i blaže, manje svoj život prepustiš mehanici i struji, predviđaš bolje i igraš "na sigurnije"
Ako ništa drugo onda bar znaš kako najpovoljnije da izletiš u livadu ili zvekneš u bankinu na mestu koje neće da te prevrne i meko je da te ne skrca previše , jer ko nije bar dva tri puta izleteo sa Jugom treba ga doškolovati u bezbednim uslovima, potom pustiti u ono što ubrzava i ide tri puta bolje od Juga ali i dalje koči samo 50% bolje od Juga...
Pomoćni recept je da vozače povremeno treba vraćati u Juga, nešto poput "reseta" čipa za precenjivanje auta i sebe
Pozz
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZASTO SAAB ???
Ja sam polagao na neispravnom jugu. papucica gasa se zaglavljivala pa sam morao svaki put da je vracam,rucna nije hvatala uopste i opet sam polozio iz prve. Tako da je najbolje polagati na sto gorem vozilu,posle svaki auto znas da vozis. Divljao sam u pocetku kao svaki ko misli da je posisao svu pamet ovoga sveta dok nisam imao blizak susret sa stubom na oko 50km/h. Od tada sam imao tri puta jace automobile i smirio se samo tako.
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Kolja,
Šteta što ne postoje lajkovi na ovom forumu. Ne lepim ih, ali ovog puta bih rado.
Šteta što ne postoje lajkovi na ovom forumu. Ne lepim ih, ali ovog puta bih rado.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: ZASTO SAAB ???
nije bitno na cemu se polaze...bitno je prvo auto
a prvo auto treba biti neki dres, naucis se samo tako....poslije mozes voziti sta 'oces
a prvo auto treba biti neki dres, naucis se samo tako....poslije mozes voziti sta 'oces
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
He he, kako sam nekada voleo svog Fiću
Uzmeš malu stoličicu za pecanje, sedneš lepo iza njega, digneš zadnju haubu i uradiš pola generalne a da ne ustaneš.
U jednoj ruci pivce, u drugoj alat
Nabudžiš ga da ide čitavih 130-140 možda.
Kočnice nula, vešanje nula! Šare na gumama kao šare na lubenici! Luft u volanu ceo dan veliki
Super se naučiš da promašiš neočekivanu prepreku, jer nemaš drugi izbor, pa kom opanci -Tom i Džeri
Naučiš da voziš meko i kad potežeš, da ne otkineš prokleti elastični zglob ili možda obrneš prirubnicu...
"Naslanjaš" mu zazore pri punoj snazi (od sočnih 30 konja ko uspe da ga napuca toliko, a bez love , kao po jajima...
Onda si po kiši mali Sena, car nad tadašnjim Alfama i Bembarama i Tristaćima (jer nisu mučenici imali kintu za dobre gumijane, Lade da ne pominjem, a laki pozadi, i još kiša jbg), bar prvih 100 metara "moji"...
He he, kako su to bila srećna i lepa vremena
Vrišti menjač, a ti se keziš kroz prozor nekom u luksuznom tristaću jer si ga "pocepao" sa njegovih 65 konja (ali po kiši)
Mnogo lepo
Uzmeš malu stoličicu za pecanje, sedneš lepo iza njega, digneš zadnju haubu i uradiš pola generalne a da ne ustaneš.
U jednoj ruci pivce, u drugoj alat
Nabudžiš ga da ide čitavih 130-140 možda.
Kočnice nula, vešanje nula! Šare na gumama kao šare na lubenici! Luft u volanu ceo dan veliki
Super se naučiš da promašiš neočekivanu prepreku, jer nemaš drugi izbor, pa kom opanci -Tom i Džeri
Naučiš da voziš meko i kad potežeš, da ne otkineš prokleti elastični zglob ili možda obrneš prirubnicu...
"Naslanjaš" mu zazore pri punoj snazi (od sočnih 30 konja ko uspe da ga napuca toliko, a bez love , kao po jajima...
Onda si po kiši mali Sena, car nad tadašnjim Alfama i Bembarama i Tristaćima (jer nisu mučenici imali kintu za dobre gumijane, Lade da ne pominjem, a laki pozadi, i još kiša jbg), bar prvih 100 metara "moji"...
He he, kako su to bila srećna i lepa vremena
Vrišti menjač, a ti se keziš kroz prozor nekom u luksuznom tristaću jer si ga "pocepao" sa njegovih 65 konja (ali po kiši)
Mnogo lepo
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: ZASTO SAAB ???
Još kad mu skratiš ručicu menjača i udariš dve mat crne štrafte lakom za školske table (jer druga mat crna nije ni postojala, a i ova se teško nalazila) popreko preko haube i krila, ihaaaaaj... odmah brži.Macola je napisao:He he, kako sam nekada voleo svog Fiću
A i ručica više ne bode kod "onih" radnji
ex SAABotražitelj <9000CS>
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: ZASTO SAAB ???
Još kao klincu su mi se za misli ljepili Volvo i Citroen,pogotovo DS!
Prvi DS sam trebao kupiti s 18. godina ali tu je presudio moj tata-ako kupiš-teraj van iz kuće,nisi normalan!
OK,OK,stari.Propustio sam onda još jednu priliku za kojom zalim al dobro.Onda s godinama saznam da je Volvo iz Švedske i da oni imaju još jednu marku,SAAB.
Jebote,šta je sad to?Njemačke aute sam mrzio svom snagom jer sam odkad znam za sebe,slušao kako su samo svabe auti a ovo drugo je smeće.
Dakle,susret sa nekim SAAB-om se nije dogodio do moje26.godine,znači prije 12. g.Bijeli 900 nesto s turbom,stoji bez tabli pred jednom kućom
Gledam auto o kojem skoro ništa neznam ali vidimn da je to malo drugačiji auto od svih koje sam vidio oko sebe.
Robusno,kvalitetno i lijepo.Tražim gazdu,nema ga,pitam okolo,negdi je otišao.Tako nekoliko puta,kad god sam imao priliku proći tim krajem jer je bio iz drugog grada.Jednom dobijem broj telefona i zovem i opet i ništa.Tako sam ostao "u mraku".Nakon možda pola godine,SAAB-a više nije bilo.
Otada sam svakog detektirao na cesti iako ih skoro nije ni bilo.
Prošle godine,pred povratak iz inozemstva,nadjem jedan na oglasu,zovem čovjeka i dogovorimo da ga kupim,moj 9.5 Wagon iz 99.Kupnja se dogodila tek nakon 10 mj,taj auto mi je bio sudjen i zdravo!
SAAB zato jer je poseban,jedinstven,zato jer ne robuje trendovima i zato jer je auto siguran,pouzdan i čvrst.Nije iz velikoserijskih tvornica koje imaju po tri,četiri klase.
Npr,švabe,jedno je za Njemačku a drugo za Balkan,kao i Mercedes.Ma mrš!
Ako rade avione-onda rade i aute!Eto,s tim bih se izjasniokonačno.
Prvi DS sam trebao kupiti s 18. godina ali tu je presudio moj tata-ako kupiš-teraj van iz kuće,nisi normalan!
OK,OK,stari.Propustio sam onda još jednu priliku za kojom zalim al dobro.Onda s godinama saznam da je Volvo iz Švedske i da oni imaju još jednu marku,SAAB.
Jebote,šta je sad to?Njemačke aute sam mrzio svom snagom jer sam odkad znam za sebe,slušao kako su samo svabe auti a ovo drugo je smeće.
Dakle,susret sa nekim SAAB-om se nije dogodio do moje26.godine,znači prije 12. g.Bijeli 900 nesto s turbom,stoji bez tabli pred jednom kućom
Gledam auto o kojem skoro ništa neznam ali vidimn da je to malo drugačiji auto od svih koje sam vidio oko sebe.
Robusno,kvalitetno i lijepo.Tražim gazdu,nema ga,pitam okolo,negdi je otišao.Tako nekoliko puta,kad god sam imao priliku proći tim krajem jer je bio iz drugog grada.Jednom dobijem broj telefona i zovem i opet i ništa.Tako sam ostao "u mraku".Nakon možda pola godine,SAAB-a više nije bilo.
Otada sam svakog detektirao na cesti iako ih skoro nije ni bilo.
Prošle godine,pred povratak iz inozemstva,nadjem jedan na oglasu,zovem čovjeka i dogovorimo da ga kupim,moj 9.5 Wagon iz 99.Kupnja se dogodila tek nakon 10 mj,taj auto mi je bio sudjen i zdravo!
SAAB zato jer je poseban,jedinstven,zato jer ne robuje trendovima i zato jer je auto siguran,pouzdan i čvrst.Nije iz velikoserijskih tvornica koje imaju po tri,četiri klase.
Npr,švabe,jedno je za Njemačku a drugo za Balkan,kao i Mercedes.Ma mrš!
Ako rade avione-onda rade i aute!Eto,s tim bih se izjasniokonačno.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: ZASTO SAAB ???
boresky je napisao:Još kao klincu su mi se za misli ljepili Volvo i Citroen,pogotovo DS!
Prvi DS sam trebao kupiti s 18. godina ali tu je presudio moj tata-ako kupiš-teraj van iz kuće,nisi normalan!
OK,OK,stari.Propustio sam onda još jednu priliku za kojom zalim al dobro.Onda s godinama saznam da je Volvo iz Švedske i da oni imaju još jednu marku,SAAB.
Jebote,šta je sad to?Njemačke aute sam mrzio svom snagom jer sam odkad znam za sebe,slušao kako su samo svabe auti a ovo drugo je smeće.
Dakle,susret sa nekim SAAB-om se nije dogodio do moje26.godine,znači prije 12. g.Bijeli 900 nesto s turbom,stoji bez tabli pred jednom kućom
Gledam auto o kojem skoro ništa neznam ali vidimn da je to malo drugačiji auto od svih koje sam vidio oko sebe.
Robusno,kvalitetno i lijepo.Tražim gazdu,nema ga,pitam okolo,negdi je otišao.Tako nekoliko puta,kad god sam imao priliku proći tim krajem jer je bio iz drugog grada.Jednom dobijem broj telefona i zovem i opet i ništa.Tako sam ostao "u mraku".Nakon možda pola godine,SAAB-a više nije bilo.
Otada sam svakog detektirao na cesti iako ih skoro nije ni bilo.
Prošle godine,pred povratak iz inozemstva,nadjem jedan na oglasu,zovem čovjeka i dogovorimo da ga kupim,moj 9.5 Wagon iz 99.Kupnja se dogodila tek nakon 10 mj,taj auto mi je bio sudjen i zdravo!
SAAB zato jer je poseban,jedinstven,zato jer ne robuje trendovima i zato jer je auto siguran,pouzdan i čvrst.Nije iz velikoserijskih tvornica koje imaju po tri,četiri klase.
Npr,švabe,jedno je za Njemačku a drugo za Balkan,kao i Mercedes.Ma mrš!
Ako rade avione-onda rade i aute!Eto,s tim bih se izjasniokonačno.
-
- Drug Član
- Postovi: 58
- Pridružio se: 15 Maj 2014, 14:12
Re: ZASTO SAAB ???
1. bezbednost
2. za te pare tesko mogu uzeti kvalitetniji auto (mozda volvo za nesto vise para ali to znaci i znacajno skuplje odrzavanje sudeci po info sa forumima)
3. skup raznih faktora (ok izgled, konzola, ne krade se, cene odrzavanja korektne za tu klasu) ali prevashodno prva 2 razloga su mi najbitnija
2. za te pare tesko mogu uzeti kvalitetniji auto (mozda volvo za nesto vise para ali to znaci i znacajno skuplje odrzavanje sudeci po info sa forumima)
3. skup raznih faktora (ok izgled, konzola, ne krade se, cene odrzavanja korektne za tu klasu) ali prevashodno prva 2 razloga su mi najbitnija
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
A ako nedajbože udariš u nekog na primer iz VW sekte, proći ćeš kroz njega
Šalim se malo.
Ne znamo šta bi se dogodilo sa osobama unutra, ali gvožđe protiv gvožđa, e tu je "pobeda" jasna kao dan .
Šalim se malo.
Ne znamo šta bi se dogodilo sa osobama unutra, ali gvožđe protiv gvožđa, e tu je "pobeda" jasna kao dan .
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Ziva istina, isprobao bas na VW Pasat... :)
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZASTO SAAB ???
Pa nesto bas ne znam za to prolazenje. Imas crash test 900 ng na youtube-u i ne deluje nimalo celicno u krovu se najvise savija.
Isto je i sa 9000 gde se vozaceva vrata krive i otvaraju kod A stuba. Da su sigurni sigurnu su,da su tenkovi nisu.
Isto je i sa 9000 gde se vozaceva vrata krive i otvaraju kod A stuba. Da su sigurni sigurnu su,da su tenkovi nisu.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Ma šalio sam se malo bez zluradih namera.
---------------------------------------------------------
Konzerva kao i svaka druga, Nema tu pravila...
To je kao u bilijaru sa lošim igračima.
Imao sam prilike (na žalost) da svojim očima vidim sudar Juga i Pasata na ibarskoj magistrali, raskrsnica Kraljevo- stari put ka Čačku, pre dosta godina, još dok ta raskrsnica nije bila sređena.
Vraćao sam se iz pravca Raške nešto oko 3-4h ujutro.
Beli Jugo je prednjim krajem izmileo veoma sporo iz pravca Kraljeva i tada ga je crveni Pasat, koji je dolazio od Mrčajevaca sa (odokativno) možda 150Km/h, udario pod pravim uglom bočno u motorni prostor.
Pasat se od siline udara bukvalno, kao kugla u bilijaru kod "štop" udarca, vratio nazad jedno par metara. Jugov motor i menjač su proleteli 30-tak metara od mog auta i završili kako koji, nešto na sred raskrnice, nešto okolo.
U magnovenju sam primetio da se Jugo okreće kao čigra više puta...
Magla od vode iz hladnjaka svuda onako bela od uličnog svetla i čudan blesak u trenutku udarca...
Naravno, par nas vcozača koji smo se zatekli u neposrednoj blizini, poizlazilo je napolje i uključilo sva četri migavaca, pošlo prema mestu udara, i imali smo šta da vidimo. Strahota živa!!!
Pasat je bio skraćen maltene na pola i motor, tj. neki lom koji je od motora i točkova ostao, otprilike je bio tamo gde je bila granica naslona prednjih sedišta. Ispod toga gomile nečeg što je ličilo na ljudske delove.
Užas blagi!!!!
To je blo tako strahovito samleveno i zgužvano da mi prisutni nismo imali pameti šta da činimo već smo samo zaprešpaščeno i zaleđeni od prizora zurili u tu smešu svega!
Hitna pomoć i vatrogasna kola su neverovatno brzo stigli (bar je nama tako izgledalo), udaljili su nas od Pasata i makazama počeli da ga seku komad po komad.
Par vatrogasaca i lekara je prišao do Juga,kome su nedostajali prednji točkovi i motor sa sve menjača.
Od prednjeg kraja, neobično prava i neizgužvana, visila je samo prednja hauba sa čudno praznim prostorom ispod, a volan je vertikalno izbio kroz prednju ivicu krova koja spaja vetrobran sa krovnim delom.
U jugu nije bilo ljudi ni prednjih sedišta! Najverovatnije da su obojica ispali pri okretanju Juga i što je najčudnije od svega pretrpeli relativno ne previše teške povrede. U svakom slučaju nefatalne pošto su obojica biliu svesnom stanju pokupljeni okolo, i lekari su nešto pričali o lomu lakta i butne kosti...
Ubrzo su ih odvezli kolima hitne.
Mi smo ostali još četiri sata blokirani na raskrsnici dok ostatke svih četvoro poginulih iz Pasata nisu izvukli napolje i izvršili uviđaj. Već u prvih pet minuta se nakupila kolona sa obe strane i gomila ljudi koji su došli da vide o čemu se radi.
Policija je uglavnom već tada sve nas držala na par desetina metara daleko.
Bilans je bio poražavajući i nadasve čudan!
Tihi svedok strahotnog udara, veći deo jugovog motora, stajao je sve vreme na sred raskrsnice, sa barom ulja koja se polako širila po asvaltu, jedno 50-tak metara od ostataka oba vozila...
Prizor koji neću zaboraviti dok sam živ!
Iz sve te strahote i nesreće sam izvukao bitnu pouku da bilans sudara ne zavisi od veličine, težine i čvrstoće vozila već od načina na koji se međusobno udare, i da bilo kakva limarija i masa ništa ne garantuju...
Takav je događaj bio. Nesrećan i poučan za mnoge prisutne.
Duboko verujem da su mnogi prisutni, poput mene, u tom trenutku veoma promenili mišljenje o sopstvenoj sigurnosti u svojoj 4+ metara dugačkoj, bednoj konzervi, ma kojim se imenom ista konzerva dičila.
Pozdrav
---------------------------------------------------------
Konzerva kao i svaka druga, Nema tu pravila...
To je kao u bilijaru sa lošim igračima.
Imao sam prilike (na žalost) da svojim očima vidim sudar Juga i Pasata na ibarskoj magistrali, raskrsnica Kraljevo- stari put ka Čačku, pre dosta godina, još dok ta raskrsnica nije bila sređena.
Vraćao sam se iz pravca Raške nešto oko 3-4h ujutro.
Beli Jugo je prednjim krajem izmileo veoma sporo iz pravca Kraljeva i tada ga je crveni Pasat, koji je dolazio od Mrčajevaca sa (odokativno) možda 150Km/h, udario pod pravim uglom bočno u motorni prostor.
Pasat se od siline udara bukvalno, kao kugla u bilijaru kod "štop" udarca, vratio nazad jedno par metara. Jugov motor i menjač su proleteli 30-tak metara od mog auta i završili kako koji, nešto na sred raskrnice, nešto okolo.
U magnovenju sam primetio da se Jugo okreće kao čigra više puta...
Magla od vode iz hladnjaka svuda onako bela od uličnog svetla i čudan blesak u trenutku udarca...
Naravno, par nas vcozača koji smo se zatekli u neposrednoj blizini, poizlazilo je napolje i uključilo sva četri migavaca, pošlo prema mestu udara, i imali smo šta da vidimo. Strahota živa!!!
Pasat je bio skraćen maltene na pola i motor, tj. neki lom koji je od motora i točkova ostao, otprilike je bio tamo gde je bila granica naslona prednjih sedišta. Ispod toga gomile nečeg što je ličilo na ljudske delove.
Užas blagi!!!!
To je blo tako strahovito samleveno i zgužvano da mi prisutni nismo imali pameti šta da činimo već smo samo zaprešpaščeno i zaleđeni od prizora zurili u tu smešu svega!
Hitna pomoć i vatrogasna kola su neverovatno brzo stigli (bar je nama tako izgledalo), udaljili su nas od Pasata i makazama počeli da ga seku komad po komad.
Par vatrogasaca i lekara je prišao do Juga,kome su nedostajali prednji točkovi i motor sa sve menjača.
Od prednjeg kraja, neobično prava i neizgužvana, visila je samo prednja hauba sa čudno praznim prostorom ispod, a volan je vertikalno izbio kroz prednju ivicu krova koja spaja vetrobran sa krovnim delom.
U jugu nije bilo ljudi ni prednjih sedišta! Najverovatnije da su obojica ispali pri okretanju Juga i što je najčudnije od svega pretrpeli relativno ne previše teške povrede. U svakom slučaju nefatalne pošto su obojica biliu svesnom stanju pokupljeni okolo, i lekari su nešto pričali o lomu lakta i butne kosti...
Ubrzo su ih odvezli kolima hitne.
Mi smo ostali još četiri sata blokirani na raskrsnici dok ostatke svih četvoro poginulih iz Pasata nisu izvukli napolje i izvršili uviđaj. Već u prvih pet minuta se nakupila kolona sa obe strane i gomila ljudi koji su došli da vide o čemu se radi.
Policija je uglavnom već tada sve nas držala na par desetina metara daleko.
Bilans je bio poražavajući i nadasve čudan!
Tihi svedok strahotnog udara, veći deo jugovog motora, stajao je sve vreme na sred raskrsnice, sa barom ulja koja se polako širila po asvaltu, jedno 50-tak metara od ostataka oba vozila...
Prizor koji neću zaboraviti dok sam živ!
Iz sve te strahote i nesreće sam izvukao bitnu pouku da bilans sudara ne zavisi od veličine, težine i čvrstoće vozila već od načina na koji se međusobno udare, i da bilo kakva limarija i masa ništa ne garantuju...
Takav je događaj bio. Nesrećan i poučan za mnoge prisutne.
Duboko verujem da su mnogi prisutni, poput mene, u tom trenutku veoma promenili mišljenje o sopstvenoj sigurnosti u svojoj 4+ metara dugačkoj, bednoj konzervi, ma kojim se imenom ista konzerva dičila.
Pozdrav
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Moje iskustvo je...Passat karavan...Covek je izleteo, pokusavajuci da izbegnem kontakt uopste, kocim sa nekih 50 i motam na levo...Desnim prednjim krajem udaram direkt u zadnji tocak Passata...Od siline udarca Passat se zanosi i parkira pored puta, ja bukvalno ostajem u mestu...Udarac bukvalno po meni u kabini nije bio strasan,sreca nije bilo povredjenih. Na Passatu je pukla zadnja osovina, nije u voznom stanju...
Moze da prica ko sta hoce, imao sam ne bas tako sjajno iskustvo jednom i ostao sam ziv, ali ne zahvaljujuci kolima, nego sreci...
Znam samo da je Saab zasluzio da ga popravim i ulozim u njega...Iako neki misle da sam budala...Jer sa sigurnoscu mogu da kazem, da sam bio u nekim drugim kolima, sada me nebi bilo i po tome ovaj auto je zasluzio svu moju paznju.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Moze da prica ko sta hoce, imao sam ne bas tako sjajno iskustvo jednom i ostao sam ziv, ali ne zahvaljujuci kolima, nego sreci...
Znam samo da je Saab zasluzio da ga popravim i ulozim u njega...Iako neki misle da sam budala...Jer sa sigurnoscu mogu da kazem, da sam bio u nekim drugim kolima, sada me nebi bilo i po tome ovaj auto je zasluzio svu moju paznju.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: ZASTO SAAB ???
Kad prodam saab kupujem volvo,pošto za s klasu nemam para...toliko o bezbednosti..
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Saab i Volvo stavljaju završnu tačku na sigurnost, u odnosu na druga vozila.
Ali ipak nisu svemogući.
Ali ipak nisu svemogući.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: ZASTO SAAB ???
Bas imam napetu temu na jednom forumu,momci trube kako je Dacia Sandero sigurnija i bolja od SAAB-a 95 iz 1999.Sve neki strucnjaci a nevide da su zrtve konzumerizma koji od govna pravi pitu.Maltene trpaju to ru-fr u Premium klasu,bokte!Ne vjerujem.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Sta se uzbudjujes?
Pusti ljude da veruju u sta hoce! Ako oni misle da voze Ferrari i ako ih to cini srecnim neka zive u veselju
Znam ljude kojima je Dacia ili Daewoo bio prvi auto u zivotu koji nije bio Zastava 101/Yugo........verovatno bi se na njihovom mestu i ja upiskio od srece
Pusti ljude da veruju u sta hoce! Ako oni misle da voze Ferrari i ako ih to cini srecnim neka zive u veselju
Znam ljude kojima je Dacia ili Daewoo bio prvi auto u zivotu koji nije bio Zastava 101/Yugo........verovatno bi se na njihovom mestu i ja upiskio od srece
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: ZASTO SAAB ???
Ma daj,izgorim od zivaca kad takve prosere procitam!Euro NCAP i te fore koje daju 4 * radi bolje prodaje a cistoca i struktura materijala koja je najbitnija je cista nepoznanica.Naravno,nek ih veseli al po nasoj marci nece da pljuju,nedam!Najbolja izjava da su Volvo i SAAB do 2000.bili teski krsevi,jaaaaooooo......
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- dragan225
- Postovi: 260
- Pridružio se: 03 Sep 2014, 21:07
Re: ZASTO SAAB ???
Ma samo opusteno ko vozi saaba zna sta vozi, bar sto se sigurnosti tice saab i volvo tate igrice
Sent from my HUAWEI P7-L10
Sent from my HUAWEI P7-L10
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
kad je krenuo euro n cap svi automobili osim volvo-a i saab-a su se spakovali kao konzerve..posle toga su proizvodjaci krenuli da steluju svoje automobile tako da prodju kres test, znaci 50-50% u deformabilnu barijeru i bocni test...i onda posle par godina odmah svi 5 zvezdica... a u praksi drugacije... i onda kada promene ili uvedu nesto novo opet se svi spakuju kao konzerve...evo primer.. audi A4 poslednji model se spakovao kao i bmw 3 kada su amerikanci promenili da bude 25% povrsina udara direktnog sudara. Ali volvo XC90 star 13 godina prosao test...zasto? zato sto su volvo i saab polupali ko zna koliko automobila iz ko zna koliko pozicija pre nego sto su pustili u serijsku prozivodnju.
znam za primer gde volvo S60 koji ima "samo" 4 zvezdice euro n cap udario direktno u pezo 308, vozac u volvo-u prosao samo sa laksim povredama vozac pezoa nije ziv.. kabina volvo-a netaknuta.. nije sve u euro n cap i tri pozicije koje testiraju i koje su u stvarnom zivotu sa jako malom sansom da ce se dogoditi.. dzabe i dobra kabina kada ce kljuc da ti presece koleno ili papucice da ti uniste noge ili tako neke sitnice u kabini da lete.. e o tome volvo i saab brinu kad prave i testiraju automobile.
Sto se tice logana i sandera...ne znam za vas ali za mene su to neopevane kanturine..mozda imaju reno motor i menjac ali sve ostalo...??? ja sam uvek govorio ljudima koji su kupovali jugo sa pezo motorom...reko bolje da si kupio pezo sa rakovica motorom, motor prepakujes koji hoces ali sve ostalo? kabina, bezbednost, izolacija, vesanje, kocnice...i jos mnogo stvari koje cine auto kao gotov proizvod.
vozio sam novog duster-a, mozda je to nissan pogon(mada je ovaj sto sam testirao bio prednja vuca..) i mogu vam reci kada sam seo u forestera starog 14 godina posle toga kao da sam seo u BMW M sto se tice upravljivosti i prenosa snage na podlogu...o zvucnoj izolaciji i plastici koja zvoni na sve strane da ne pricam.
za mene je ovo volvo crash test...
znam za primer gde volvo S60 koji ima "samo" 4 zvezdice euro n cap udario direktno u pezo 308, vozac u volvo-u prosao samo sa laksim povredama vozac pezoa nije ziv.. kabina volvo-a netaknuta.. nije sve u euro n cap i tri pozicije koje testiraju i koje su u stvarnom zivotu sa jako malom sansom da ce se dogoditi.. dzabe i dobra kabina kada ce kljuc da ti presece koleno ili papucice da ti uniste noge ili tako neke sitnice u kabini da lete.. e o tome volvo i saab brinu kad prave i testiraju automobile.
Sto se tice logana i sandera...ne znam za vas ali za mene su to neopevane kanturine..mozda imaju reno motor i menjac ali sve ostalo...??? ja sam uvek govorio ljudima koji su kupovali jugo sa pezo motorom...reko bolje da si kupio pezo sa rakovica motorom, motor prepakujes koji hoces ali sve ostalo? kabina, bezbednost, izolacija, vesanje, kocnice...i jos mnogo stvari koje cine auto kao gotov proizvod.
vozio sam novog duster-a, mozda je to nissan pogon(mada je ovaj sto sam testirao bio prednja vuca..) i mogu vam reci kada sam seo u forestera starog 14 godina posle toga kao da sam seo u BMW M sto se tice upravljivosti i prenosa snage na podlogu...o zvucnoj izolaciji i plastici koja zvoni na sve strane da ne pricam.
za mene je ovo volvo crash test...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju