SAAB 9-5 AERO 2002
- treki
- Drug Član
- Postovi: 257
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Znaci, mislim, znaci.
Auto i slike su
Auto i slike su
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Prodje odmor... Bilo lepo. Za 20-ak dana predjeno nesto preko 2500km, 4000km od poplave. Bilo problema ali nista strasno. Prvo pukla guma , onda crko osigurac za kratko svetlo Gluposti, jedini ozbiljniji prodlem je bio taj sto auto nije hteo da puni boost do crvenog vec samo do pola zutog polja na boost pokazivacu na tabli. Auto je iso nije stao ali dosta slabije... Problem resen u hodu. Bilo neke vode u APC-u, ne verujem da je od poplave jer je tad bilo proslo od toga jedno 2-3k km. Verovatno neki kondenz. To istreso vrati APC i sve OK Drugi veci problem su bili misfire na 4 cilindru...ja mislio do plina kad ono skoro isto i na benzin. Onda posumnjam na svecice i kasetu. Podignem haubu a srafovi od kasete (ona 4 kom) skroz labavi. Stegnem ih i resim problem
U medjuvremenu je propevao rebrasti roler, ocekivano, jedini koji nije zamenjn posle polave. Porucen je u gazeli zajedno s kaisem pa kad stigne menjam. Drugo, auto malo duze vergla povremeno. Danas sam zamenio senzor pozicije radilice, stavio drugi polovni pa cu videti da li je on pravio probleme. Takodje, narednih dana menjam filtere za plin pa cu opet da ocistim benz dizne, jer moguce da one opet zezaju pa zato nekad teze pali.
Pored svega navedenog ostali jos zadnji sileni da se zamene... cekam neke zaebane da stignu i pravac Saaboter
Osim senzora radilice danas sam i otvarao farove, kako bi ocistio prljavstinu koja je ostala unutra. Kad sam vec otvarao farove, zamenio sam i projektore, stavio nove iako su stari radili, i stavio druge maske na projektore, tako da sad lepse izgleda.
Stari izgled:
Novi:
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
U al si zaeban sad sa ovim farovima...
Jos samo flexi DLR da nabodes u far i bices namrsten vrhunski.
Odlicno!
Jos samo flexi DLR da nabodes u far i bices namrsten vrhunski.
Odlicno!
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Farovi su ti sada do
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- saabBL
- Postovi: 258
- Pridružio se: 05 Jan 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Bozo fino se ti istrosi na te poliuretancice.. kosta dosta al se isplati stvarno
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gripi,ajd vidi da li ima ovakvih plavih i za 900og? Interesuje me zadnji trap.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pa i ne kosta nesto vise... Prednji su jeftiniji od fabrickih obicnih, a opet osecaj je neuporedivo bolji...
Provericu Ivane
Provericu Ivane
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Igranka
Juce skinem leptir gas da ga ocistim da bi sredio ler gas. Cistio sam odmascivacem za kocnice.
Ociscena i elektronika kontakt sprejom, kazu tako valja jer zna da korodira unutra
Stavljena nova diht gumica. Hvala Tazz-u
I sve namontirano na auto bez problema. Radi ko sat
Sve je to bilo super... Odem danas kod Babica da zamenim roler i kajs, posto je roler propevao.
Kupljeno u Gazeli, kajs kraci Meyle oko 1200din, roler SKF 3100din, sa popustom! SKF roler nisu imali na stanju, vec su mi porucili i stiglo za 10-ak dana.
Sve je to bilo super, zamenjen roler, zamenjen kais koj je odlicno izgledao posle 40-ak hiljada (al nema veze ide u gepek urezervu), ali mi prilokom podizanja i spustanja motora pukne karter. Da bi se dobilo vise prostora prilikom zamene kaisa i rolera, podize se motor tako sto se nasloni dizalica odozdo na karter. Nista komplikovanao , al sam ja koristio neke malo drugacije metode pa je puko karter
Iskreno i nisam se nesto iznervirao, svakako sam planirao da ga skidam za nekih 3-4k km, prilikom zamen ulja. Problem je bio sto me mrzelo da se zajebavam... Pored svega toga pukne mi i jedan nosac altenatora na koji se srafi ona gornja ruka koja ide na nosac motora. E to mi stvarno nije trebalo! I nemam pojma zasto, jer nista lose nisam uradio! Al dobro... Na ovaj deo mislim
Sutracu da slikam tacno deo koji mi je puko...
Uglavnom, imam drugi karter i drugi nosac. Sutra stizu iza KV. Ulje imam, 3 O ringa za karter, diht masu, samo da kupim filter ulja i da sutra to zavrsim...
Evo ga stanje u karteru
Ni gram mulja i taloga!
Zadnji put skidan karter pre nekih 40k i isto je stanje bilo. Moj auto nikad nije video Mobil, i nikad do sad, od kad je kod mene, nije sipano 2 puta isto ulje za redom!!! Ulje sam menjao uvek izmedju 8 i 10k, i sipao sintetiku!
Evo je i pukotina
A evo ga i motor odozdo:
Juce skinem leptir gas da ga ocistim da bi sredio ler gas. Cistio sam odmascivacem za kocnice.
Ociscena i elektronika kontakt sprejom, kazu tako valja jer zna da korodira unutra
Stavljena nova diht gumica. Hvala Tazz-u
I sve namontirano na auto bez problema. Radi ko sat
Sve je to bilo super... Odem danas kod Babica da zamenim roler i kajs, posto je roler propevao.
Kupljeno u Gazeli, kajs kraci Meyle oko 1200din, roler SKF 3100din, sa popustom! SKF roler nisu imali na stanju, vec su mi porucili i stiglo za 10-ak dana.
Sve je to bilo super, zamenjen roler, zamenjen kais koj je odlicno izgledao posle 40-ak hiljada (al nema veze ide u gepek urezervu), ali mi prilokom podizanja i spustanja motora pukne karter. Da bi se dobilo vise prostora prilikom zamene kaisa i rolera, podize se motor tako sto se nasloni dizalica odozdo na karter. Nista komplikovanao , al sam ja koristio neke malo drugacije metode pa je puko karter
Iskreno i nisam se nesto iznervirao, svakako sam planirao da ga skidam za nekih 3-4k km, prilikom zamen ulja. Problem je bio sto me mrzelo da se zajebavam... Pored svega toga pukne mi i jedan nosac altenatora na koji se srafi ona gornja ruka koja ide na nosac motora. E to mi stvarno nije trebalo! I nemam pojma zasto, jer nista lose nisam uradio! Al dobro... Na ovaj deo mislim
Sutracu da slikam tacno deo koji mi je puko...
Uglavnom, imam drugi karter i drugi nosac. Sutra stizu iza KV. Ulje imam, 3 O ringa za karter, diht masu, samo da kupim filter ulja i da sutra to zavrsim...
Evo ga stanje u karteru
Ni gram mulja i taloga!
Zadnji put skidan karter pre nekih 40k i isto je stanje bilo. Moj auto nikad nije video Mobil, i nikad do sad, od kad je kod mene, nije sipano 2 puta isto ulje za redom!!! Ulje sam menjao uvek izmedju 8 i 10k, i sipao sintetiku!
Evo je i pukotina
A evo ga i motor odozdo:
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Brate ti malo malo pa neka nepredvidjena zajebancija. Ja sam mislio da je ona poplava bila da se ispucaju svi maleri bar za 20 god. Sreca pa imas rezervnih delova. E da, Gazela je keva. Sad kad sam bio u Cacku, boga oca imaju na lageru.
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Jbg, da si stavio neku daščicu ne bi puko ali kada oće da se desi ima da se desi.
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Inače motor ti je kao da sipaš med u njega
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@ Bagzi, nema tu nista nepredvidjeno, desava se jednostavno, moja je greska... Nemoj da me ostavi na putu, sve drugo je zaebancia!
@Ivan
Ceo auto je bio podignut je na hidraulicnoj dizalici... Ispod kartera sam poturio klocnu i nekoliko slojeva kartona, i onda spusti kolko treba. Problem je sto kad krenes da dizes ili spustas, krskovi dizelice ne krenu bas ravnomerno i auto se zaljulja... To se i desilo kad sam zavrsio poso i krenu da dizem auto. Bolje da sam lepo obicnom auto dizaklicom naslonio na karter i lagano podigo, al vako mi bilo lakse
Ma ebes, ga. Svakako je morao dole pre ili kasnije. Imam drugi karter a i ovaj moze da se zavari
@Ivan
Ceo auto je bio podignut je na hidraulicnoj dizalici... Ispod kartera sam poturio klocnu i nekoliko slojeva kartona, i onda spusti kolko treba. Problem je sto kad krenes da dizes ili spustas, krskovi dizelice ne krenu bas ravnomerno i auto se zaljulja... To se i desilo kad sam zavrsio poso i krenu da dizem auto. Bolje da sam lepo obicnom auto dizaklicom naslonio na karter i lagano podigo, al vako mi bilo lakse
Ma ebes, ga. Svakako je morao dole pre ili kasnije. Imam drugi karter a i ovaj moze da se zavari
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kad si vec tu, skini treci lezeci cisto da vidis stanje, jel poceo da crveni ili nije!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Razmisljao sam al, ne bi. Ne diram nista, sve je to odlicno, fabrika!
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Normalno... nije video Mobil pa nema potrebe. Hahahahhahahha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
a meni ste se smejali kada sam pljuvao taj mobil u srbiji i ambalaze
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gledam throttle i karter...
Pa ko PASJA 00 se sija...
Sad ce opet da bude brzi.
Pa ko PASJA 00 se sija...
Sad ce opet da bude brzi.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Ma ne kazem ja da je Mobil los vec da su i druga ulja isto dobra.
Nervira me kad neko pontecira na Mobilu uz pricu da je to najbolje jer tako Saab kaze, a ustvari to je samo jedan komercijalni ugovor... Za mene je Mobil bacanje para!
Nervira me kad neko pontecira na Mobilu uz pricu da je to najbolje jer tako Saab kaze, a ustvari to je samo jedan komercijalni ugovor... Za mene je Mobil bacanje para!
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Kad menjas ulje na 8.000 mozes i dijamant i vital da sipas i neces imati problema!
A one bajke, zamena na 30.000, to je za budale... Da im odmah posle garancije zvizne motor...
A one bajke, zamena na 30.000, to je za budale... Da im odmah posle garancije zvizne motor...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
To za 30k se slazem. Da imam nov auto u garanciji, menjao bi ulje sam izmedju servisa u ovlascenom servisu...
A to sto kazes moze i dijamant, pa nije bas, ali sve sto moze mobil mogu i vecina drugih dosta jeftinijih!
Za mene je Motul tata, ali opet u mom slucaju konkretno, bacanje para!
A to sto kazes moze i dijamant, pa nije bas, ali sve sto moze mobil mogu i vecina drugih dosta jeftinijih!
Za mene je Motul tata, ali opet u mom slucaju konkretno, bacanje para!
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Juce zavrsen poso
Ovaj nosac altenatora je puko
Zamenjeno s drugim. Morao sam da raskacim altenator prvo pa onda da vadim ovaj nosac ali zamenjeno bez problema.
Onda sam preso na karter. Krpio sam moj stari jer drugi koji sam imao je od automatika i nije isti. Ne pokriva zamajac. Moze da se postavi ali zamajac ostaje nezasticen.
Zato sam okrpio moj kod Barbulj. Preporuka za ovu radionicu i starog majstora. Varenje me je kostalo 2500din!
Sve drugo sto mi treba sam imao
Mislim da je mnogo bitna stavka kod skidanja kartera , zamena ovih gumica
Pre sklapanj sam karter oprao strafixom
Sve sam radio sam, jedino mi je trebala pomoc kad sam vracao karter, da neko pridrzi dok usrafim...
Uglavnom, poso zavrsen. Sutra cu na dizalicu da proverim da slucajno negde ne pusta.
A dok sam se ja sa karterom na drugom kraju radionice, spremao se specijalitet, pasulj na BMW
Ovaj nosac altenatora je puko
Zamenjeno s drugim. Morao sam da raskacim altenator prvo pa onda da vadim ovaj nosac ali zamenjeno bez problema.
Onda sam preso na karter. Krpio sam moj stari jer drugi koji sam imao je od automatika i nije isti. Ne pokriva zamajac. Moze da se postavi ali zamajac ostaje nezasticen.
Zato sam okrpio moj kod Barbulj. Preporuka za ovu radionicu i starog majstora. Varenje me je kostalo 2500din!
Sve drugo sto mi treba sam imao
Mislim da je mnogo bitna stavka kod skidanja kartera , zamena ovih gumica
Pre sklapanj sam karter oprao strafixom
Sve sam radio sam, jedino mi je trebala pomoc kad sam vracao karter, da neko pridrzi dok usrafim...
Uglavnom, poso zavrsen. Sutra cu na dizalicu da proverim da slucajno negde ne pusta.
A dok sam se ja sa karterom na drugom kraju radionice, spremao se specijalitet, pasulj na BMW
All systems go, ready for takeoff!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hahaha... Sjajno Gripi!
Nije baš moralo ovako (mislim na probleme) ali opet
Nije baš moralo ovako (mislim na probleme) ali opet
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju