TRIONIC
ECU FLASH
SAAB 9000
2 Flashes - MAP sensor
3 flashes - Intake air temperature sensor
4 flashes - Coolant temperature sensor
5 flashes - Throttle position sensor
6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe)
7 flashes - Fuel / air mixture
8 flashes - EVAP valve
9 flashes - faulty ecu
SAAB 900 NG
2 Manifold absolute pressure sensor
3 Temperature sensor, manifold
4 Temperature sensor, coolant
5 Throttle position sensor
6 Oxygen sensor
7 Adaptation
8 Purge valve (EVAP valve)
9 ECM, internal fault
U stvari To je isto.
SAAB TRIONIC-MOTRONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB TRIONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
Da bi se dobilo ocitavanje greske "kod" za Saab 9000 :
Postupak (Trionic)
1. Okrenite paljenje u polozaj za voznju bez pokretanja motora.
2.U oko sest sekundi svjetlo "Check Engine" će izaći za oko 2 sekunde. Tada će poceti treptati prvi kod kvara.
3.Kodovi sastoje od odredjenog broja bljeskova, svaki ima trajanje od 0,4 sekunde. Svetlo "Check Engine" ce izaci za dve sekunde izmedju svake nove serije trep kodova (ako postoji vise od jednog kvara - koda).
4. Nakon poslednjeg niza kodova lampica ce se ugasiti na 3 sekunde onda zasvetli opet za još tri sekunde, nakon cega ce se trep kodovi ponoviti.
5.Treperenjem "Check Engine" kodovi ce se ponavljati sve dok se memorija greske(gresaka) ne obrise. Za brisanje memorije kod greske(gresaka), iskljucite prikljucak modula kontrole najmanje pet minuta ili skinite klemu sa akumulatora i upalite neki potrosac npr.svetla da bi se resili statickog elektriciteta... na pet minuta...
Kodovi (Trionic)
2 Manifold absolute pressure sensor P0105 P0106 P0107 P0108
3 Intake air temperature sensor P0110 P0112 P0113
4 Coolant temperature sensor P0115 P0117 P0118
5 Throttle position sensor P0120 P0121 P0122 P0123
6 Lambda (oxygen) sensor P0130
7 Fuel-air mixture P0170 P0171 P0172
8 EVAP valve (ELCD) P0443 P1443 P1444 P1445
9 Internal ECU fault P1651 P1652 (check ground, connectors)
Postupak (DI / APC)
1. Okrenite paljenje u polozaj za voznju bez pokretanja motora.
2.U oko sest sekundi svjetlo "Check Engine" će izaći za oko 2 sekunde. Tada će poceti treptati prvi kod kvara.
Kodovi (DI / APC)
2. Internal memory check failed
3. Watchdog (control module fault).May also be caused by a defective spark plug or ignition module.
4. Knock sensor
5. Engine load signal from LH or MAP sensor incorrect
Da ne bude da sam ja pametan ,nesto sam ubacio,nesto skratio... ali evo i izvorne pa me ispravite u prevodu KLIK
Postupak (Trionic)
1. Okrenite paljenje u polozaj za voznju bez pokretanja motora.
2.U oko sest sekundi svjetlo "Check Engine" će izaći za oko 2 sekunde. Tada će poceti treptati prvi kod kvara.
3.Kodovi sastoje od odredjenog broja bljeskova, svaki ima trajanje od 0,4 sekunde. Svetlo "Check Engine" ce izaci za dve sekunde izmedju svake nove serije trep kodova (ako postoji vise od jednog kvara - koda).
4. Nakon poslednjeg niza kodova lampica ce se ugasiti na 3 sekunde onda zasvetli opet za još tri sekunde, nakon cega ce se trep kodovi ponoviti.
5.Treperenjem "Check Engine" kodovi ce se ponavljati sve dok se memorija greske(gresaka) ne obrise. Za brisanje memorije kod greske(gresaka), iskljucite prikljucak modula kontrole najmanje pet minuta ili skinite klemu sa akumulatora i upalite neki potrosac npr.svetla da bi se resili statickog elektriciteta... na pet minuta...
Kodovi (Trionic)
2 Manifold absolute pressure sensor P0105 P0106 P0107 P0108
3 Intake air temperature sensor P0110 P0112 P0113
4 Coolant temperature sensor P0115 P0117 P0118
5 Throttle position sensor P0120 P0121 P0122 P0123
6 Lambda (oxygen) sensor P0130
7 Fuel-air mixture P0170 P0171 P0172
8 EVAP valve (ELCD) P0443 P1443 P1444 P1445
9 Internal ECU fault P1651 P1652 (check ground, connectors)
Postupak (DI / APC)
1. Okrenite paljenje u polozaj za voznju bez pokretanja motora.
2.U oko sest sekundi svjetlo "Check Engine" će izaći za oko 2 sekunde. Tada će poceti treptati prvi kod kvara.
Kodovi (DI / APC)
2. Internal memory check failed
3. Watchdog (control module fault).May also be caused by a defective spark plug or ignition module.
4. Knock sensor
5. Engine load signal from LH or MAP sensor incorrect
Da ne bude da sam ja pametan ,nesto sam ubacio,nesto skratio... ali evo i izvorne pa me ispravite u prevodu KLIK
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB TRIONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
Motronic ECU flash code
Evo i nesto za 900NG i 9000cs , koji koristi Motronic Engine Management System (EMS) 2.10.2 i 2.8.1.
U pricipu za njega kod nas i nema bas dijagnostika, koriste uglavnom ISAT koji kod nas ne postoji i
TECH II koji je relativno redak, za kucnu upotrebu dosta skup,jedino u Saab servis, ali ako neko hoce sam ugrubo da pogleda o cemu se radi i zasto je ukljuceno "Check Engine" moze na ovaj nacin...
Ispod volana, a ispred pedala, uocicete plasticni deo u obliku pravaugaonika, skinete taj plasticni poklopac i videcete dva reda po 8 prikljucaka (slika 1). Inace prikljucak za dijagnostiku.
(slika 1)
E sad vrlo jednostavno:
1. Nadjete parce izolovane zice, skinite izolaciju sa oba kraja po 5mm, jedan kraj stavite u uticnicu za pin 6 (obelezen je crvenom bojom slika.1)
2.Pronaci mesto na sasiji gde cemo prikaciti drugi kraj zice (uzemljenje) ALI JE JOS NE KACITI!!!
( Pronasao sam sliku gde je to malo kulturnije odradjeno sa prekidacem OFF/ON, ali u principu isto je kao i ovo (slika.2))
3.Ukljucite paljenje i prislonite zicu na uzemljenje od 0.5 do 4 sekunde, pa sklonite uzemljenje, pocece da vam svetli lampica "Check Engine" .
4. Prvo ce da vam svetli jednom dugo sto oznacava pocetak, pa ce vam "Check Engine" treptati u dve faze.
Prvi set treptaja,mali razmak,a odma zatim i drugi set, ce vam dati dvocifreni broj.
NPR. Prvo zatreperi 1 put, a zatim razmak pa 2 puta, daje vam dvocifren broj 12.
Zatim ce jos jednom dugi treptaj to oznacava kraj koda.
Prikazano je (slika.2)
(slika.2)
Evo i spiska, da utvrdite sta koji kod znaci:
Motronic 2.10.2 (4 Cyl. engines)
Flash code / Function
11/ Relay, secondary air injection
12 / No fault
21 / Mass air flow sensor
41 / Coolant temperature sensor
51 / Throttle position sensor
61 / Oxygen sensor
72 / Adaptation, long time
73 / Adaptation, short time
81 / EVAP canister purge valve
91 / Control module fault (RAM)
92 / Control module fault (ROM)
Motronic 2.8.1 (V6 Engines)
Flash code / Function
11 / Relay, secondary air injection
12 / No fault
21 / Mass air flow sensor
31 / Intake air temperature sensor
41 / Coolant temperature sensor
51 / Throttle position sensor
61 / Oxygen sensor, Cyl. 1-3-5
62 / Oxygen sensor, Cyl. 2-4-6
71 / Adaptation, Cyl. 1-3-5 (rich/lean)
72 / Adaptation, Cyl. 2-4-6 (rich/lean)
81 / EVAP canister purge valve
91 / Control module fault (RAM/ROM)
Prema nekim podatcima
Motronic 2.10.2 je isao u NG 900 900S od 94-> u 2.0L i 2.3L
Motronic 2.8.1 je isao u 9000 3.0L V6 95god i NG 900 SE 2.5L V6
Evo i nesto za 900NG i 9000cs , koji koristi Motronic Engine Management System (EMS) 2.10.2 i 2.8.1.
U pricipu za njega kod nas i nema bas dijagnostika, koriste uglavnom ISAT koji kod nas ne postoji i
TECH II koji je relativno redak, za kucnu upotrebu dosta skup,jedino u Saab servis, ali ako neko hoce sam ugrubo da pogleda o cemu se radi i zasto je ukljuceno "Check Engine" moze na ovaj nacin...
Ispod volana, a ispred pedala, uocicete plasticni deo u obliku pravaugaonika, skinete taj plasticni poklopac i videcete dva reda po 8 prikljucaka (slika 1). Inace prikljucak za dijagnostiku.
(slika 1)
E sad vrlo jednostavno:
1. Nadjete parce izolovane zice, skinite izolaciju sa oba kraja po 5mm, jedan kraj stavite u uticnicu za pin 6 (obelezen je crvenom bojom slika.1)
2.Pronaci mesto na sasiji gde cemo prikaciti drugi kraj zice (uzemljenje) ALI JE JOS NE KACITI!!!
( Pronasao sam sliku gde je to malo kulturnije odradjeno sa prekidacem OFF/ON, ali u principu isto je kao i ovo (slika.2))
3.Ukljucite paljenje i prislonite zicu na uzemljenje od 0.5 do 4 sekunde, pa sklonite uzemljenje, pocece da vam svetli lampica "Check Engine" .
4. Prvo ce da vam svetli jednom dugo sto oznacava pocetak, pa ce vam "Check Engine" treptati u dve faze.
Prvi set treptaja,mali razmak,a odma zatim i drugi set, ce vam dati dvocifreni broj.
NPR. Prvo zatreperi 1 put, a zatim razmak pa 2 puta, daje vam dvocifren broj 12.
Zatim ce jos jednom dugi treptaj to oznacava kraj koda.
Prikazano je (slika.2)
(slika.2)
Evo i spiska, da utvrdite sta koji kod znaci:
Motronic 2.10.2 (4 Cyl. engines)
Flash code / Function
11/ Relay, secondary air injection
12 / No fault
21 / Mass air flow sensor
41 / Coolant temperature sensor
51 / Throttle position sensor
61 / Oxygen sensor
72 / Adaptation, long time
73 / Adaptation, short time
81 / EVAP canister purge valve
91 / Control module fault (RAM)
92 / Control module fault (ROM)
Motronic 2.8.1 (V6 Engines)
Flash code / Function
11 / Relay, secondary air injection
12 / No fault
21 / Mass air flow sensor
31 / Intake air temperature sensor
41 / Coolant temperature sensor
51 / Throttle position sensor
61 / Oxygen sensor, Cyl. 1-3-5
62 / Oxygen sensor, Cyl. 2-4-6
71 / Adaptation, Cyl. 1-3-5 (rich/lean)
72 / Adaptation, Cyl. 2-4-6 (rich/lean)
81 / EVAP canister purge valve
91 / Control module fault (RAM/ROM)
Prema nekim podatcima
Motronic 2.10.2 je isao u NG 900 900S od 94-> u 2.0L i 2.3L
Motronic 2.8.1 je isao u 9000 3.0L V6 95god i NG 900 SE 2.5L V6
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB TRIONIC-MOTRONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
To je lahko sa elm 327, ko ima obd
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB TRIONIC-MOTRONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
Ovde rekose drugojacije... ISAT i TECH II [link_open=http://townsendimports.com/Web/engine_f ... riants.htm]KLIK[/link_open] bas sam trazio, zato sto mi bilo sumljivo nesto...Koji ce qrac trep kodovi za 900NG...A ono za atmosferce samo...Pa reko da vidim sa cim moze da se ocita i u koje modele se ubacivao...A ono i u 9000CS 3.0L i 900NG 2.5L V6...Pa sam nasao i za njih... A vidim da je ovo OBD...Moguce je da je stari info...Sve je mogucce... Ali eto bar ima alternativni metod, bez dijagnostike...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB TRIONIC-MOTRONIC GREŠKE, SAAB 9000 i SAAB 900NG
Evo Check Engine Codes za Bosch Motronic LH2.4 fuel injection ecu (DI /APC)
Saab 900 / 9000 LH 2.4 fault codes (not trionic)
code cause possible cure
12111 Learning fault in lambda(air fuel mixture adj) vacuum leak,oxygen sensor,air mass meter
12112 Learning fault in lambda(air fuel mixture adj) vacuum leak,oxygen sensor,air mass meter
12113 learning fault idling adj. too low Iac valve, dirty ground points,bad ecu
12114 learning fault idling adj. too high Iac valve, dirty ground points,bad ecu
12211 battery + voltage below 10 volts or above 16 Battery, alternator,wiring
12212 throttle position switch's idle contact faulty throttle switch adj. or itself,
12213 throttle position switch's wide open throttle faulty throttle switch adj. or itself,
12214 engine coolant temp sensor signal faulty (ntc)eng temp sesor on intake mani fold
12221 mass air sensor no signal mass air flow sensor
12222 idle adj faulty Iac valve
12223 fuel air mixture too lean vacuum leak,oxygen sesor,air mass meter
12224 fuel air mixture too rich oxygen sesor, air mass meter
12225 oxygen sesor preheating faulty blown or missing fuse,bad oxygen sesor
12231 No igntion signal this always comes on as first code as engine is not on ignore unless car won't start
12232 Voltage for memory>1 volt wiring
12333 eprom fault ecu ( brain)
12241 injector faulty this code comes up a lot but is normally false(ignore)
12242 no air mass sensor filament burn off bad air mass meter
12243 no speed signal
12244 no drive signal to pin 30
12245 egr function faulty cloged egr valve(if this code comes up you should have ecu replaced and blank off egr)
12251 throttle position sensor faulty tps fault
12252 evap purge fault
12254 no rpm signal this is pin 1 on all LH ecu's
22511 load signal to ezk(ign)failed
22512 knock sensor fault
0000 no faults
Saab 900 / 9000 LH 2.4 fault codes (not trionic)
code cause possible cure
12111 Learning fault in lambda(air fuel mixture adj) vacuum leak,oxygen sensor,air mass meter
12112 Learning fault in lambda(air fuel mixture adj) vacuum leak,oxygen sensor,air mass meter
12113 learning fault idling adj. too low Iac valve, dirty ground points,bad ecu
12114 learning fault idling adj. too high Iac valve, dirty ground points,bad ecu
12211 battery + voltage below 10 volts or above 16 Battery, alternator,wiring
12212 throttle position switch's idle contact faulty throttle switch adj. or itself,
12213 throttle position switch's wide open throttle faulty throttle switch adj. or itself,
12214 engine coolant temp sensor signal faulty (ntc)eng temp sesor on intake mani fold
12221 mass air sensor no signal mass air flow sensor
12222 idle adj faulty Iac valve
12223 fuel air mixture too lean vacuum leak,oxygen sesor,air mass meter
12224 fuel air mixture too rich oxygen sesor, air mass meter
12225 oxygen sesor preheating faulty blown or missing fuse,bad oxygen sesor
12231 No igntion signal this always comes on as first code as engine is not on ignore unless car won't start
12232 Voltage for memory>1 volt wiring
12333 eprom fault ecu ( brain)
12241 injector faulty this code comes up a lot but is normally false(ignore)
12242 no air mass sensor filament burn off bad air mass meter
12243 no speed signal
12244 no drive signal to pin 30
12245 egr function faulty cloged egr valve(if this code comes up you should have ecu replaced and blank off egr)
12251 throttle position sensor faulty tps fault
12252 evap purge fault
12254 no rpm signal this is pin 1 on all LH ecu's
22511 load signal to ezk(ign)failed
22512 knock sensor fault
0000 no faults
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta