Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Ponet idejom sa drugog foruma, koji uzgred nema veze sa automobilima već sa elektronikom (a ipak ima ovakvu temu), pomislih da bi i ovde mogla biti neka zona u kojoj možemo svi postavljati neke zanimljive snimke i podatke iz sveta tehnike, automobilizma, drugih prevoznih sredstava, oruđa i slično tome.
Ovo bi moglo biti neko neobavezno tehničko mestašce za opuštanje i zabavu, takođe i za saznavanje raznih stvari iz tehničkog sveta.
Preplavio sam temu "Naši ljubimci" raznim video klipovima koji direktno ne dodiruju samu temu, ne znavši gde da stavim te (nekom) zanimljive snimke.
Sada bih to mogao ovde a da ne rušim kontekst neke teme sa usmerenim sadržajem.
Ovo bi bio za početak predlog, i ako se moderatorima ne svidi neka počiste.
Evo počeću prvi:
----------------------------------------------------
Kako vrhunski vozi čovek sa paralizovane obe noge:
http://www.youtube.com/watch?v=fr8rx9xuWdU
Ovo bi moglo biti neko neobavezno tehničko mestašce za opuštanje i zabavu, takođe i za saznavanje raznih stvari iz tehničkog sveta.
Preplavio sam temu "Naši ljubimci" raznim video klipovima koji direktno ne dodiruju samu temu, ne znavši gde da stavim te (nekom) zanimljive snimke.
Sada bih to mogao ovde a da ne rušim kontekst neke teme sa usmerenim sadržajem.
Ovo bi bio za početak predlog, i ako se moderatorima ne svidi neka počiste.
Evo počeću prvi:
----------------------------------------------------
Kako vrhunski vozi čovek sa paralizovane obe noge:
http://www.youtube.com/watch?v=fr8rx9xuWdU
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Dizel iz Drugog svetskog rata koji prima kao motorna testera!
http://www.youtube.com/watch?v=1x8f0z-HfRI
http://www.youtube.com/watch?v=1x8f0z-HfRI
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Na prodaju! Troši kao upaljač
http://www.youtube.com/watch?v=DruAUxV9kaI
Lepotan:
http://www.youtube.com/watch?v=xMa3_tT5mKA
http://www.youtube.com/watch?v=DruAUxV9kaI
Lepotan:
http://www.youtube.com/watch?v=xMa3_tT5mKA
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Abarth 1000TC malo gužva razne bembare, alfe, pežoe.... Kao mače muškatlu
Jedna napucana Bemba trojka se nešto otimala i koprcala kao prasence pred Božić, i jedna Alfa takođe, ali im je pomoglo kao nevesti gaće...
Valjda im je bilo mnogo blam da ih Fića obiđe
http://www.youtube.com/watch?v=brqhZ6s4BAY
Neću više da vas gušim sa žabarskim kolima, ali ovo je baš bila vožnja do j***!
Jedna napucana Bemba trojka se nešto otimala i koprcala kao prasence pred Božić, i jedna Alfa takođe, ali im je pomoglo kao nevesti gaće...
Valjda im je bilo mnogo blam da ih Fića obiđe
http://www.youtube.com/watch?v=brqhZ6s4BAY
Neću više da vas gušim sa žabarskim kolima, ali ovo je baš bila vožnja do j***!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Au 128 sa Dalara glavom i Kugelom...na poslednjem klipu
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
ovaj bently gore je zlo
evo i od mene doprinos mali...neprevazidjena grupa B
evo i od mene doprinos mali...neprevazidjena grupa B
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Najsavremeniji avijacijski SUS motor u Drugom svetskom ratu. Bez konkurencije po broju savremenih rešenja.
Jedini sa direktnim ubrizgavanjem u avijaciji tog vremena. Jedini sa samo jednom komandom snage (svi ostali su imali tri ručke: leptir, smeša , kompresor). Varijabilni supercharger, sa automatskom visinskom korekcijom, itd itd...
Prvi Meseršmit koji je bio zaplenjenjen u čitavom stanju na britanskoj teritiriji, doveo je reverznim inženjeringom do ubrzanog razvoja superchargera na Rolsovom Merlin motoru, a koji je posle toga dat Amerikancima i završio u avionu koji je finiširao Drugi svetski rat, avionu Mustang.
Mustang je pre toga bio avion sa sjajnim letnim karakteristikama, ali sa lošim američkim Prat Vitni motorom, koji je bio kvarliv i nije imao dovoljno snage...
Stavljanjem Rols Rojs Merlin motora u Mustang, dobio je se avion koji će odneti prevagu u poslednjih par godina rata.
Istovremeno je Nemačka vojna mašinerija počela ekonomski da kolabrira (oko kraja 1943.) i smanjila je razvojne resurse drastično.
Rezultat svih tih interakcija je istorijski poznat.
Neka rešenja sa DB605 su "sišla" u automobilizam tek početkom sedamdesetih godina dvadesetog veka...
http://en.wikipedia.org/wiki/Daimler-Benz_DB_605
I ako to zvuči malo degutantno, Nemačka ratna mašinerija i njen razvojni program je svetu dao ogromnu količinu vitalnih tehničkih rešenja koja su i danas u upotrebi.
Program razvoja raznih letačkih naprava je tu prednjačio, jer se smatralo da ko ima prevlast u vazduhu, taj pobeđuje.
U suštini je tako i bilo, i fašistička mašinerija je "držala" vazdušnu teritiriju do 1943. kada je nastupio ekonomski kolaps i kada je špijunaža odradila svoje.
---------------------------------------------------
Još jedan primer izuzetnog razvoja u avijaciji tog vremena, a iz iste "kuhinje" je čuveni avion Štuka Junkers JU-87, sa neverovatno naprednim nekim rešenjima za to vreme...
Rusi i Amerikanci su bili impresionirani razvojnim delom firme Junkers, kada su ušli u nju po pobedi. Mnoge stvari su bile znatno ispred svog vremena...
http://sr.wikipedia.org/sr/Јункерс_Ju_87
Jedini sa direktnim ubrizgavanjem u avijaciji tog vremena. Jedini sa samo jednom komandom snage (svi ostali su imali tri ručke: leptir, smeša , kompresor). Varijabilni supercharger, sa automatskom visinskom korekcijom, itd itd...
Prvi Meseršmit koji je bio zaplenjenjen u čitavom stanju na britanskoj teritiriji, doveo je reverznim inženjeringom do ubrzanog razvoja superchargera na Rolsovom Merlin motoru, a koji je posle toga dat Amerikancima i završio u avionu koji je finiširao Drugi svetski rat, avionu Mustang.
Mustang je pre toga bio avion sa sjajnim letnim karakteristikama, ali sa lošim američkim Prat Vitni motorom, koji je bio kvarliv i nije imao dovoljno snage...
Stavljanjem Rols Rojs Merlin motora u Mustang, dobio je se avion koji će odneti prevagu u poslednjih par godina rata.
Istovremeno je Nemačka vojna mašinerija počela ekonomski da kolabrira (oko kraja 1943.) i smanjila je razvojne resurse drastično.
Rezultat svih tih interakcija je istorijski poznat.
Neka rešenja sa DB605 su "sišla" u automobilizam tek početkom sedamdesetih godina dvadesetog veka...
http://en.wikipedia.org/wiki/Daimler-Benz_DB_605
I ako to zvuči malo degutantno, Nemačka ratna mašinerija i njen razvojni program je svetu dao ogromnu količinu vitalnih tehničkih rešenja koja su i danas u upotrebi.
Program razvoja raznih letačkih naprava je tu prednjačio, jer se smatralo da ko ima prevlast u vazduhu, taj pobeđuje.
U suštini je tako i bilo, i fašistička mašinerija je "držala" vazdušnu teritiriju do 1943. kada je nastupio ekonomski kolaps i kada je špijunaža odradila svoje.
---------------------------------------------------
Još jedan primer izuzetnog razvoja u avijaciji tog vremena, a iz iste "kuhinje" je čuveni avion Štuka Junkers JU-87, sa neverovatno naprednim nekim rešenjima za to vreme...
Rusi i Amerikanci su bili impresionirani razvojnim delom firme Junkers, kada su ušli u nju po pobedi. Mnoge stvari su bile znatno ispred svog vremena...
http://sr.wikipedia.org/sr/Јункерс_Ju_87
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Evo da nešto ovde ubacim, sa moje "watch later" liste na yt. Nije baš da gotivim prolaske kroz crvena svetla (to nikako ne radim i ne odobravam), ALI... Vredi pogledati:
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Lud je u 3,14 čke materine!
Glođe neku travu od koje misli da mu je bemba uska kao motocikl!
Bolesno!
I onda ga neka snajka, sa naočarima kao dance od piksle, vidi u retrovizoru, uplaši se i povuče na pogrešnu stranu...
Prva stvar koja bi mu proletela kroz glavu bi bila njegova rođena bulja!
Ima lik sreće koliko mu je bemba teška, i ako zna da vozi.
Glođe neku travu od koje misli da mu je bemba uska kao motocikl!
Bolesno!
I onda ga neka snajka, sa naočarima kao dance od piksle, vidi u retrovizoru, uplaši se i povuče na pogrešnu stranu...
Prva stvar koja bi mu proletela kroz glavu bi bila njegova rođena bulja!
Ima lik sreće koliko mu je bemba teška, i ako zna da vozi.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Odlična vožnja i nadasve sigurna iako nama kao gledaocima (suvozačima) ponekad ne izgleda tako.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Pa, rekoh da lik zna da vozi, čak i odlično jer koristi metodu "promašiti" umesto zakočiti...
Samo što je veoma oslobođen od razmišljanja o nepredviđenim reakcijama drugih koje preskače.
Uvek je posle kriv ljudski faktor.
Kada prelaziš prugu, dobro pogledaš levo-desno, da ne naiđe taj j*beni "ljudski faktor"
Misliš li Stevak da on može da zakoči ili promaši sa 200+ brže nego što može neka budala sa 50 da skrene u drugu traku?
Teško!
Kao što bi se za traktor na putu reklo da ga možeš posmatrati kao objekat koji stoji i koji neobjašnjivo brzo može da skrene levo, bez upozorenja
Samo što je veoma oslobođen od razmišljanja o nepredviđenim reakcijama drugih koje preskače.
Uvek je posle kriv ljudski faktor.
Kada prelaziš prugu, dobro pogledaš levo-desno, da ne naiđe taj j*beni "ljudski faktor"
Misliš li Stevak da on može da zakoči ili promaši sa 200+ brže nego što može neka budala sa 50 da skrene u drugu traku?
Teško!
Kao što bi se za traktor na putu reklo da ga možeš posmatrati kao objekat koji stoji i koji neobjašnjivo brzo može da skrene levo, bez upozorenja
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Pa otprilike da je tako. Nisam vozio u Poljskoj (niti bio tamo) ali definitivno to ne bih radio u Srbiji, gde 99,99% vozaca ne koristi pokazivac pavca, staju iz cista mira, naglo menjaju pravce i trake, voze levom (trakom za preticanje) autoputa 115, itd, itd...
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Ma ni u Poljskoj ona stvar kod žena ne stoji popreko .
Svuda je to isto, jedino što se u većim gradovima, zbog navike na visoku gustinu saobraćaja, ljudi nešto bolje čuvaju i paze nego u malim sredinama...
Svuda je to isto, jedino što se u većim gradovima, zbog navike na visoku gustinu saobraćaja, ljudi nešto bolje čuvaju i paze nego u malim sredinama...
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Načelno saglasan jer uvek postoji i element sreće. Međutim, vidi se da momak dobro predviđa što je osnov za sigurniju vožnju. Čak je propustio i onog biciklistu koji je verovatno pomislio da mu je došao sudnji dan iako bi neko, manje vešt, prošišao.Macola je napisao:Misliš li Stevak da on može da zakoči ili promaši sa 200+ brže nego što može neka budala sa 50 da skrene u drugu traku? Teško!
Adrenalin koji se javlja u ovakvim jurcanjima izoštrava čula i ubrzava reakcije toliko da u eventualnim kritičnim situacijama reakcija bude potpuno automatska i nevoljna.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Dobar, ali ipak je onaj pokojn i Gruzijac sa m5 e34 bio tata!
All systems go, ready for takeoff!
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Efekat adrenalina mi je veoma poznat jer se ponekad jurcam po nekim vukojebinama i ambisima.
Mada to radim isključivo kada sam sam u kolima i kada osim onog drugog "saučesnika" u tome nema nekog gustog saobraćaja.
Čula su ekstra izoštrena i vreme teče usporeno. Reakcije tako perfektne da se ne mogu matematikom izračunati...
Na žalost, ni taj veoma moćan automatizam nije uvek nepogrešiv.
Kod nas u Kg je živeo i vozio jedan motociklista sa nadimkom "Šotan". I dan danas se ispredaju legende o tome šta je tip sa motociklom mogao sve da uradi, ali na žalost pokojni je.
Znao sam ga lično, vozio se više puta sa njim. Šota je bio opasan vozač, ali je imao sličnu osobinu kao onaj sa video klipa:
veoma se oslanjao na lični faktor sreće, koji ga je samo jedan jedini put napustio.
Takođe znam još nekoliko žestokih vozača sa sličnim stavom, koji su doživeli solidnu starost i više ne rade takve stvari jer ih sprečava lošiji vid i slično. Nisu izvukli lošu kartu.
Jednostavno, hrabrost gde se proziva lični faktor sreće je čista lutrija i ponekad se izvuče loša karta.
Svi mi to ponekad radimo, u većoj ili manjoj meri.
Tako je to...
Pozz
Mada to radim isključivo kada sam sam u kolima i kada osim onog drugog "saučesnika" u tome nema nekog gustog saobraćaja.
Čula su ekstra izoštrena i vreme teče usporeno. Reakcije tako perfektne da se ne mogu matematikom izračunati...
Na žalost, ni taj veoma moćan automatizam nije uvek nepogrešiv.
Kod nas u Kg je živeo i vozio jedan motociklista sa nadimkom "Šotan". I dan danas se ispredaju legende o tome šta je tip sa motociklom mogao sve da uradi, ali na žalost pokojni je.
Znao sam ga lično, vozio se više puta sa njim. Šota je bio opasan vozač, ali je imao sličnu osobinu kao onaj sa video klipa:
veoma se oslanjao na lični faktor sreće, koji ga je samo jedan jedini put napustio.
Takođe znam još nekoliko žestokih vozača sa sličnim stavom, koji su doživeli solidnu starost i više ne rade takve stvari jer ih sprečava lošiji vid i slično. Nisu izvukli lošu kartu.
Jednostavno, hrabrost gde se proziva lični faktor sreće je čista lutrija i ponekad se izvuče loša karta.
Svi mi to ponekad radimo, u većoj ili manjoj meri.
Tako je to...
Pozz
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Na ovog sam mislio ako neko nije vec gledao, mada vecina zna sigurno
Ima jos tih klipova...
Zanimljivo je to sto je lik poginuo kao suvozac
Ima jos tih klipova...
Zanimljivo je to sto je lik poginuo kao suvozac
All systems go, ready for takeoff!
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Jeste Gripi, to je taj. Baš sam se hteo nadovezati na te klipove.
Reci kakva ironija!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Reci kakva ironija!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Jbg. Sudbina zna baš da bude rava.
Šumaher se s*eba na skijanju, ili kao na primer japanski pilot-lovac iz Drugog svetskog rata, rekorder Hirojoši Nišizava, koji je američke avione obarao kao muve, poginuo je kao putnik u transportnom avionu...
Baš idiotski potez sudbine.
Sena je brate stradao kao čovek. Na svom "radnom mestu".
Šumaher se s*eba na skijanju, ili kao na primer japanski pilot-lovac iz Drugog svetskog rata, rekorder Hirojoši Nišizava, koji je američke avione obarao kao muve, poginuo je kao putnik u transportnom avionu...
Baš idiotski potez sudbine.
Sena je brate stradao kao čovek. Na svom "radnom mestu".
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: Točak, elisa, voda, zemlja, vazduh...
Reci imas 3D stampac i pravis sebi delove...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju