
SAAB 9000 CS
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 CS
Ajde ajde...malo
Da dodjemo sebi i da se malo smirimo


Da dodjemo sebi i da se malo smirimo


[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
- dino00
- Postovi: 5
- Pridružio se: 13 Jan 2014, 09:52
Re: SAAB 9000 CS
Bice bolje neki drugi put.
Treba da si zadovoljan, auto ti ide super, ali
Mercedes nije ni malo naivan 15.01 mu je vreme
sa reakcijom.
A da, dacu ti negde slikove pa probaj cisto onako.
Treba da si zadovoljan, auto ti ide super, ali
Mercedes nije ni malo naivan 15.01 mu je vreme
sa reakcijom.
A da, dacu ti negde slikove pa probaj cisto onako.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CS
Ma da,prezadovoljan sam. Sad volan da ganjam onaj mi se zalepio za ruke 

- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9000 CS
Zašto se to dešava? Nekad se desi isto i kod mene kad ga nagazim a nema pravila kada će.Kolja je napisao: otisao mi auto u fuel cutt off u trecoj brzini
U stvari, možda se i ne dešava isto ali izgubi snagu i od daljeg ubrzanja nema ništa iako održava trenutno dostignutu brzinu.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Re: SAAB 9000 CS
Bit će da je siromašna smjesa, tj. nedostaje goriva, pa ecu štiti motor da se "ne otopi" 

[link_open=http://www.nordicrenegade.com]nordic renegade team member[/link_open]
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CS
Ima nesto sto ga hebe,ne zna se tacno kada ce ali se desi iznenada,bas onda kad je najpotrebnije. Stiskao ga i pre i posle prekida i normalno sve. Nisam pametan,mirise na apc ventil al nesam siguran. Nikad mi nije na rezervi,zao mi pumpu.
- illswitch
- Postovi: 81
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Re: SAAB 9000 CS
Ne radi se ovdje u količini goriva u rezervoaru već omjeru smjese zraka i goriva, idealan omjer kod benzinskih motora je 14,7:1 (stehiometrijski omjer) što će reći da za pravilno i optimalno sagorjevanje jednog grama goriva potrebno je 14.7 grama zraka. Ecu je kod vas obojice skužio, tj. maf senzor je to registrirao i javio, ecu je katnio gorivo i zaštitio motor (klipove) da se ne otope od siromašne smjese. Konkretno ne znam što se radilo/"čačkalo" kod vaših autića, ali hoće to kad se ćunira i tako 

[link_open=http://www.nordicrenegade.com]nordic renegade team member[/link_open]
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CS
Ne znam ima li veze ali meni je uvek crn izduv. Ma koliko ga przio nece da pobeli. Mapa je dirana ali je to radio covek kome verujem i koji zna znanje tako da do toga nije.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CS
@illswitch
Lepo je to kod tralala auta...
Taj odnos je ok... koji si naveo...
Na WOT -u se ide na odnos 12.0~12.5 :1 dakle na bogatiju smesu nego na leeeru.
9k nema MAF, AMM ITD... Ima MAP, a u fuel cutoff moze da ide ako je prepumpao pretisak pa se shtiti.
Da li se desava stalno?
Uvek?
Ako je sporadicno... treba traziti i gledati sta je okidac.
Lepo je to kod tralala auta...
Taj odnos je ok... koji si naveo...
Na WOT -u se ide na odnos 12.0~12.5 :1 dakle na bogatiju smesu nego na leeeru.
9k nema MAF, AMM ITD... Ima MAP, a u fuel cutoff moze da ide ako je prepumpao pretisak pa se shtiti.
Da li se desava stalno?
Uvek?
Ako je sporadicno... treba traziti i gledati sta je okidac.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CS
Ne cesto ali se desava kad ga nabodem lepo.Prva brzina puni kao blesav,druga isto,treca potopim gas i kraj. Samo se pobode napred kao da ti neko zakaci padobran pozadi. Odrzava brzinu ali od ubrzanja nema nista. Ovo je i te kako zeznuto pri preticanju kad bi se desilo. Mislim da je problem u apc ventilu,moj je otvaran odozdo i sredjivan. Sad jednom prilikom mi se odlepio bas na tom mestu,auto mi upalio check engine i izbio crevce sa MAPa i imao pomenute simptome. Zalepio sam ga ali izgleda na tom delu gde je lepljen malko propusta i hebe stvar. Videcu da uzmem neki dobar silikon pa cemo videti. Malko mapu gore za svaki slucaj 

- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9000 CS
Sve nesto mislim( ono jes laicki) da vam je problem u diznama. Svi vi ste budzili snagu i treba vam vise goriva a jednostavno dizne ne mogu da izbace dovoljnu kolicinu goriva.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CS
345ccm jedna dizna.
Pa ti vidi koliku snagu moze da. gura... ili 260gr goriva.
Dakle na wot 1040gr. Goriva na 1 minut. 12,5kg vazduha... dakle nije problem dizni.
Pa ti vidi koliku snagu moze da. gura... ili 260gr goriva.
Dakle na wot 1040gr. Goriva na 1 minut. 12,5kg vazduha... dakle nije problem dizni.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CS
Dizne su zdrave za do ~280ks SAFE.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CS
Moze vise, ~290~300 ali gubi se zastita za knock enrichment...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 CS
Menjana je, a ne secam se sta je stavljeno, bilo mnogo davno...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CS
Sjajno, jedva cekam da vidim taj projekat. To bi usput bila super reklama.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9000 CS
Vidim da se ne dešava uvek ni kod Kolje, a ni kod mene. Znači, sporadično ali je hebeno što se ne zna kad će.TAZZ je napisao: u fuel cutoff moze da ide ako je prepumpao pretisak pa se shtiti.
Da li se desava stalno?
Uvek?
Ako je sporadicno... treba traziti i gledati sta je okidac.
Nedostatak goriva verovatno nije jer bi se dešavalo uvek kod svakog stiskanja do daske, a to nije slučaj.
E sad...prepumpani pritisak je moguć, barem kod mene. Mislim, ako je to ono kad kazaljka turbine leti u crveno polje? Ali opet ni svako uletanje u crveno ga ne saseče.

p.s. Primetio sam da kad krenem od kuće i kažem "ko izda-pizda", tad mi se ne dešava. Al' jbga, mator sam pa često zaboravim da to kažem.

ex SAABotražitelj <9000CS>
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9000 CS
Nzm da l ima veze sa fuel cutoff ali drugar je takodje imao problem sa performansama kad krene da forsira auto od prve pa do kraja( kalibra oko 300 ks). Inace auto je super isao kad se trenutno nabode na gas i tako produva brzinu dve. Zadnje sto je nasao je da su mu losije razvodna kapa i ruka.
Merio mu je neki nas lokalni dijagnosticar napon i rekao da mu od bobine do kape ide jedna vrednost a da od nje ka svecicama ide upola manje( kaze da su merili pod opterecenjem). Na kraju je ostalo da promeni i kapu i ruku s tim sto mu je ovaj majstor preporucio Beru ( do 100 inak evra komplet).
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Merio mu je neki nas lokalni dijagnosticar napon i rekao da mu od bobine do kape ide jedna vrednost a da od nje ka svecicama ide upola manje( kaze da su merili pod opterecenjem). Na kraju je ostalo da promeni i kapu i ruku s tim sto mu je ovaj majstor preporucio Beru ( do 100 inak evra komplet).
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju